isi Elküldve Április8, 2019 Megoszt Elküldve Április8, 2019 Sziasztok! ABS gondom van, két hetet állt az autó, mielőtt leraktam nem volt gond vele. Tegnap előszedtem, azóta azt csinálja, hogy ha rálépek a fékpedálra bedobja az ABS hibát, ezután leállítás-indítás, nincs hiba, mindaddig míg rá nem lépek a fékre (akár 10 km-t is mehetek vele nincs hiba, míg nem fékezek). Első jeladók elég közel vannak (eddig is így voltak) a féltengely póluskerékhez, talán csak berozsdált ezért lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április8, 2019 Megoszt Elküldve Április8, 2019 Mivel neked már az újabb fajta abs-ed van, amit szóra lehet bírni, így első körben ki kéne olvasni. Viszont gyanús hogy csak fékpedál nyomásra teszi ki, szóval én első körben féklámpakapcsolóra tippelnék. Féklámpád működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április9, 2019 Megoszt Elküldve Április9, 2019 13 órája, wookie írta: Mivel neked már az újabb fajta abs-ed van, amit szóra lehet bírni, így első körben ki kéne olvasni. Viszont gyanús hogy csak fékpedál nyomásra teszi ki, szóval én első körben féklámpakapcsolóra tippelnék. Féklámpád működik? Miként tudom kiolvasni, hol van valamilyen daig szerű csati, mert én nem tudok róla, hogy lenne Ezzel megfogtál, hogy működik e a féklámpa, megnézem délután. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április10, 2019 Megoszt Elküldve Április10, 2019 Motortérben a bal torony mögött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április15, 2019 Megoszt Elküldve Április15, 2019 On 2019. 04. 10. at 18:48, wookie írta: Motortérben a bal torony mögött. Sajnos csak most jutottam el odáig, hogy megnézzem azokat, amiket javasoltál (félre van állítva paripa). Féklámpa működik, diag csatit nem találtam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április17, 2019 Megoszt Elküldve Április17, 2019 Mégis meg van az a csati ;) hogy tudom diagolni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április17, 2019 Megoszt Elküldve Április17, 2019 36 perce, isi írta: Mégis meg van az a csati ;) hogy tudom diagolni? Az ABS-t a diagcsati A és K pinjének az összekötésével tudod kivillogtatni (a csati oldalán rajta vannak a betű jelzések hogy melyik láb melyik, csak jó szem kell hozzá): U alakra meghajtasz egy gemkapcsot, összekötöd vele az említett lábakat, aztán beülsz az autóba, ráadod a gyújtást, és számolod hogy mennyit villog az ABS lámpa a műszerfalon. Az eredményt beírod ide, és megmondjuk mit jelent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április18, 2019 Megoszt Elküldve Április18, 2019 11 órája, tgabika76 írta: Az ABS-t a diagcsati A és K pinjének az összekötésével tudod kivillogtatni (a csati oldalán rajta vannak a betű jelzések hogy melyik láb melyik, csak jó szem kell hozzá): U alakra meghajtasz egy gemkapcsot, összekötöd vele az említett lábakat, aztán beülsz az autóba, ráadod a gyújtást, és számolod hogy mennyit villog az ABS lámpa a műszerfalon. Az eredményt beírod ide, és megmondjuk mit jelent. Közben keresgéltem, én is ezt találtam, viszont a hibakód csak akkor jön ha rálépek a fékpedálra, leállítás után újra gyújtásra nincs. Mondjuk azt még nem próbáltam, hogy csak gyújtás és egyből fékpedálra lépés, hogy akkor is dobja e. Amúgy járó motornál is lehet diagolni itt? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április19, 2019 Megoszt Elküldve Április19, 2019 (edited) On 2019. 04. 