Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G Astra menetteljesítmények


telo

Recommended Posts

:D

Szedi a lábát! Én még sosem pörgettem 5 ezer fölé...., egyszer egy szerelő 5.500-ig.... :P

Én is nagyon-nagyon ritkán, most is csak a video miatt, 6500-ig elég keményen húz. 5000-nél indul meg leginkább... 3000-nél legkésőbb elváltom, így is elég.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
100-105 LE-t ígérnek mindenhol. Egyébként ezt a motort gyárilag is hozzák 100LE-vel.

Igen tudom,hogy van gyárilag is ilyen moci 100 LE-ben,mert nekem a H astrámban az volt,csak nem tudtam,hogy G-be is lehetett rendelni,vagy valamilyen okból kifolyólag motorcserés volt a gép,és gondolta,hogy akkor már 100 lovasat tesz bele?

Link to comment
Megosztás:

Igen tudom,hogy van gyárilag is ilyen moci 100 LE-ben,mert nekem a H astrámban az volt,csak nem tudtam,hogy G-be is lehetett rendelni,vagy valamilyen okból kifolyólag motorcserés volt a gép,és gondolta,hogy akkor már 100 lovasat tesz bele?

Nem gondolnám, h motorcsere, a hirdetésben is szerepel a chip. Cserélni akarsz dízelre?

Link to comment
Megosztás:

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Sziasztok! Én most regisztráltam ide, Van egy G astrám z18xe motorral, Kérdés hogy tudnék neki benzint adni mégtöbbet???

Gyertyák hófehérrek, nem a leg egészségesebb így :S

Nem értelek. Te a nagyobb fogyasztásra hajtasz? Vagy motor chip-elésre gondolsz, hogy jobban húzzon?

Nekem is Z18XE-m van. :)

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Igen, de a soför nem volt a helyzet magaslatán, minek pörgeti túl, és a váltás is nagyon lassú volt...

Nincs túlpörgetve, az övét így kell... ;) Ez 7400-nál adja le a Pmax-ot (170Le), a nyomatékcsúcs pedig 6300-nál jelentkezik (170Nm).

Mérés.jpg

A gyárija 125Le(5600) és 170Nm(3800). Szóval "kicsit" más... :)

Váltás... Ennél a fordszámnál már kicsit "összeragadnak" a fogaskerekek, nem a vezetőn múlik.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Azzal nem is lenne gond, csak hallhatóan nem veszi el elég hamar a gázt mielőtt kuplungol. Vagy ennyi lenne az e-gáz reakció ideje? :D

Sportvezérműtengely miatt 6000-es fordulatszám fölött 7400-ig "lép" igazán az autó, de itt már kicsit birkózós a váltás (szinkrongyűrűk nem engednek).

Gázreakcióval semmi gondom.

Csak szemléltetni akartam, hogy egy (tuningolt) szívóbenzin Astrából is ki lehet hozni elég érdekes gyorsulásokat ;) .

Szóval tuningra fel szívóbenzin astra tulajdonosok :D !

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.