Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Hi

Én most kint élek németországban, Düsszeldorf mellett. Naponta használom az otthon is használt kocsimat. Pont olyan a benzin mint otthon. Talán autópályán érezhető kis különbség az itteni anyagok javára. Hangyabokánnyi különbség. De ez lehet az 1250km autópályázás miatt is. A Shell-nél tankolok általában. Itt is, otthon is.

Elküldve
  Idéz
Hi

Én most kint élek németországban, Düsszeldorf mellett. Naponta használom az otthon is használt kocsimat. Pont olyan a benzin mint otthon. Talán autópályán érezhető kis különbség az itteni anyagok javára. Hangyabokánnyi különbség. De ez lehet az 1250km autópályázás miatt is. A Shell-nél tankolok általában. Itt is, otthon is.

Na ez a nemsemmi! :wink:

  • 1 month later...
Elküldve

Végeztem egy kis rugalmasság mérést 90-ről 130-ra 3-asban illetve 4-esben az autómmal. 100-nál, 110-nél, 120-nál és 130-nál vannak mért pontok. Az eredményeket nem kell azért készpénznek venni, mert nem biztos, hogy mindig sikerült pontosan nyomnom a stoppert illetve pontosan figyelni az órát...

rugalmassag_gorbek.jpg

Annyi azért látszik, hogy 3-ban jobban gyorsul, mint 4-ben... :roll:

Elküldve
  Idéz
Végeztem egy kis rugalmasság mérést 90-ről 130-ra 3-asban illetve 4-esben az autómmal. 100-nál, 110-nél, 120-nál és 130-nál vannak mért pontok. Az eredményeket nem kell azért készpénznek venni, mert nem biztos, hogy mindig sikerült pontosan nyomnom a stoppert illetve pontosan figyelni az órát...

Annyi azért látszik, hogy 3-ban jobban gyorsul, mint 4-ben...  :roll:

Ugyanez egy twinporttal? Jó összehasonlítás lenne, hogy az üzemanyag csökkenés okozott-e mást is.

Elküldve
  Idéz
Ugyanez egy twinporttal? Jó összehasonlítás lenne, hogy az üzemanyag csökkenés okozott-e mást is.

Először járódjanak csak be azok a twinportok... :wink: Nem akarnám Imi szép kis új autóját egyből egy ilyen tesztre befogni. 3-ban azért elég magas a fordulat már 130-nál...

Majd én is próbálkozom még, mert nem igazán éreztem pontosnak a mérést, illetve bevallom, az út sem volt túlságosan ideális a méréshez... :oops: Szóval legközelebb autópálya lesz. És csak óvatosan ám srácok!

Elküldve
  Idéz

Először járódjanak csak be azok a twinportok... :wink: Nem akarnám Imi szép kis új autóját egyből egy ilyen tesztre befogni. 3-ban azért elég magas a fordulat már 130-nál...

Pont erre lennék kíváncsi, az áttétel maradt? A nyomaték max. ugyanúgy 4000-nél és 125 mindkét motornál, már amit írnak. A max. telj. meg 6000 ill. 5600. Na ezt, hogy szorozzuk ki?

Elküldve
  Idéz
Pont erre lennék kíváncsi, az áttétel maradt? A nyomaték max. ugyanúgy 4000-nél és 125 mindkét motornál, már amit írnak. A max. telj. meg 6000 ill. 5600. Na ezt, hogy szorozzuk ki?

Nem vagyok benne biztos, hogy néztük már az áttételeket a twinportos Astránál. Asszem pont a tieddel vetettük össze az enyémet, nem? Egyforma volt, de neked asszem még sima Z14XE, ha jól emlékszem. Lehet, hogy a twp mocihoz változtattak vmit az áttételeken... de azért nem hinném.

Elküldve

Igen nekem még a régi motor van.

A ford. szám eltérésből adódóan, máshová esik a max telj. a twinportnál. Érdekes módon a gépkönyvből pont a sebességadatok hiányoznak, legalábbis az enyémből még. Annak aki már ilyennel jár biztos elárulták a titkot, ossza meg velem(ünk) :?:

Elküldve
  Idéz
Igen mert az ha minden igaz, "csak" 75 lovas! :D Viszont nyomatékra többet illene tudnia! :wink:

viszont az enyémnek szíve van, és az mindennél többet ér 8)

Elküldve

Szeva Amusing!

Megkaptam az emilt, kösz. Azért ne sokat gondolkozzatok, gyertek!

Tegnap este egész jót csatáztam a Bocskai úton többféle résztvevővel, jól megy a gép.

De mindjárt megyek be Budára, azt hiszem, én is mérek a pályán egy ilyen rugalmasságot, mint amit Telo követett el. Este majd feldobom ide. Azt nem ígérem, hogy ilyen csodálatos grafikont szülök. Ennyire azért nem érek rá :D ,meg egyedül nem is tudok este ilyen mérést csinálni.

Elküldve
  Idéz
Szeva Amusing!

Megkaptam az emilt, kösz. Azért ne sokat gondolkozzatok, gyertek!  

Tegnap este egész jót csatáztam a Bocskai úton többféle résztvevővel, jól megy a gép.

De mindjárt megyek be Budára, azt hiszem, én is mérek a pályán egy ilyen rugalmasságot, mint amit Telo követett el. Este majd feldobom ide. Azt nem ígérem, hogy ilyen csodálatos grafikont szülök. Ennyire azért nem érek rá :D ,meg egyedül nem is tudok este ilyen mérést csinálni.

nézd meg a listát :wink:

Elküldve

Na itt a görbe, igaz, elég egyenes. Samsung telefonnal stopperoltam, azért ilyen századosak az idők.

MONDJA meg vki, hogy lehetne a leggyorsabban feltennem a táblázatot valahova? Jpeg-ben van meg, 80kB.

Elküldve
  Idéz
Elküldtem. Kösz a segítséget, holnapra talán rájövök, hogy kell, de most már ölég zizi vagyok.

Két apróbb megjegyzés : ahova felraktad, onnan nem biztos, hogy lehet képet linkelni + fájl elnevezésénél ne használj, se ékezetes betűket, se "leütést" :wink:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.