Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mindennek van biztosítékja...csak meg kell találni! :blink:

Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani.

Elküldve
Ha kiveszed a biztósítékot akkor nem lesz ABS sem,és az elektromos kormányszervó is megszünik.Tehát eu nem túl jó ötlet.Én anno sok emberrel beszéltem hogy kapcsolható legyen,de sajnos nem lehet megoldani.

Poénnak szántam! :blink:

Egy biztos, hogy meg lehetne csinálni de nagyon bele kellene nyúlni, a TC vezérlő tápját kellene kapcsolgatni de lehet, hogy hibaüzenetet is generálna...igaz én annyira nem ismerem a G Astrát...csak tippeltem. B)

Elküldve

Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink:

Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC!

... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót!

Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B)

Elküldve
Én nem szántam poénnak, hogy meg kéne oldani! :blink:

Majd rászállok kicsit a témára, mert néha tényleg nagyon bosszantó tud lenni a TC!

... és láttam én már G Coupe-ban TC kapcsolót!

Majd beszélek a német skacokkal. Ők csináltak ilyeneket! B)

Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom.

Elküldve

az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését.

még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam....

ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink:

illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni...

Elküldve
Azokban gyárilag benne volt,legalábbis én úgy tudom.

nem hiszem, ugyanis volt akinél a hamutartóba volt beépítve egy TC kapcsoló és volt aki a középkonzolba rakta bele. Az Opel mellesleg nem engedte ezeket kapcsolni. "Ha egyszer van, akkor működjön is!" alapon.

az Astra G nél elméletileg ki lehet programozni az ABS-TC müködését.

még nem csináltam ilyet, de megtaláltam az ABS konfiguráciojánál a lehetőséget, hogy a "Jelen van" funkciot a "Nincs jelen" funkciora átállitsam....

ugyhogy asszem megvan a megoldás :blink:

illetve ha a hátsó keréknél a jeladóról huzod le a csatit, akkor se fog müködni, és a szervóba se fog beleszólni...

Én nem szeretném fixre kiiktatni. Főleg nem az ABS-szel együtt! Én ezt kapcsolhatóra szeretném megcsinálni.

Úgy lenne az igazi. Egy kis kapcs a műszerfalon - vagy a hamutartóban - és már nincs is TC. B)

Elküldve

Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó.

Elküldve
Hello!Ma mentem autópályán,és hát gondoltam kicsit odalépek a kicsikémnek,de 165Km/h-ra fölé egyszerűen nem akart menni.Ez mitől lehet szerintetek?Az,hogy direktszűrő és sportdob van rajta,az nem vesz le semmit sem a teljesítményből úgye?Sőt,ha jól tudom,inkább kicsi plussznak kellene lennie miattuk.Vagy tévedem?Ja, 98-as 1,4 Astra G-ről van szó.

A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben...

Elküldve
A sportdob nem biztos hogy hozzáad a teljesítményhez, sőt... De erről vki hozzáértőbb majd talán kioktat minket. Mekkora kerekek vannak fönn? Lehet egyszerűen, hogy nem csal felfele a km órád egyáltalán.... Bár mondjuk akkor is talán kicsit kevéske a 165. Egyébként érdekes módon az én volt 1.4-esem (2003-as) sem akart nagyon 175 fölé menni óra szerint sík terepen gyári méretű kerekekkel. De itt többen is számoltak már be 190-es végsebességről, és inkább ők voltak többségben...

195/60 R15-ős gumik vannak rajta.Amióta a sportdob van rajta,azóta én már mentem vele pályán 180 körül is,ugyanezekkel a kerekekkel.Azóta a direktszűrőt tettem bele,de attól még mennie kellene szerintem ugyanúgy.Olajcsere is most volt rajta nem régen.A gyorsulása rendben van,csak a végsebesség kevés.Az,hogy már kicsit régebbiek a gyertyák okozhatják?Vagy olvastam valamit arról a bizonyos AGR szelepről,ami ha kormos,akkor rángathat tőle az autó,szerintem az enyémben is kormos lehet,mert 2-esben kisgáznál néha rángat az autó.Vagy az mástól is lehet?Ja,és az mennyire normális jelenség,hogy a kipufogóvégem mindig nagyon kormos lesz?Vagy az normális?

Elküldve

Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni...

Elküldve
Egy átnézést / pucolást valóban megérhet a dolog. AGR szelep, fojtószelepház, esetleg PROTEC adalék a benzinhez, meg egy kicsit hosszabb távon autópályázgatás / kiégetés, benzinszűrő, gyertyák vizsgálata és sztem rendbe fog jönni...

OK.Köszi szépen a segítségedet.

Elküldve
nekem a max lejtőn 210 felett volt egy picivel...sima úton meg 205....de X16XE...Telo meghajtottad már a tiédet ?

Nem hajtottam még meg, csak a 60-100-ra 4-esben a rugalmasságot néztem: 10.2 mp.

Elküldve

Nem tom, hogy jó-e... de ennyi... :blink: Asszem 12 mp volt az 1.4 a lehelletnyivel rövidebb váltóval (ott a 60 asszem 2250-es fordulatnál volt, 1.6-nál meg kb 2100 környéke)

Elküldve
hm... B) 9,1...

amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor.

Vígasztaljon az, hogy kettesben lényegesen jobb eredményt kapnál. :blink:

Elküldve
hm... :blink: 9,1...

amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor.

4.-ben: 60-nál 1850 körül forog a motor és 7,2mp

5.-ben: 60-nál 1500 és 11,2mp

Elküldve
4.-ben: 60-nál 1850 körül forog a motor és 7,2mp

5.-ben: 60-nál 1500 és 11,2mp

Hát igen... tourbooo rulez! :blink: B)

Elküldve
hm... :blink: 9,1...

amúgy nekem 60-nál 2000-2050 körül forog a motor.

Ma megmértem én is bár semmi értelmét nem látom,(elmagyarázhatnátok hogy mi az értelme)többször is kipróbáltam de mindig más eredmény jött ki.

Anti ült mellettem akkor 8.5

egyedül volt 7.3, 7.8 8.0

Azért nem látom értelmét mert kb 1700 körül forgott a motor és szinte biztos vagyok benne hogy Tom 1.4es astrája a rövid váltóval sokkal jobb időt menne.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.