fahee Elküldve Április24, 2014 Megoszt Elküldve Április24, 2014 (edited) Tudtam, hogy rád számíthatok :D Wookie: feltükrösíteni egy homogén felületet még oké, de egy átlátszó és helyenként karcos anyagból szép egyöntetű fényeset csinálni az már gondolom nehezebb művelet. Lényegében ugyanaz a művelet, mint a lámpa polirozásnál. Amúgy nem gondoltam, hogy ennyi mindenkit foglalkoztat a téma :D Módosítva Április24, 2014 : fahee Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Április26, 2014 Megoszt Elküldve Április26, 2014 A múltkor bekentem szilikonzsírral az ajtószigetelő gumikat, erre a balhátsó ajtó nem elkezdett nyöszörögni? :@ Hiába töröltem le a gumiról is meg az ajtóról is, továbbra sem hagyja abba. Csak ez csinálja, az összes többi síri csend... A tetőablak is kapott körbe, az viszont patent lett, nem susog menetközbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április28, 2014 Megoszt Elküldve Április28, 2014 C20xe v2000-t is árultak összkerékkel? Vagy az csak a turbó meg a sima kiváltsága volt? Ezeknél az ülés alatt van a tank, vagy máshol? (azt tudom hogy müanyag tankosak, és tök más a formája a futómű miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Április28, 2014 Megoszt Elküldve Április28, 2014 A v2k mind fuggetlen futos volt. Innentol sztem mindegy h benne van a hatso hajtas v sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Tegnap megfújtam az első sárvédőket díszléc alatt, de nem is ez a lényeg, hanem a leszerelés. Még nem szedtem le eddig :) Kiszedtem minden csavart (legalábbis ezt hittem :D ) feszegetem nem jön, na itt van valami turpisság. Hát még van egy csavar, de hol, belülről kifelé, a lábtérnél, persze minden útban van :D Csavarom ki, nem bele esik a küszöbbe, király. Tükör, lámpa, flexibilis kampó és 10 perc játszás után megvan. Tud meglepetéseket okozni még mindig :D Ja meg az a hangszigetelő akármi a dobbetét és karosszéria mögött, na az még megért egy misét :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Tegnap megfújtam az első sárvédőket díszléc alatt, de nem is ez a lényeg, hanem a leszerelés. Még nem szedtem le eddig :) Kiszedtem minden csavart (legalábbis ezt hittem :D ) feszegetem nem jön, na itt van valami turpisság. Hát még van egy csavar, de hol, belülről kifelé, a lábtérnél, persze minden útban van :D Csavarom ki, nem bele esik a küszöbbe, király. Tükör, lámpa, flexibilis kampó és 10 perc játszás után megvan. Tud meglepetéseket okozni még mindig :D Ja meg az a hangszigetelő akármi a dobbetét és karosszéria mögött, na az még megért egy misét :D Úgy baxtam ki belőle, csak úgy zörgött. Teleissza magát vízzel, és rohad körülötte minden. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 A v2k mind fuggetlen futos volt. Innentol sztem mindegy h benne van a hatso hajtas v sem. De nekem pont a hátsó hajtás a lényeg. :) (meg ha már c20xe-t akarok, akkor elég legyen egy donort venni) Úgy baxtam ki belőle, csak úgy zörgött. Teleissza magát vízzel, és rohad körülötte minden. <_< Nélküle meg szépen beázik az ac relé (már amennyiben az ecu mellett van) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 ... Nélküle meg szépen beázik az ac relé (már amennyiben az ecu mellett van) Nem hinném. Az AC relé a "küzdőtérben" van. Ezek pedig a sárvédő lemez, meg a belső doblemez között vannak. Teljesen el van szeparálva egymástól a két dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Nem hinném. Az AC relé a "küzdőtérben" van. Ezek pedig a sárvédő lemez, meg a belső doblemez között vannak. Teljesen el van szeparálva egymástól a két dolog. Én így jártam. Mióta nincs bent a szivacs, az ac relé már egyszer leoxidálódott,pedig előtte 20 évig semmi baja nem volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Én így jártam. Mióta nincs bent a szivacs, az ac relé már egyszer leoxidálódott,pedig előtte 20 évig semmi baja nem volt. Akkor az valahol lukas, és beázik(zott). Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Erre mondjon nekem valaki valami frankot. Minap indulok munkából haza, tolatok majd leáll szekér. Indítok, nem indul. Motortérben kapalozok, majd par perc nézelodes utan újra próba, indul. Elindulok, majd kb 100 m utan menetközben ujra leállt. Es nem indult ujra. :( most Szerelőnel van a draga, vajon mi okozhat ilyen váratlan meghibasodast? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 Erre mondjon nekem valaki valami frankot. Minap indulok munkából haza, tolatok majd leáll szekér. Indítok, nem indul. Motortérben kapalozok, majd par perc nézelodes utan újra próba, indul. Elindulok, majd kb 100 m utan menetközben ujra leállt. Es nem indult ujra. :( most Szerelőnel van a draga, vajon mi okozhat ilyen váratlan meghibasodast? Motorkód? Lehet főtengely jeladó, vagy ha olyan motor, akkor induktív tekercs/hall jeladó a gyújtásban. A mindhárom a motor helyzetét közli az ecuval, tehát ha ez a jel hiányzik a motor nemmén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Április29, 2014 Megoszt Elküldve Április29, 2014 C20ne 1993-bol. Link to comment Megosztás: More sharing options...
