Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve (edited)

Kinek mekkora átmérőjű a hátsó stabilizátora? Az enyém 18as és csak 14es szilentet találok. A szilenten ez a szám van: gm 90-345 064

Módosítva : isi
Elküldve

Kinek mekkora átmérőjű a hátsó stabilizátora? Az enyém 18as és csak 14es szilentet találok. A szilenten ez a szám van: gm 90-345 064

Ez jó,mert majdnem rendeltem én is mikor a fékeket vettem.

Isi,ez neked gyári? Mert valszinű az enyém is ekkora,bár még nem mértem. Nekem igazából a bekötő szilenteim szakadta/porladtak szét,ezeket akartam cserélni,de akkor már cseréltem volna a másikakat is!

Na majd hétvégén megmérem.

Elküldve

Ez jó,mert majdnem rendeltem én is mikor a fékeket vettem.

Isi,ez neked gyári? Mert valszinű az enyém is ekkora,bár még nem mértem. Nekem igazából a bekötő szilenteim szakadta/porladtak szét,ezeket akartam cserélni,de akkor már cseréltem volna a másikakat is!

Na majd hétvégén megmérem.

Ezaz :) Én is így akartam eljárni, most cserélem a külsőket (bekötőket) azokat is a cromax-ból tudtam csak szerezni, az jó lesz hozzá, de ezek a belsők nem. Faterén is ekkora, szóval nem igen hiszem, hogy valaha valaki cserélte volna. A szilent, amit írtam számot az gyári és az van rajta, de az 18as átmérő kb, amiket vettem azok meg 14es és az nem igen jó rá. Igazából azokkal nincs nagy gond, de ha már leszedtem, gondoltam csak kicserélem. :(

Elküldve

Breki rakott be az a F caravanba poroltós tartályt ha jól emlékszem 3-4 emelést tudott egy töltéssel. Valahol van is róla videó, de nem találom. Aztán törnkrementek a szintszabályzós telók akkor kerültek bele Sp konijai, utána megint tudott venni szintszabályzósat ( a Konik meg tovább vándoroltak :D ).

Elküldve

Breki rakott be az a F caravanba poroltós tartályt ha jól emlékszem 3-4 emelést tudott egy töltéssel. Valahol van is róla videó, de nem találom. Aztán törnkrementek a szintszabályzós telók akkor kerültek bele Sp konijai, utána megint tudott venni szintszabályzósat ( a Konik meg tovább vándoroltak :D ).

Van erre valami lelőhely? :D

Elküldve

Sziasztok! Szervós vekikben nektek milyen nehéz a kormányzás? A csöpögős kormányművem kicseréltem, azt reméltem hogy könnyebb lesz, de nem.

A tekerés erősségét elég nehéz szavakban leírni, de ha kanyarban tenyérrel tekerem azért kell rendesen erőt kifejtenem. Ha jól emlékszem mikor az autót megvettem akkor könnyebb volt. Az olaj is vadiúj Dexron II benne. :) A szivattyú csendes, csak végálláson van hangja. Vegyek egy szivattyút is?

Elküldve

Hát az én felújított szervós kormányművemet nem igen lehet tenyéréllel tekergetni. Azért ez nem elektromos szervó. :D

Szerintem ennél többet ne várj eme technikától!

Elküldve

Na ezt jó hallani. :) Csak azért nem értem mert 1 évig használtam a kocsit a megszokott tenyérrel kanyarodós stílusban, és nemrég hirtelen nehezült be és azóta ilyen, az új kormányművel is. Lehet hogy akkor ez a normális állapot. :)

Elküldve

Üdv mindenkinek.szeretném kérdezni 90-es 1,6-os vectra a -autóm, pár napja kerepelő hangot hallok jobb kanyarban Bal oldalról. a mai nap megnéztem és láttam hogy a féltengely gumi harang el van szakadva, és a kenő anyag is távozott belőle.most akkor féltengely hiba lett? vagy csak elég lesz a gumi harang csere + kenő anyag. Köszönöm.

Elküldve

Üdv mindenkinek.szeretném kérdezni 90-es 1,6-os vectra a -autóm, pár napja kerepelő hangot hallok jobb kanyarban Bal oldalról. a mai nap megnéztem és láttam hogy a féltengely gumi harang el van szakadva, és a kenő anyag is távozott belőle.most akkor féltengely hiba lett? vagy csak elég lesz a gumi harang csere + kenő anyag. Köszönöm.

Ha nem kopott el, akkor elég a gumi+zsír, mindenképp azzal kezd.

Elküldve

Van erre valami lelőhely? :D

Nincs, egyszerűen nem is értem hogyan tud egy ember egy életben két garnitúrára is ráakadni. :icon1: Az elsőt ami tönkrement valami hoooro áron akarták csak felújjítani. A multkor a bontóban megláttam egy caraván csomagteráben a két kis szelepkupakot, befeküdtem alá a gazba de már nem a gyári volt alatta. :omg:

Elküldve

Ha nem kopott el, akkor elég a gumi+zsír, mindenképp azzal kezd.

Ha elkopott,pontosan mit is kellene cserélni? mert még nem szedtem szét,mire lehet számítanom? anyagilag is értem. :) Köszi.

Elküldve

Ha elkopott,pontosan mit is kellene cserélni? mert még nem szedtem szét,mire lehet számítanom? anyagilag is értem. :) Köszi.

Külső féltengelycsuklót. Ki kell venni a talpast, kormánygömbfejet, stabilizátor szilentet is érdemes a lengőkarból kikötni, koronás anya le, ekkor eltudod húzni a gólyalábat és kis kocogtatással általában kijön az agyból a féltengelycsukló bordázott része. Utána gumiharang le és van egy zégergyűrű a csuklón belül, ami biztosítja, azt szét kell feszíteni és egy rántással lejön a csukló, az újat meg csak rá kell nyomni, míg be nem akad.

Bontottat érdemes, komplett féltengelyt 5-6 körül már kapsz, új árától meg hasra esel :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.