dionaea Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 :D as sport gyertya kábelt hova kell rakni?? csomagtartón kívül:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Sőt, hogy akkor már profi legyen a teljesítménynövelés, én azért nem hagynám ki a sportgyertyakábelt, illetve a sportbenzinszűrőt sem... Ezek többe kerülnek, mint amennyi visszajön a benzinen, meg a menetdinamikán sem érezhetőek. SZERINTEM Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 ;) as sport gyertya kábelt hova kell rakni?? csomagtartón kívül:) Szerintem a motortérbe. :D Tökmindegy hova teszed, ugyanannyit ér. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dionaea Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Szerintem a motortérbe. :D Tökmindegy hova teszed, ugyanannyit ér. ki fogom próbáln thx.;) volt itt egyszer egy spirálos kipufogó !!vég!! ahol a cég fogyasztás csökkenést és teljesítmény növelést igér hátha valakinek kell a +lóerő Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Egyébként a tuning box téma engem is érdekelne, 14XEP-be rakatott-e már valaki. Légyszi írja le a tapasztalatait, és azt is, hogy hol mennyiért. Ez az emlegetett 35.000 összeg nem is tűnik rossznak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Sőt, hogy akkor már profi legyen a teljesítménynövelés, én azért nem hagynám ki a sportgyertyakábelt, illetve a sportbenzinszűrőt sem... Voszi mesélte, hogy berakta az AF szűrőt az OPC-pe, és iszonyat lett. Még padon nem mérték, de 200on legalább 1 másodpercet javult. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Voszi mesélte, hogy berakta az AF szűrőt az OPC-pe, és iszonyat lett. Még padon nem mérték, de 200on legalább 1 másodpercet javult. mondom, hogy igen jó a cucc... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Van ilyen sportbenzinszűrő is, állítólag brutál, 1,5x akkora nyomást enged át. A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Igen, fentebb picit említettem pont ezt is... :D Én használom, és ez sem elhanyagolható pluszt hozott... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Igen, fentebb picit említettem pont ezt is... :D Én használom, és ez sem elhanyagolható pluszt hozott... Hogy kell ezt berakni, meg hova? Mert tök más, mint a gyári szűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Tulajdonképpen azon alapszik, hogy ezt kifejezetten a 98-nál jobb oktánszámú benzinekhez fejlesztették, mivel ezeknek nagyobb a sűrűségük, molekulárisan nagyobb részekből állnak, így ha mikronokkal is,de nagyobb áteresztőképességű szűrő kell hozzá, hogy gond nélkül átjusson a nafta. Ez persze kombinálva van némi achtflussal, azaz spiálisan demoralizálja az anyagot, így szintén felgyorsítja az átjutást... na jobban nem bonyolódnék bele...lényeg, hogy valóban jó kis találmány... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vktr Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Tulajdonképpen azon alapszik, hogy ezt kifejezetten a 98-nál jobb oktánszámú benzinekhez fejlesztették, mivel ezeknek nagyobb a sűrűségük, molekulárisan nagyobb részekből állnak, így ha mikronokkal is,de nagyobb áteresztőképességű szűrő kell hozzá, hogy gond nélkül átjusson a nafta. Ez persze kombinálva van némi achtflussal, azaz spiálisan demoralizálja az anyagot, így szintén felgyorsítja az átjutást... na jobban nem bonyolódnék bele...lényeg, hogy valóban jó kis találmány... OK, de hova szerelted fel, a gyári helyére, vagy át kellett alakítani az egész rendszert? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Na pont a lényegre nem válaszoltam... :D Teljesen a gyári helyére kell rakni, különösebb hozzáértést nem igényel... azért néz ki máshogy, mert csak így ebben a formában tudták megoldani az achtflusst... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 Egyébként a tuning box téma engem is érdekelne, 14XEP-be rakatott-e már valaki. Légyszi írja le a tapasztalatait, és azt is, hogy hol mennyiért. Ez az emlegetett 35.000 összeg nem is tűnik rossznak. 1.6-os motor kell, nem 1.4-es tuning, nem csodaszer az 1.4! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November7, 2008 Megoszt Elküldve November7, 2008 most hog eszembejut van itthon 1 darab K&N sportszürőbetétem amit sose tettem be az autóba... kő valakinek? akinek kell tegyen ajánlatot, hogy mennyit ér neki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 mondom, hogy igen jó a cucc... :D hát szó mi szó, vadállat lett... anti cucca aranyat ér, csak gyorsan mocskolódik. de vettem kettőt, ami nagyon praktikus. kiveszem a mocskosat, beteszem szépen a tisztát, ez meg megy a tekenyőbe mosogatásra! van egy hónapja, hogy kiszáradjon, mert azátn megint csere. (sajnos ilyen gyorsan koszolódik) itt van bent a cucc, most három hetes, és nézd meg milyen koszos már: de megéri, iszonyat a hangja meg az ereje!!! a szívókat nem érinti, de a képen látszik a tuning kartergáz visszavezető csövem is! arról is mesélhetnék párat, nem kevés fejlesztés árán került a kocsiba!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Mire nem jó a gumislag.Hát elég jól elvagytok mit ne mondjak,csak nehogy néhányan komoly fejlesztésekbe fogjanak,aztán a lámpánál meg nézhettek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 Te Voszi! Az Én bombasztikos direktszűrőm hót ugyanígynézki. Aztán ez miben más mint egy mezei tuning bótos fajta? Egyébként idén nyáron úgy döntöttem be sem teszem, mert fosok hogy a légtömegmérőmet hazavágja, mint már az számtalan esetben megtörtént a G Astráknál. Tehát idén nem kellett félned hogy letollak az útról. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
voszi Elküldve November8, 2008 Megoszt Elküldve November8, 2008 te nídi! ez a homasita direktszűrő sztem kell, hogy rosszabb legyen, mint a te akármilyenes akármilyen szűrőd. :P eddig 40ezer km-t ment el, a légtömegmérő, a turbó, meg a motor mind jelentik jól vannak. 310LE oszt szíjja befelé a levegőt, sztannyi. :D micsoda f@szság, hogy kinyírja balfácánok. egy újabb orbán legend-et killeztem ezzel hurrááááááááááááááááááááááááá :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 te nídi! ez a homasita direktszűrő sztem kell, hogy rosszabb legyen, mint a te akármilyenes akármilyen szűrőd. :D eddig 40ezer km-t ment el, a légtömegmérő, a turbó, meg a motor mind jelentik jól vannak. 310LE oszt szíjja befelé a levegőt, sztannyi. :D micsoda f@szság, hogy kinyírja balfácánok. egy újabb orbán legend-et killeztem ezzel hurrááááááááááááááááááááááááá :P :D Nos Voszi tehát szerinted van értelme berakni az alap (tuningolatlan) z14xe-mbe pusztán egy Magnum direkt szűrőt? Javul némileg a gyorsulása (nyomatéka) ;) ? Arról már meggyőztek hogy a hangja jó lesz tőle. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ENDYKA Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 Nekem az off Suzuki Swift 1.3-ban volt Magnum direktszűrö meg Magnum dob/3as hanggal/...középdob nélkül...jobban gyorsult meg mélyebb is volt a hangja Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 Előző autóm iszonyatos gép volt. Lada Samara 1.5 i úgy ment mint a veszedelem ( ukrán benzint kapott) , és sportos hangja is volt (lyukas kipufogó). Végsebessége elképesztő jó volt 150km/h . Egyszerűen veszedelmes volt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 Nix kipufogó-babra. Egyenlőre. Másra kell a pénz. Csak direkt szűrő? 0%? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve November10, 2008 Megoszt Elküldve November10, 2008 Előző autóm iszonyatos gép volt. Lada Samara 1.5 i úgy ment mint a veszedelem ( ukrán benzint kapott) , és sportos hangja is volt (lyukas kipufogó). Végsebessége elképesztő jó volt 150km/h . Egyszerűen veszedelmes volt. :D Motorozni kell, ha száguldozni akartok. Volt motorom.... V2, 654ccm, 72Le, 3.9s-100km 210+ a vége.... Lakott település tábla, lazán 50-el, autós gondolta (valami BMW) hogy megelőz, mellémér tábla elér 5 gáz (5000rpm-ig), 6 gáz, és kissé lemaradt...... :D Asszony mondta, hogy oldalranézett, és mutogatott (hogy nem tudott megelőzni ;) ) Jah, és még sorolhatnám, amikor lakot területen megelőztek, és büszkék voltak :P . Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts