coupe Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Mindennek van biztosítékja...csak meg kell találni! :blink: Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani. Poénnak szántam! :blink: Egy biztos, hogy meg lehetne csinálni de nagyon bele kellene nyúlni, a TC vezérlő tápját kellene kapcsolgatni de lehet, hogy hibaüzenetet is generálna...igaz én annyira nem ismerem a G Astrát...csak tippeltem. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink: Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC! ... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót! Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április7, 2006 Megoszt Elküldve Április7, 2006 Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink: Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC! ... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót! Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B) Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését. még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam.... ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink: illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Április8, 2006 Megoszt Elküldve Április8, 2006 Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom. nem hiszem, ugyanis volt akinél a hamutartóba volt beépítve egy TC kapcsoló és volt aki a középkonzolba rakta bele. Az Opel mellesleg nem engedte ezeket kapcsolni. "Ha egyszer van, akkor működjön is!" alapon. az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését. még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam.... ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink: illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni... Én nem szeretném fixre kiiktatni. Főleg nem az ABS-szel együtt! Én ezt kapcsolhatóra szeretném megcsinálni. Úgy lenne az igazi. Egy kis kapcs a műszerfalon - vagy a hamutartóban - és már nincs is TC. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sebi Elküldve Április10, 2006 Megoszt Elküldve Április10, 2006 Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április11, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2006 Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó. A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aga Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Lehet, hogy többet kellene menned a pályán, hogy jobban kiégjen a rendszer. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sebi Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben... 195/60 R15-ős gumik vannak rajta.Amióta a sportdob van rajta,azóta én már mentem vele pályán 180 körül is,ugyanezekkel a kerekekkel.Azóta a direktszűrőt tettem bele,de attól még mennie kellene szerintem ugyanúgy.Olajcsere is most volt rajta nem régen.A gyorsulása rendben van,csak a végsebesség kevés.Az,hogy már kicsit régebbiek a gyertyák okozhatják?Vagy olvastam valamit arról a bizonyos AGR szelepről,ami ha kormos,akkor rángathat tőle az autó,szerintem az enyémben is kormos lehet,mert 2-esben kisgáznál néha rángat az autó.Vagy az mástól is lehet?Ja,és az mennyire normális jelenség,hogy a kipufogóvégem mindig nagyon kormos lesz?Vagy az normális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április11, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2006 Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sebi Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni... OK.Köszi szépen a segítségedet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 nekem a max lejtőn 210 felett volt egy picivel...sima úton meg 205....de X16XE...Telo meghajtottad már a tiédet ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április11, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2006 nekem a max lejtőn 210 felett volt egy picivel...sima úton meg 205....de X16XE...Telo meghajtottad már a tiédet ? Nem hajtottam még meg, csak a 60-100-ra 4-esben a rugalmasságot néztem: 10.2 mp. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gelko Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Nem hajtottam még meg, csak a 60-100-ra 4-esben a rugalmasságot néztem: 10.2 mp. és az jó ? :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 és az jó ? :blink: az egy rendes szívás a cigiből B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április11, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április11, 2006 Nem tom, hogy jó-e... de ennyi... :blink: Asszem 12 mp volt az 1.4 a lehelletnyivel rövidebb váltóval (ott a 60 asszem 2250-es fordulatnál volt, 1.6-nál meg kb 2100 környéke) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Nem hajtottam még meg, csak a 60-100-ra 4-esben a rugalmasságot néztem: 10.2 mp. Na ezt megmérem én is! :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
agressor26 Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Na ezt megmérem én is! B) Én is, én is :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Április11, 2006 Megoszt Elküldve Április11, 2006 Na ezt megmérem én is! B) hm... :blink: 9,1... amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Április13, 2006 Megoszt Elküldve Április13, 2006 hm... B) 9,1... amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor. Vígasztaljon az, hogy kettesben lényegesen jobb eredményt kapnál. :blink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Speed Elküldve Április13, 2006 Megoszt Elküldve Április13, 2006 Vígasztaljon az, hogy kettesben lényegesen jobb eredményt kapnál. :blink: Ehhez kétség nem fér! :D És legalább jól is néz ki! B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jokka Elküldve Április14, 2006 Megoszt Elküldve Április14, 2006 hm... :blink: 9,1... amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor. 4.-ben: 60-nál 1850 körül forog a motor és 7,2mp 5.-ben: 60-nál 1500 és 11,2mp Link to comment Megosztás: More sharing options...
telo Elküldve Április14, 2006 Szerző Megoszt Elküldve Április14, 2006 4.-ben: 60-nál 1850 körül forog a motor és 7,2mp 5.-ben: 60-nál 1500 és 11,2mp Hát igen... tourbooo rulez! :blink: B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Április16, 2006 Megoszt Elküldve Április16, 2006 hm... :blink: 9,1... amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor. Ma megmértem én is bár semmi értelmét nem látom,(elmagyarázhatnátok hogy mi az értelme)többször is kipróbáltam de mindig más eredmény jött ki. Anti ült mellettem akkor 8.5 egyedül volt 7.3, 7.8 8.0 Azért nem látom értelmét mert kb 1700 körül forgott a motor és szinte biztos vagyok benne hogy Tom 1.4es astrája a rövid váltóval sokkal jobb időt menne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts