Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 05. 07. at 8:14, spzoli írta:

Ennyi blődséget....

A gastra nyeregtartó furattávolsága kapásból nem egyezik az omegáéval. Tehát kell másik nyeregtartót csináltatni, ami nem olcsó. Akkor már inkább felraknám az opc cuccost. Ez a legkézenfekvőbb megoldás. Csak ugye itt minimum feltétel a 16os kerék.

et49 gyári felnivel nem fér el az omi

Azt írtam hogy az ÖSSZES opel ÖSSZES féke egyezik? Szerintem nem.

De pl a rekordomon most vectra fékek vannak.... pedig annak a két autónak aztán tényleg még csak egy közös alkatrésze sincs, az izzókon kívül.

Peace

Elküldve
  On 2012. 05. 07. at 9:22, wookie írta:

Azt írtam hogy az ÖSSZES opel ÖSSZES féke egyezik? Szerintem nem.

De pl a rekordomon most vectra fékek vannak.... pedig annak a két autónak aztán tényleg még csak egy közös alkatrésze sincs, az izzókon kívül.

Peace

  On 2012. 05. 06. at 14:42, wookie írta:

A fékek mindegyik opelen viszonylag jól cserélhetőek, a nyergek felfogatása az összesen ugyanaz,egyedüla tárcsa agyátmérők, és mélysége okozhat problémát.

Azt írtad, hogy a felfogatás mindegyiken ugyan az... aka nyeregtartó konzol rögzítőfurat távolsága összesen ugyanaz.

Az is láthatod, hogy gastras kérdez, omega féket. Azért mert a régebbiek többsége csereszabatos, nem jelenti azt hogy összes típuson így van.

Az meg már nem a te hibád, hogy rossz helyen tették fel a kérdést, immár másodszorra.

Elküldve
  On 2012. 05. 07. at 9:34, spzoli írta:

Azt írtad, hogy a felfogatás mindegyiken ugyan az... aka nyeregtartó konzol rögzítőfurat távolsága összesen ugyanaz.

Az is láthatod, hogy gastras kérdez, omega féket. Azért mert a régebbiek többsége csereszabatos, nem jelenti azt hogy összes típuson így van.

Az meg már nem a te hibád, hogy rossz helyen tették fel a kérdést, immár másodszorra.

Miért is tettem fel rossz helyen? Mivel a G Astrások nem beszélgetnek fékátépítésről, nyilván ott teszek fel ilyen jellegű kérdéseket, ahol érdemi hozzászólások is történnek, jelen esetben a Corsásoknál, v az A Vectrásoknál. Az, h milyen autóval kapcsolatban tettem fel kérdést, az aláírásomból megint csak nyílvánvaló... ;)

Elküldve
  On 2012. 05. 07. at 18:27, Alex75 írta:

Miért is tettem fel rossz helyen? Mivel a G Astrások nem beszélgetnek fékátépítésről, nyilván ott teszek fel ilyen jellegű kérdéseket, ahol érdemi hozzászólások is történnek, jelen esetben a Corsásoknál, v az A Vectrásoknál. Az, h milyen autóval kapcsolatban tettem fel kérdést, az aláírásomból megint csak nyílvánvaló... ;)

Attól még, hogy ott teszed fel, ahol beszélgetnek még nincs jó helyen. :) A választ megkaptad a kérdésedre, már csak azt kell eldöntened, hogy kinek hiszel. :D

Elküldve
  On 2012. 05. 07. at 20:08, spzoli írta:

Attól még, hogy ott teszed fel, ahol beszélgetnek még nincs jó helyen. :) A választ megkaptad a kérdésedre, már csak azt kell eldöntened, hogy kinek hiszel. :D

Na, igen... :D

Elküldve
  On 2012. 04. 13. at 20:15, öcsibácsi írta:

Micsoda? A nagy túróst. Mikor cseréltetek betétet?

Kell egy 10 imbusz, 1 darab cső az imbusz szárára és 1 lapos csavarhúzó.

Kerék le. Kitekerni oldalra, hogy hozzáférj. Féknyereg le. Csavarhúzóval a betét kipattint, a másik a helyére és mehet vissza.

Az ujjaddal megakadályozod, hogy a fékdugattyú kijöjjön és ennyi.

Nekem eddig sose volt vele gondom.

