Tiu Elküldve Június26, 2012 Megoszt Elküldve Június26, 2012 Beszereltem a kézifékköteleket. Persze az asszonynak MENNI kellett, így beállítani nem tudtam. <_< Lassan dolgoztál. ;) :D Még a végén kedvet kapok hozzá én is. :icon6: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június27, 2012 Megoszt Elküldve Június27, 2012 Lassan dolgoztál. ;) :D Még a végén kedvet kapok hozzá én is. :icon6: Mihez képest? Sose hagyják befejezni. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 A multkorában olvastam itt hogy többen a meriva 280-as tárcsájával operálnak, mert az 4x100-as. Kérdésem az lenne hogy ehhez milyen nyerget keressek ami felmegy a vectra gólyalábra? (típus-motorkód kellene) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július3, 2012 Megoszt Elküldve Július3, 2012 A multkorában olvastam itt hogy többen a meriva 280-as tárcsájával operálnak, mert az 4x100-as. Kérdésem az lenne hogy ehhez milyen nyerget keressek ami felmegy a vectra gólyalábra? (típus-motorkód kellene) b2 vectra allmodell, vagy b1 vectra nagyblokk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 b2 vectra allmodell, vagy b1 vectra nagyblokk. Akkor például ez jó lenne nekem? http://racing-bazar.hu/alkatresz/fek-futomu/vectra_b_feknyereg_fekbetet_fektarcsa_olcson Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július4, 2012 Megoszt Elküldve Július4, 2012 Akkor például ez jó lenne nekem? http://racing-bazar....ektarcsa_olcson Ja Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Calibra futomű megegyezik a Vectrájéval? Most akarok venni egyet, de calihoz hirdetik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Calibra futomű megegyezik a Vectrájéval? Most akarok venni egyet, de calihoz hirdetik. Az első igen, hátul a viszont a Calibra független felfüggesztésű, Vectrában csak a V6 és az összkerekesek voltak ilyenek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július5, 2012 Megoszt Elküldve Július5, 2012 Az első igen, hátul a viszont a Calibra független felfüggesztésű, Vectrában csak a V6 és az összkerekesek voltak ilyenek. Szerintem a v6 az nem, mert abból volt 5 ajtós is, függetlent viszont csak a sedanból csináltak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Akkor lehetséges hogy csak az összkerekeseket szerelték volna ferde lengőkarral? Elképzelhető, csak valahogy nehéz elhinnem hogy egy (akkoriban) modern fejlesztésű V6-os motor alatt ilyen kőkori futóművet hagytak volna... (bár ha belegondolok, még nekem is merev híd van a Coupé alatt hátul... nem is kanyarodik rendesen :blush: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július6, 2012 Megoszt Elküldve Július6, 2012 Akkor lehetséges hogy csak az összkerekeseket szerelték volna ferde lengőkarral? Elképzelhető, csak valahogy nehéz elhinnem hogy egy (akkoriban) modern fejlesztésű V6-os motor alatt ilyen kőkori futóművet hagytak volna... (bár ha belegondolok, még nekem is merev híd van a Coupé alatt hátul... nem is kanyarodik rendesen :blush: ) Csak az összekerekesek kaptak függetlent, az meg csak sedanból volt. Rohaggyanak meg. :) Valamint a nem összkerekes v2000 is azt kapott. (na nem mintha az a ferde tengelyű független felfüggesztés olyan marha nagy előrelépés lenne a csatolt lengőkarhoz képest :) ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Ja, jut eszembe, a 195/65 r15-ös gumi ugye elfér a vectrán? Et46-os felnivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 Ja, jut eszembe, a 195/65 r15-ös gumi ugye elfér a vectrán? Et46-os felnivel. Gyári rugókkal simán! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Szeptember3, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember3, 2012 Sziasztok! Van egy furcsa jelenség az autómnál: Jobb első keréktől hallom, ha menet közben motor fékezek vagy kiveszem üresbe és gurulok valami nagyon nyikorog, de mikor sebességbe nagyon minimálisat rálépek a gázra épp, hogy csak húz az autó megszűnik a hang. Eleinte fékre gyanakodtam+az abs jeladót védő lemezre, a lemezt már kihajtottam a tárcsához nem ér hozzá, a betéteket is kiszedtem még reszeltem is az élükből hátha felfekszik a tárcsa vállán, de ezután vettem észre, hogy gázadáskor megszűnik. Féltengelyre gyanakszom most, de nem tudom, hogy