isi Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 (edited) Kinek mekkora átmérőjű a hátsó stabilizátora? Az enyém 18as és csak 14es szilentet találok. A szilenten ez a szám van: gm 90-345 064 Módosítva November18, 2014 : isi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 Kinek mekkora átmérőjű a hátsó stabilizátora? Az enyém 18as és csak 14es szilentet találok. A szilenten ez a szám van: gm 90-345 064 Ez jó,mert majdnem rendeltem én is mikor a fékeket vettem. Isi,ez neked gyári? Mert valszinű az enyém is ekkora,bár még nem mértem. Nekem igazából a bekötő szilenteim szakadta/porladtak szét,ezeket akartam cserélni,de akkor már cseréltem volna a másikakat is! Na majd hétvégén megmérem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 Az összes 18-as. C16nz-c18nz-c20ne volt a minta. Max talán a v6 lehet vastagabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November18, 2014 Megoszt Elküldve November18, 2014 Ez jó,mert majdnem rendeltem én is mikor a fékeket vettem. Isi,ez neked gyári? Mert valszinű az enyém is ekkora,bár még nem mértem. Nekem igazából a bekötő szilenteim szakadta/porladtak szét,ezeket akartam cserélni,de akkor már cseréltem volna a másikakat is! Na majd hétvégén megmérem. Ezaz :) Én is így akartam eljárni, most cserélem a külsőket (bekötőket) azokat is a cromax-ból tudtam csak szerezni, az jó lesz hozzá, de ezek a belsők nem. Faterén is ekkora, szóval nem igen hiszem, hogy valaha valaki cserélte volna. A szilent, amit írtam számot az gyári és az van rajta, de az 18as átmérő kb, amiket vettem azok meg 14es és az nem igen jó rá. Igazából azokkal nincs nagy gond, de ha már leszedtem, gondoltam csak kicserélem. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
sdlghhn Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 Üdv! A hátsó rugók ugyanolyanok minden modellnél? A1 C20NE-be raknék A2 C25XE rugóját. (illetve az ablaktörlő rudazat kompatibilis-e) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November24, 2014 Megoszt Elküldve November24, 2014 1.6-tól 2.0-ig tuti ugyanaz. A v6 lehet kicsit erősebb, bár hátul nem biztos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Kicsit haladtunk a légrugó projecttel. :D Légrugós Bmw x5 kompi. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Ez jólenne a vonatkürt projektemhez :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Ez jólenne a vonatkürt projektemhez :P Szerinted nincs hozzá üres poroltóm puffertartálynak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Hát egy igazi mozdonykürtnek kell ám a levegő :D Nade mit akarsz te szintszabályozni? Valami lowrider Vectra lesz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Neemm, hátsó spirálBA a lég. Mert megrakva, meg futóval nagyon ül a segge. Meg kell légkürt is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November27, 2014 Megoszt Elküldve November27, 2014 Ilyen gumilabdás cuccra gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Szerinted nincs hozzá üres poroltóm puffertartálynak? :D Talán még a 12 literes kompi is kevés a mozdony légkürtjének. 12 literes alatt meg se szólal. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Személy szerint annyi elég lenne, hogy 5-10 másodpercig szóljon. Aki ennyit nem vesz észre annak úgyis mindegy :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Breki rakott be az a F caravanba poroltós tartályt ha jól emlékszem 3-4 emelést tudott egy töltéssel. Valahol van is róla videó, de nem találom. Aztán törnkrementek a szintszabályzós telók akkor kerültek bele Sp konijai, utána megint tudott venni szintszabályzósat ( a Konik meg tovább vándoroltak :D ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November28, 2014 Megoszt Elküldve November28, 2014 Breki rakott be az a F caravanba poroltós tartályt ha jól emlékszem 3-4 emelést tudott egy töltéssel. Valahol van is róla videó, de nem találom. Aztán törnkrementek a szintszabályzós telók akkor kerültek bele Sp konijai, utána megint tudott venni szintszabályzósat ( a Konik meg tovább vándoroltak :D ). Van erre valami lelőhely? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
moltam Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Sziasztok! Szervós vekikben nektek milyen nehéz a kormányzás? A csöpögős kormányművem kicseréltem, azt reméltem hogy könnyebb lesz, de nem. A tekerés erősségét elég nehéz szavakban leírni, de ha kanyarban tenyérrel tekerem azért kell rendesen erőt kifejtenem. Ha jól emlékszem mikor az autót megvettem akkor könnyebb volt. Az olaj is vadiúj Dexron II benne. :) A szivattyú csendes, csak végálláson van hangja. Vegyek egy szivattyút is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Hát az én felújított szervós kormányművemet nem igen lehet tenyéréllel tekergetni. Azért ez nem elektromos szervó. :D Szerintem ennél többet ne várj eme technikától! Link to comment Megosztás: More sharing options...
moltam Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Na ezt jó hallani. :) Csak azért nem értem mert 1 évig használtam a kocsit a megszokott tenyérrel kanyarodós stílusban, és nemrég hirtelen nehezült be és azóta ilyen, az új kormányművel is. Lehet hogy akkor ez a normális állapot. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
logen76 Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Üdv mindenkinek.szeretném kérdezni 90-es 1,6-os vectra a -autóm, pár napja kerepelő hangot hallok jobb kanyarban Bal oldalról. a mai nap megnéztem és láttam hogy a féltengely gumi harang el van szakadva, és a kenő anyag is távozott belőle.most akkor féltengely hiba lett? vagy csak elég lesz a gumi harang csere + kenő anyag. Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Üdv mindenkinek.szeretném kérdezni 90-es 1,6-os vectra a -autóm, pár napja kerepelő hangot hallok jobb kanyarban Bal oldalról. a mai nap megnéztem és láttam hogy a féltengely gumi harang el van szakadva, és a kenő anyag is távozott belőle.most akkor féltengely hiba lett? vagy csak elég lesz a gumi harang csere + kenő anyag. Köszönöm. Ha nem kopott el, akkor elég a gumi+zsír, mindenképp azzal kezd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Van erre valami lelőhely? :D Nincs, egyszerűen nem is értem hogyan tud egy ember egy életben két garnitúrára is ráakadni. :icon1: Az elsőt ami tönkrement valami hoooro áron akarták csak felújjítani. A multkor a bontóban megláttam egy caraván csomagteráben a két kis szelepkupakot, befeküdtem alá a gazba de már nem a gyári volt alatta. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
logen76 Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Ha nem kopott el, akkor elég a gumi+zsír, mindenképp azzal kezd. Ha elkopott,pontosan mit is kellene cserélni? mert még nem szedtem szét,mire lehet számítanom? anyagilag is értem. :) Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moltam Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Valami tud vagy szokott szorulni a futóműben? Menet kozben is nehez a kormány, ahol már a szervótlant is konnyű tekerni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November29, 2014 Megoszt Elküldve November29, 2014 Ha elkopott,pontosan mit is kellene cserélni? mert még nem szedtem szét,mire lehet számítanom? anyagilag is értem. :) Köszi. Külső féltengelycsuklót. Ki kell venni a talpast, kormánygömbfejet, stabilizátor szilentet is érdemes a lengőkarból kikötni, koronás anya le, ekkor eltudod húzni a gólyalábat és kis kocogtatással általában kijön az agyból a féltengelycsukló bordázott része. Utána gumiharang le és van egy zégergyűrű a csuklón belül, ami biztosítja, azt szét kell feszíteni és egy rántással lejön a csukló, az újat meg csak rá kell nyomni, míg be nem akad. Bontottat érdemes, komplett féltengelyt 5-6 körül már kapsz, új árától meg hasra esel :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts