Guest gorbi Elküldve Június12, 2010 Elküldve Június12, 2010 Ez a kutyacsont hogy néz ki és honnan tudom hogy rosz e??? Opelnél jellemzően kétféle van, attól függően, hogy milyen a stab rúd kialakítása: vagy Ha nagyon kopog menet közben, akkor ránézésre tudni fogod, hogy rossz-e nem kell vizsgálni. Ha csak kicsit, akkor érdemes megnézni, kézzel fogni, miközben valaki nyomkodja a kocsi elejét. Vagy látni, vagy érezni fogod, hogy nem együtt mozog a lengőkar és a stabilizátor rúd. Ha újat veszel, párban cseréld.
isi Elküldve Június12, 2010 Elküldve Június12, 2010 én ma pájszerrel kicsit megfeszegettem és a bal oldalinak elég jó mozgása van, a jobb szinte semmit nem mozdult.
öcsibácsi Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 A túróba, meghalt a bal hátsó fékhengerem, csak úgy spriccel. Astra- Vectra hátsó rugó cserét csinált már valaki? '92 ferdehátú Astra C16NZ és '92 Vectra C16NZ sedan.
isi Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 kerék le,teló kilazít fölül a csomitartóba, alá bakolsz, ráállsz a dobra aztán kirúgod a rugót. vagy megkérsz valakit hogy álljon rá és szépen kiveszed:D valahogy így lehet tudtommal.
öcsibácsi Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Nem úgy teeeee. :D Astráét a Vectrába, ránézésre pár centivel alacsonyabb. Kissé zavar, hogy ennyire fent van a segge. Gondoltam ültetek 1 kicsit. Na, akkor holnap fotózás, hátha más is kedvet kap, ha jó lesz.
isi Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 Nem úgy teeeee. :D Astráét a Vectrába, ránézésre pár centivel alacsonyabb. Kissé zavar, hogy ennyire fent van a segge. Gondoltam ültetek 1 kicsit. Na, akkor holnap fotózás, hátha más is kedvet kap, ha jó lesz. jaaaaaaa, pöttyet félre értelmeztem:D:D szerintem simán jó bele, nem hinném, hogy a vekié erősebb lenne. én G astra ültetőt akartam igaz az ugyanekkora csak kicsit keményebb mint a gyári veki.
isi Elküldve Június19, 2010 Elküldve Június19, 2010 vagy két cementes zsák a csomiba, lehetőleg tele cementel:D :D
öcsibácsi Elküldve Június20, 2010 Elküldve Június20, 2010 Amúgy a telóim is cserések lettek, a balos kuka, a jobbos alig él. Meg a rugótányérok is hegesztésre szorulnak, de rajtam nem fognak ki, mégis csak lakatos vagyok. :P A jobbos hengerbe meg beleszakítottam a légtelenítőt, még jó, hogy az újat nem tettem be az eső miatt. A bal agyon elszabadult a porvédő, már 1 hete cicergett, most azt is addig 1 másikra cseréltem, csak abba nincs ABS. :D Megint kér a gép, majd adok neki. ^_^ Viszont lejjebb ment a fara, így jobb.
isi Elküldve Június21, 2010 Elküldve Június21, 2010 Viszont lejjebb ment a fara, így jobb. majd egy képet talicskázz azért, köszi:D
öcsibácsi Elküldve Június21, 2010 Elküldve Június21, 2010 Majd csinálok, most ezek vannak. Balos-jobbos.
Thor Elküldve Július1, 2010 Elküldve Július1, 2010 Majd csinálok, most ezek vannak. Balos-jobbos. http://pics.coldline.hu/pics/51860-20100621-ojozKZ.jpg http://pics.coldline.hu/pics/51861-20100621-eJK0WY.jpg Júúúúúújjjjj.... Mintha sógor Vekijét látnám :D Dobsz majd fel képet, hogy hogy oldottad meg? Nekem is megnyílt már a nyúlvány, de még nincs ekkora kráter ^_^
öcsibácsi Elküldve Július1, 2010 Elküldve Július1, 2010 A "kráter" attól lett, hogy leszakítottam a rugótányért a fenébe. ^_^ Simán letakartam egy 3-as lemez darabbal és körbe csipegettem CO-val, nem törekedtem a szépségre, csak tartson erősen. :D Ja, a tányér is visszahegesztettem a helyére, csak előtte kijavítottam, a púp a közepén elporladt és bent maradt a gumiban. Ez pótoltam 1 csődarabkával. Flexxel bevágtam keresztben, kicsit összekalapáltam a végét és abból lett az új púp. Sajnos akkor a javításról már nem fotóztam, de a készről csinálok majd.
Thor Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 ... Milyen lemezt javasolnál a hátsó nyúlvány javítására, ha hosszútávra szeretném megcsinálni. Gondolom ebből is van saválló, nem?
öcsibácsi Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Milyen lemezt javasolnál a hátsó nyúlvány javítására, ha hosszútávra szeretném megcsinálni. Gondolom ebből is van saválló, nem? Persze, de a szénacél és a saválló csak átmeneti CO-dróttal alkot jó kapcsolatot. Az meg ritka a legtöbb helyen, bár nem lehetetlen. A vastag lemez is megoldás, úgyis elkorrodál majd máshol, mondjuk mellette. :D
Thor Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 ... Ehh :D Szóval mit javasolsz a minél jobb megoldás jegyében? ^_^
öcsibácsi Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 Valami olyasmit, amit talán te linkeltél be tegnap, az a V2000-es ahogy meg lett csinálva. Kivágni, amennyire csak lehet és egy jó nagy foltot rátenni min. 1.5mm-es lemezből. Ha erősebb nem baj, kicsit nehezebb megoldani, de tovább áll ellen a rozsdának. Üregvédelem, alvázvédő bőven, a szokásos. :D Az enyém így sikerült:
öcsibácsi Elküldve Július2, 2010 Elküldve Július2, 2010 A fenébe! Állok be a garázsba és amikor átdöccentem a 2cm-es küszöbön fémes csikorgást hallottam. ^_^ Már megint akar 1 kis törődést a masina. :D
tgabika76 Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Valami olyasmit, amit talán te linkeltél be tegnap, az a V2000-es ahogy meg lett csinálva. Kivágni, amennyire csak lehet és egy jó nagy foltot rátenni min. 1.5mm-es lemezből. Sztem ez csak tüneti kezelés, mert akkor majd ott kezd el rohadni ahol a folt fel lett hegesztve... Az igazi megoldás az lenne hogy (mivel gyári új hossztartó tudtommal már nem kapható), lebontani a régit és az egész hossztartót kompletten újraépíteni valami erős rozsdamentes anyagból, korrekt üregvédelemmel ellátva. Amúgy nekem úgy rémlik hogy a gyári hossztartó mintha valamelyik vége felől nyitott lenne(?), ahol be tud menni az esővíz, ezért korrodál gyorsan...
öcsibácsi Elküldve Július3, 2010 Elküldve Július3, 2010 Sztem ez csak tüneti kezelés, mert akkor majd ott kezd el rohadni ahol a folt fel lett hegesztve... Valami hasonlót mondtam én is tegnap. ^_^ Az igazi megoldás az lenne hogy), lebontani a régit és az egész hossztartót kompletten újraépíteni valami erős rozsdamentes anyagból, korrekt üregvédelemmel ellátva. A rozsdamentes/saválló nem alkot tökéletes kötést a sima acéllal. Amúgy nekem úgy rémlik hogy a gyári hossztartó mintha valamelyik vége felől nyitott lenne(?), ahol be tud menni az esővíz, ezért korrodál gyorsan... Sajnos... :D
Thor Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Valami olyasmit, amit talán te linkeltél be tegnap, az a V2000-es ahogy meg lett csinálva. Kivágni, amennyire csak lehet és egy jó nagy foltot rátenni min. 1.5mm-es lemezből. Ha erősebb nem baj, kicsit nehezebb megoldani, de tovább áll ellen a rozsdának. Üregvédelem, alvázvédő bőven, a szokásos. :D Az enyém így sikerült: http://pics.coldline.hu/pics/56662-20100702-8Bjr7g.jpg http://pics.coldline.hu/pics/56663-20100702-pD7zDV.jpg Stefan linkelte a V2000-est. De nagyon jó lenne kérdezni párat a tulajtól <_< Valahogy így akarom majd én is megcsinálni. Okés, akkor minimum 1,5-es lemez. Köszke -_- A fenébe! Állok be a garázsba és amikor átdöccentem a 2cm-es küszöbön fémes csikorgást hallottam. :D Már megint akar 1 kis törődést a masina. :rolleyes: :D Így van ez :) Szereti, ha törődsz vele B) Te! nem a küszöb volt? :D Sztem ez csak tüneti kezelés, mert akkor majd ott kezd el rohadni ahol a folt fel lett hegesztve... Az igazi megoldás az lenne hogy (mivel gyári új hossztartó tudtommal már nem kapható), lebontani a régit és az egész hossztartót kompletten újraépíteni valami erős rozsdamentes anyagból, korrekt üregvédelemmel ellátva. Amúgy nekem úgy rémlik hogy a gyári hossztartó mintha valamelyik vége felől nyitott lenne(?), ahol be tud menni az esővíz, ezért korrodál gyorsan... Pontosan! Csak a tüneteket szüntetnénk meg, nem pedig a kiváltó okot. Nyúlványt sajna már nem lehet kapni. B) Valamelyik nap alámegyek és meglesem, hogy hol lehet a gyengepontja.
öcsibácsi Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 Az ABS karika csikorgott, a jeladót továbbra sem tudtam teljesen kiszedni, de széttörtem és amit sikerült az leszedtem belőle. :rolleyes:
Stefan Elküldve Július5, 2010 Elküldve Július5, 2010 ... Pontosan! Csak a tüneteket szüntetnénk meg, nem pedig a kiváltó okot. Nyúlványt sajna már nem lehet kapni. <_< Valamelyik nap alámegyek és meglesem, hogy hol lehet a gyengepontja. Sajnos az én pénztárcámhoz csak egy ilyen tüneti kezelés passzolna. Nyílván egy teljes szétszedés és rozsdamentesből újraépítés lenne a tökéletes. Nálam elvileg a kasztni egy kicsit újabb, de már látom, hogy elkezdett barnulni nekem is a nyúlvány, de talán még megelőzhető lesz az erősebb szétrohadás (miután a többi előjött dolgot megcsináltam :rolleyes: ). Időnként elkeserítő tud lenni az autó. Amúgy ezek a gyári lyukak nem véletlenül vannak rajtuk. Nem azért, hogy belefolyjon a víz, hanem, hogy kifolyjon -_- A lényeg, hogy lezárni nem igazán érdemes, mert valamennyi úgyis bejut, viszont, ha nem tud ki is jutni, akkor csak bele fog rohadni.
Recommended Posts