okozhat e ilyen jelenséget!? A hang nem tűnik fémesnek inkább mintha a porvédő gumiharang össze dörzsölődne, de már arra is kentem olajat hátha, de nem. Bár mostanában hallok némi morgást mintha a féltengely csukló csinálná vagy esetleg csak zsírhiány lesz, mondjuk ezt ma megnézem, de várok bárkitől ötleteket. Kerékagy csapágyakat nem rég cseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember5, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember5, 2012 Sziasztok! Nektek a kézifék mennyire hatékony? Eltudtok indulni behúzott kézivel? Menet közbe behúzva hathatósan lassítja az autót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Sziasztok! Nektek a kézifék mennyire hatékony? Eltudtok indulni behúzott kézivel? Menet közbe behúzva hathatósan lassítja az autót? Röviden tömören fosch. Nem lehet vele nagyon őrültködni, kell hozzá egy kis eső, hogy menetközben blokkoljon. Opelék amúgy se voltak sose túl erősek fék terén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Véleményem szerint ez a "kézifék" csak arra szolgál, hogy az álló autót rögzítse. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Csatlakoznék az előttem szólóhoz. Véleményem szerint ez a "kézifék" csak arra szolgál, hogy az álló autót rögzítse. Pláne hogy neked ha jól tévedek már tárcsás hátul, így abban a kézi még kisebb dob, mint a hátul dobosokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Pláne hogy neked ha jól tévedek már tárcsás hátul, így abban a kézi még kisebb dob, mint a hátul dobosokban. Pontosan. Nem is lehet legénykednem ezzel a kézifékkel, csak ha havas, jeges... az út. :icon1: Én tényleg csak rögzítésre használom, mert amúgy gyorsan utána kell állítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Pontosan. Nem is lehet legénykednem ezzel a kézifékkel, csak ha havas, jeges... az út. :icon1: Én tényleg csak rögzítésre használom, mert amúgy gyorsan utána kell állítani. Én is csak taknyos úton szoktam csökkenteni a fordulókört, mert egyébként csak a betét kopik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Szeptember6, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember6, 2012 Meriva elsőtárcsás átalakításról tud valaki valami konkrétat mondani? Tehát melyik fajta Merivának az elsőtárcsái kellenek(évjárat, motor, stb) és melyik B vectra féknyereg kell?(évjárat, motor, stb.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Meriva elsőtárcsás átalakításról tud valaki valami konkrétat mondani? Tehát melyik fajta Merivának az elsőtárcsái kellenek(évjárat, motor, stb) és melyik B vectra féknyereg kell?(évjárat, motor, stb.) Azért a meriva tárcsa, mert az négy csavaros. A tied öt ha jól tudom, így neked sztem jó a b veci tárcsa is. Nyeregből meg b1 nagyblokk, b2 összes. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Röviden tömören fosch. Nem lehet vele nagyon őrültködni, kell hozzá egy kis eső, hogy menetközben blokkoljon. Opelék amúgy se voltak sose túl erősek fék terén. Akkor megnyugodtam :D Tegnap lekínoztam a dobokat, ott is állítottam, meg a kézifékkötélen is, meg kipucoltam a kis vezetőbabákat, így már tényleg lehet rögzítésre használni. Kicsit jobb eredményre számítottam azért, bár hó nélkül amúgysem szoktam rodeózni a kocsival :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Szeptember7, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember7, 2012 Azért a meriva tárcsa, mert az négy csavaros. A tied öt ha jól tudom, így neked sztem jó a b veci tárcsa is. Nyeregből meg b1 nagyblokk, b2 összes. 4csavaros az enyém is, és 256 os a fék. Merivából melyiken volt 280as fék? mert valamelyiken csak 260as van elől. Link to comment Megosztás: More sharing options...
laslie Elküldve Szeptember14, 2012 Megoszt Elküldve Szeptember14, 2012 Helló mindenki!! Jó régen nem jártam itt!! Volna egy olyan problémám, hogy búg a veki bal eleje. Legalábbis onnan hallom. mi lehet a probléma, ha a csapágy nem kottyan? Megemeltem, megmozgattam, megforgattam ,de semmi. K.b. 40-50 km/h-tol kezdi, és ahogy gyorsul, úgy hangosodik. illetve bal kanyarnál még hangosabb, és olyan mintha dobolna. SEGÍTSÉG!!!!! Én már nem tudom mit tegyek!!! :confused: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts