Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Azért ha kicsit poros az út, vagy télen havas, jeges simán keresztbe rakod enélkül is a 2,2 is :lol: - Hja nem tom :lol: :devlish:

Mint írtam a 3,2 sem csapat egyenes indulásnál... kivéve a 195 ös gumával ;) a régi télieket szépen leamortizálam a tavalyi Blitzen :lol:

A többiek is nagyjából azt írták amit én, szal szerezz egy manuált, rakasd bele, vagy vegyél egy olyat...

Egy felújított váltó árából vehetsz egy 94-95 ös Omegát.. csak összehasonlításképpen.. de a mostani árak ismeretében lehet 98-99 is kijön már... ;)

Halk megjegyzés... a 3.8 as Rekordom sem csapat 195 ös gumával sem, pedig öreg amcsi nyomatékos blokk... (igaz speer sincs alatta :P ) de vhogy túlélem... Automata az kényelem, nem verseny, mint ahogy ezt leírták :lol:

én csak azt nem értem, miért kell automata váltóval gumit füstölni!? de erre nem kell válaszolni!

ha ez a vágyad, tegyél rá manuált és verjed neki amíg szét nem hullik!

én azért vettem meg Gabo automatáját mert a kényelem kell! meg is kaptam! nagyon jó!

vagy tedd be 1-be és szedd alá tövig aztán padlót neki! ki fogja dobni a seggét csak győzzed megfogni mielőtt

odavered valaminek!

Elküldve

Értem értem. Köszi a segítségeteket. Igazábol nem szeretném agyongyilkolni a verdát mert elég jutányosan jutottam hozzá, ráadásul nagyon megszerettem 2 hét alatt, mióta összeraktuk. A tisztánlátás miatt kérdezgettem ezeket a dolgokat, hogy tudjam mit tud az autó és mire számíthatok vele. Az előző omegámat is szerettem de elégsok bajom volt vele az utóbbi időben ezért vettem ezt a másikat. Persze az előző 2.0 16V volt manuális váltóval, ez meg 2.5 v6 automatával. Ezért nem vagyok még vele tisztába hogy mit tud az automata váltó és ami esetleg nem úgy működik vele ahogy gondoltam az hiba, vagy csak ilyen és kész. Mégegyszer köszi a segítségeteket. :devlish:

Elküldve

Másik Omega B topicban azért olvassál utána mik a 2,5 V6 gyengéi.. sajna akadnak - állítólag - nekem sose volt.

Értem értem. Köszi a segítségeteket. Igazábol nem szeretném agyongyilkolni a verdát mert elég jutányosan jutottam hozzá, ráadásul nagyon megszerettem 2 hét alatt, mióta összeraktuk. A tisztánlátás miatt kérdezgettem ezeket a dolgokat, hogy tudjam mit tud az autó és mire számíthatok vele. Az előző omegámat is szerettem de elégsok bajom volt vele az utóbbi időben ezért vettem ezt a másikat. Persze az előző 2.0 16V volt manuális váltóval, ez meg 2.5 v6 automatával. Ezért nem vagyok még vele tisztába hogy mit tud az automata váltó és ami esetleg nem úgy működik vele ahogy gondoltam az hiba, vagy csak ilyen és kész. Mégegyszer köszi a segítségeteket. :devlish:
Elküldve

Sziasztok!

Volna még egy kérdésem. Bár tudom nem ehhez a témakörhöz tartozik, de nem találtam olyan témát ami ezzel foglalkozna ezért itt kérdezném meg. Szóval amikor szétszedtük a motort és utána összeraktuk, az alapjárat szabályzó szelepnek a levegőcsőbe menő részéből még ki lóg egy 6-os körüli cső és azt nem tudom hogy jó helyre dugtam-e vissza. A dual-ramon (ami a vízhűtő mögé van felszerelve) van egy vákumszelep és arra dugtuk rá, bár szerintem nem oda való, de nem tudok rájönni hogy hova való. Segítenétek?

Köszi

Elküldve

Sztem nem jó helyre kötöttétek. Oda egy müa vákuumcső megy, ami a motor mögül jön. Az általad említett cső is a motor mögé megy, de nem emlékszem, pontosan hova. Ha nem lesz más pontos válasszal, akkor estére megnézem.

Elküldve
Sziasztok!

Volna még egy kérdésem. Bár tudom nem ehhez a témakörhöz tartozik, de nem találtam olyan témát ami ezzel foglalkozna ezért itt kérdezném meg. Szóval amikor szétszedtük a motort és utána összeraktuk, az alapjárat szabályzó szelepnek a levegőcsőbe menő részéből még ki lóg egy 6-os körüli cső és azt nem tudom hogy jó helyre dugtam-e vissza. A dual-ramon (ami a vízhűtő mögé van felszerelve) van egy vákumszelep és arra dugtuk rá, bár szerintem nem oda való, de nem tudok rájönni hogy hova való. Segítenétek?

Köszi

Ha az alapjárati motorról jövő vékony csőről van szó az a benzinnyomás szabályzóra megy sztem.

Elküldve

Higgyé Zolinak, látott ilyet néhányat :devlish:

Nincs valakinek valami rajza esetleg arról, hogy melyik vákuumcső és levegőcső hova megy? Vagy esetleg kép a motor hátuljáról ahol jól látszanak a csövek?
Elküldve
Higgyé Zolinak, látott ilyet néhányat :devlish:

Valóban igaza volt! Találtam egy helyet ahol fent van a teljes dokumentáció az omegához persze angolul. De még volna egy kérdésem: előfordulhat hogy mivel eddig egy vákuumcső volt az üzemanyagszabályzó szelepre dugva és nem a levegőcső, hogy többet evett és most esetleg csökken a fogyasztás???

