Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G Astra menetteljesítmények


telo

Recommended Posts

És ezzel nem a 4500-as fordulatra gondoltam, hanem a kezelési tanácsaira. Ennyi erővel azt is írhatnák, hogy padlózzad bátran, mert egyébként sosem hozod vissza javíttatni.

Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja. Mondjuk én nem próbálnám ki, de nem hinném hogy mindenféle felelősségtudat nélkül ilyeneket irkálnának a kezelésibe ha nem lenne benne igazság, tutira van jópár olyan ember aki kipróbája, és közülük néhánynak biztos megérné kártérítési pert akasztani a GM nyakába ha nem bírná az autó. Szóval sztem felelősség nélkül azért nem írkálnak bele minden baromságot, gondolom csak kipróbálta valaki a gyáriak részéről ezt is... vita max. azon lehet, hogy kinek mit jelent a "tartósan" szó.

Link to comment
Megosztás:

Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja. Mondjuk én nem próbálnám ki, de nem hinném hogy mindenféle felelősségtudat nélkül ilyeneket irkálnának a kezelésibe ha nem lenne benne igazság, tutira van jópár olyan ember aki kipróbája, és közülük néhánynak biztos megérné kártérítési pert akasztani a GM nyakába ha nem bírná az autó. Szóval sztem felelősség nélkül azért nem írkálnak bele minden baromságot, gondolom csak kipróbálta valaki a gyáriak részéről ezt is... vita max. azon lehet, hogy kinek mit jelent a "tartósan" szó.

5-ben nemhiszem, hogy kibírja pörögni, ahhoz gyenge a motorja :lol: :lol: :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Nyílván birna tiltáson 50-100 km-et egyszerre, nade hogy ez mennyit venne el az életéből, az más tészta, szóval én ennyire nem vagyok kíváncsi. A másik oldala, hogy még ha pályán is, de 5-ben felforgatni tartósan ilyen fordulatra, hát... ha nem a motorra kéne költeni, akkor kifizethetné az ember a bírságra. Szóval ez minden tekintetben bukó szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Én meg ezt úgy értelmezem, hogy azért tilt 6500-on, mert azzal a fordulattal nyugodtan lehet használni az autót akár tartósan is (értsd: mondjuk Budapest-Siófok autópálya végig tiltáson), nem lesz semmi baja..

Magyarul otthon maradsz, mert hát a lekapcsolt lámpa sem világít. :lol: Helyesen: tiltás közeli fordulaton.

A tartósan megengedett legnagyobb fordulat és a leszab. fordulat két különböző fogalom.

Nekem Z17DTL-nél 5000 f/p-nél letilt/leszabályoz. Talán csak párszor volt szükség a 4000-4100 f/p környékére, jellemzően hegyiúton tötymörgő teherautó előzésére. Sík úton, 5. seb.-ben 3000 f/p-nél 130 km/h sebességgl megy. Akkor meg miért toljam ki a szemét?

Link to comment
Megosztás:

A tartósan megengedett legnagyobb fordulat és a leszab. fordulat két különböző fogalom.

Miért is?

Nekem a kezelési könyv szerint a tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám 6500 1/min, és a lentebbi képen látszik hogy a piros vonal is éppen ott van a fordulatszámmérőben.

A hétvégén volt ilyen is:

(Tudom hogy szabálytalan ennyivel menni, de ez még nem bizonyít semmit és különben is mindent letagadok)

SSA40003000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Miért is?

Nekem a kezelési könyv szerint a tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám 6500 1/min, és a lentebbi képen látszik hogy a piros vonal is éppen ott van a fordulatszámmérőben.

A hétvégén volt ilyen is:

(Tudom hogy szabálytalan ennyivel menni, de ez még nem bizonyít semmit és különben is mindent letagadok)

Ki is gyulladt a kis szervíz ikonocskawhistling.gif

Link to comment
Megosztás:

Na mind1, le lehetne még rágni erről a csontról pár cafat husit, de szvsz mindenkinek szíve joga, hogy mányszor, mennyire és hogyan nyomja ki a szemét a SAJÁT autójának.

Én szeretek kényelmesen, nyugodtan autózni (100-110), ész jó érzés, hogy van tartalék ha kell.

Link to comment
Megosztás:

Na mind1, le lehetne még rágni erről a csontról pár cafat husit, de szvsz mindenkinek szíve joga, hogy mányszor, mennyire és hogyan nyomja ki a szemét a SAJÁT autójának.