Na gyerekek;)

A féknyerget 2db10es imbusz csavar tartja a kerékagyhoz!!A féknyereg munkahenger részét pedig szintén 2db,de 8as imbusz csavar tartja!!!Tehát 8as imbusz kell a betétcseréhez ;) ;) ;)

(bocsánat a csavarok nem biztos hogy 8as vagy 10es de a kulcs ami kell hozzá az igen;) ;) )

Elküldve
  On 2012. 05. 08. at 10:26, niuss írta:

Na gyerekek;)

A féknyerget 2db10es imbusz csavar tartja a kerékagyhoz!!A féknyereg munkahenger részét pedig szintén 2db,de 8as imbusz csavar tartja!!!Tehát 8as imbusz kell a betétcseréhez ;) ;) ;)

(bocsánat a csavarok nem biztos hogy 8as vagy 10es de a kulcs ami kell hozzá az igen;) ;) )

És jó milyen lett csere után?

Elküldve
  On 2012. 05. 08. at 11:40, Thor írta:

És jó milyen lett csere után?

Még nem álltam neki egyenlöre,csak felmértem a helyzetet ;) ;)Nehogy szerelés közbe jöjjek rá hogy valami szerszám hiányzik,mert akkor lever a víz!

Egyébként nagy melóra készülök ;)Elsö,hátsó féktárcsák.Elsö hátsó betétek!Fékfolyadék csere! :omg: :icon1:

Elküldve
  On 2012. 05. 08. at 11:56, niuss írta:

Még nem álltam neki egyenlöre,csak felmértem a helyzetet ;) ;)Nehogy szerelés közbe jöjjek rá hogy valami szerszám hiányzik,mert akkor lever a víz!

Egyébként nagy melóra készülök ;)Elsö,hátsó féktárcsák.Elsö hátsó betétek!Fékfolyadék csere! :omg: :icon1:

Miből milyet kap majd a technika?

Elküldve

Apropó

Bocs hogy ide írom de hidrotöke csattogásra van valami bevállt módszer?olajcsere nem segitett!lehet hogy csere?vagy esetleg vezérmütengely csere?

köszi

Elküldve
  On 2012. 05. 08. at 12:06, niuss írta:

Apropó

Bocs hogy ide írom de hidrotöke csattogásra van valami bevállt módszer?olajcsere nem segitett!lehet hogy csere?vagy esetleg vezérmütengely csere?

köszi

Jó vétel volt, csak legyenek tartósak is a cuccok!

Csattogást első körben tisztítással lehetne megpróbálni eltüntetni, ha nem nyert, akkor sajnos valszeg csere (ha a tengely nincs annyira megkopva).

Elküldve
  On 2012. 05. 08. at 10:26, niuss írta:

Na gyerekek;)

A féknyerget 2db10es imbusz csavar tartja a kerékagyhoz!!A féknyereg munkahenger részét pedig szintén 2db,de 8as imbusz csavar tartja!!!Tehát 8as imbusz kell a betétcseréhez ;) ;) ;)

(bocsánat a csavarok nem biztos hogy 8as vagy 10es de a kulcs ami kell hozzá az igen;) ;) )

7-es

Elküldve

Valaki nem tudja véletlen a gyári első-hátsó spirálrugó méreteket? Igazából a hosszra lennék kiváncsi, neten nem igen találtam, egy hely volt, az is angol, ahol 233at írtak a hátsóra.

Elküldve
  On 2012. 05. 09. at 12:34, isi írta:

Valaki nem tudja véletlen a gyári első-hátsó spirálrugó méreteket? Igazából a hosszra lennék kiváncsi, neten nem igen találtam, egy hely volt, az is angol, ahol 233at írtak a hátsóra.

Gondolom terheletlenül kell, ugye?

Elküldve
  On 2012. 05. 09. at 13:14, MalterKoma írta:

Hali!

Tudom, hogy nem teljesen idevaló, de nincs valakinek véletlenül jó pénzért 15"-os felnije, gumival vagy anélkül eladó?? Fejér megye környéke

Thx

Kb.mennyi az a jó pénz?
Elküldve
  On 2012. 05. 09. at 19:09, Thor írta:

225 mm a gyári hátsóm.

Köszi szépen, akkor nem kerül be a múlt évben szerzett elvileg gsi rugó szett :S 250et mértem azon a minap, én meg lejjebb szeretném vinni:).
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.