Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! :rolleyes:

Elfosta magát a bal hátsó fékmunkahengerem. :lol:

Állóhelyébe hogyan csinált ilyet??? :lol:

Nem mentem 10km-t idén. :lol: De már kér magának valamit. Felgyújtom, úgyis teli a tank. :huh:

Elküldve
Van vagy 3000Ft a munkahenger...

Szerintem nem ezért van ki, hanem a bosszúság hogy álló helyzetben megadta magát illetve hogy megint "kéreget" a kocsi! :rolleyes:

Elküldve
ÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!! :rolleyes:

Elfosta magát a bal hátsó fékmunkahengerem. :D

Állóhelyébe hogyan csinált ilyet??? :lol:

Nem mentem 10km-t idén. :lol: De már kér magának valamit. Felgyújtom, úgyis teli a tank. :huh:

Siker, pénz csillogás? :lol:

Elküldve

Itt jobb helyen lesz:

ok köszönöm szépen.

tudom h nem ide való a dolog, de meg próbálom: 17" alufelni elfér rajta, vagy az már nem? köszi

A kérdés úgy teljes, ha a gumit is hozzá rakod.

Egyébként simán elfér sógorén a 215/40R17 :)

Elküldve

Itt jobb helyen lesz:

A kérdés úgy teljes, ha a gumit is hozzá rakod.

Egyébként simán elfér sógorén a 215/40R17 :)

OK KÖSZÖNÖM, nekem is ugyan ilyen gumikkal van szerelve, akkor nyárra nyugodtan feltehetem ugye?
Elküldve

OK KÖSZÖNÖM, nekem is ugyan ilyen gumikkal van szerelve, akkor nyárra nyugodtan feltehetem ugye?

Mondjuk az ET számról nem beszéltünk még, azt tudod?

Elküldve

OK KÖSZÖNÖM, nekem is ugyan ilyen gumikkal van szerelve, akkor nyárra nyugodtan feltehetem ugye?

Nyugodtan... nekem porig ültetve is elfér alatta a 215/35 18 is, a 225/40 18 most egy kicsit necces, hátulra már senki nem tud beülni... de hát nem taxi :evilgrin:

Elküldve

Nyugodtan... nekem porig ültetve is elfér alatta a 215/35 18 is, a 225/40 18 most egy kicsit necces, hátulra már senki nem tud beülni... de hát nem taxi :evilgrin:

18-as kerék? :D

Olcsó lehet a gumi rá ;)

Elküldve

Ez a móka sajnos nem az olcsóságról szól... :unsure:

Ebben maximálisan egyetértek, még akkor is amikor a kúton kifizetem a V-power racsingot...

Milyen fajták a mostani gumik egyébként?

Elküldve

Téli nincs most... többek között ezért sem nagyon használom, meg sajnálom a trutyiba...

Ne is mondd! A szívem szakad meg amikor a sós trutymákban kell menni vele...

  • 1 month later...
Elküldve

Ránézésre is meg valójában is jók, abban az értelemben hogy bele tudod tenni, csakhogy nem járnál jól vele.

Leginkább azért nem mert a rugókat nem "ránézésre" osztályozzák, hanem tengelyterhelés szerint, és mivel a Kadett jóval könnyebb a Vectránál, így annak a rugójával a Vectra seggét a földön fogod húzni kb. annyira leül. Vagy ha alapesetben nem is, de ha beülnek hátra vagy van valami a csomagtartóban, akkor biztosan.

Esetleg egy Kadett Caravan (ugye az volt a legnehezebb Kadett ami a hátsó részt illeti) vagy Combo rugójával próbálkoznék egy alap 1.4-es vagy 1-6-os Vectrába, az talán megoldás lehet.

És hogy mennyire számít ez a tengelyterhelés-dolog: nekem a Calibra ültetőrugója 3cm-t emelt az A Corsa hátulján a gyári állapothoz képest...

Elküldve

Ránézésre is meg valójában is jók, abban az értelemben hogy bele tudod tenni, csakhogy nem járnál jól vele.

Leginkább azért nem mert a rugókat nem "ránézésre" osztályozzák, hanem tengelyterhelés szerint, és mivel a Kadett jóval könnyebb a Vectránál, így annak a rugójával a Vectra seggét a földön fogod húzni kb. annyira leül. Vagy ha alapesetben nem is, de ha beülnek hátra vagy van valami a csomagtartóban, akkor biztosan.

Esetleg egy Kadett Caravan (ugye az volt a legnehezebb Kadett ami a hátsó részt illeti) vagy Combo rugójával próbálkoznék egy alap 1.4-es vagy 1-6-os Vectrába, az talán megoldás lehet.

És hogy mennyire számít ez a tengelyterhelés-dolog: nekem a Calibra ültetőrugója 3cm-t emelt az A Corsa hátulján a gyári állapothoz képest...

Mert ültetőrugókat keresek a vectrámhoz, de sajnos nem találok földi áron, kadettét találtam 15ezerért, 60/40eset és ebből gondolom hátha jó vectrába

Elküldve

Na, ha ezt megveszed, akkor az ami a Kadetten 60/40mm-t ültetne, az a Vectrán 80/60-at fog kábé, és még így is nagyon puha, limbóhintós lesz a rugózás. Sztem felejtős.

Amúgy itt már vannak 24e-től ültetőrugók...

Elküldve

Na, ha ezt megveszed, akkor az ami a Kadetten 60/40mm-t ültetne, az a Vectrán 80/60-at fog kábé, és még így is nagyon puha, limbóhintós lesz a rugózás. Sztem felejtős.

Amúgy itt már vannak 24e-től ültetőrugók...

Köszi, csak akkor tényleg felejtős a típusidegen rugó. Astráét próbáltam egyszer hátra, gyári astra rugót, annyi volt a különbség hogy picit puhább lett a rugózása. Amúgy az igaz hogy 4centinél nagyobb ültetés esetén cserélni kell a gátlókat? Vagy elmegy még a 60/40 gyári gátlókkal is?

Elküldve

Őszintén szólva nem tudom, nekem a Calibra anno 40/40-et volt ültetve, de ott cseréltem gátlókat is. Lehet hogy nem lenne muszáj, de gondolom a rövidebb rugókhoz nem árt a gyárinál keményebb gátló, különben lépten-nyomon felütne. Ha gondolod vedd meg csak a rugót, aztán ha folyton beleér még gyári kerékkel is minden berugózásnál, akkor veszel hozzá gátlókat is.

Elküldve

Köszi, csak akkor tényleg felejtős a típusidegen rugó. Astráét próbáltam egyszer hátra, gyári astra rugót, annyi volt a különbség hogy picit puhább lett a rugózása. Amúgy az igaz hogy 4centinél nagyobb ültetés esetén cserélni kell a gátlókat? Vagy elmegy még a 60/40 gyári gátlókkal is?

Igazság szerint az egész futóművet hozzá kéne hangolni a változásokhoz, de a vectránál, mivel kb semmit nem lehet állítani, így komolyabb belenyúlás nélkül esélytelen értelmes futóművet csinálni hozzá.

Ezek az ültetőrugók csak egy nagyon nagyon komoly kompromisszumot igénylő dolgok, Igazából kár hozzányúlni.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.