Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

G Astra menetteljesítmények


telo

Recommended Posts

Mindennek van biztosítékja...csak meg kell találni! :blink:

Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani.

Link to comment
Megosztás:

Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani.

Poénnak szántam! :blink:

Egy biztos, hogy meg lehetne csinálni de nagyon bele kellene nyúlni, a TC vezérlő tápját kellene kapcsolgatni de lehet, hogy hibaüzenetet is generálna...igaz én annyira nem ismerem a G Astrát...csak tippeltem. B)

Link to comment
Megosztás:

Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink:

Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC!

... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót!

Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B)

Link to comment
Megosztás:

Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink:

Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC!

... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót!

Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B)

Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom.

Link to comment
Megosztás:

az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését.

még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam....

ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink:

illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni...

Link to comment
Megosztás:

Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom.

nem hiszem, ugyanis volt akinél a hamutartóba volt beépítve egy TC kapcsoló és volt aki a középkonzolba rakta bele. Az Opel mellesleg nem engedte ezeket kapcsolni. "Ha egyszer van, akkor működjön is!" alapon.

az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését.

még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam....

ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink:

illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni...

Én nem szeretném fixre kiiktatni. Főleg nem az ABS-szel együtt! Én ezt kapcsolhatóra szeretném megcsinálni.

Úgy lenne az igazi. Egy kis kapcs a műszerfalon - vagy a hamutartóban - és már nincs is TC. B)

Link to comment
Megosztás:

Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó.

Link to comment
Megosztás:

Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó.

A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben...

Link to comment
Megosztás:

A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben...

195/60 R15-ős gumik vannak rajta.Amióta a sportdob van rajta,azóta én már mentem vele pályán 180 körül is,ugyanezekkel a kerekekkel.Azóta a direktszűrőt tettem bele,de attól még mennie kellene szerintem ugyanúgy.Olajcsere is most volt rajta nem régen.A gyorsulása rendben van,csak a végsebesség kevés.Az,hogy már kicsit régebbiek a gyertyák okozhatják?Vagy olvastam valamit arról a bizonyos AGR szelepről,ami ha kormos,akkor rángathat tőle az autó,szerintem az enyémben is kormos lehet,mert 2-esben kisgáznál néha rángat az autó.Vagy az mástól is lehet?Ja,és az mennyire normális jelenség,hogy a kipufogóvégem mindig nagyon kormos lesz?Vagy az normális?

Link to comment
Megosztás:

Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni...

Link to comment
Megosztás:

Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni...

OK.Köszi szépen a segítségedet.

Link to comment
Megosztás:

hm... :blink: 9,1...

amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor.

Ma megmértem én is bár semmi értelmét nem látom,(elmagyarázhatnátok hogy mi az értelme)többször is kipróbáltam de mindig más eredmény jött ki.

Anti ült mellettem akkor 8.5

egyedül volt 7.3, 7.8 8.0

Azért nem látom értelmét mert kb 1700 körül forgott a motor és szinte biztos vagyok benne hogy Tom 1.4es astrája a rövid váltóval sokkal jobb időt menne.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.