Bundee Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 Igazság szerint az egész futóművet hozzá kéne hangolni a változásokhoz, de a vectránál, mivel kb semmit nem lehet állítani, így komolyabb belenyúlás nélkül esélytelen értelmes futóművet csinálni hozzá. Ezek az ültetőrugók csak egy nagyon nagyon komoly kompromisszumot igénylő dolgok, Igazából kár hozzányúlni. A gyári GT meg 4x4 Veki futóműve mennyivel másabb? Az tuti keményebb mint a sima nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 A GT-t nem tudom (sztem csak a rugó másabb), de az összkerekes hátsó futóművének semmi köze ahhoz amelyik csak elöl kapar. Utóbbi merev tengelyes hátul ha jól emlékszem, a 4x4-es meg lengőkaros független felfüggesztésű, mint a Calibra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 A gyári GT meg 4x4 Veki futóműve mennyivel másabb? Az tuti keményebb mint a sima nem? A gt elvileg alacsonyabb és keményebb valamivel. Nekem van egy szett elvileg gt rugóm, de még nem volt alkalmam lemérni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 A GT-t nem tudom (sztem csak a rugó másabb), de az összkerekes hátsó futóművének semmi köze ahhoz amelyik csak elöl kapar. Utóbbi merev tengelyes hátul ha jól emlékszem, a 4x4-es meg lengőkaros független felfüggesztésű, mint a Calibra. Ahogy mondod, az elsőkerekesek hátul csatolt lengőkarosak, a 4x4-esek, meg az összes v2000 az meg ferde vonalú független. (sajna ilyen futóművet csak a sedanok kaptak) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március12, 2012 Megoszt Elküldve Március12, 2012 Ahogy mondod, az elsőkerekesek hátul csatolt lengőkarosak, a 4x4-esek, meg az összes v2000 az meg ferde vonalú független. (sajna ilyen futóművet csak a sedanok kaptak) Kíváncsi lennék milyen lehet picit keményebb rugókkal, főleg hátul. Igazából amikor 4 személlyel megyek, akkor múlik el a limbózás, de még nemhallottam volna hogy felüt. A nyári kerékszettem ET száma alacsonyabb mint a gyári (kijjebb esnek picit a kerekek) azis sokat javít az úttartáson meg főleg a kanyarstabilitáson. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 Üdv. mindenki! A vecin mekkora volt a legnagyobb fék ami létezett? (gondolom a v2000, meg a v6-osé volt a két legnagyobb, de vajon melyik volt nagyobb?) És mekkora az a fék ami még 15-ös alufelni alá befér? Mondjuk olyan 35-ös et-vel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március28, 2012 Megoszt Elküldve Március28, 2012 V6 és Turbo, 284-es volt tudtommal. '95 után (Calibrán) ezt felváltotta a 288-as, de az már érthető okokból nem került fel az A Vectrára. V2000-nek csak 256-os fékje volt úgy tudom. Hogy befér-e a felni alá az meg felnifüggő, nekem a Coupén a 280-as elfért a gyári 15"-ös felni alatt ET49-el, de ez nem jelenti azt hogy a 284-es is elfér... Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 sziasztok az elsö féknyereg szétszedéséhez milyen kulcs kell?(betétcsere) kösszz Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 sziasztok az elsö féknyereg szétszedéséhez milyen kulcs kell?(betétcsere) kösszz Atoll függ milyen féknyereg van rajta! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 Egy 6 vagy 7 imbusz kulcs 13 csillag villás kulcs csavarhúzó és egy stift kiütő! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 Egy 6 vagy 7 imbusz kulcs 13 csillag villás kulcs csavarhúzó és egy stift kiütő! Meg egy prés amivel visszanyomja a dugattyút. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 sziasztok az elsö féknyereg szétszedéséhez milyen kulcs kell?(betétcsere) kösszz Egy 6 vagy 7 imbusz kulcs 13 csillag villás kulcs csavarhúzó és egy stift kiütő! Meg egy prés amivel visszanyomja a dugattyút. Micsoda? A nagy túróst. Mikor cseréltetek betétet? Kell egy 10 imbusz, 1 darab cső az imbusz szárára és 1 lapos csavarhúzó. Kerék le. Kitekerni oldalra, hogy hozzáférj. Féknyereg le. Csavarhúzóval a betét kipattint, a másik a helyére és mehet vissza. Az ujjaddal megakadályozod, hogy a fékdugattyú kijöjjön és ennyi. Nekem eddig sose volt vele gondom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április13, 2012 Megoszt Elküldve Április13, 2012 Micsoda? A nagy túróst. Mikor cseréltetek betétet? Kell egy 10 imbusz, 1 darab cső az imbusz szárára és 1 lapos csavarhúzó. Kerék le. Kitekerni oldalra, hogy hozzáférj. Féknyereg le. Csavarhúzóval a betét kipattint, a másik a helyére és mehet vissza. Az ujjaddal megakadályozod, hogy a fékdugattyú kijöjjön és ennyi. Nekem eddig sose volt vele gondom. A fékdugattyút nem kell akadályozni, ha nem pumpálgatják a pedált, nem jön az sehova, ellenben az új betét vastagabb, és ha nincs visszanyomva, akkor nem fér be.Persze bizonyos fékeknél ezt meg lehet csinálni a tárcsába akasztott csavarhúzóval, és úgy visszatolni a nyerget, vagy durvább esetben egy nagy vízpumpafogóval,bár azt azért nem ajánlanám. Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve Április15, 2012 Megoszt Elküldve Április15, 2012 köszi mindenkinek a kimerítő választ,de csak az érdekelt hogy milyen kulcs kell hozzá!Tehát 10-es imbusz:) A többi folyamatot vágom!Azért kösz:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 Fék nagyobbításra adtam a fejem. Az első nyergek más itthon vannak, épp most csinálom a felújításukat( festés, karmantyú, porvédő csere, stb.). A jövő hónapban szerzem be a hátsó tárcsás cuccot, aggyal együtt. A kérdésem, mekkora kézifékkötél kell hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április21, 2012 Megoszt Elküldve Április21, 2012 Fék nagyobbításra adtam a fejem. Az első nyergek más itthon vannak, épp most csinálom a felújításukat( festés, karmantyú, porvédő csere, stb.). A jövő hónapban szerzem be a hátsó tárcsás cuccot, aggyal együtt. A kérdésem, mekkora kézifékkötél kell hozzá? Féknagyobbítás 256-ra? Én is töröm a búrám rajta. Ha elérek a cseréig, akkor majd 280-as Meriva tárcsák és 284-es féknyereg lesz upgradelve (köszi a tanácsot Demo :) ). A kötelet holnap lemérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Féknagyobbítás 256-ra? Én is töröm a búrám rajta. Ha elérek a cseréig, akkor majd 280-as Meriva tárcsák és 284-es féknyereg lesz upgradelve (köszi a tanácsot Demo :) ). A kötelet holnap lemérem. Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Április22, 2012 Megoszt Elküldve Április22, 2012 Sziasztok! Hátsó dob fékemet én is le akarom cserélni ! Mit kell még átalakítani úgy értem gumi fékcső vagy kézifék kötél kell másik esetleg egyéb??? Menyivel lesz jobb a hatásfok kn kb? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 Köszi. 670mm és 2000mm plusz-mínusz egy nagyon kicsi, mert elég sietősen mértem :) Kicsi: Nagy: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 Sziasztok! Hátsó dob fékemet én is le akarom cserélni ! Mit kell még átalakítani úgy értem gumi fékcső vagy kézifék kötél kell másik esetleg egyéb??? Menyivel lesz jobb a hatásfok kn kb? Elöl mekkora tárcsa van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 Elöl mekkora tárcsa van? Ez miért fontos mi köze a hátsó fékhez? Elöl még nekem az fajta van hogy a fékbetétet még 2 stifttel rögzítem a féknyereghez! nem tudom hányas majd lemérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 Ez miért fontos mi köze a hátsó fékhez? Elöl még nekem az fajta van hogy a fékbetétet még 2 stifttel rögzítem a féknyereghez! nem tudom hányas majd lemérem. Csak azért kérdezem, mert a fékupgradnek szerintem csak úgy van értelme ahogy Hening csinálja elöl hátul egyszerre. Elöl 236-ról 256mm-re, hátul dobról tárcsára (260mm) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 Ez miért fontos mi köze a hátsó fékhez? Elöl még nekem az fajta van hogy a fékbetétet még 2 stifttel rögzítem a féknyereghez! nem tudom hányas majd lemérem. Az hogy MINDIG az első féknek kell a nagyobbnak/erősebbnek lennie. Ha nem, az elég nagy cumi. Egyébként én is most akarok nagyobb fékeket,meg hátra tárcsát, mi ez a meriva tárcsás dolog? Az erősebb motor miatt úgyis kell,de egyébként is elég plötty a gyári féke az opeleknek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 ...mi ez a meriva tárcsás dolog?... Úgy akarok fejleszteni, hogy megmaradjon a 4X100-as gyári felni, ezért a V6/Turbo féknyereg+tárcsa felejtős (mivel 5X110). Ezért választom majd Demo tanácsára a 4X100-as 280-as Meriva tárcsát 284-es féknyereggel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április23, 2012 Megoszt Elküldve Április23, 2012 670mm és 2000mm plusz-mínusz egy nagyon kicsi, mert elég sietősen mértem :) Kicsi: ... Nagy: ... Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts