Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hova való az a vacak?

Ebbe megy bele a két kintről is látható csavar.

Ha jó áron adnák az Opelben, akkor én is beneveznék egyre, ha meg tudjuk oldani valahogy :D

Elküldve

Ha jól emlékszem olyan 3000-4000 huf körül vettem, nem nagy kunc kicserélni, kormányt kiteker valamelyik irányba biztosító lemez le, csavarok ki aztán elhúzod a gumiharangot és simán kitudod venni ezt a vackot de a nevét máig nem tudom az autósboltban is egy robbantott ábrán mutattam meg a fickónak, hogy ez kellene. Nem túl olcsó, de ezért bontóba egy kormányművet venni ami 10ezer körül van és mire azt kicseréled, mondom nekem bevált, de előtte szedjétek ki aztán nézzétek meg mennyire van megkopva. az is előfordulhat, hogy magába a kormánymű van kikopva, akkor gázosabb:(

Elküldve

ja bocs, vissza lapoztam itt és 4850 huf volt, abból lejött egy kis kedvezmény úgy lett 4000 körül, de ez gyári, mert utángyártottat nem tudodd rendelni akkor legalábbis.

Elküldve
Középső képen a 3X és a 4X milehet?

Abba csatlakozik az olajcső. Nézd meg a képen, amit linkeltél a kormányműről. (ez a felső)

Közben nézem 2 is van belőle. Akkor melyik? Alsó-felső?

Az alsó nekem a burkolatnak tűnik.

Elküldve
Ha jól emlékszem olyan 3000-4000 huf körül vettem, nem nagy kunc kicserélni, kormányt kiteker valamelyik irányba biztosító lemez le, csavarok ki aztán elhúzod a gumiharangot és simán kitudod venni ezt a vackot de a nevét máig nem tudom az autósboltban is egy robbantott ábrán mutattam meg a fickónak, hogy ez kellene. Nem túl olcsó, de ezért bontóba egy kormányművet venni ami 10ezer körül van és mire azt kicseréled, mondom nekem bevált, de előtte szedjétek ki aztán nézzétek meg mennyire van megkopva. az is előfordulhat, hogy magába a kormánymű van kikopva, akkor gázosabb:(

Lesz egy kis időm kiásom azt a vacakot. Ha ez megoldja a kopogást akkor mindenképp megéri.

Köszi! :D

Elküldve
Ha az EPC-ben benne van miért nem találtátok? :D

Jó kérdés. Mi F astránál kerestük, lehet, hogy csak a vekiben van cserélhető? :lol:

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok nemrég műszakin közölték hogy a kézifékem nem OK (épp tűréshatárérték) vagyis nem egyformán fog a két hátsó. Hogyan lehet ezt szinkronba hozni és korrektül beállítani? Előtte cserélve volt komplett hátsó fék meg kézifékpofa is. A kötelek viszont nem és azt mondták hogy ott nekem valami állítókar hiányzik amivel belehetne lőni ezt. Viszont mégis állítottak valamin... Hátsó jobbos és balos kézifékkötelet is akarok cserélni és kérdezném hogy a kötelekhez jár-e ez a menetes állítórész vagy sem illetve melyik kötélhez hol hogyan kapcsolódik? Azt tudom hogy alul; kb. középen a hátsó hídnál kellene lennie. Köszönöm.

Elküldve
Sziasztok nemrég műszakin közölték hogy a kézifékem nem OK (épp tűréshatárérték) vagyis nem egyformán fog a két hátsó. Hogyan lehet ezt szinkronba hozni és korrektül beállítani? Előtte cserélve volt komplett hátsó fék meg kézifékpofa is. A kötelek viszont nem és azt mondták hogy ott nekem valami állítókar hiányzik amivel belehetne lőni ezt. Viszont mégis állítottak valamin... Hátsó jobbos és balos kézifékkötelet is akarok cserélni és kérdezném hogy a kötelekhez jár-e ez a menetes állítórész vagy sem illetve melyik kötélhez hol hogyan kapcsolódik? Azt tudom hogy alul; kb. középen a hátsó hídnál kellene lennie. Köszönöm.

Fékpofáknál alul van ilyen tekerős állító cucc. Nah azon kell spanolni <_< Amúgy nekem is jobban fog a jobboldala, pedig belőttem ugyanolyanra mind2 oldalt, és mégis.. :S

Elküldve
Fékpofáknál alul van ilyen tekerős állító cucc. Nah azon kell spanolni <_< Amúgy nekem is jobban fog a jobboldala, pedig belőttem ugyanolyanra mind2 oldalt, és mégis.. :S

Igen tudom mert otthon atomjaira szétszedtem a hátsó fékeket majd féktárcsa szerelőnyílásán keresztül hosszú laposfejű csavarhúzúval szépen eljátszottam vele mindkét oldalt ahogy kell, és könyv "menetrend" szerint beállítottam és 3-4. kézifékkattanásnál fogott rendesen. Pofák, rugók, meg ami kell új van benn. Erre a műszakin jól el... és most erzésre gyengébb és csak uccsó kattanásnál van valami hatás de az autót nem fogja meg úgy ahogy kellene. Ezért gondoltam még a kötelekre. :P Műszakin meg benyögték hogy gond van az autóval a frászt hozva rám ilyen hülyeség miatt bukjon meg... A hely ahova vittem az autót amúgy azóta már bezárt. (Szégyen de villámos hely volt) :angry:

Elküldve
Igen tudom mert otthon atomjaira szétszedtem a hátsó fékeket majd féktárcsa szerelőnyílásán keresztül hosszú laposfejű csavarhúzúval szépen eljátszottam vele mindkét oldalt ahogy kell, és könyv "menetrend" szerint beállítottam és 3-4. kézifékkattanásnál fogott rendesen. Pofák, rugók, meg ami kell új van benn. Erre a műszakin jól el... és most erzésre gyengébb és csak uccsó kattanásnál van valami hatás de az autót nem fogja meg úgy ahogy kellene. Ezért gondoltam még a kötelekre. :P Műszakin meg benyögték hogy gond van az autóval a frászt hozva rám ilyen hülyeség miatt bukjon meg... A hely ahova vittem az autót amúgy azóta már bezárt. (Szégyen de villámos hely volt) :P

Enyémmel sem lehet pl. kézifékes megfordulást csinálni.. <_< Nemtom miért, de enyém is eléggé gyengus :angry:

Elküldve

Mókás ez a kézifék dolog. <_<

Én most cseréltem kézifékköteleket a vizsga előtt, mert alig fogott már valamit. A híd feletti feszítőn már nem lehetett állítani és már a kötelek is kezdtek kirojtolózni.

Kis torna vele és most 3 kattintás a max :angry:

A híd feletti állítószerkezetet sajna nem adják az új kötelekhez, szóval azt alaposan letakarítottam.

Bár ami fura volt, hogy vizsga előtt beállítottam olyanra, hogy óramű pontossággal együtt fogtak a kerekek, majd némi próbálgatás után már volt eltérés. Szóval elég érzékeny szerkezet.

Elküldve
Enyémmel sem lehet pl. kézifékes megfordulást csinálni.. <_< Nemtom miért, de enyém is eléggé gyengus :angry:

MIlyen állapotban vannak a kötelek és azok a műanyagok amik a köteleket vezetik?

Elküldve

Sziasztok!

Ebbe a topicba még nem írtam, de miért pont ez maradna ki <_<

Még novemberben eltört a "bal oldali első stabilizátor kar" (hivatalosan így hívja a webshop). Elfáradt, leszakadt a menet.

Most a csere előtt felkerült a 15"-os alu és vég nélkül kopog az első futómű. Egyenes útun, állandó fordulaton kopog, kanyarban recseg.

Terhelés közben viszont csendben van, legyen szó gyorsításról, vagy fékezésről.

Létezik, hogy a stab. kar okozza az egészet, vagy valami más gond is lehet? Ajánlott valami mást is cserélni a stab. karral egyidőben?

Kicsivel előrébb olvastam a 3D szemüvegről, amit kicsit megmozgatva nem nyugodtam meg. A hang akár onnan is jöhet... Onnan is jöhet?

Elküldve
Sziasztok!

Ebbe a topicba még nem írtam, de miért pont ez maradna ki <_<

Még novemberben eltört a "bal oldali első stabilizátor kar" (hivatalosan így hívja a webshop). Elfáradt, leszakadt a menet.

Most a csere előtt felkerült a 15"-os alu és vég nélkül kopog az első futómű. Egyenes útun, állandó fordulaton kopog, kanyarban recseg.

Terhelés közben viszont csendben van, legyen szó gyorsításról, vagy fékezésről.

Létezik, hogy a stab. kar okozza az egészet, vagy valami más gond is lehet? Ajánlott valami mást is cserélni a stab. karral egyidőben?

Kicsivel előrébb olvastam a 3D szemüvegről, amit kicsit megmozgatva nem nyugodtam meg. A hang akár onnan is jöhet... Onnan is jöhet?

onnan is jöhet, de én akkor amikor az rossz volt azt a kormányon is éreztem, mintha kotyogott volna a kormány. Kormánygömbfejeket mozgasd meg pájszerrel, esetleg torony csapágy is lehet. de ezek általában akkor kopognak szerintem ha kátyút fogsz v. rossz úton mész, de lehetséges. hogy a stabkar lesz de azért nézd át ezeket is. A 3d szemüvegnél, az egy kicsit alapban is tud mozogni, de ha nagyon tudod fel-le mozgatni akkor vagy az kikopott v. lehet magában a kormányműben az alumínyium:) az már gázosabb.

Elküldve
onnan is jöhet, de én akkor amikor az rossz volt azt a kormányon is éreztem, mintha kotyogott volna a kormány. Kormánygömbfejeket mozgasd meg pájszerrel, esetleg torony csapágy is lehet. de ezek általában akkor kopognak szerintem ha kátyút fogsz v. rossz úton mész, de lehetséges. hogy a stabkar lesz de azért nézd át ezeket is. A 3d szemüvegnél, az egy kicsit alapban is tud mozogni, de ha nagyon tudod fel-le mozgatni akkor vagy az kikopott v. lehet magában a kormányműben az alumínyium:) az már gázosabb.

Baloldali stab. kicserélve. Autó stabilabb, kopogás maradt... <_<

Elviszem futóműveshez, hátha kiszűri az okot és nem kell kísérletezgetnem.

Elküldve
Sziasztok!

Ebbe a topicba még nem írtam, de miért pont ez maradna ki <_<

Még novemberben eltört a "bal oldali első stabilizátor kar" (hivatalosan így hívja a webshop). Elfáradt, leszakadt a menet.

Most a csere előtt felkerült a 15"-os alu és vég nélkül kopog az első futómű. Egyenes útun, állandó fordulaton kopog, kanyarban recseg.

Terhelés közben viszont csendben van, legyen szó gyorsításról, vagy fékezésről.

Létezik, hogy a stab. kar okozza az egészet, vagy valami más gond is lehet? Ajánlott valami mást is cserélni a stab. karral egyidőben?

Kicsivel előrébb olvastam a 3D szemüvegről, amit kicsit megmozgatva nem nyugodtam meg. A hang akár onnan is jöhet... Onnan is jöhet?

Szilentekkel mi a helyzet? Talpas?

Elküldve
Szilentekkel mi a helyzet? Talpas?

Szilentek egy része már volt cserélve, a talpas esélyes.

Viszont ha az esélyeket latolgatom, akkor a lehetőségek száma jelenleg éppen csak nem végtelen <_<

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.