Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Bocs.... Manuális váltóm van...

Haynes manual.

Amúgy váltónál az alján van a leersztő csavar, oldalán a feltöltő, az olajból pedig nézd meg milyet raksz bele, mert vagy ugyanolyan kell mint ami benne volt vagy a legújabb..így feltétlezem az infó hiányában a legújabb lesz.

A difinél sper vagy normál nem mindegy, oldalán van a töltönyílás a leeresztés asszem a hátsó fedél leeresztésével lehetséges csak.

Szintek és részletek: Haynes vagy TIS.

Elküldve

Bocs.... Manuális váltóm van...

Ua kell mindkettőbe. Sztem rendelj gyárit a csergőből. 2700 körül van literje. A difibe 1, a váltóba ha jól emlékszem 1,5 liter kell.

Elküldve

Haynes manual.

Amúgy váltónál az alján van a leersztő csavar, oldalán a feltöltő, az olajból pedig nézd meg milyet raksz bele, mert vagy ugyanolyan kell mint ami benne volt vagy a legújabb..így feltétlezem az infó hiányában a legújabb lesz.

A difinél sper vagy normál nem mindegy, oldalán van a töltönyílás a leeresztés asszem a hátsó fedél leeresztésével lehetséges csak.

Szintek és részletek: Haynes vagy TIS.

Ha manuál váltós MV6, akkor speerdifi lesz....

Mondd a címet, éjszaka leszerelem :evilgrin:

Elküldve

Köszönöm a segítséget!! Asszem neki állok... :icon1: Egyébként azt sem tudtam, hogy speeres... A váltóval összefüggésben lehet, hogy alacsony fordulatról hirtelen gáznál "gondolkodik" a gép? Vagy más lesz a gebasz? Sajnos még nem értek eléggé az Autómhoz... Kösz előre is!

Elküldve

Köszönöm a segítséget!! Asszem neki állok... :icon1: Egyébként azt sem tudtam, hogy speeres... A váltóval összefüggésben lehet, hogy alacsony fordulatról hirtelen gáznál "gondolkodik" a gép? Vagy más lesz a gebasz? Sajnos még nem értek eléggé az Autómhoz... Kösz előre is!

A gondolkodás akkor jellemző, ha elektromos a gázpedál. Na most azt, hogy a B-be elektromos-e megmondják a többiek.

Elküldve

A gondolkodás akkor jellemző, ha elektromos a gázpedál. Na most azt, hogy a B-be elektromos-e megmondják a többiek.

Tudtommal csak a dieselek elektromosak.

Elküldve

Tudtommal csak a dieselek elektromosak.

szegény 2.2-es, és 3.2 esem... nem tudták, hogy elektromos gázpedál van bennük :P... Hja hogy sima B :D

  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy olyat produkál a 95-ös 2.0 benzines automata Omegám, hogy amikor közlekedés után D-ből N-be rakom akkor lefullad az autó.

Mi lehet a gond? Remélem drága mulatság lesz.

Előre is köszi.

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Elküldve

Hali!

2001-es 2.5TD Omegám automata váltója (280.000Km) kezdett el rakoncátlankodni. Szépen váltja a sebességeket (alig érezhetően), szépen vált hátra, előre, üresbe, parkba bárhova. Viszont, mikor negyedik fokozatba teszi (ez 90 és 110 között van ugyebár), akkor kétszer visszaugrik a fordulatom (mintha visszatenné egy-egy pillanatra 3-ba, rántani nem ránt). Mi lehet a baj?

Most gondolom olajcserét fogtok javasolni, ami nem is lenne baj, ha nem félnék attól, hogy felesleges. Az olajcsere ugyebár minden pénzt megér, kivéve ha aztán a váltóval együtt kell kidobni az új olajat...

Szóval mire lehet a legnagyobb esély? Olaj, vagy elektronika? Vagy maga a váltó ment tönkre? Mi lehet a legrosszabb következménye? Megáll vagy csak eltűnik a 4. fokozatom?

Válaszokat előre is köszönöm :)!

Elküldve

Hali!

2001-es 2.5TD Omegám automata váltója (280.000Km) kezdett el rakoncátlankodni. Szépen váltja a sebességeket (alig érezhetően), szépen vált hátra, előre, üresbe, parkba bárhova. Viszont, mikor negyedik fokozatba teszi (ez 90 és 110 között van ugyebár), akkor kétszer visszaugrik a fordulatom (mintha visszatenné egy-egy pillanatra 3-ba, rántani nem ránt). Mi lehet a baj?

Most gondolom olajcserét fogtok javasolni, ami nem is lenne baj, ha nem félnék attól, hogy felesleges. Az olajcsere ugyebár minden pénzt megér, kivéve ha aztán a váltóval együtt kell kidobni az új olajat...

Szóval mire lehet a legnagyobb esély? Olaj, vagy elektronika? Vagy maga a váltó ment tönkre? Mi lehet a legrosszabb következménye? Megáll vagy csak eltűnik a 4. fokozatom?

Válaszokat előre is köszönöm :)!

Először is ellenőrizni kellene az olajszintet (remélem tudod hogyan kell),gyári szintre töltés után is ezt csinálja akkor már költséges.Második lépésben ha nem jó akkor teknők le,olaj le,szűrőcsere,tömítéscsere,olajcsere.Ezek után ha még mindig fenn áll a probléma na akkor kell nagyon magad alatt lenni és 2 üveg mézes pálinkát 30 perc alatt meginni.......

Elküldve

Köszi a gyors választ :)!

Tegyük fel, hogy szint alatt van, és megjavul a gyári szintre való töltés után. Ettől független cseréltessem le az olajat, gondolom!?

Viszont ha még a cserétől sem változik és a pálinkát is megittam :D, mire számíthatok? Lehet, hogy elmegy még vele több ezret is akár, vagy ilyenkor már egyik pillanatról a másikra köszönhetek is el tőle? Nem gondolom senkiről hogy jós, csak hátha valaki már valaki több ilyet látott...

Köszönöm

Elküldve

Köszi a gyors választ :)!

Tegyük fel, hogy szint alatt van, és megjavul a gyári szintre való töltés után. Ettől független cseréltessem le az olajat, gondolom!?

Viszont ha még a cserétől sem változik és a pálinkát is megittam :D, mire számíthatok? Lehet, hogy elmegy még vele több ezret is akár, vagy ilyenkor már egyik pillanatról a másikra köszönhetek is el tőle? Nem gondolom senkiről hogy jós, csak hátha valaki már valaki több ilyet látott...

Köszönöm

400000-ért szépen felújítják...

Elküldve

400000-ért szépen felújítják...

Akkor ez is hamarosan eladó lesz.......... :D

4kilóért inkább vennék egy kéziváltós külföldi donort,aztán még alkatrészem is maradna bőven..........

Elküldve

Nah igen, akkor már inkább egy papír nélküli külföldi. Felébe sem kerül, és valóban még egy rakat alkatrészem is marad. Viszont nem török meg, akkor is maradnék az automatánál:)....

Elküldve

Nah igen, akkor már inkább egy papír nélküli külföldi. Felébe sem kerül, és valóban még egy rakat alkatrészem is marad. Viszont nem török meg, akkor is maradnék az automatánál:)....

A gáz az, hogy amiket veszel automatákat, azok ISS legalább annyit futottak, mint a tied, úgyhogy a kör bezárult...

Elküldve

A gáz az, hogy amiket veszel automatákat, azok ISS legalább annyit futottak, mint a tied, úgyhogy a kör bezárult...

De egy ugyan ennyit futott kéziváltóssal sem járok sokkal jobban, a duplatömegű lendkerék miatt ugyebár ;)...

Elküldve

De egy ugyan ennyit futott kéziváltóssal sem járok sokkal jobban, a duplatömegű lendkerék miatt ugyebár ;)...

Egy döglött lendkereket könnyebb felismerni,mint egy haldokló váltót........

  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Lehet, hogy volt már korábban szó a topicban, de őszintén megmondom, hogy kicsit sürget az idő és nem tudtam végigolvasni minden kommentet.

Szal a kérdésem az lenne, hogy van egy 2.5 V6-os, benzines (X25XE) Omegám, amiben gallyra ment egymás után két automata váltó is. A sajátja már alkatrész lett és most a kölcsön váltó is beállt. Most nem tudok és nem is akarok a váltó javításával bajlódni így venni akarok, csak annyi a baj, hogy nem találok hozzá valót (elfogadható árban), hanem csak olyan ami 3.0 benzinen volt. Annyi lenne a tiszteletteljes kérdésem, hogy 2.5 v6-ra fel merjem-e rakni a 3.0 v6 váltóját.

Előre is köszönöm!

Elküldve

Srácok,

Valaki tudja esetleg ótómata váltokar gombját hogyan lehet leszedni? szeretném cserélni a régi elkopott bört, de ahhoz lekéne kapni a váltógombot. Nem igazán találtam erröl faq-t sehol.

Köszi.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.