h.adam92 Elküldve Augusztus3, 2013 Elküldve Augusztus3, 2013 Segítségetek szeretném kérni! Első lengőkar szilenteket, és hátsó hídszilenteket szeretnék cserélni. Hátuljának hogyan álljak neki? Mire figyeljek? Még soha nem csináltam ilyent, és kicsit félek tőle! :) Köszi a segítséget!
isi Elküldve Augusztus5, 2013 Elküldve Augusztus5, 2013 Segítségetek szeretném kérni! Első lengőkar szilenteket, és hátsó hídszilenteket szeretnék cserélni. Hátuljának hogyan álljak neki? Mire figyeljek? Még soha nem csináltam ilyent, és kicsit félek tőle! :) Köszi a segítséget! Igaz én még nem csináltam, de megkockáztatom, hogy jobb ha le van véve az egész híd:) Ez elég nagy munka az biztos. Vagy kiszedni a felfogató csavarokat, aztán ráemelni a karosszériára, és jöhet a szilent ütögetés, vésés, ha nincs valami présed.
opelnils Elküldve Augusztus18, 2013 Elküldve Augusztus18, 2013 Kaptam egy pár KYB 665066 első lengéscsillapítót ami álítólag F astrába jó. Sokk keresgélés után én is erre jutottam. Érdekelne hogy jó ez a vectrába is? http://www.kepfeltoltes.hu/view/130818/P1180428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
bubuta Elküldve Augusztus25, 2013 Elküldve Augusztus25, 2013 Segítségetek szeretném kérni! Első lengőkar szilenteket, és hátsó hídszilenteket szeretnék cserélni. Hátuljának hogyan álljak neki? Mire figyeljek? Még soha nem csináltam ilyent, és kicsit félek tőle! :) Köszi a segítséget! Hali! Ha szereztél valami tapasztalatot, engem is érdekel a téma. Föleg az elejét szeretném fel újitani.
isi Elküldve Augusztus26, 2013 Elküldve Augusztus26, 2013 Hali! Ha szereztél valami tapasztalatot, engem is érdekel a téma. Föleg az elejét szeretném fel újitani. Az elejét annyira nem vészes cserélni. Talpas leköt, kutyacsont leköt, belül a bölcsőhöz van fogatva racsnis kulccsal tudod kiszedni az elsőt, hátsót alulról simán, bár ha még nem volt leszedve, akkor be van ragasztva némileg gyárilag. A szilenteket vagy kinyomatod préssel vagy, ha nincs, akkor véső-kalapács-cső vagy valami henger alakú tömör cucc-égetéssel kijön, vissza pedig beolajozni és akár egy satuval is vissza tudod nyomatni. 1
öcsibácsi Elküldve Szeptember7, 2013 Elküldve Szeptember7, 2013 Kaptam egy pár KYB 665066 első lengéscsillapítót ami álítólag F astrába jó. Sokk keresgélés után én is erre jutottam. Érdekelne hogy jó ez a vectrába is? http://www.kepfeltoltes.hu/view/130818/P1180428_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Jó. Csináltam már ilyen cserét.
bubuta Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Szasztok! Szedett már le valaki légzsákos kormányt? Van-e valami ami miatt nem lehet itthon megcsinálni? Cseréltem kormánygömbfejet és nem úgy áll a villa ahogy kell. :goofy:
wookie Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Milyen villa? Amúgy meg ha még nem volt leszedve, akkor nem a kormányt kéne piszkálni, hanem elvinni futóműveshez beállíttatni. Nagy trükkje nincs, csak míg le van szedve, véletlenül se szabad ráadni a gyújtást, mert a hibakódot otthon nem tudod kiütni. (mondjuk légzsákot én alapból csak áramtalanítva szoktam szerelni. 1
isi Elküldve November7, 2013 Elküldve November7, 2013 Egyértelmű, hogy futóműves. Az okés, hogy arrébb rakod, de attól a kerekeid össze-vissza fognak akkor is állni. Gumik félrekopnak ect. ect.
fahee Elküldve November8, 2013 Elküldve November8, 2013 Vectra B 288/286 komplett féket rálehet valahogy varázsolni A Vectrára?
wookie Elküldve November8, 2013 Elküldve November8, 2013 Vectra B 288/286 komplett féket rálehet valahogy varázsolni A Vectrára? Jha. Nekem is az van fent: Annyi a trükk, hogy 4 csavaros féktárcsa csak a Meriváé van, ami ugyan 280-as, és így a fékbetét fog vállasodni, nem a tárcsa, de működik. Vagy szerzel hozzá meriva nyeregtartót (maga a nyereg ugyanaz mint a b vecié) vagy átalakítod a kerékagyakat öt csavarosra, de az meg ritka mint a fehér holló, mert csak a v6 meg a kései 95-ös ecotececnek volt olyan és csak nagyblokkal tudod összerakni. Ja meg alap a 15-ös felni. Viszont nagyon nem mindegy az et szám, mert mint látható nekem a rendőr felni 46-os et vel kevés volt, kicsit áramvonalasítanom kellett a nyergeken hogy beférjen. Ja igen, és még annyi, hogy kellett a kerékagyr egy egy központosító gyűrű a tárcsa alá, mivel a gyári felfekvő felülete nem találkozik a kerékaggyal, a középfurat meg a meriva tárcsán 60-as, az agy meg 56.5 ugye. A főfékhengerből meg kell hozzá a nagy, 22-es, amiből az abs nélküli dolgozó lány ritka, az új meg aranyáron van.Nekem most még a gyári kis ffh van bent, így elég hosszú a pedál útja, meg ugye nem lesz olyan határozott kemény fogáspontja, de teljesen használható, meg legalágg finoman lehet adagolni.
hening Elküldve November9, 2013 Elküldve November9, 2013 Ma felraktam a téli szettet. Egyrészt mert később már rosszabb idő lesz, másrészt meg ma megyek Tatára az év végi záró talira.
wookie Elküldve November9, 2013 Elküldve November9, 2013 Ma felraktam a téli szettet. Egyrészt mert később már rosszabb idő lesz, másrészt meg ma megyek Tatára az év végi záró talira. Fekete rendőr felni? Nagyon perverz. :D Én is feldobtam anyáméra a télieket, és kicsit meg is lepődtem: Szerintem még a gyári...
wookie Elküldve November9, 2013 Elküldve November9, 2013 Vuki, nekem kisblokkal volt 5csavaros. ;) Na, ugyan akkor meséld már el, mert nem sértődnék meg ha tudnám hogy az mégis hogy? :D
hening Elküldve November10, 2013 Elküldve November10, 2013 Fekete rendőr felni? Nagyon perverz. :D ... Azt hiszem az alut is átfestetem. :sneaky:
Bundee Elküldve November12, 2013 Elküldve November12, 2013 A nyár végi hátragurulás közbeni kézifék szorulás után végre feltettem az újszerű dobokat (thx spzoli) és szerencsére a pedál már nem lüktet erősebb fékezésnél sem, viszont még mindig érezni, hogy pulzálva lassul az autó. Lehet ez attól, hogy eléggé lógnak a kerekek, vagy inkább a szilent miatt? Van komplett SKF kerékagyam, meg hozzávaló fékalaplap is, érdemes lenne átdobni azokat is?
wookie Elküldve November12, 2013 Elküldve November12, 2013 Mármint a hátsók lógnak? Be kell állítani a csapágy holtjátékát. A tárcsáid nem ütnek?
Bundee Elküldve November12, 2013 Elküldve November12, 2013 Igen, a hátsók lógnak! A tárcsák meglettek forgatva felszerelés előtt, nemvolt gond velük. Érdekes, hogy a jelenlegi féken a betétek nem a teljes felületükön kopottak, a Zolifélén pedig igen, bár az kicsit másabb is. Mármint a hátsók lógnak? Be kell állítani a csapágy holtjátékát. A tárcsáid nem ütnek?
karol001 Elküldve November13, 2013 Elküldve November13, 2013 sziasztok, olyat szeretnék kérdezni hogy a hátsó lengőkarral mit lehet csinálni ha meg van rohadva az a rész ahol a kasznihoz csatlakozik a szilent környékén és a szilent is mozog benne mert látszik rajta a kopás mi lehet erre a megoldás? köszönöm
wookie Elküldve November13, 2013 Elküldve November13, 2013 Az leginkább csere, de én ilyet még nem láttam. Itthon hánykódik kettő, és a felület rozsdán kívül egyiken sincs semmi. 1
karol001 Elküldve November13, 2013 Elküldve November13, 2013 köszi szerintem holnap lefotózom mi a helyzet vele és felrakom szerintem úgy könnyebb lesz:D
isi Elküldve November14, 2013 Elküldve November14, 2013 Van egy corsa b a családban, amin sokkal jobb a fék érzete, mint a vectrán. Majdnem, hogy a fékhatása is jobbnak tűnik, pedig mindkettőn újak a tárcsák-betétek-dobok-pofák. Az érdekelne, hogy nem-e lehetne felrakni a vekire a corsa fékrásegítőt?
karol001 Elküldve November14, 2013 Elküldve November14, 2013 hello, csináltam képet a hátsó lengökar és ahátsó nyulvány hegesztésénél és nyulványánál korrodált ez tényleg olyan vészes lakatos munka? mert a szerelö azt mondta szét kell vágni és ujra hegeszteni a dolgokat....? köszi http://kepfeltoltes.hu/view/131114/2013-11-14-006_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/view/131114/2013-11-14-007_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Recommended Posts