Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

  • 1 month later...
Elküldve

sziasztok

 

valakinek van arról tudomása hogy omegához (leginkább Y22DTH-hoz)lehet valamilyen  6 sebességes kézi váltót rá aplikálni,létezik ilyen?

Elküldve
  On 2016. 02. 22. at 22:49, Tisu írta:

sziasztok

 

valakinek van arról tudomása hogy omegához (leginkább Y22DTH-hoz)lehet valamilyen  6 sebességes kézi váltót rá aplikálni,létezik ilyen?

Expand  

Minden létezik csak pénz kérdése! Legyen a zsebedben fél milla és mindjárt megoldható...

Elküldve

hát én nem ilyen megoldásra gondoltam, valamilyen BMW vagy más típus váltója esetleg rá építhető?!

gyártatni persze lehet, az ilyen fél millás mutatvány, de az nem az én világom, sajna :(  

Elküldve
  On 2016. 02. 24. at 12:58, Tisu írta:

hát én nem ilyen megoldásra gondoltam, valamilyen BMW vagy más típus váltója esetleg rá építhető?!

gyártatni persze lehet, az ilyen fél millás mutatvány, de az nem az én világom, sajna :(  

Expand  

Tuningolni/átalakítani akarsz pénz nélkül? Meséld el hogyan kell, mert ez rajtam kívül biztos sok embert érdekel! Amúgy ezek autók és nem legók. Sok dolog van ami cserélhető egyikből a másikba, de azok inkább az olcsóbb tételek. Hogyan gondoltad, hogy fogsz egy BMW váltót és felteszed Omegára, főleg egy DTI-re. Persze kivitelezhető, de itt ISS kell a fél milla...

  • 3 months later...
Elküldve

Üdv mindenkinek ! 

Új vagyok a klubban és egyből egy kérdést tennék fel nektek mint régi motorosoknak :) . Váltó kart szeretnék cserélni a kocsimban , hogyan tudom kiszerelni ??? Az autóm egy omega b 2.0 x20se motorral 

 

Válaszokat előre is köszönöm

Elküldve

Sajnos manuállal még nem volt dolgom. Annyit tdok, hogy 95-96 körül gyárilag megrövidítették a váltókart, hogy könnyebben kezelhető legyen a magnó.

  • 1 month later...
Elküldve

Tisztelt fórumlakók olyan gondom problémám akadt , hogy ma reggel indulás után egy kis gázadás után elkezdett remegni sosem csinált még ilyet egyből megálltam kiraktam üresbe és így is érezhető volt a remegés az egész kasztnin , gázadásnál amíg fel nem gyorsul elég intenzíven remeg az egész kocsi utána is megmarad a remegés de már nem annyira feltünő mi lehet a baj ??? Am az autóban kettőstömegű lendkerék is van én arra gyanakszom remélem nem . Válaszokat előre is köszönöm

Elküldve
  On 2005. 04. 14. at 16:50, lombika írta:

uhuhu-t kérdezném mert látom vágja az automata váltót.leengedni hol lehet az olajat ,mert az ellenőrző csavarnál az oldalán kifolyik kb.egy liter aztán a többi bent marad a karterban ha az egész olajat kiakarom cserélni" A kuplung részből is" onnét hol engedjem le..és végül hol töltsem fel mert az oldalán lévő 2ellenőrő furatnál ha megjelenik az olaj kb .3 és fél litet van a karterban. úgy hallottam hogy a km adót kell kivenni,és ott feltölteni,de mennyit vagy meddig.....? köszi előre ha tudsz segiteni :(

Expand  

Hello ezt én is szeretném tudni. Opel omega 2000-es 16 szelepes automata váltónál teljes olaj csere. Hol kell leengedni hogy az ősszes olaj lejőjőn?

Elküldve
  On 2016. 08. 03. at 14:00, norbesz írta:

Hello ezt én is szeretném tudni. Opel omega 2000-es 16 szelepes automata váltónál teljes olaj csere. Hol kell leengedni hogy az ősszes olaj lejőjőn?

Expand  

Az Omega topikban van Gy.I.K, ahol le van írva: 

  • 3 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Lehet, hogy nem pont a megfelelő topicba írok, de olyan problémám van, hogy nem tudom, hogy miként lehet leszedni a B Omegám automata váltójának a gombját. Ki kellene cseréljem a váltószoknyát, de nem tudom ráhúzni az új szoknyát a gombra. Segítségeteket előre is köszönöm! 

Üdv: István

  • 5 months later...
Elküldve

Sziasztok!

Sajnálatos módon szeretett Omegám automata váltója letérdelt. Váltós azt mondja 200k-ért nekiáll felújítani, amin egy kicsit elbizonytalanodtam, azon gondolkodom hogy ennél egyszerűbb lenne kicseréltetni, viszont az enyémhez való típust (Y22XE motorkódhoz) nem találok. Ebből az oldalból kiindulva http://www.opel-infos.de/getriebe/r5.html azt látom, hogy talán a 2.0 benzinesek váltója jó lehet, de nem vagyok benne biztos. A kérdésem az lenne, hogy bármilyen R25 V1 alfakódos verzió jó lehet nekem, vagy lesz majd valami elektronika ami megakadályoz egy sima cserében? A V2es (pl Z22XE) látom hogy máshol vált, azzal biztos nem menne? Mert abból legalább van egy működő donor autó. Padlásról nem szivesen vennék egy "vagy jó / vagy nem jó" váltót... Köszönöm a tippeket!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.