isi Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Ez is meg volt! Oda vissza tekergettük picit ütögetve majd nagyon ütögetve közbe melegítve! A hosszú csúszkás krova szárba tettünk 7-10 imbusz bitfejet majd azt csővel próbáltuk oda vissza tekergetni,de még a krova szár is elhajlott. Most ajánlották azt a célszerszámot amit ütni kell a végén. Csak sajna itt meg nincs annyi hely hogy normálisan ütni lehessen. Másik tanács az volt, hogy vegyük ki az egész gólyalábat,aztán satupadon csak könnyebb vele dolgozni. Igen, ha kint lenne biztos könnyebb lenne. Én a helyedben még megfújkálnám, hagynám állni este és holnap újra próba, ha nem megy érdemesebb kivenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 Sajnos csak jövő hétvégén tudunk megint neki állni. Ki nem vesszük a gólyalábat,ahhoz már kevesek vagyunk,akkor már megy a szerelőhöz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November1, 2014 Megoszt Elküldve November1, 2014 A gólyalábat három csavar kivenni, meg a fékcső. Milyen szerszámokkal dolgoztok? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Nem egy Audi gyár,de meg van ami kell! Amúgy mire gondolsz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 A szerszámok minőségére. Mert azért a vectrán is akad egy-két olyan csavar, amit tescós szerszámokkal nem igen lehet szerelni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Ez igaz! Nagyrészt "békebeli" örökölt szerszámok amik még anyagból vannak(orosz). Van profi Beta korva szett is,de igen akad ólcsó piacos szerszám is. Itt nem a szerszám volt a gond! Mind a 10-es és a 7-es imbusz kulcs is jó minőségű, nem nyalódott el,nem ugrott ki a csavarból. Igen a krova szár amit elhajtottunk az silány minőség volt és elég vékonyka is,de ezzel fértünk jól oda és hát a rárakott cső erősebb volt! :D Már találkoztunk pár berohadt csavarral,de az erő mindig győzött! Most nem rég a bakok csavarjai is nehezen jöttek ki,de azok hatlapfejű csavarok voltak és azt jóval könnyebb volt meglazítani. Van ötleted ne tartsd magadba,nálad a rutin,én csak "hobby" szerelő vagyok! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 WD40 vagy Berner "Multifunktion Spray" nekem eddig mindig segített. De kell néhány órát hagyni hogy bekússzon a kenőanyag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 WD40 van! Fék nincs "bödön" van/lesz! :D http://www.kepfeltoltes.hu/view/141102/P1190714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Suzuki kiegyenlítő tartálya. bekerülési költség 2000 pénz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Na ez egész gusztusosan néz ki :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
niuss Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Sziasztok,nincs féklámpám:(Bizti,izzók rendben!féklámpa kapcsolóra gyanakodom!cserélt már valaki?könnyen hozzáférhetö? válaszokat köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
MaSt-R Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Hahó. Érdeklődök, ki milyen fétárcsa-betét szettet ajánl. nem kívánok horror összegeket költeni (kb 100e/ 4 tárcsa+ összes betét) , UNIXnál tervezem beszerezni (mondjuk az unix rendszere elég érdekes 10ezertől-80ezerig van első fékbetét szett). Konkrétan márka / típus érdekel meg 1-2 szó, hogy "addig volt jó mig el nem indultam vele" vagy "sokat használtam, évi 300 kilométert és soha semmi baja nem volt 2 éven keresztül" stb. Egy a szempont, örülnék ha nem hullámosodna a tárcsa az első 3 fékezés után, valamint a betét is fogjon, leszarom ha kopik a tárcsa, szeretem használni a gázt, így kénytelen-kelletlen használnom kell a féket is aktívan (tudom a fék a gyávák fegyvere!) . kösz a segítséget Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November2, 2014 Megoszt Elküldve November2, 2014 Sziasztok,nincs féklámpám:(Bizti,izzók rendben!féklámpa kapcsolóra gyanakodom!cserélt már valaki?könnyen hozzáférhetö? válaszokat köszi Nagyon egyszerű, a lábtérből kiveszed a burkolatot, ami a műszerfal alatt van fent, (ha még egyáltalán benne van) és felnyúlsz a fékpedál tövéhez, ott van a kapsoló, csak elfordítod (bajonett záras) és kint is van. A vezeték csati meg értelemszerű. Hahó. Érdeklődök, ki milyen fétárcsa-betét szettet ajánl. nem kívánok horror összegeket költeni (kb 100e/ 4 tárcsa+ összes betét) , UNIXnál tervezem beszerezni (mondjuk az unix rendszere elég érdekes 10ezertől-80ezerig van első fékbetét szett). Konkrétan márka / típus érdekel meg 1-2 szó, hogy "addig volt jó mig el nem indultam vele" vagy "sokat használtam, évi 300 kilométert és soha semmi baja nem volt 2 éven keresztül" stb. Egy a szempont, örülnék ha nem hullámosodna a tárcsa az első 3 fékezés után, valamint a betét is fogjon, leszarom ha kopik a tárcsa, szeretem használni a gázt, így kénytelen-kelletlen használnom kell a féket is aktívan (tudom a fék a gyávák fegyvere!) . kösz a segítséget Én is a költséghatékonyságra mentem, nekem az autósboltos srác a roadhouse cuccokat ajánlotta, ő is ezt használ, így ilyet vettem. Mind a 3 autónkban ilyen tárcsa+betét kombó van, az enyémen körben. Meg vagyok vele elégedve, nem nyekereg, jó a fékhatás, nekem egy éve van bent, azóta kb 20-30e km mehetett bele, de nem mutat extrém kopási hajlamot, a kb 10 milis betétből ha kettő hiányzik már sokat mondtam. WD40 van! Fék nincs "bödön" van/lesz! :D http://www.kepfeltoltes.hu/view/141102/P1190714_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Suzuki kiegyenlítő tartálya. bekerülési költség 2000 pénz! Nem rossz, de ebből hogy fogod kiszedni a dzsuvát? Mert az nem mindig folyékony. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
logen76 Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Sziasztok. a minap észre vettem hogy 90-es c16nz, jobb hátsó kerék kottyan.szóvak felemelve, és kereket fogva fölül és alul mozgatva, kottyan. kérdezném hogy csapágy probléma lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Nem rossz, de ebből hogy fogod kiszedni a dzsuvát? Mert az nem mindig folyékony. Egyenlőre meprobálom így mit mutat. Nem jó akkora az aljára egy furat,és akkor már átmosható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November3, 2014 Megoszt Elküldve November3, 2014 Sziasztok. a minap észre vettem hogy 90-es c16nz, jobb hátsó kerék kottyan.szóvak felemelve, és kereket fogva fölül és alul mozgatva, kottyan. kérdezném hogy csapágy probléma lehet? A tied még állítható, le kell venni a kupakot, és ha a sassszeget kihúzod, akkor az anyával tudsz húzni a csapágyon. De alapból is kell legyen játéka, de neten keresztül ezt neked senki nem fogja tudni megmondani hogy pont jó e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
logen76 Elküldve November4, 2014 Megoszt Elküldve November4, 2014 A tied még állítható, le kell venni a kupakot, és ha a sassszeget kihúzod, akkor az anyával tudsz húzni a csapágyon. De alapból is kell legyen játéka, de neten keresztül ezt neked senki nem fogja tudni megmondani hogy pont jó e. Köszi a válasz.megpróbálom,mert szerintem sokat mozdul. kb 0,5cm-ert. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Fejlemény!!!!!!!! Sikerült levenni a fékeket,a megfelelő szerszámokkal meglepően könnyedén egy kis WD40 társaságában! Viszont hibáztam. Nem néztem meg hogy milyen fékek vannak fent elöl,így mindenből gyárinak megfelelőt rendeltem. LPR 236mm tömör tárcsákat és hozzá tartozó LPR betéteket. A nyergek ATE rendszerűek! Igen ám, de az előző tulaj nagy fékekre cserélte le őket! Most elöl 256mm szellőztetett tárcsák és nagy nyergek vannak!! Gyorsan megnéztem hogy a főfékmunkahengert is cserélték e nagyobbra! Szerencsém van mert 22-es! Persze a kocsi ABS-s ezt azért könnyebb volt neki beszerezni! Most küldhetem vissza az egész motyót a KA Szeged-hez. Amibe segítséget kérnék tőletek,hogy most milyen tárcsa plusz betét kell nekem? A tárcsa ok,(gondolom) 256mm szellőztetett. Viszont a betéteket nem tudom eldönteni mi lehet a jó! Ide linkelem hogy miket vettem és mi lenne most jó szerintem. Ezeket rendeltem: betét, ez nem jó ugye mert kicsi : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=05P599%7CL#.VF4UZjSG_r4 tárcsa : ugye kicsi : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=O1051P%7CL#.VF4U4jSG_r4 Erre gondoltam hogy jó lenne,tárcsa : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=O1171V%7CL#.VF4VcDSG_r4 vázszám szerint ez a jó. A 256mm tárcsához tartozó betétek(ATE) pedig talány számomra. Valaki lenne olyan segítőkész is itt a KA Szeged oldalán megnézné nekem hogy melyik tárcsa + betét lenne jó és PÜ-be belinkelné annak nagyon hálás lennék. Lehet hogy kell a nyeregnek a száma,azt megnézem,mert nekem az sem segít! Előre is köszönöm a segítséget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Keress 2.0 benzinesre, azon tuti 256 hűtött van! Unixnál ezeket hozza ki:-ATE Szélesség: 156,3 Magasság: 52,3 Vastagság: 17,5 -Textar Szélesség 1: 156,3 Magasság: 52,5 Vastagság: 18,3 Közbe megnéztem:https://opel.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__opel__vectra__vectra_a_ferdehatu_88_89_1988_04_1995_11__7188/fek_mechanika_1__fektarcsa_1__fektarcsa_1__elsotengely?gyakori=I&gyarto=Lpr&rend_mezo=kedvar&keszlet_szures=minden&cikk_per_lap=10https://opel.alkatreszek.hu/webaruhaz/hu/autotipus__opel__vectra__vectra_a_ferdehatu_88_89_1988_04_1995_11__7188/fek_mechanika_1__fekbetet_keszlet__fekbetet_keszlet__elsotengely?gyakori=I&gyarto=Lpr&rend_mezo=kedvar&keszlet_szures=minden&cikk_per_lap=10 Fejlemény!!!!!!!! Sikerült levenni a fékeket,a megfelelő szerszámokkal meglepően könnyedén egy kis WD40 társaságában! Viszont hibáztam. Nem néztem meg hogy milyen fékek vannak fent elöl,így mindenből gyárinak megfelelőt rendeltem. LPR 236mm tömör tárcsákat és hozzá tartozó LPR betéteket. A nyergek ATE rendszerűek! Igen ám, de az előző tulaj nagy fékekre cserélte le őket! Most elöl 256mm szellőztetett tárcsák és nagy nyergek vannak!! Gyorsan megnéztem hogy a főfékmunkahengert is cserélték e nagyobbra! Szerencsém van mert 22-es! Persze a kocsi ABS-s ezt azért könnyebb volt neki beszerezni! Most küldhetem vissza az egész motyót a KA Szeged-hez. Amibe segítséget kérnék tőletek,hogy most milyen tárcsa plusz betét kell nekem? A tárcsa ok,(gondolom) 256mm szellőztetett. Viszont a betéteket nem tudom eldönteni mi lehet a jó! Ide linkelem hogy miket vettem és mi lenne most jó szerintem. Ezeket rendeltem: betét, ez nem jó ugye mert kicsi : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=05P599%7CL#.VF4UZjSG_r4 tárcsa : ugye kicsi : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=O1051P%7CL#.VF4U4jSG_r4 Erre gondoltam hogy jó lenne,tárcsa : https://alkatreszek.hu/termek_oldal/hu/?cikkkod=O1171V%7CL#.VF4VcDSG_r4 vázszám szerint ez a jó. A 256mm tárcsához tartozó betétek(ATE) pedig talány számomra. Valaki lenne olyan segítőkész is itt a KA Szeged oldalán megnézné nekem hogy melyik tárcsa + betét lenne jó és PÜ-be belinkelné annak nagyon hálás lennék. Lehet hogy kell a nyeregnek a száma,azt megnézem,mert nekem az sem segít! Előre is köszönöm a segítséget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Köszönöm. Tárcsába én is erre gondoltam a betétbe nem voltam biztos! Lehetséges hogy volt 1,7TD Vectra ekkora fékkel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 (edited) Köszönöm. Tárcsába én is erre gondoltam a betétbe nem voltam biztos! Lehetséges hogy volt 1,7TD Vectra ekkora fékkel? Szerintem mindegyik 1.7 td ilyen. Az enyém is szellőztetett, fateromé is. Szóval ne aggódj ez gyári. Talán a 91' előttiek voltak telivel szerelve. :) Amúgy én úgy emlékszem, hogy a 141mm széles betéteket vettem hozzá, nem a 156-ot, de ezt letudod mérni. Módosítva November8, 2014 : isi 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Szerintem mindegyik 1.7 td ilyen. Az enyém is szellőztetett, fateromé is. Szóval ne aggódj ez gyári. Talán a 91' előttiek voltak telivel szerelve. :) Amúgy én úgy emlékszem, hogy a 141mm széles betéteket vettem hozzá, nem a 156-ot, de ezt letudod mérni. Éreztem hogy ez nem valami "extra"! :D 141mm a betét amit vettem,ez tutira nem jó a 156mm lesz a jó! Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve November8, 2014 Megoszt Elküldve November8, 2014 Éreztem hogy ez nem valami "extra"! :D 141mm a betét amit vettem,ez tutira nem jó a 156mm lesz a jó! Elképzelhető, azért is írtam, hogy csak emlékszem :) már régen volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
moltam Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Sziasztok! Valaki tud róla valamit hogy az A vekikbe jó-e az F Astra kormányműve? Szervós. Teljesen ugyanúgy néz ki, de a végén az astráé vékonyabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Tökugyanaz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve November16, 2014 Megoszt Elküldve November16, 2014 Na akkor én is egy jönnék ötletszintű kérdéssel, bár ez nem kormánymű, hanem kormányoszlop. Valaki tudja hogy a gyárilag nem légzsákos autóra fel lehet tenni a légzsákos kormányt kormányoszlopcsere nélkül? (a légzsák működőképessége nem feltétel, egyszerűen azért kell mert a légzsákos kormány jobban néz ki). Én hallottam már olyat is hogy nem megy fel, olyat is hogy igen, csak kell hozzá a kormányoszlop-burkolat, valamint olyat is hogy felmegy, de a légzsákátvezetőben máshol van az a kis műanyag fül ami az indexkar visszahúzásáért felelős, ezért az indexkar nem fog kanyar után automatikusan visszaugrani a helyére... Érdekelne hogy csinált-e már valaki ilyet, vajon mi lehet az igazság? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts