Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem nyugodtan. Fordítva neccesebb, de arra is volt már példa. Amúgy miért nem alakítod át manuálra?

Már meg is vettem, holnap kerül rá. A manuálosításra gondoltam már, de túl nagy munka és még több pénz, így marad az ótómata...

  • Like 1
Elküldve

Srácok,

Valaki tudja esetleg ótómata váltokar gombját hogyan lehet leszedni? szeretném cserélni a régi elkopott bört, de ahhoz lekéne kapni a váltógombot. Nem igazán találtam erröl faq-t sehol.

Köszi.

Persze. Sajna alá kell menni és a váltó fölött oldani! :D Én is megszívtam vele, nem tudtam, így leszakadt a váltógomb, de nem volt gond, mert úgyis bőröztetni akartam :)

  • Like 1
Elküldve

Na az szívás, azt hittem van egyszerqbb módja:-(

Azért köszönöm!

Persze. Sajna alá kell menni és a váltó fölött oldani! :D Én is megszívtam vele, nem tudtam, így leszakadt a váltógomb, de nem volt gond, mert úgyis bőröztetni akartam :)

Elküldve

Király lett a váltó, ha érdekel valakit, bár megszenvedtünk vele rendesen! :D

Mennyibe fájt a projekt, ha szabad iylet kérdezni?:-)

Elküldve

40-ért találtam egy mv6 váltót, amit fel is tudtunk rakni a 2.5-re. Nagy szívás volt, mert most először cseréltünk váltót az Omin (szerencsére), ráadásul olyan aknát találtunk, amiben vagy csak térdelni vagy csak guggolni tudtunk! Mivel nem volt tapasztalat, így legalább négy utolsó csavar volt, ráadásul amire megtaláltuk őket... :D. A le-és felemelésről nem is beszélve ilyen szűk helyen. Nem tartott sokáig, csak 08-16 óra 30-ig :D, de a lényeg, hogy a és el is vált ahogy kell. Csak még egy dologra nem tudtam rájönni. Azt nem tudom, hogy hidegen az összes automata "nehezen" vált át másodikba, vagy ez már a kopottság jele, mert eddig az összes eddigi váltóm ilyen volt sajna. Ha egyszer elváltott, akkor utána már a, csak addig idegesítő nagyon. Olaj rendesen van benne és nem is folyik. Egyébként ha már itt tartunk. Van egy bontott mv6-om, váltó nélkül. Ki akarom venni belőle a mocit és jó lenne csinálni egy csővázas vasat. Annyi, hogy manuál váltót szeretnék rá, csak nem tudom, hogy a 2,0 benzines jó-e rá, vagy, hogy elbírja-e, főleg, hogy, ha a pénzem majd engedi, akkor szeretném felturbozni, vagy felkompresszorozni. Szerintetek?

Elküldve

40-ért találtam egy mv6 váltót, amit fel is tudtunk rakni a 2.5-re. Nagy szívás volt, mert most először cseréltünk váltót az Omin (szerencsére), ráadásul olyan aknát találtunk, amiben vagy csak térdelni vagy csak guggolni tudtunk! Mivel nem volt tapasztalat, így legalább négy utolsó csavar volt, ráadásul amire megtaláltuk őket... :D. A le-és felemelésről nem is beszélve ilyen szűk helyen. Nem tartott sokáig, csak 08-16 óra 30-ig :D, de a lényeg, hogy ######a és el is vált ahogy kell. Csak még egy dologra nem tudtam rájönni. Azt nem tudom, hogy hidegen az összes automata "nehezen" vált át másodikba, vagy ez már a kopottság jele, mert eddig az összes eddigi váltóm ilyen volt sajna. Ha egyszer elváltott, akkor utána már ######a, csak addig idegesítő nagyon. Olaj rendesen van benne és nem is folyik. Egyébként ha már itt tartunk. Van egy bontott mv6-om, váltó nélkül. Ki akarom venni belőle a mocit és jó lenne csinálni egy csővázas vasat. Annyi, hogy manuál váltót szeretnék rá, csak nem tudom, hogy a 2,0 benzines jó-e rá, vagy, hogy elbírja-e, főleg, hogy, ha a pénzem majd engedi, akkor szeretném felturbozni, vagy felkompresszorozni. Szerintetek?