17. at 20:29, tgabika76 írta: Az ABS-t a diagcsati A és K pinjének az összekötésével tudod kivillogtatni (a csati oldalán rajta vannak a betű jelzések hogy melyik láb melyik, csak jó szem kell hozzá): U alakra meghajtasz egy gemkapcsot, összekötöd vele az említett lábakat, aztán beülsz az autóba, ráadod a gyújtást, és számolod hogy mennyit villog az ABS lámpa a műszerfalon. Az eredményt beírod ide, és megmondjuk mit jelent. Jàró motornál ezt sikerült, simán gyújtásra csak egy hosszú két rövid mindig. https://m.youtube.com/watch?v=TbR7zvN2dcU Módosítva Április19, 2019 : isi Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április19, 2019 Megoszt Elküldve Április19, 2019 5 órája, isi írta: Jàró motornál ezt sikerült, simán gyújtásra csak egy hosszú két rövid mindig. https://m.youtube.com/watch?v=TbR7zvN2dcU "Ez a videó nem érhető el" Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április20, 2019 Megoszt Elküldve Április20, 2019 16 órája, tgabika76 írta: "Ez a videó nem érhető el" Így esetleg?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április20, 2019 Megoszt Elküldve Április20, 2019 8 perce, isi írta: Így esetleg?: Így már oké. Két hibakódot látok, a 12-t és a 43-at (1 villanás, szünet, 2 villanás: 12, illetve 4 villanás, szünet, 3 villanás: 43. Minden kódot háromszor ismétel.) Ezek közül a 12 nem igazi hibakód, a diagnosztika kezdetét jelzi, a 43 viszont a jobb első sebességjeladó (a keréknél) problémájára utal. Konkrétan "ellenállás és csatlakozó", tehát vagy el van szakadva a vezetéke, vagy letestel valahol. Ebbe az irányba kéne tovább menned. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április20, 2019 Megoszt Elküldve Április20, 2019 6 órája, tgabika76 írta: Így már oké. Két hibakódot látok, a 12-t és a 43-at (1 villanás, szünet, 2 villanás: 12, illetve 4 villanás, szünet, 3 villanás: 43. Minden kódot háromszor ismétel.) Ezek közül a 12 nem igazi hibakód, a diagnosztika kezdetét jelzi, a 43 viszont a jobb első sebességjeladó (a keréknél) problémájára utal. Konkrétan "ellenállás és csatlakozó", tehát vagy el van szakadva a vezetéke, vagy letestel valahol. Ebbe az irányba kéne tovább menned. Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április20, 2019 Megoszt Elküldve Április20, 2019 56 perce, isi írta: Köszi, rápillantok, amúgy nagyon közel van a féltengelyhez az biztos, lehet az állás miatt annyira berozsdált, hogy szinte hozzá ér és ezért okoz gondot. Az más, akkor 42-es hibakódot hozna (jobb első sebességjeladó, légrés és működés). Itt valami elektromos probléma lesz szerintem, de persze nem árt kitakarítani az ABS fogaskoszorúját sem a rárakódott mocsoktól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április25, 2019 Megoszt Elküldve Április25, 2019 On 2019. 04. 20. at 20:05, tgabika76 írta: Az más, akkor 42-es hibakódot hozna (jobb első sebességjeladó, légrés és működés). Itt valami elektromos probléma lesz szerintem, de persze nem árt kitakarítani az ABS fogaskoszorúját sem a rárakódott mocsoktól. Mekkora ellenállás a jó értèk? Van amúgy egy tartalék jeladóm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május2, 2019 Megoszt Elküldve Május2, 2019 On 2019. 04. 25. at 17:43, isi írta: Mekkora ellenállás a jó értèk? Van amúgy egy tartalék jeladóm. Hiba elhárítva, az abs kocka csatlakozója volt beázva, érdekes, hogy a kerékjeladót dobta hibának. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nistvan98 Elküldve Április10, 2021 Megoszt Elküldve Április10, 2021 Üdv tagok, tudnátok olyan robbantott ábrát küldeni, ahol egy A Vectra(x16sz, 1995, lépcsős) szervos kormányű fogasléce van alkatrészenként feltüntetve ? köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április11, 2021 Megoszt Elküldve Április11, 2021 9 órája, nistvan98 írta: Üdv tagok, tudnátok olyan robbantott ábrát küldeni, ahol egy A Vectra(x16sz, 1995, lépcsős) szervos kormányű fogasléce van alkatrészenként feltüntetve ? köszönöm. Szia, próbáld meg itt, bár nem látok totális bontásban képet. https://opel.7zap.com/hu/car/j89/l/0/ Konkrétan melyik része érdekel a szervós vagy inkább maga a mechanika? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts