Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G Astra menetteljesítmények


telo

Recommended Posts

Köszönöm a gyors válaszokat srácok! :rolleyes:

imy: Azért szeretném tuningolni mert kevésnek érzem a gyorsulási teljesítményét, azt hittem ez a 75LE elég lesz de mégse olyan mint gondoltam. 1.4-est szerettem volna mindenképp de abban az árban amiért ezt vettem az 1.4-esek minimum 3évvel vagy többel voltak idősebbek és rosszabb állapotban voltak ennél.

adorjant és Boldizsar: Kifejtenétek kicsit bővebben, hogy miért nem ér semmit?

nekem volt fent direktszűrő,teljesítményben érzésre nem jobb,amikor meg átmelegszik totál az egész,még lehet picit gyengült is. a sportkipufogó leömlővel ér talán valamit,egyébként meg az erősebb szívóhang-kipufogóhang miatt nehezebb lesz a jobb lábad,ami többletfogyasztással jár,és a végén rosszabbul jössz ki,mintha csak nyugodtan autóztál volna ;)

nem tudom létezik-e dbilas szívósor az 1.2es motorhoz,ha igen,esetleg az érdemes belerakni hozzávaló elektronikával együtt,és azt megérzed teljesítményben,a pénztárcádról nem is beszélve ;) 1.4 esetén 90->115 lóerős lesz,a fogyasztás pedig nem nő,a tapasztalatok szerint.viszont ~350e forintba kerül :lol:

Link to comment
Megosztás:

Boldiszar: És ez a tuningbox mit takar valójában? Tudnál adni egy linket ahol le van írva, hogy mi a technikai háttér és mekkora teljesítménynövekedést érhetnék el vele? Vagy ha van kedved el is mesélhetnéd itt friss elégedett tulajként a tapasztalataidat. :rolleyes:

imy: Téged is megkérnélek, hogy néhány szóban leírnád, hogy mit takar az injektortérkép átírás?

adorjant: Na hát ennyi pénzt nem ér meg nekem semmilyen tuning. ;)

Link to comment
Megosztás:

Boldiszar: És ez a tuningbox mit takar valójában? Tudnál adni egy linket ahol le van írva, hogy mi a technikai háttér és mekkora teljesítménynövekedést érhetnék el vele? Vagy ha van kedved el is mesélhetnéd itt friss elégedett tulajként a tapasztalataidat. :rolleyes:

imy: Téged is megkérnélek, hogy néhány szóban leírnád, hogy mit takar az injektortérkép átírás?

adorjant: Na hát ennyi pénzt nem ér meg nekem semmilyen tuning. ;)

Tuningbox

Mondjuk én nem itt csináltattam.... Tapasztalatok: jobban megy az autó, alacsonyabb fordulaton is húz, érzékenyebben reagál a gázadásra. Csodát nem kell tőle várni, de az én 1.4-esem közelíti faterom 1.6-osát. Fogyasztáscsökkenés minimális, mert jobban megy jobban is hajtom... ;) (nem vagyok a benzinen sporolós típus)

Link to comment
Megosztás:

Boldiszar: És ez a tuningbox mit takar valójában? Tudnál adni egy linket ahol le van írva, hogy mi a technikai háttér és mekkora teljesítménynövekedést érhetnék el vele? Vagy ha van kedved el is mesélhetnéd itt friss elégedett tulajként a tapasztalataidat. :rolleyes:

imy: Téged is megkérnélek, hogy néhány szóban leírnád, hogy mit takar az injektortérkép átírás?

adorjant: Na hát ennyi pénzt nem ér meg nekem semmilyen tuning. ;)

Átírják az injektortérképet, vagyis a befecskendező programját módosítják.

Link to comment
Megosztás:

Tuningbox

Mondjuk én nem itt csináltattam.... Tapasztalatok: jobban megy az autó, alacsonyabb fordulaton is húz, érzékenyebben reagál a gázadásra. Csodát nem kell tőle várni, de az én 1.4-esem közelíti faterom 1.6-osát. Fogyasztáscsökkenés minimális, mert jobban megy jobban is hajtom... :rolleyes: (nem vagyok a benzinen sporolós típus)

Köszi megnéztem!

Minden világos, csak az nem, hogy miért írtad, hogy akár olcsóbb is lehet egy direktszűrő+ sportdobnál amikor bőven 50 fölött van az ára ezen az oldalon?

Link to comment
Megosztás:

Köszi megnéztem!

Minden világos, csak az nem, hogy miért írtad, hogy akár olcsóbb is lehet egy direktszűrő+ sportdobnál amikor bőven 50 fölött van az ára ezen az oldalon?

Mert mint említettem én nem itt csináltattam. Nekem kb 33.000Ft volt. Namármost ha veszel direktszűrőt meg egy normális sportdobot akkor bőven fölötte vagy.(+a szerelési díjak, szűrőtisztító...stb.)

Link to comment
Megosztás:

Mert mint említettem én nem itt csináltattam. Nekem kb 33.000Ft volt. Namármost ha veszel direktszűrőt meg egy normális sportdobot akkor bőven fölötte vagy.(+a szerelési díjak, szűrőtisztító...stb.)

Értem. Egy linket vagy címet tudnál akkor küldeni, hogy te hol csináltattad?

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Én az előzőben használtam sport betétszűrőt, és ebbe is ma tettem bele egyet. Teljesítménynövekedésre nem kell számítani, viszont nekem az F-ben fogyasztásra jótékonyan hatott (kb -2-5 dl/100 Km), és ezért nekem hosszú távon máris megéri.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Én az előzőben használtam sport betétszűrőt, és ebbe is ma tettem bele egyet. Teljesítménynövekedésre nem kell számítani, viszont nekem az F-ben fogyasztásra jótékonyan hatott (kb -2-5 dl/100 Km), és ezért nekem hosszú távon máris megéri.

Légtömeg mérőd szállt már el? Állítólag a sport légszűrő miatt ez lehetséges. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Légtömeg mérőd szállt már el? Állítólag a sport légszűrő miatt ez lehetséges. ;)

Csak akkor száll el ha észnélkül olajozza valaki, akkor megadhatja magát. Én az Omiba raktam anno de semmi extra nem volt csak jobban üvöltött a V6 ha toltam neki :rolleyes: úgyhogy semmi hasznát nem láttam--->jól kidobtam.

Link to comment
Megosztás:

Légtömeg mérőd szállt már el? Állítólag a sport légszűrő miatt ez lehetséges. :rolleyes:

Nem, még soha nem volt gondom a légtömegmérővel, igaz, ezt a mostanit a G-ben nem én olajoztam, remélem nem lesz vele gáz, de az előző gazdája rendszeresen használta benne és ő olajozta (ahogy most is), és eddig tuttommal nem volt vele gond, remélem így is marad.

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hát, ez csak az én álláspontom, de én tartósan nem szeretem 3500 - 3800 fölé vinni. Nem tudom, nem hiszem hogy baja lenne, igazából nem is vagyok rá annyira kíváncsi, hogy kipróbáljam, egyszerűen sajnálom. egyébként is tartós 3500-as fordulatnál klímával olyan 6,8 volt a fogyim a múlt héten, 4 személyel tele csomagtartóval. Volt erőtartalék is rendesen, meg nem is pörgettem túl.

Az más tészta, hogy néha meghúzatom pár percre 4000 köré, de ez nagyon ritka, szvsz egyenlőre 1 kezemen meg tudom számolni bőven.

Viszont eszméletlenül életre kel 4000-től félgázzal is :lol:

Link to comment
Megosztás:

Már hogyan lenne? Idézet a kezelési utasításból (csak szemelvények pár motortípustra):

"Tartósan megengedett legnagyobb fordulatszám:

Z14XE -> 6500

Z16XE -> 6000

Z18XE -> 6500

Y17DT -> 5200

Y20DTL -> 4750"

Na jó, de 6500 környékén - talán pár százzal fölötte már tilt a motor, akkor az miért lenne jó, ha tiltásközeli fordulaton használnánk?

Nem mindenben értek egyet a kezelésivel, ez biztos.

Link to comment
Megosztás:

Na jó, de 6500 környékén - talán pár százzal fölötte már tilt a motor, akkor az miért lenne jó, ha tiltásközeli fordulaton használnánk?

Nem mindenben értek egyet a kezelésivel, ez biztos.

Nekem nem lenne szivem 6500 fordulaton tartani az tuti néha rovid ideig elmegy de azt annyi.

Kezelésiben van néhány baromság szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Nekem nem lenne szivem 6500 fordulaton tartani az tuti néha rovid ideig elmegy de azt annyi.

Kezelésiben van néhány baromság szerintem.

Én 5e fölé sosem huzattam, és nem is fogom, felesleges/újan vettem, és még egy darabig használni akarom :lol: /. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Én 5e fölé sosem huzattam, és nem is fogom, felesleges/újan vettem, és még egy darabig használni akarom :lol: /. :lol:

Pedig néha érdemes pörgetni, különben gyengébb lesz a motorod. Na nem a tartós 6500-re gondolok, de azért néha odaléphetsz neki.

Én 10e km után kezdtem edzeni. az olajfogyasztás minimális, a motor erős.

Fontosabb szerintem, hogy a hideg motort ne kínozd. A túl alacsony fordulat sem használ (emelkedőn felfelé stb.).

Valamint a jó olaj sem árt.

Szerintem a G szériában nem a motor a leggyengébb láncszem, nem emiatt fogod eladni.

Link to comment
Megosztás:

Pedig néha érdemes pörgetni, különben gyengébb lesz a motorod. Na nem a tartós 6500-re gondolok, de azért néha odaléphetsz neki.

Én 10e km után kezdtem edzeni. az olajfogyasztás minimális, a motor erős.

Fontosabb szerintem, hogy a hideg motort ne kínozd. A túl alacsony fordulat sem használ (emelkedőn felfelé stb.).

Valamint a jó olaj sem árt.

Szerintem a G szériában nem a motor a leggyengébb láncszem, nem emiatt fogod eladni.

1500rpm alatt nem szoktam használni, de 2000rpm alatt nem eröltetem....

Az enyimben is éppen most lett 10e km (8 hónapos), pl. tegnap is 4 zsák cementel emelkedőn 2-3-4-ben elhuzattam 4500-ig, és 4-ben ott is tartottam, egy kicsit biztossan kikormolodott. :lol:

Castrol Magnatec C3 5W-40-et használok, szerintem az nem lehet rossz olaj. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.