Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Nem F-es G-és volt az Astra és csak akkor zabált, ha zavartad neki csőgázzal!

Mondjuk vegyesben akkor is 7-8 litert evett...

A motorra próbáltam utalni.Az enyém még X16XEL.Unokaöcsiéké pedig Z16XE.

Elküldve
Sziasztok!

A családunkban volt 1.6 16V, én nagyon szerettem, nagyon jól is ment csak zabált, mint állat, ha padlózgattam, nem volt ritka a 9-10 literes fogyasztás sem!

Ez a TwinPort, talán szerényebb valamivel erőben, de legalább nem is zabál. Ha jól tudom közel 1.5 - 2 literrel kevesebb a fogyasztás vele, mint az 1.6 16V-vel..

Opel sose kop el!

Endyka

Azért ezt a 1,5-2 litert ne vedd már készpénznek! Még a gyár is csak kb. 0,5 lityivel kisebbet ad meg.

Elküldve
Sziasztok!

A családunkban volt 1.6 16V, én nagyon szerettem, nagyon jól is ment csak zabált, mint állat, ha padlózgattam, nem volt ritka a 9-10 literes fogyasztás sem!

Ez a TwinPort, talán szerényebb valamivel erőben, de legalább nem is zabál. Ha jól tudom közel 1.5 - 2 literrel kevesebb a fogyasztás vele, mint az 1.6 16V-vel..

Opel sose kop el!

Endyka

Nekem 1.4 twinport van,de nagyon király a fogyasztása.A -10ekben fogyasztott max 6,5liter és tulajdonképpen kizárólag város.Mondjuk nem padlózom,de sokat járt álló helyzetben is.Most 560kmnél tartok és éppen negyedig van a tank.

A hangról annyit,hogy egyszer összehasonlítottuk Teloval, kicsit dízelesebb,morgós hangja van a lánc miatt,de ez normális.

Elküldve

nem túl közérdekű, de azért dokumentálásképp beírom az OPC (Z20LET) menetteljesítményeit kis computrim adatai alapján:

- 70-nél 1700-as fordulat, 5,8-as fogyasztás

- 90-nél 2200 - 6,9

- 120-nál: 2900 - 9,3

- 150-nél: 3700 - 12,2

- 180-nál: 4500 - 14,9

- 200-nál: 4900 - 17,1

- 220-nál: 5400 - 20,8

megugrik a fogyi a végén rendesen.

(az óra 220-at mutat, a sebességem GPS-sel mérve 218.) 220 fölé nem vittem (csak másodpercekre), egyrészt efölött már elég lassan megy felfelé a sebességmérő, másrészt kijönnek eléd, amit ilyen tempónál úgy érzékelsz, mintha kivágnának eléd.

az M5-ön mértem az értékeket, nincsenek emelkedők/lejtők, és a szél se fújt, valamint négyen ültünk a kocsiban, téli gumim volt (205/45 R17).

Elküldve
nem túl közérdekű, de azért dokumentálásképp beírom az OPC (Z20LET) menetteljesítményeit kis computrim adatai alapján:

- 70-nél 1700-as fordulat, 5,8-as fogyasztás

- 90-nél 2200 - 6,9

- 120-nál: 2900 - 9,3

- 150-nél: 3700 - 12,2

- 180-nál: 4500 - 14,9

- 200-nál: 4900 - 17,1

- 220-nál: 5400 - 20,8

megugrik a fogyi a végén rendesen.

(az óra 220-at mutat, a sebességem GPS-sel mérve 218.) 220 fölé nem vittem (csak másodpercekre), egyrészt efölött már elég lassan megy felfelé a sebességmérő, másrészt kijönnek eléd, amit ilyen tempónál úgy érzékelsz, mintha kivágnának eléd.

az M5-ön mértem az értékeket, nincsenek emelkedők/lejtők, és a szél se fújt, valamint négyen ültünk a kocsiban, téli gumim volt (205/45 R17).

A múltkor mintha jóval kevesebbet írtál volna... vagy csak én emlékszem rosszul? :blink:

200 körül az enyém 20 lötyi körül kér... (azt mondja a BC) ;)

Viszont én tényleg jóval kevesebbre emlékeztem 150-nél... mintha 8 litert mondtál volna... :rolleyes: ;)

Vagy Te a gyorsulást írtad? :D Mert az szép lenne! ;)

Elküldve
Hú gyerekek. Én az 1.2-es géppel csak kapkodom itt a fejem a számok láttán. Na mindegy, csak öregesen.

:rolleyes: :blink: ;)

Nem is kell a 200 -tól félned!! :D

...ja és szija Aga bá!! ;)

Elküldve

Az még haggyán, ha te vezetsz! (200 km/h) Én már többször megfogadtam, hogy nem ülök fel az unokabátyám mögé (Kawasaki ZX 12R) vagy a legjobb haverja mögé (Hayabusa), de valahogy mindig rávesznek--aztán meg remeg még fél órát... :rolleyes:

Elküldve
Az még haggyán, ha te vezetsz! (200 km/h) Én már többször megfogadtam, hogy nem ülök fel az unokabátyám mögé (Kawasaki ZX 12R) vagy a legjobb haverja mögé (Hayabusa), de valahogy mindig rávesznek--aztán meg remeg még fél órát... :blink:

De ők se 200-zal mennek... :D

Inkább a 300 felé közelítenek, nem? ;) (na jóóó, azért kétszeméllyel biztos nem...)

nem túl közérdekű, de azért dokumentálásképp beírom az OPC (Z20LET) menetteljesítményeit kis computrim adatai alapján:

- 70-nél 1700-as fordulat, 5,8-as fogyasztás

- 90-nél 2200 - 6,9

- 120-nál: 2900 - 9,3

- 150-nél: 3700 - 12,2

- 180-nál: 4500 - 14,9

- 200-nál: 4900 - 17,1

- 220-nál: 5400 - 20,8

megugrik a fogyi a végén rendesen.

7,5x17" - 215/40 ZR17 a gyári kerék

most 205/45 ZR17-es téli van rajta (a fotókon is ezt látod)

hát zaba az alábbi:

város, döcmörgés a dugóban= 11

város, haladósabb (nem csúcsforgalom) = 10,5

város, lájtos (nincs forgalom, nincs száguldozás) = 9,5

autópálya, 160 = 9

autópálya, 200 = 14

országút, 90 = 6,5 (elméleti, mert lehetetlen vele úgy menni, de a komputert azért megfigyeltem)

vegyes eddig: 9,6 a gyári specifikáció (9,1) nagyjából tartható lenne, de én jóval többet megyek városban, és sokat dugózok.

VOSZI!

Segíts! Most melyik a helyes? Mert decemberben még jóval kevesebbet írtál. ;) :rolleyes:

Elküldve

így volt, amiket beírtam most nem jött vissza. most tartósan mentem, és figyeltem hosszasan a fogyit, és ezek az értékek jöttek ki!!!

akkor meg azok.

pedig akkor sem kozmetikáztam ám!

múltkor pl. 200-zal mentem és 15,7-et mutatott a computer. igaz egyedül voltam, és egy nagy Audi mögött mentem végig! és nem volt eső, meg tiszta nyálkás az út sem.

a nagy átlag fogyim most 9,7-en áll. ritka, hogy komolyan meghajtom azért ebből is látszik.

Elküldve

Nem gondoltam volna korábban, hogy a fogyasztást ennyire befolyásolja, de a BC szerint egyből többet fogyaszt, ha esőben, havazásban...

De láthatóan kevesebbet, ha pl. rátapadok valakire a pályán...

Viszont Nálad Voszi ez a 3 liter többletfogyasztás elég ütős!!! :rolleyes:

Elküldve

Uhuhu-t kérdezd! Ebben ő a szakember!

Opel márkakereskedésben dolgozik...

De én úgy tudom, hogy nem lehet... pontosabban be lehet, de nagyon költséges.

Mi egyszer a 406-os "pözsó"-nkba akartuk berakatni, de azt mondták, hogy újra kellene kábelezni az egészet... és a beszerelésre ca. 80-100.000Ft-os árat mondtak mindenestől.

Elküldve
nem túl közérdekű, de azért dokumentálásképp beírom az OPC (Z20LET) menetteljesítményeit kis computrim adatai alapján:

- 70-nél 1700-as fordulat, 5,8-as fogyasztás

- 90-nél 2200 - 6,9

- 120-nál: 2900 - 9,3

- 150-nél: 3700 - 12,2

- 180-nál: 4500 - 14,9

- 200-nál: 4900 - 17,1

- 220-nál: 5400 - 20,8

megugrik a fogyi a végén rendesen.

(az óra 220-at mutat, a sebességem GPS-sel mérve 218.) 220 fölé nem vittem (csak másodpercekre), egyrészt efölött már elég lassan megy felfelé a sebességmérő, másrészt kijönnek eléd, amit ilyen tempónál úgy érzékelsz, mintha kivágnának eléd.

az M5-ön mértem az értékeket, nincsenek emelkedők/lejtők, és a szél se fújt, valamint négyen ültünk a kocsiban, téli gumim volt (205/45 R17).

Hasonlókat mértem én is a saját Coupémmal (z20let) talán picit több, mondjuk én egyedül ültem benne, de lehet hogy a kocsi nehezebb mint az opc.

Elküldve
Hasonlókat mértem én is a saját Coupémmal (z20let) talán picit több, mondjuk én egyedül ültem benne, de lehet hogy a kocsi nehezebb mint az opc.

hm. Akkor nem is akarok én T QP-t venni! :rolleyes:

legalábbis egyenlőre tuti nem! :blink:

Elküldve

most 14,7-et mértem, de hátszelünk volt és Vectra C mögött furikáztam, és az út is teljesen száraz.

meglepődöm... nem gondoltam volna, hogy a körülmények 15-20%-ot jelenthetnek a fogyiban.

sztem a 4 fő volt a döntő (+250 kg)

Elküldve
most 14,7-et mértem, de hátszelünk volt és Vectra C mögött furikáztam, és az út is teljesen száraz.

meglepődöm... nem gondoltam volna, hogy a körülmények 15-20%-ot jelenthetnek a fogyiban.

sztem a 4 fő volt a döntő (+250 kg)

MENNYINÉL?

Én azt láttam, hogy pl. 160-körül ca.9 literről lement majd 8 literre, amikor beálltam egy C Vectra mögé!

Elküldve

biztosa be, de k.sokba kerül. ugyanis mindent ki kell épiteni hozzá, minden jeladót be kell kötni, és be kell szerelni, ugyanis nincs benne semmi. se jeladók, se semmi...

  • 1 month later...
Elküldve
...hogyan az egyik és hogyan a másik? Kérdezd meg Jokkát a gyorsulásunkról az buszállomás előtti rendőrlámpától! :D :blink:

igen, csak én még a múlt héten téli gumival voltam, most hogy rajta vannak a nyárik, teljesen másként viselkedik....

legfeljebb most is kipróbáljuk azt a gyorsulást... B)

Elküldve
igen, csak én még a múlt héten téli gumival voltam, most hogy rajta vannak a nyárik, teljesen másként viselkedik....

legfeljebb most is kipróbáljuk azt a gyorsulást... :blink:

Tudod, hogy csak cinkellek! :D

És nincs az a pénz, hogy én komolyra gyorsulja Veled egyet! :D

Azért nem vethető össze a két gép teljesítménye!

Viszont az tényleg bosszantó a Coupe-ban (ami nyilván a Tiédet is megfogta), hogy nem lehet kikapcsolni a TC-t! Így, ha elforog a kerék izom durván leszabályoz B)

Elküldve
Viszont az tényleg bosszantó a Coupe-ban (ami nyilván a Tiédet is megfogta), hogy nem lehet kikapcsolni a TC-t! Így, ha elforog a kerék izom durván leszabályoz :blink:

Mindennek van biztosítékja...csak meg kell találni! B)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.