Ja és mégegy kérdés: az első dualramon lévő elektromos szelep és a szívótorok mögött lévő vákuumcső össze van kötve egy vékony csővel??

Elküldve
Valóban igaza volt! Találtam egy helyet ahol fent van a teljes dokumentáció az omegához persze angolul. De még volna egy kérdésem: előfordulhat hogy mivel eddig egy vákuumcső volt az üzemanyagszabályzó szelepre dugva és nem a levegőcső, hogy többet evett és most esetleg csökken a fogyasztás???

Ja és mégegy kérdés: az első dualramon lévő elektromos szelep és a szívótorok mögött lévő vákuumcső össze van kötve egy vékony csővel??

Ez alapján ellenőrizd.

http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1152565204

Az egyik a 98 előtti (1 vákumdoboz) a másik a 98 utáni bekötés (itt van vákumdoboz a beszívó gyűjtőcsövön is).

Elküldve

szép s jó napot mindenkinek!

új omega (nekem új) tulajdonos vagyok és van egy olyan problémám,hogy nem tudom hol keressem az autómata váltó olajbetöltőjét. eddigi aut. váltós autóimon volt nívó pálca,de ezen hasonlót sem találok.a váltó szerintem durván vált és meg szeretném nézni a szintet.alámásztam és a váltó jobb oldalán találtam egy csavart ,ami szerintem a leeresztő,dehol van a betöltő ?

ha valaki esetleg tudja legyen szíves jelezze

előre is köszönöm

Elküldve
szép s jó napot mindenkinek!

új omega (nekem új) tulajdonos vagyok és van egy olyan problémám,hogy nem tudom hol keressem az autómata váltó olajbetöltőjét. eddigi aut. váltós autóimon volt nívó pálca,de ezen hasonlót sem találok.a váltó szerintem durván vált és meg szeretném nézni a szintet.alámásztam és a váltó jobb oldalán találtam egy csavart ,ami szerintem a leeresztő,dehol van a betöltő ?

ha valaki esetleg tudja legyen szíves jelezze

előre is köszönöm

Az a feltöltő is. Meleg járó motornál a csavarig kell érnie az olajnak. Dexron III kell bele.

Elküldve
Az a feltöltő is. Meleg járó motornál a csavarig kell érnie az olajnak. Dexron III kell bele.

De nem a leeresztő. A leeresztő az olajdekni...

Apropó, van régebbi GM Dexron II-esem, azzal utántölthetek?? Nem biztos, hogy kell, de rá akarok kukkantani...

Elküldve
De nem a leeresztő. A leeresztő az olajdekni...

Apropó, van régebbi GM Dexron II-esem, azzal utántölthetek?? Nem biztos, hogy kell, de rá akarok kukkantani...

Szerintem nem tölthető utána vele.

Elküldve
De nem a leeresztő. A leeresztő az olajdekni...

Apropó, van régebbi GM Dexron II-esem, azzal utántölthetek?? Nem biztos, hogy kell, de rá akarok kukkantani...

Hali!

Dexron II csak a szervóba tölthető, Dexron III kellett bele régen, most már csak Dexron VI van = ez kiváltotta mindkettőt...

Elküldve
Hali!

Dexron II csak a szervóba tölthető, Dexron III kellett bele régen, most már csak Dexron VI van = ez kiváltotta mindkettőt...

Télleg, az a szervó utántöltésből maradt, már vagy 3-4 éve. Maradt benne még 9,5 dl...

Dexron VI? Nem IV??

Elküldve
Télleg, az a szervó utántöltésből maradt, már vagy 3-4 éve. Maradt benne még 9,5 dl...

Dexron VI? Nem IV??

Ingyé átveszem! Úgyis kell a Kadettba...

Elküldve
<br />Ingyé átveszem! Úgyis kell a Kadettba...<br />
<

Olyan jo, hogy itt minden sarkon kapok Dexter kettesket... akar fel literes kiszerelesben is :rolleyes: Erre jo, hogy sok oreg verda rohangal erre ;)

Elküldve

sziasztok .nekem egy A omega caravánom van .az A omegás rovatba már kérdeztem de nem kaptam választ azért fordulok hozzátok.kérdezném hogy tehetek e a váltóba és a difibe gyári piros váltó olalyat?amit elvileg nem kell cserélni.

Elküldve

-A-omegáról beszélünk,gyárilag a váltóba dextron ll-es olaj való(ha automata a váltód),a difidbe meg bármilyen diferenciálmű olajat tehetsz.

sziasztok .nekem egy A omega caravánom van .az A omegás rovatba már kérdeztem de nem kaptam választ azért fordulok hozzátok.kérdezném hogy tehetek e a váltóba és a difibe gyári piros váltó olalyat?amit elvileg nem kell cserélni.
Elküldve

Nem kicsit bevarrt zsebű a cartárs :D :D

Nesze, most megkaptad :D :D De meg ne sértődjél itt nekem :rolleyes: :D ;)

Ingyé átveszem! Úgyis kell a Kadettba...
Elküldve
-A-omegáról beszélünk,gyárilag a váltóba dextron ll-es olaj való(ha automata a váltód),a difidbe meg bármilyen diferenciálmű olajat tehetsz.

bocsi azt nem irtam hogy sima kézi váltós,c20ne motoros.91-es évj.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.