1.2 gcc Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Lemértem ma a 1.2 -es 2003-as g-s astrám max speed-jét .Nos 160-körül már kissé érdekes hangja volt és eléggé instabil volt.Mennyi a végsebessége ennek a tipusnak?Üdv 1.2 gcc Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Itt egy 1.3CDTI Itt meg egy 1.2-es. http://www.youtube.com/watch?v=AQgIn-DdmXM Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Azért az 1.3-as kisdízel nem semmi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október24, 2008 Megoszt Elküldve Október24, 2008 Itt meg egy 1.2-es. Ez is 1.2-es, csak picit OFF mert nem G Astra, de ha már itt vannak ilyen képek akkor talán elfér ez is: Nem akartam sokáig kínozni a kiskorzát, de ugye valahol fentebb írtam, hogy minden autómat kipróbálom egyszer, ennek az ideje jött most el a Nokedlinél is. A vége már nagyon nyögvenyelős volt, bár talán 160-ig még elment volna, de jött a kereszteződés ahol el kellett fordulnom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október26, 2008 Megoszt Elküldve Október26, 2008 :D ;) :P :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dom Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 Sztem 1 kicsit erős a 220km/h sebesség egy 1,3-as mocitól.A Sógorom nemrég vett 1 D corsát 1,3CDTI És az 3000rpm-nél olyan 130-140 között megy,nempedig 160-170 között,úgyhogy annál a videónál valamit elírt az aki felrakta. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 Sztem 1 kicsit erős a 220km/h sebesség egy 1,3-as mocitól.A Sógorom nemrég vett 1 D corsát 1,3CDTI És az 3000rpm-nél olyan 130-140 között megy,nempedig 160-170 között,úgyhogy annál a videónál valamit elírt az aki felrakta. :D 1,3CDTI már majnem 3D, nem 1D, de ha meg ultrahangozod, akkor akár 4D is lehet. WEHEHE! ;) Félre a tréfit. Az 1.0D az azért jóval korábbi és elavult technológia. Én elhiszem azt a videót. 1.3cdti videok dögivel Volt egy un. Eco Speedster 1.3 CDTI motorral, ami 250km/h ment és 2,5 liter gázolajat evett 100km-en. :P Eco Speedster cikk HUN Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 1,3CDTI már majnem 3D, nem 1D, de ha meg ultrahangozod, akkor akár 4D is lehet. WEHEHE! :D Félre a tréfit. Az 1.0D az azért jóval korábbi és elavult technológia. Én elhiszem azt a videót. 1.3cdti videok dögivel Volt egy un. Eco Speedster 1.3 CDTI motorral, ami 250km/h ment és 2,5 liter gázolajat evett 100km-en. :D Eco Speedster cikk HUN Mondjuk az eco-speedster épphogy megvolt 1 méter magas, a karosszéria kompozit, pehelykönnyű volt, minimális légellenállással. De én is elhiszem a videót, nem tűnik csalásnak. :P Nem csak a teljesítmény számít, hanem az önsúly és a légellenállás is. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október27, 2008 Megoszt Elküldve Október27, 2008 Mondjuk az eco-speedster épphogy megvolt 1 méter magas, a karosszéria kompozit, pehelykönnyű volt, minimális légellenállással. De én is elhiszem a videót, nem tűnik csalásnak. :P Nem csak a teljesítmény számít, hanem az önsúly és a légellenállás is. ;) És egészbiztos hogy nem a széria váltó és difi áttétel volt benne. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Sziasztok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Sziasztok! Szeva mi újság benéztél van ám itt sok okosság.höhö Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nekem egy Z14XE van. A végsebességét még nem próbáltam, féltem a jogsimat.:D Viszont tudnátok valami tippet adni hogyan lehetne a gyorsulásán javítani? Persze nem valami komoly tuningra gondolok, épp csak ami nem dobja meg túlzottan a fogyasztást és nem árt a motornak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nekem egy Z14XE van. A végsebességét még nem próbáltam, féltem a jogsimat.:D Viszont tudnátok valami tippet adni hogyan lehetne a gyorsulásán javítani? Persze nem valami komoly tuningra gondolok, épp csak ami nem dobja meg túlzottan a fogyasztást és nem árt a motornak. Nekem is az van. Mit tucc mesély! Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nekem egy Z14XE van. A végsebességét még nem próbáltam, féltem a jogsimat.:D Viszont tudnátok valami tippet adni hogyan lehetne a gyorsulásán javítani? Persze nem valami komoly tuningra gondolok, épp csak ami nem dobja meg túlzottan a fogyasztást és nem árt a motornak. Gyorsuláson szerintem gari idő alatt semmi. Meg minek felesleges kipufogo meg stb nem sokat nyom a latba. tuning boxok adnak tán 7-8plusz lovat azt csá nem ér annyit az egész. Vetted volna nagyobb motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nem akartam nagyobb motort. Tul.képp családi autónak vettem, minél olcsóbb fenntartási költségekkel. Persze azért ha picit nyomatékosabb lenne az nem lenne baj;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Ja, amúgy hétfőn lesz már a 4. szülinapja úgyhogy nem garis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nem akartam nagyobb motort. Tul.képp családi autónak vettem, minél olcsóbb fenntartási költségekkel. Persze azért ha picit nyomatékosabb lenne az nem lenne baj;) Én is annak vettem de nekem bejön nem ugrik ugy de azért ne rossz sőt nagyon is jó. Szerintem barátkozz meg vele hogy ez ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nem mondtam hogy nem jó. Nagyon is jó. Viszont ha lehet jobb is, hát legyen;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Az úttartásával sem volt bajom, mégis megláttam, megszerettem és megvettem ezeket a kerekeket. Nagyon meglepett mennyivel stabilabb lett. Satuféknél mindha kidobnék egy horgonyt. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szaby Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Az úttartásával sem volt bajom, mégis megláttam, megszerettem és megvettem ezeket a kerekeket. Nagyon meglepett mennyivel stabilabb lett. Satuféknél mindha kidobnék egy horgonyt. :D Na hát az a jóóóóó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve November5, 2008 Megoszt Elküldve November5, 2008 Nekem egy Z14XE van. A végsebességét még nem próbáltam, féltem a jogsimat.;) Viszont tudnátok valami tippet adni hogyan lehetne a gyorsulásán javítani? Persze nem valami komoly tuningra gondolok, épp csak ami nem dobja meg túlzottan a fogyasztást és nem árt a motornak. Rakass rá egy kompresszort. Bár ilyet még nem látott senki 1.4-es astrán, de adott a feladat. :D Sajnos szerintem ez az egyetlen mód, hogy ne kelljen komolyan belenyúlni a motorba. Van még a nitro is, de szerintem az nem annyira jó. Azt nem fogja bírni. A turbó meg szintén nem járható út, mert túl sok átalakítást igényel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sebald Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Rakass rá egy kompresszort. Bár ilyet még nem látott senki 1.4-es astrán, de adott a feladat. :D Sajnos szerintem ez az egyetlen mód, hogy ne kelljen komolyan belenyúlni a motorba. Van még a nitro is, de szerintem az nem annyira jó. Azt nem fogja bírni. A turbó meg szintén nem járható út, mert túl sok átalakítást igényel. Kompresszort berakatni is már elég komoly tuning nekem. Azt hallottam a kipufogó csere sem eredményes mert a gyári sem folytja az 1.4es motort. Légszűrő csere emeli némileg a nyomatékot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Kompresszort berakatni is már elég komoly tuning nekem. Azt hallottam a kipufogó csere sem eredményes mert a gyári sem folytja az 1.4es motort. Légszűrő csere emeli némileg a nyomatékot? A sportlégszűrő a gyorsulásán javít egy keveset és persze a fogyasztáson! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Kompresszort berakatni is már elég komoly tuning nekem. Azt hallottam a kipufogó csere sem eredményes mert a gyári sem folytja az 1.4es motort. Légszűrő csere emeli némileg a nyomatékot? Sportlégszűrő és sportlégszűrő tartozékok A sportlégszűrő olyan tuningcikk, mely kizárólag előnyökkel rendelkezik hagyományos társaival szemben. Használatának létjogosultságát hosszú, sok évtizedes utcai és verseny használat is bizonyítja. Egyszerre teszi lehetővé a nagyobb motorteljesítmény elérését, és az üzemanyag fogyasztás csökkentését, minek következtében, ennek az egyszerű alkatrésznek az elterjedése gyakorlatilag megállíthatatlan. Amennyiben direkt változatot szeretnének vásárolni, kérjük a választásnál ne csak az árat figyeljék, hiszen nem minden direktszűrő sportlégszűrő! Csak az igazi 4-rétegű szövet és olaj kompozíciójú szűrők szabadáramú sportlégszűrők. Csak a 4 rétegű pamut - olajpermet kombinációjú szűrők sportrendszerűek és moshatóak. Ez az egyetlen módja a motor megkímélésének a mikroszemcsés szennyeződésektől. Mielőtt választ, győződjön meg a minőségről. Bízzon az export minőségű MAGNUM betét- és direktszűrőkben. Előnyök: # + 2-4 % Le és Nm # + 15-20 % gyorsulás # + 40 % légáramlás # +3-8 % végsebesség # + 5-12 % fordulatszám felfutás # - 3-5 % fogyasztás # örök élettartam # mosható filter # tökéletes olajpermetes szűrés # direkt offroad változatok is Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.2 gcc Elküldve November6, 2008 Megoszt Elküldve November6, 2008 Kompresszort berakatni is már elég komoly tuning nekem. Azt hallottam a kipufogó csere sem eredményes mert a gyári sem folytja az 1.4es motort. Légszűrő csere emeli némileg a nyomatékot? Direkt flexibilis légcső 80 mm-es átmérőben Nem csak a motorba áramló levegő hőmérsékletét csökkenti 30 km/h felett, de tovább növeli a gyorsulást, és nagy hőségben csökkenti a fogyasztást. A direkt sportlevegőszűrő hatását mintegy 40 %-al emeli. Optimális hőfokon tartva a beáramló levegő hőmérsékletét, nagyobb mennyiségű oxigént juttat a motorba. Elhelyezése igen egyszerű, házilag is megoldható! Akciós bázisár: 3.000 Ft Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts