Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G Astra menetteljesítmények


telo

Recommended Posts

Ma megmértem én is bár semmi értelmét nem látom,(elmagyarázhatnátok hogy mi az értelme)többször is kipróbáltam de mindig más eredmény jött ki.

Anti ült mellettem akkor 8.5

egyedül volt 7.3, 7.8 8.0

Azért nem látom értelmét mert kb 1700 körül forgott a motor és szinte biztos vagyok benne hogy Tom 1.4es astrája a rövid váltóval sokkal jobb időt menne.

A GSi-vel 10.4 volt két személlyel. 1700 körül volt a fordulat, pont ideális a nagy tengelynek... :blink:

Ma megmérem a zöldet is. B)

Link to comment
Megosztás:

Ma megmértem én is bár semmi értelmét nem látom,(elmagyarázhatnátok hogy mi az értelme)többször is kipróbáltam de mindig más eredmény jött ki.

Anti ült mellettem akkor 8.5

egyedül volt 7.3, 7.8 8.0

Azért nem látom értelmét mert kb 1700 körül forgott a motor és szinte biztos vagyok benne hogy Tom 1.4es astrája a rövid váltóval sokkal jobb időt menne.

Én az enyémet 3-szor mértem először 10.0 jött ki, aztán meg 10.4, aztán 10.2... Átlagoltam. Viszont sok minden számít valóban: útviszonyok, széljárás, benzintank üressége, személyek száma stb. Én csak magamhoz szoktam viszonyítani mindig, ezért igyekszem hasonló körülmények között, azonos útvonalon mérni, mint az 1.4-el, aminek az áttétele hasonló az 1.6-hoz (minimálisan persze rövidebb, de azért vmennyire összemérhető)...

Link to comment
Megosztás:

Flexeljétek szét a gépeiteket, mert 1.4 zőőőd szörny felfal mindenkit. ;) ;) ;)

8.2. :D

Ezután már végképp nem sok értelmét látom a mérésnek. :D

Azért annyira ne legyél büszke,egyedül ennél jobbakat mentem :blink: B) És még a turbós coupenak is van esélye az 1.4-ed ellen :D

Amúgy ennek tényleg nincs semmi értelme,ez most be is bizonyosodott.

Link to comment
Megosztás:

Azért annyira ne legyél büszke,egyedül ennél jobbakat mentem B) :D És még a turbós coupenak is van esélye az 1.4-ed ellen :D

Amúgy ennek tényleg nincs semmi értelme,ez most be is bizonyosodott.

Berakok még eggyel rövidebb végáttételt és akkor vége lesz mindenkinek. ;)

Bár az Anti 8szelepese komoly ellenfél lesz. :blink:

Itt igazából egy 1.6os szívódízel tenne rendet. ;) ;)

Link to comment
Megosztás:

Azért azt is vedd figyelembe, hogy GSI-nél a 60 az 1700-nál van. Az olyan, mint nálam az 5-ös!!!!

Ja bocs, most kapcsolok, hogy coupénál kevesebb volt... (hasonló áttéttel???)

Én azért csodálkoztam, mert coupe-nak jóval kevesebb volt, mint TOM-nak... :D B)

1,3 multijet? ;)
Nyilván esélytelen! :D Főleg, hogy 2500-as fordulat alatt meg sem moccan a gép! ;)

Faterom Peugeot 407-esével jártam úgy a múltkor (2.0 HDI 136LE - ami azért nem 1,3-as ;)), hogy gurultam ki a házunk előtt... kettesben voltam, gurultam kb 10-zel (kereszteződés felé)... jött egy busz nem túl messze... s gondoltam, hogy kényelmesen kiférek és a Coupe-tól megszokott dinamikát várva lepadlóztam (2-esben) és bazz... majdnem belém jött a busz, ugyanis alig mozdult meg az autó... aztán vissza 1-be és padló! :blink:

Szóval... vigyázni kell a dízelekkel alacsony fordulaton! (főleg egy benzines után visszaülve)

Link to comment
Megosztás:

Na azert a benzines 1.6-os is igazan 2000 folott kezd eledezni es 3000-tol kezdve erzi jol magat - 5000-ig :blink: ott mar hangja is van B) 1000-nel folosleges gazt adni, inkabb vissza kell kapcsolni. Persze visszakapcsolni 1.-be nem nagyon lehet, ugyhogy lassu haladasnal marad a 2. kuplunggal.

Egyebkent meg mindig nagy szivfajdalmam a valto attetelezese. Varosban 50-et harmasban szereti a motor (na jo 2-ben lenne igazan fickos) de 4-ben kevesbe porog es gondolom kebvesbe fogyaszt is.

Az 5. sebesseg meg eleg ketes erteku, autopalyan hamar elfogy, 140-nel mar jo lenne egy 6. Vagy lehetne az 5. hosszabb....

Link to comment
Megosztás:

Na azert a benzines 1.6-os is igazan 2000 folott kezd eledezni es 3000-tol kezdve erzi jol magat - 5000-ig B) ott mar hangja is van :D 1000-nel folosleges gazt adni, inkabb vissza kell kapcsolni. Persze visszakapcsolni 1.-be nem nagyon lehet, ugyhogy lassu haladasnal marad a 2. kuplunggal.

Egyebkent meg mindig nagy szivfajdalmam a valto attetelezese. Varosban 50-et harmasban szereti a motor (na jo 2-ben lenne igazan fickos) de 4-ben kevesbe porog es gondolom kebvesbe fogyaszt is.

Az 5. sebesseg meg eleg ketes erteku, autopalyan hamar elfogy, 140-nel mar jo lenne egy 6. Vagy lehetne az 5. hosszabb....

2-esben 1000-nél sztem nekem vissza lehet rakni 1-be a váltót... Azért nem kell teljesen megállni hozzá, csak max télen amikor még hideg...

A 6-os viszont valóban jó lenne pályán... ahogy ezt nemrég ecsetelgettük is Speed-el a Fogyasztás topikban (kaptunk is érte a moderátor bácsiktól :blink:)...

Link to comment
Megosztás:

2-esben 1000-nél sztem nekem vissza lehet rakni 1-be a váltót... Azért nem kell teljesen megállni hozzá, csak max télen amikor még hideg...

A 6-os viszont valóban jó lenne pályán... ahogy ezt nemrég ecsetelgettük is Speed-el a Fogyasztás topikban (kaptunk is érte a moderátor bácsiktól :blink:)...

Mondogattak az F-28-as valtot, hogy az 6 sebesseges - az viszont draga.

Tenyleg van valami info arrol melyik Astraban milyen valto van, es ezeknek mi az attetele? Azonkivul hogy vegignezem a forumot es kimazsolazom amit lehet B)

Link to comment
Megosztás:

Na azert a benzines 1.6-os is igazan 2000 folott kezd eledezni es 3000-tol kezdve erzi jol magat - 5000-ig :blink: ott mar hangja is van B) 1000-nel folosleges gazt adni, inkabb vissza kell kapcsolni. Persze visszakapcsolni 1.-be nem nagyon lehet, ugyhogy lassu haladasnal marad a 2. kuplunggal.

Egyebkent meg mindig nagy szivfajdalmam a valto attetelezese. Varosban 50-et harmasban szereti a motor (na jo 2-ben lenne igazan fickos) de 4-ben kevesbe porog es gondolom kebvesbe fogyaszt is.

Az 5. sebesseg meg eleg ketes erteku, autopalyan hamar elfogy, 140-nel mar jo lenne egy 6. Vagy lehetne az 5. hosszabb....

Én városban szinte csak 3-4-ben járok, ha nagyon le kell lassítani, akkor 2 (amikor még gurul az autó), 1-be csak akkor rakom vissza, ha megálltam.

Időnként pedig már 50-nél felrakom 5-be.

(mellesleg az enyém igazán 4-4.5e fölött kezd el húzni... egészen leszabályzásig! :D)

Link to comment
Megosztás:

Én városban szinte csak 3-4-ben járok, ha nagyon le kell lassítani, akkor 2 (amikor még gurul az autó), 1-be csak akkor rakom vissza, ha megálltam.

Időnként pedig már 50-nél felrakom 5-be.

(mellesleg az enyém igazán 4-4.5e fölött kezd el húzni... egészen leszabályzásig! :D)

de ez utóbbit is csak mesélik ki még nem próbáltad mi ? B) :blink:

Link to comment
Megosztás:

Tenyleg van valami info arrol melyik Astraban milyen valto van, es ezeknek mi az attetele? Azonkivul hogy vegignezem a forumot es kimazsolazom amit lehet :)

Felraktam erről egy kis cikket ide:

http://g-astra.opelclub.hu/index.php?optio...id=14&Itemid=10

....

Kiegészítettem az 1.2, 1.4, 1.6 motor-váltó-difi párosításokkal, mer az vhogy kimardt múltkor...

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Valaki próbált már oktánszám növelő adalékot? (Agressor26 tudom, hogy igen... de azt nem tudom, hogy milyen gyártmányt :) )

Én most vettem a Tecso-ban egy löttyöt (375ml - ca. 900ft, egy tank üzemanyagba kell betolni... nem tom milyen márka... asszem whynns...vagy mi de lehet, hogy nem :( ).

Szóval 95-öst tankoltam... és beleöntöttem. (igaz már csak fél tank üccsi volt az autóba).

Én úgy érzem, hogy nyomatékosabb lett egy picit... ;) bár tudja a fene... :)

Nektek van tapasztalatotok ilyen téren?

Link to comment
Megosztás:

Rakjál bele ÖMV 100 oktánost az brutál király! A többi az csak szemfényvesztés!

Az a helyzet, hogy eddig én sem nagyon éreztem különbséget az üzemanyagok között... :)

Mondjuk azthiszem, az ÖMV 100-as az egyetlen amit még nem próbáltam ki...

A többit már próbáltam, azoknál szinte semmit sem éreztem. :)

Na majd megnézem ezt is! :(

De mi van a pluszban vásárolható ADALÉKOKKAL? Azzal hogy álltok?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.