Nem vagyok egy szívtelen genyó, egyszer ki szoktam próbálni minden autómat (ennek az eredményét látjátok fentebb), amúgy ennek a tempónak a kétharmadát sem érem el szinte soha.

Link to comment
Megosztás:

Nem vagyok egy szívtelen genyó, egyszer ki szoktam próbálni minden autómat (ennek az eredményét látjátok fentebb), amúgy ennek a tempónak a kétharmadát sem érem el szinte soha.

Nem is arra céloztam, hogy - namostjóllehajtottadaszekeret - hanem általánosan gondoltam. Nyílván legalább 1 x mindenki kipróbálja, mit tud a kocsija, ezzel én is így vagyok, csak a mostani autómnál még ez nem következett be :lol:

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Tetszenek ezek a képek tgabika és uhu! de mennyi az autó végsebessége? Fordulatnál vagy km/óránál szabályoz vissza a gép?

Elvileg fordulatszámnál van tiltás (6500 ha minden igaz), de én még nem találtam olyan utat ahol ezt ötödikben leforogná, sztem gyenge ehhez a Z18XE. A Coupénak amúgy ha minden igaz a gyári végsebesség adatai a következőek: X18XE: 205km/h, Z18XE: 210km/h, Z22SE: 223km/h (kézi váltó) illetve 215km/h (automata), és Z20LET: 247km/h.

Link to comment
Megosztás:

Akkor a Z14XEP-vel ne kísérletezzek? 180 ig kipipálva, csak aztán vége lett a hídnak.

Hali.

Bár nekem X14XE, de ÓRA SZERINT 4-esben 180-nál van vége és utána jön az 5. amivel kb 210-ig lehet eltolni, de hogy a valós mennyi, azt nem tudom pontosan, nekem eddig 197 km/h volt a legtöbb GPS szerint, de sztem az már nagyon a vége.

persze lejtő és hátszél illetve más kerék méret ++ :D

Link to comment
Megosztás:

Elvileg fordulatszámnál van tiltás (6500 ha minden igaz), de én még nem találtam olyan utat ahol ezt ötödikben leforogná, sztem gyenge ehhez a Z18XE. A Coupénak amúgy ha minden igaz a gyári végsebesség adatai a következőek: X18XE: 205km/h, Z18XE: 210km/h, Z22SE: 223km/h (kézi váltó) illetve 215km/h (automata), és Z20LET: 247km/h.

Én osztrák pályán letiltattam az enyémet és ment 240-et óra szerint, de senki sem hiszi el.

Link to comment
Megosztás:

Én osztrák pályán letiltattam az enyémet és ment 240-et óra szerint, de senki sem hiszi el.

Fénykép, fénykép! :D

Tegyél be egy fotómasinát a kesztyűtartóba legközelebb, bár tudom elég veszélyes ilyen tempónál fél kézzel a kesztyűtartóban kotorászni a fényképezőgép után...

Link to comment
Megosztás:

És ezek széria 1.8-ak? :D

Akkor biztos megy az enyém is többet, csak megfelelő utat kéne találni...

Amúgy az hogy mennyit mutat a sebességmérő vagy hogy mennyi a tényleges sebesség (GPS-el mérve), az két külön dolog, ráadásul azt sem tudjuk milyen méretű kerék volt a videókon szereplő autókon. Anno az án Calim is ment 229km/h-t óra szerint a gyárinál kisebb 195/50 R15-ös kerekekkel, holott a gyári adat szerinti végsebessége 205km/h volt... később bebizonyosodott, hogy ez az óra szerinti 229 igazából csak 210km/h GPS-el mérve...

Link to comment
Megosztás:

És ezek széria 1.8-ak? :D

Akkor biztos megy az enyém is többet, csak megfelelő utat kéne találni...

Amúgy az hogy mennyit mutat a sebességmérő vagy hogy mennyi a tényleges sebesség (GPS-el mérve), az két külön dolog, ráadásul azt sem tudjuk milyen méretű kerék volt a videókon szereplő autókon. Anno az án Calim is ment 229km/h-t óra szerint a gyárinál kisebb 195/50 R15-ös kerekekkel, holott a gyári adat szerinti végsebessége 205km/h volt... később bebizonyosodott, hogy ez az óra szerinti 229 igazából csak 210km/h GPS-el mérve...

Azért írtam hogy óra szerint. Ez tök igaz. Nekem a gyári 15ös felnikkel és kerekekkel produkálta. WEHEHE!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.