Felejtős...
Elküldve

 

40-ért találtam egy mv6 váltót, amit fel is tudtunk rakni a 2.5-re. Nagy szívás volt, mert most először cseréltünk váltót az Omin (szerencsére), ráadásul olyan aknát találtunk, amiben vagy csak térdelni vagy csak guggolni tudtunk! Mivel nem volt tapasztalat, így legalább négy utolsó csavar volt, ráadásul amire megtaláltuk őket... :D. A le-és felemelésről nem is beszélve ilyen szűk helyen. Nem tartott sokáig, csak 08-16 óra 30-ig :D, de a lényeg, hogy ######a és el is vált ahogy kell. Csak még egy dologra nem tudtam rájönni. Azt nem tudom, hogy hidegen az összes automata "nehezen" vált át másodikba, vagy ez már a kopottság jele, mert eddig az összes eddigi váltóm ilyen volt sajna. Ha egyszer elváltott, akkor utána már ######a, csak addig idegesítő nagyon. Olaj rendesen van benne és nem is folyik. Egyébként ha már itt tartunk. Van egy bontott mv6-om, váltó nélkül. Ki akarom venni belőle a mocit és jó lenne csinálni egy csővázas vasat. Annyi, hogy manuál váltót szeretnék rá, csak nem tudom, hogy a 2,0 benzines jó-e rá, vagy, hogy elbírja-e, főleg, hogy, ha a pénzem majd engedi, akkor szeretném felturbozni, vagy felkompresszorozni. Szerintetek?

 

  • Like 1
Elküldve

40-ért találtam egy mv6 váltót, amit fel is tudtunk rakni a 2.5-re. Nagy szívás volt, mert most először cseréltünk váltót az Omin (szerencsére), ráadásul olyan aknát találtunk, amiben vagy csak térdelni vagy csak guggolni tudtunk! Mivel nem volt tapasztalat, így legalább négy utolsó csavar volt, ráadásul amire megtaláltuk őket... :D. A le-és felemelésről nem is beszélve ilyen szűk helyen. Nem tartott sokáig, csak 08-16 óra 30-ig :D, de a lényeg, hogy fasza és el is vált ahogy kell. Csak még egy dologra nem tudtam rájönni. Azt nem tudom, hogy hidegen az összes automata "nehezen" vált át másodikba, vagy ez már a kopottság jele, mert eddig az összes eddigi váltóm ilyen volt sajna. Ha egyszer elváltott, akkor utána már fasza, csak addig idegesítő nagyon. Olaj rendesen van benne és nem is folyik. Egyébként ha már itt tartunk. Van egy bontott mv6-om, váltó nélkül. Ki akarom venni belőle a mocit és jó lenne csinálni egy csővázas vasat. Annyi, hogy manuál váltót szeretnék rá, csak nem tudom, hogy a 2,0 benzines jó-e rá, vagy, hogy elbírja-e, főleg, hogy, ha a pénzem majd engedi, akkor szeretném felturbozni, vagy felkompresszorozni. Szerintetek?

Normális, hogy hidegindítást követően jobban kihuzatja egyben. Melegíti a katalizátorokat.

  • Like 1
Elküldve

Annyit írtál, hogy felejtős, csak nem tudom, hogy mire írtad... :D

Nem eccerű... egy turbós v. kompresszoros mocit összerakni. nem csak felteszem a pörgettyűt, oszt jól van....

Elküldve

Annyit írtál, hogy felejtős, csak nem tudom, hogy mire írtad... :D

Az baj...

Van egy bontott mv6-om, váltó nélkül. Ki akarom venni belőle a mocit és jó lenne csinálni egy csővázas vasat. Annyi, hogy manuál váltót szeretnék rá, csak nem tudom, hogy a 2,0 benzines jó-e rá, vagy, hogy elbírja-e, főleg, hogy, ha a pénzem majd engedi, akkor szeretném felturbozni, vagy felkompresszorozni. Szerintetek?

Te elbírsz kétszer esetleg háromszor akkora terhelést? Nem, na akkor a váltó sem! 3 literest turbózni nem egyszerű...
Elküldve

Tudom, hogy ez nem lenne egyszerű dolog, sem időben, sem pénzben sem pedig felszerelésben, de vannak ismerőseim, akik tudnának segíteni a csigásításban, bár nem Opleban utaznak. Csak egy terv, lehet nem is jön össze a dolog, de nagyon szeretném :D Biztos vagyok benne, hogy kemény menet lenne, mert faternak is egy régi turbo benzines vasa van. Mindegy, majd kiderül mi lesz...

Elküldve

Üzemi hőmérséklet program:

Az üzemi hőmérséklet program 1 a katalizátor előfűtésére szolgál hidegindítás során. Ez a hidegindítás után az első 30 másodpercen belül az egyes sebességi fokozatok késleltetett felkapcsolását eredményezi. 30 másodperc után a software a programot újra kikapcsolja.

  • Like 1
Elküldve

Üzemi hőmérséklet program:

Az üzemi hőmérséklet program 1 a katalizátor előfűtésére szolgál hidegindítás során. Ez a hidegindítás után az első 30 másodpercen belül az egyes sebességi fokozatok késleltetett felkapcsolását eredményezi. 30 másodperc után a software a programot újra kikapcsolja.

Miket meg nem tud az ember! Én meg már már kezdtem azt hinni, hogy bevásároltam a váltóval. :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.