rtomi Elküldve Január10, 2005 Megoszt Elküldve Január10, 2005 Tavasszal szeretnék beépíteni egy 5-sebességes váltót. (Rekord C Coupe 1968) Csinált már valaki ilyet? Állítólag elég macerás. Kéne pár jótanács egy tapasztalt embertől. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Január11, 2005 Megoszt Elküldve Január11, 2005 Tavasszal szeretnék beépíteni egy 5-sebességes váltót. (Rekord C Coupe 1968) Csinált már valaki ilyet? Állítólag elég macerás. Kéne pár jótanács egy tapasztalt embertől. Köszi! Hát ha gondolod én tudok segíteni. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február1, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február1, 2005 Nem hiszem el,hogy legalább egy fényképe sincs senkinek 5 sebességesre átalakított C Rekordról,vagy A Commodore-ról. Váltóbox,alsó fénykép motortér akármi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Február1, 2005 Megoszt Elküldve Február1, 2005 Jó az avatarod kiccsávó! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február1, 2005 Megoszt Elküldve Február1, 2005 Nem hiszem el,hogy legalább egy fényképe sincs senkinek 5 sebességesre átalakított C Rekordról,vagy A Commodore-ról. Váltóbox,alsó fénykép motortér akármi. Én találtam egy cikket egy Commo A-ról egy régi Opel Club&Trend újságban, de azon kívül, hogy a Monza GSE 5 sebességes váltója van benne (mondjuk a motor meg Omegáé), nem ír semmi lényegeset. Mondjuk sok közöm nincs a labanc nyelvhez... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február1, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február1, 2005 Azért köszi,hogy vetted a fáradtságot. Elméletben már megvan a dolog. Majd csak találok valamit. Áprilisig van még idő. Tomi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Február26, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Február26, 2005 Itt van 2 cikk a büszkéről: :smt049 :smt049 http://lightning.fw.hu/rt.html http://lightning.fw.hu/rt2.html :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Na elkezdted Tomi a váltóprojektet???? Én is agyalok valami hasonlón! Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, eről valaki tud valamit???? gyerekek Szegeden már 4 működő C Rekord van!!!! 4 készül, és még mellé 2 A commo kupé is!!!!! Szeged a C-k városa lesz!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április7, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Április7, 2005 Na elkezdted Tomi a váltóprojektet???? Én is agyalok valami hasonlón! Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, eről valaki tud valamit???? gyerekek Szegeden már 4 működő C Rekord van!!!! 4 készül, és még mellé 2 A commo kupé is!!!!! Szeged a C-k városa lesz!!!! Szia! Még nem kezdtem el mert csak a jövő héten kezdik hegeszteni az alját. :( Majd utánna. Nem akarom azt,hogy szétszedem és ott állok majd gardán nélkül :? A mostani váltó gumibakja el van szakadva de már csak váltóval együtt cserélem ki :( :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Hallottam van az E Rekordnak "overdrive"-os váltója, erről valaki tud valamit???? Valami külföldi forumon olvastam, hogy Mantára is szereltek ilyen Overdrive sebváltót, vagy talán ezen a fórumon olvastam már nemtudom, úgy kb 600 db ment ki vele, valami ilyen nagyságrendű számra emlékszem. Egy mágnes húzta be az ötödiket a sebváltón lévő gomb megnyomására. többre nem emlékszem megvan: üsd be ide a keresőbe: overdive http://www.sub3-forennet.de/cgi-sub3/ohf/Y...=&action=search még illetékesük is van az témában: a Klaus nevű fórumozó. na ő azt írja az egyik hozzászólásában:80 és 81-ben rakták a Rekord E-be és Commo C-be, a gyártó neve: Laycock England (Typ J), ez a sebváltó összefér a C20LET, a C20XE, és az 1.9E CIH mocikkal biztos, mert neki ezekkel sikerült. és van egy másik fickó aki C Rekord-ba épített kormányváltos manual overdrive-ot itt üdv Z Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 Hú berlina király vagy!!! Csak az a gáz nem tudok németül, de sasolom majd a témát majd! Azt mondod 5 seb??? Akkor 4 seb + overd??? Én úgy hallottam az valami gyorsító fokozatnak megfelelő dolog , vegyis nem 1:1 be hajt ki hanem jobb áttétellel, de ez nem bizt.... Én a B-be tenném.... De majd meglátjuk, még azt sem tudom mennyiért adnák, csak tetszene! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április7, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Április7, 2005 A Suzukinál megfelezi az uccsó fokozatot és nem pörög annyira. :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Április7, 2005 Megoszt Elküldve Április7, 2005 na ezt találtam a forumon! 0,720 (overdrive) :( :( :lol: nem lenne rossz! Nem pörgetném úgy a mocit 100 felett! 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április17, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Április17, 2005 Tegnap unatkoztam délután. Kitekertem egy csavart,aztán mégegyet,mégegyet.... és ez lett a vége: Elvittem kasztnishoz,hegesztetni az alját :( :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Az a Cali a háttérben/garázsban az nagyon szép! :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Április20, 2005 Megoszt Elküldve Április20, 2005 Az a Cali a háttérben/garázsban az nagyon szép! :( Én csak egy bal hátsó lámpát látok, meg egy darabot a lökhárítóból. Így összetörted, hogy más nem maradt belőle? :( :lol: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Astroid Elküldve Április21, 2005 Megoszt Elküldve Április21, 2005 Én csak egy bal hátsó lámpát látok, meg egy darabot a lökhárítóból. Így összetörted, hogy más nem maradt belőle? :( :lol: :D Éppen hült a gép, mert olajcsereidő volt. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április23, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Április23, 2005 Miit csináltál? Hogy sűllyedhetsz ennyire le? :( :( :lol: :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
lightning Elküldve Április27, 2005 Megoszt Elküldve Április27, 2005 Szia Tomi! Hogy áll a váltó projekt????? Az E 5-ös váltója már benne van? A kardánalagút maradt???? A kardántengely??? Az E-n van egy hardytárcsa szerű izé, azt tetted be, vagy a C-jét? A váltókihalytás???? Km óra, kardánvég??? ezek stimmelnek? Az óráddal mit csinálsz, hogy jól mérjen? Átteszed a lehajtást? Azért érdeklődöm, mert szereztem egy 4 seb overdrive-os váltót, na nem kicsi! Mire számítsak?! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Április28, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Április28, 2005 Szijja Peti! A váltó proyekt reményeim szerin jövő héten kezdődik. ma hozom el az ótót a kasztnistól. :lol: :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május8, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Május8, 2005 Sajnos a váltócsere elhalasztva bizonytalan ideig. :lol: Gardántengelyt kell keresnem ami rövidebb. Állítólag az autómataváltós C rekié jó lenne de nemtom. :smt102 Marad a műszakira felkészítés. :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május8, 2005 Megoszt Elküldve Május8, 2005 Gardántengelyt kell az kardánterngely teeeeeeee :oops: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Május8, 2005 Megoszt Elküldve Május8, 2005 Marad a műszakira felkészítés. :prayer: uhuhu Van ki levizsgáztassa??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május8, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Május8, 2005 Ezt a Caravant tegnap lőttem a klubgyűlésen :lol: Oldalról így néz ki. Elölről pedíg ilyen :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve Május8, 2005 Szerző Megoszt Elküldve Május8, 2005 Van ki levizsgáztassa???Eddíg még sikerűlt átcsusszannom mindíg :lol: Miért te letudod vizsgáztatni? :shock: Kardántengely Akkor azért nem jelentkezik senki a feladott hírdetésemre? :D :lol: :prayer: OPEL Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts