tgabika76 Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 És ezzel nem a 4500-as fordulatra gondoltam, hanem a kezelési tanácsaira. Ennyi erővel azt is írhatnák, hogy padlózzad bátran, mert egyébként sosem hozod vissza javíttatni. Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja. Mondjuk én nem próbálnám ki, de nem hinném hogy mindenféle felelősségtudat nélkül ilyeneket irkálnának a kezelésibe ha nem lenne benne igazság, tutira van jópár olyan ember aki kipróbája, és közülük néhánynak biztos megérné kártérítési pert akasztani a GM nyakába ha nem bírná az autó. Szóval sztem felelősség nélkül azért nem írkálnak bele minden baromságot, gondolom csak kipróbálta valaki a gyáriak részéről ezt is... vita max. azon lehet, hogy kinek mit jelent a "tartósan" szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja. Mondjuk én nem próbálnám ki, de nem hinném hogy mindenféle felelősségtudat nélkül ilyeneket irkálnának a kezelésibe ha nem lenne benne igazság, tutira van jópár olyan ember aki kipróbája, és közülük néhánynak biztos megérné kártérítési pert akasztani a GM nyakába ha nem bírná az autó. Szóval sztem felelősség nélkül azért nem írkálnak bele minden baromságot, gondolom csak kipróbálta valaki a gyáriak részéről ezt is... vita max. azon lehet, hogy kinek mit jelent a "tartósan" szó. 5-ben nemhiszem, hogy kibírja pörögni, ahhoz gyenge a motorja :lol: :lol: :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 Nyílván birna tiltáson 50-100 km-et egyszerre, nade hogy ez mennyit venne el az életéből, az más tészta, szóval én ennyire nem vagyok kíváncsi. A másik oldala, hogy még ha pályán is, de 5-ben felforgatni tartósan ilyen fordulatra, hát... ha nem a motorra kéne költeni, akkor kifizethetné az ember a bírságra. Szóval ez minden tekintetben bukó szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus21, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2008 egyébként meg szvsz bárki megkattanna, ha mondjuk csak 20 percig is folyamatosan rángatná az autó. A lényeg, hogy én személy szerint ki vagyok békülve a 110-es utazóval, pályán meg a 130-140-el (amilyen sűrűn járok pályán :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve Augusztus22, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2008 Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja.. Magyarul otthon maradsz, mert hát a lekapcsolt lámpa sem világít. :lol: Helyesen: tiltás közeli fordulaton. A tartósan megengedett legnagyobb fordulat és a leszab. fordulat két különböző fogalom. Nekem Z17DTL-nél 5000 f/p-nél letilt/leszabályoz. Talán csak párszor volt szükség a 4000-4100 f/p környékére, jellemzően hegyiúton tötymörgő teherautó előzésére. Sík úton, 5. seb.-ben 3000 f/p-nél 130 km/h sebességgl megy. Akkor meg miért toljam ki a szemét? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus24, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2008 A tartósan megengedett legnagyobb fordulat és a leszab. fordulat két különböző fogalom. Miért is? Nekem a kezelési könyv szerint a tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám 6500 1/min, és a lentebbi képen látszik hogy a piros vonal is éppen ott van a fordulatszámmérőben. A hétvégén volt ilyen is: (Tudom hogy szabálytalan ennyivel menni, de ez még nem bizonyít semmit és különben is mindent letagadok) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus24, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2008 Sorry a képminőség miatt, nem egyszerű ilyen tempónál az útra is figyelni meg a fényképezőt is korrektül beállítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
urbanjozsi Elküldve Augusztus24, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2008 Miért is? Nekem a kezelési könyv szerint a tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám 6500 1/min, és a lentebbi képen látszik hogy a piros vonal is éppen ott van a fordulatszámmérőben. A hétvégén volt ilyen is: (Tudom hogy szabálytalan ennyivel menni, de ez még nem bizonyít semmit és különben is mindent letagadok) Ki is gyulladt a kis szervíz ikonocska Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus24, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus24, 2008 Az már akkor is égett amikor elkezdtem gyorsítani... egyszer már tényleg ki kéne pucolnom a folytószelepházat. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 Na mind1, le lehetne még rágni erről a csontról pár cafat husit, de szvsz mindenkinek szíve joga, hogy mányszor, mennyire és hogyan nyomja ki a szemét a SAJÁT autójának. Én szeretek kényelmesen, nyugodtan autózni (100-110), ész jó érzés, hogy van tartalék ha kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus25, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2008 Na mind1, le lehetne még rágni erről a csontról pár cafat husit, de szvsz mindenkinek szíve joga, hogy mányszor, mennyire és hogyan nyomja ki a szemét a SAJÁT autójának. Nem vagyok egy szívtelen genyó, egyszer ki szoktam próbálni minden autómat (ennek az eredményét látjátok fentebb), amúgy ennek a tempónak a kétharmadát sem érem el szinte soha. Link to comment Megosztás: More sharing options...
I_S Elküldve Augusztus26, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2008 Nem vagyok egy szívtelen genyó, egyszer ki szoktam próbálni minden autómat (ennek az eredményét látjátok fentebb), amúgy ennek a tempónak a kétharmadát sem érem el szinte soha. Nem is arra céloztam, hogy - namostjóllehajtottadaszekeret - hanem általánosan gondoltam. Nyílván legalább 1 x mindenki kipróbálja, mit tud a kocsija, ezzel én is így vagyok, csak a mostani autómnál még ez nem következett be :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Egyébként nekem nagyon fura, hogy Astrában a 130 már nagyon jó tempónak tűnik. Szokatlan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 5-ben nemhiszem, hogy kibírja pörögni, ahhoz gyenge a motorja :lol: :lol: :lol: :D az enyim (Z18XE) simán belemegy tiltásba 5. ben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Tetszenek ezek a képek tgabika és uhu! de mennyi az autó végsebessége? Fordulatnál vagy km/óránál szabályoz vissza a gép? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Tetszenek ezek a képek tgabika és uhu! de mennyi az autó végsebessége? Fordulatnál vagy km/óránál szabályoz vissza a gép? Elvileg fordulatszámnál van tiltás (6500 ha minden igaz), de én még nem találtam olyan utat ahol ezt ötödikben leforogná, sztem gyenge ehhez a Z18XE. A Coupénak amúgy ha minden igaz a gyári végsebesség adatai a következőek: X18XE: 205km/h, Z18XE: 210km/h, Z22SE: 223km/h (kézi váltó) illetve 215km/h (automata), és Z20LET: 247km/h. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október20, 2008 Megoszt Elküldve Október20, 2008 Akkor a Z14XEP-vel ne kísérletezzek? 180 ig kipipálva, csak aztán vége lett a hídnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Hm. Nem lehet valahogy felkeményíteni a kormányt? Egy dolog, hogy könnyű tekerni, de semmit sem érzek az utból :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Colin Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Akkor a Z14XEP-vel ne kísérletezzek? 180 ig kipipálva, csak aztán vége lett a hídnak. Hali. Bár nekem X14XE, de ÓRA SZERINT 4-esben 180-nál van vége és utána jön az 5. amivel kb 210-ig lehet eltolni, de hogy a valós mennyi, azt nem tudom pontosan, nekem eddig 197 km/h volt a legtöbb GPS szerint, de sztem az már nagyon a vége. persze lejtő és hátszél illetve más kerék méret ++ :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Elvileg fordulatszámnál van tiltás (6500 ha minden igaz), de én még nem találtam olyan utat ahol ezt ötödikben leforogná, sztem gyenge ehhez a Z18XE. A Coupénak amúgy ha minden igaz a gyári végsebesség adatai a következőek: X18XE: 205km/h, Z18XE: 210km/h, Z22SE: 223km/h (kézi váltó) illetve 215km/h (automata), és Z20LET: 247km/h. Én osztrák pályán letiltattam az enyémet és ment 240-et óra szerint, de senki sem hiszi el. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Én osztrák pályán letiltattam az enyémet és ment 240-et óra szerint, de senki sem hiszi el. Fénykép, fénykép! :D Tegyél be egy fotómasinát a kesztyűtartóba legközelebb, bár tudom elég veszélyes ilyen tempónál fél kézzel a kesztyűtartóban kotorászni a fényképezőgép után... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 odaragasztja, beállítja sorozatfelvételre, aztán onnantól tempónál csak egy gombnyomás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Fénykép, fénykép! :D Tegyél be egy fotómasinát a kesztyűtartóba legközelebb, bár tudom elég veszélyes ilyen tempónál fél kézzel a kesztyűtartóban kotorászni a fényképezőgép után... Itt egy youtubos video, valaki másé. Ez 230 végre. http://www.youtube.com/watch?v=7bHLLZov9IM...feature=related Itt egy turós is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 És ezek széria 1.8-ak? :D Akkor biztos megy az enyém is többet, csak megfelelő utat kéne találni... Amúgy az hogy mennyit mutat a sebességmérő vagy hogy mennyi a tényleges sebesség (GPS-el mérve), az két külön dolog, ráadásul azt sem tudjuk milyen méretű kerék volt a videókon szereplő autókon. Anno az án Calim is ment 229km/h-t óra szerint a gyárinál kisebb 195/50 R15-ös kerekekkel, holott a gyári adat szerinti végsebessége 205km/h volt... később bebizonyosodott, hogy ez az óra szerinti 229 igazából csak 210km/h GPS-el mérve... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 És ezek széria 1.8-ak? :D Akkor biztos megy az enyém is többet, csak megfelelő utat kéne találni... Amúgy az hogy mennyit mutat a sebességmérő vagy hogy mennyi a tényleges sebesség (GPS-el mérve), az két külön dolog, ráadásul azt sem tudjuk milyen méretű kerék volt a videókon szereplő autókon. Anno az án Calim is ment 229km/h-t óra szerint a gyárinál kisebb 195/50 R15-ös kerekekkel, holott a gyári adat szerinti végsebessége 205km/h volt... később bebizonyosodott, hogy ez az óra szerinti 229 igazából csak 210km/h GPS-el mérve... Azért írtam hogy óra szerint. Ez tök igaz. Nekem a gyári 15ös felnikkel és kerekekkel produkálta. WEHEHE! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts