Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
12 órája, toma2105 írta:

Sziasztok!

Szerintetek miért van az hogy,hideg motorral sokkal nyomatékosabb az autó mint amikor már bemelegszik?

Melegen érezhetően sokkal lustább.

Ez másnál is így van,vagy valami probléma lehet?

Összefügghet a hidrotőke csattogással?

Köszi!

 

Nem normális jelenség, valami keverékképzési probléma lehet. Hibakód nincs? A hidrotőkével aligha függ össze.

Viszont ez a téma inkább a műszaki problémákhoz tartozik.

Elküldve

Csak melegen csattogó hidrotőke gondom volt, motoröblítés+olajcsere, eddig úgy tűnik, megoldotta.

Rossz hidrotőke, tudomásom szerint, okozhat teljesítményromlást, fogyasztásnövekedést is.

  • Like 2
Elküldve
56 perce, Cs. Zoltán írta:

Csak melegen csattogó hidrotőke gondom volt, motoröblítés+olajcsere, eddig úgy tűnik, megoldotta.

Rossz hidrotőke, tudomásom szerint, okozhat teljesítményromlást, fogyasztásnövekedést is.

Okozhat de azt szét szokták szedni és ki szokták pucolni...nem tudom a G honnan szívja a levegőt az F-nél van egy váltószelep, hidegen a leömlőtől melegen a hűtőrácstól. Ha ez a szelep nem vált át és mindíg a leömlőtől szívja a levegőt akkor hidegen jobban megy mert ugye a meleg levegőben kevesebb azoxigén.

  • Like 2
Elküldve

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy másnak mennyire rugalmas a Y17DT!

ISUZU 1,7 DTI 75le

60-100 km/h 4.fokozatban 9-10s

80-100 km/h 5.fokozatban 8s

 

Esetleg mások nem próbálnák ki ? Megköszönném. ÉN SAJNOS KICSIT EZT LOMHÁNAK TARTOM: Vagy ilyen az autó normálisan?

Megnéztem a 0-100km/h-t is az 14-15s között (de maximum 4200 ig volt leforgatva)

 

Köszönöm!!!

  • Like 1
Elküldve
15 perce, gp2700 írta:

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy másnak mennyire rugalmas a Y17DT!

ISUZU 1,7 DTI 75le

60-100 km/h 4.fokozatban 9-10s

80-100 km/h 5.fokozatban 8s

 

Esetleg mások nem próbálnák ki ? Megköszönném. ÉN SAJNOS KICSIT EZT LOMHÁNAK TARTOM: Vagy ilyen az autó normálisan?

Megnéztem a 0-100km/h-t is az 14-15s között (de maximum 4200 ig volt leforgatva)

 

Köszönöm!!!

Én is méregettem.

60-100 4.ben 9s

80-100 5.ben 7s 

De volt jobb is már egy hónapig nagyon megvolt táltosodva. Akkor nemtudom mi lelte. Akkor 1-1 másdopercel simán jobb volt. Kameráról visszamérve. 

Fogyasztásom vegyesben 5 liter. 

Elküldve
1 órával ezelőtt, 8x57js írta:

Én is méregettem.

60-100 4.ben 9s

80-100 5.ben 7s 

De volt jobb is már egy hónapig nagyon megvolt táltosodva. Akkor nemtudom mi lelte. Akkor 1-1 másdopercel simán jobb volt. Kameráról visszamérve. 

Fogyasztásom vegyesben 5 liter. 

5.ben 80-120 ra szokták mérni a rugalmasságot.Anno tesom A4 1.9  pdtdi gépe(gyári 130 Le)kapott egy kis motor tuningot softveresen és akkor mértük le ezt a két gyorsulást,60-100 ra 5sec volt,80-120 ra 6,5 sec,hasonlo megindulást egy Toyota Suprában éltem át...

Elküldve
7 órája, grofbandi írta:

Nem normális jelenség, valami keverékképzési probléma lehet. Hibakód nincs? A hidrotőkével aligha függ össze.

Viszont ez a téma inkább a műszaki problémákhoz tartozik.

Nincs hibakód.

Azért gondoltam hogy össze függhet a hidrotőkével, mert reggeli első indításnál nem mindig csattog,van amikor csak 2-3 perc után.

Egyébként Zotya975 említett valami szelepet,érdekelne hogy olyan van-e az én autómban.

Na majd utána nézek még ennek,és akkor folytatom a másik topicban :)

Kösz a segítséget fiuk!

  • 1 month later...
Elküldve

hali. Egyetlen kérdésem lenne, és nem is biztos h jol választottam témakört...

egy 2003,11 havi astra g nyoj -om van 1.6 ecotec twinport  z16xep motorral. nemetbol lett behozva de jelenleg romániába van forgalomba helyezve.

Óra szerint 132600 volt mikor megvettem....gyanus...azota 9 ezret mentem vel...

A kerdes: barmi aron es uton vagy modon utanna lehet keresni, érdeklodni, nyomozni az eredeti kilometer ora allasnak..?? koszonom elore is a asegitseget!

Elküldve
9 órája, fikusz333 írta:

hali. Egyetlen kérdésem lenne, és nem is biztos h jol választottam témakört...

egy 2003,11 havi astra g nyoj -om van 1.6 ecotec twinport  z16xep motorral. nemetbol lett behozva de jelenleg romániába van forgalomba helyezve.

Óra szerint 132600 volt mikor megvettem....gyanus...azota 9 ezret mentem vel...

A kerdes: barmi aron es uton vagy modon utanna lehet keresni, érdeklodni, nyomozni az eredeti kilometer ora allasnak..?? koszonom elore is a asegitseget!

Itt le lehet kérdezni dolgokat. Nem ingyenes, de nem is drága, ha azt nézzük, hogy sokat megspórolhat a jövőben Neked:
http://kekkh.gov.hu/gepjarmuadat-lekerdezo/

Illetve van egy alkalmazás Androidos telefonokra (lehet, hogy másfélékre is, nem tudom), ami szintén alkalmas erre:
https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.nisz.autoszkop

  • Like 1
Elküldve
1 órával ezelőtt, zolmesz írta:

Itt le lehet kérdezni dolgokat. Nem ingyenes, de nem is drága, ha azt nézzük, hogy sokat megspórolhat a jövőben Neked:
http://kekkh.gov.hu/gepjarmuadat-lekerdezo/

Illetve van egy alkalmazás Androidos telefonokra (lehet, hogy másfélékre is, nem tudom), ami szintén alkalmas erre:
https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.nisz.autoszkop

A KEKKH rendszere biztosan nem lesz segítség ebben az esetben (Németországi autó Romániában forgalomba helyezve), csak Magyarországi autókra működik (mármint olyan autókra, amik itt műszaki vizsgáztak 2012 óta/itthon váltottak gazdát 2012 óta). 

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Elküldve
On 2016. 05. 20. at 10:40, Janó32 írta:

A KEKKH rendszere biztosan nem lesz segítség ebben az esetben (Németországi autó Romániában forgalomba helyezve), csak Magyarországi autókra működik (mármint olyan autókra, amik itt műszaki vizsgáztak 2012 óta/itthon váltottak gazdát 2012 óta). 

Okes koszonom a valaszt.. bar sokat nem jutottam elore.:D

 

Elküldve
18 perce, fikusz333 írta:

Okes koszonom a valaszt.. bar sokat nem jutottam elore.:D

 

Nem tudom mire számítottál: néha még a hazai (értsd: adott országban újan forgalomba állított és folyamatosan ott üzemeltetett) autót is nehéz leinformálni tisztességesen, egy külföldről hozottat szinte lehetetlen (vannak persze kivételek). 

  • 3 years later...
Elküldve

Sziasztok,

pár hete kivásároltam egy gyűjteményből, egy "Edition 100"-at, X16SZR motorral. Nekem furcsa a fordulat tartománya. 90 km/h-nál kb 2800, 130-nál 4000. Kicsit sokallom. Valaki megválaszolná, hogy ez normális, vagy nézessem meg.

Elküldve
14 órája, TomH írta:

Sziasztok,

pár hete kivásároltam egy gyűjteményből, egy "Edition 100"-at, X16SZR motorral. Nekem furcsa a fordulat tartománya. 90 km/h-nál kb 2800, 130-nál 4000. Kicsit sokallom. Valaki megválaszolná, hogy ez normális, vagy nézessem meg.

Szerintem is sok. Amit tudsz tenni hogy megnézed milyen kerekek vannak rajta esetleg kisebb átmérő került rá valamiért, ellenőrzöd a sebességet GPS-el, mert az óra is lehet pontatlan. Ha ezekkel nincs gond, akkor lehet hogy más váltó került rá, vagy a végáttételt módosították. De várjuk meg lehet valaki mást mond. 

Szerk: találtam egy videót, ezen 21. másodpercnél pont 4000-et pörög 130-nál, már ha 5-.ben van az autó. Lehet hogy akkor mégiscsak jó? 

Amúgy lehet találni a neten ilyen infókat hogy melyik autó milyen motorral mennyit pörög, de ezt most pont nem találom. 

Elküldve

A kerék az eredeti, gyári Opel alufelni. Az autón minden gyári, habár a váltóutat hosszúnak találom és az alapjárat is olyan 980, ingadozik, de nem rángat az autó. A termosztát az gatya, az tuti. Köszönöm válaszod.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.