Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A 8.4 lityi az automatára vonatkozhat.

Igen.

Az AR25-ös váltó feltöltése 8,4 liter, a manuális R25-é 1.2 liter, a difibe 1.0 liter olaj megy.

Megnézem majd a könyvet, hátha ír valamit arról, hogy a difiből hogy jön le az olaj.

Bár én a műhelyben a múltkor fejre állítottam a difit (figyelmetlenség), és a tetején levő szuszogó kersztül kifolyt az összes olaj. :D

Elküldve
Igen.

Az AR25-ös váltó feltöltése 8,4 liter, a manuális R25-é 1.2 liter, a difibe 1.0 liter olaj megy.

Megnézem majd a könyvet, hátha ír valamit arról, hogy a difiből hogy jön le az olaj.

Bár én a műhelyben a múltkor fejre állítottam a difit (figyelmetlenség), és a tetején levő szuszogó kersztül kifolyt az összes olaj. :D

Köszi !!!

Hát a fejre állítás nehékes lenne ( kocsival egyutt ) :-D

szuszogó az a műanyag kis torony ami kb. 3-5 cm magas a difi tetelyén?

Ja és kösz hogy megnézed hogy hol lehet leereszteni az olajat!!!!!!!!

Elküldve
Köszi !!!

Hát a fejre állítás nehékes lenne ( kocsival egyutt ) :-D

szuszogó az a műanyag kis torony ami kb. 3-5 cm magas a difi tetelyén?

Ja és kösz hogy megnézed hogy hol lehet leereszteni az olajat!!!!!!!!

Sajnos csak az olajszint ellenőrzéseket írja a könyv, a difi olajcseréről semmit nem mond.

De ha abból indulok ki, hogy nekem az f20-as váltóból is kifolyik az olaj, ha kihúzom a féltengelyeket, akkor lehet hogy ugyanez működik a difi esetében is.

De hívj fel egy opel szervízt, hátha megmondják.

De átnézem a difimet este, hátha találok rajta valami csavart, vagy ablakot...

Amúgy eladó az X30XE-hez tartozó difim, ha valkinek kellene! :D

Elküldve

Megnéztem a difit.

Szerintem a fátsó felét kompletten le kell csavarozni, akkor tuti kijön minden olaj.

A féltengelyes dolog tényleg nem okés, nekem az F20-nál valószínűleg sok volt benne, és a többlet folyt ki! :D

Elküldve
Megnéztem a difit.

Szerintem a fátsó felét kompletten le kell csavarozni, akkor tuti kijön minden olaj.

A féltengelyes dolog tényleg nem okés, nekem az F20-nál valószínűleg sok volt benne, és a többlet folyt ki! :D

uhh ,hát ennek nemörülök,dehát inkább a hátulját,mint az egész difit.

KÖSZI :-)

Elküldve
Sperr a difid, amit eladnál?

Hát állítólag a 3.0 MV6-ot csak sperrel szerelték. Ha ez tényleg így van, akkor sperr. De azt is mondták hogy csak 60, vagy 70%-osak ezek. Nem értek hozzá!

Ha valaki esetleg felkészült a témában, akkor szóljon hozzá! Köszi! :D

Elküldve

A családban van két MV6 is, de egyiknek sem sperr a hídja. Onnan ismered meg, hogy az olajbeöntő nyílás környékén rá van írva, hogy nur specialöl, vagy vmi hasonló.

Elküldve
A családban van két MV6 is, de egyiknek sem sperr a hídja. Onnan ismered meg, hogy az olajbeöntő nyílás környékén rá van írva, hogy nur specialöl, vagy vmi hasonló.

És hol az olajbetöltő a sperdifin? gondolom ahoz le kellene venni a difit?

Elküldve
Nem kell levenni. Ha jól emlékszem, akkor a jobb oldalán van a beöntő.

Mindig tanul valamit az ember!

De ha kell esetleg valami az MV6-osokhoz, akkor van még egy csomó alkatrészem amik már rohadtul útban vannak, és megszabadulnék tőlük!

(pl. klíma hűtő + venti, Multiram + szívósor, ABS, szervó, az összes belső műanyag, és persze a difi)

Elküldve

Helyileg merre vannak a cuccok? Multiram alatti takarómüa nincs meg véletlenül? Esetleg mocitér, ill csomitér tető telók?

Elküldve
Helyileg merre vannak a cuccok? Multiram alatti takarómüa nincs meg véletlenül? Esetleg mocitér, ill csomitér tető telók?

Ezek pont nincsenek! :D

Elküldve
Mindig tanul valamit az ember!

De ha kell esetleg valami az MV6-osokhoz, akkor van még egy csomó alkatrészem amik már rohadtul útban vannak, és megszabadulnék tőlük!

(pl. klíma hűtő + venti, Multiram + szívósor, ABS, szervó, az összes belső műanyag, és persze a difi)

az összes belő műanyag alatt mit értesz?

Elküldve

Tudja vki, hogy a xe20xev és a x20se motoros Omegákban milyen váltó van?

Ránézésre ugyanaz a váltó, és mivel a 20xe motoros gépben akad a váltó, gondoltam megcserélem, mert a másik váltó az jobb volt.

Illetve kérdés lenne szintén, hogy a váltót le lehet-e húzni hátrafele annélkül, hogy a motort ki kellene emelni (váltóbak+kardán le, és váltó lehúz)?

Thx, Gábor

Elküldve
Megnéztem,és ua. mindkettőben. Infó itt: Opel-Infos

Okés, THX! Köszöntem az infót!

Akkor valszeg megejtem a cserét.

Még egy kérdés. Szintén ide kapcsolódik...

Nem néztem még meg tüzetesen, de van valami buktatója a kuplung megbontásának?

Mmint a hidraulikus részre, ill annak légtelenítésére gondolok...

Pécsett milyen kedvezmény? Alkatrész?

Elküldve

Ha Xray-hez egyszer eljut a beszkennelt szerelési útmutató, akkor az oldaláról le tudod szedni, és ott le van írva a pontos menete a légtelenítésnek

A kedvezményre vonatkozó dolgokat megtalálod a technika rész MOTE szolgáltatások-Kedvezmények topikban.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.