quemby Elküldve Május1, 2014 Megoszt Elküldve Május1, 2014 A szerelő feltoltotte az akkumat, mert másnapra kimerült, délután beindította, o elment vele 20 km en további 40et. A kérdés okozhatta ezt az egészet ratyi akkumulátor? Es ha igen akkor híva nem ment vajon áram? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május2, 2014 Megoszt Elküldve Május2, 2014 Na elkészült a fólia! Elég hatásos, de sajnos az első oldalablakokra nem kerülhetett, mert (csak) 93% a fényáteresztése a gyári fehér üvegnek, úgymeg már nemlett volna szabályos. Végül aztán hátra a 15%-os került fel, ez kevésbé maffiózós illetve látni is lehet tőle. Hővédelme nagyon durva, akárhogy tűz a nap, az ember bőrén semmi nem érződik belőle :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Május2, 2014 Megoszt Elküldve Május2, 2014 Gratula! Az autód nagyon szép! :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május7, 2014 Megoszt Elküldve Május7, 2014 Valaki nem tudja meddig lehet, lehetett reggelni a Legendák találkozójára? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május7, 2014 Megoszt Elküldve Május7, 2014 Valaki nem tudja meddig lehet, lehetett reggelni a Legendák találkozójára? Szerintem biztos lehet még.Én hétfőn regisztráltam és ma vettem át a jegyeket.Jövő hétvégéig azért van még idő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Szerintem biztos lehet még.Én hétfőn regisztráltam és ma vettem át a jegyeket.Jövő hétvégéig azért van még idő. Köszi, csak még nem dőlt el, hogy tudunk-e menni azért érdeklődtem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Na elkészült a fólia! Elég hatásos, de sajnos az első oldalablakokra nem kerülhetett, mert (csak) 93% a fényáteresztése a gyári fehér üvegnek, úgymeg már nemlett volna szabályos. Végül aztán hátra a 15%-os került fel, ez kevésbé maffiózós illetve látni is lehet tőle. Hővédelme nagyon durva, akárhogy tűz a nap, az ember bőrén semmi nem érződik belőle :) Olyan hővédő fólia van, amelyik egyáltalán nem sötétít? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Május8, 2014 Megoszt Elküldve Május8, 2014 Köszi, csak még nem dőlt el, hogy tudunk-e menni azért érdeklődtem :D Regisztrálsz,átveszed a jegyet és kész.Attól még nem kell elmenni,ha nem tudsz.Ha meg mégis akkor van jegyed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 Ez azért betyáros nem? :Dhttps://www.facebook.com/photo.php?v=693225447399900&set=vb.308506372538478&type=2&theater Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 Ez azért betyáros nem? :Dhttps://www.facebook.com/photo.php?v=693225447399900&set=vb.308506372538478&type=2&theater Az úgy cuki. Mondjuk a hogyant azt nem igazán értem. Corsával jártunk már úgy, hogy folyamatosan jobbra húzott, de a futóműben minden rendben volt. Az volt a gyanús hogy hátramenetben is csinálta. Hát felemeltem, és beindítottam, erre iszonyat tempóval elkezdett pörögni a kormány jobbra. A szervó folyamatosan bedolgozott... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május21, 2014 Megoszt Elküldve Május21, 2014 Egy idő után igencsak fájhatott a tulaj karja :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dovi Elküldve Május23, 2014 Megoszt Elküldve Május23, 2014 Van egy létszám feletti tetőablakom: http://olx.hu/hirdetes/opel-vectra-a-mechanikus-tetoablak-ID29r5R.html#xtor=EREC-52-[id1]-20140523-[displayLink]-1188708@1-20140523031453 Azért ide teszem, mert ha innen kell valakinek, akkor ingyen viheti. (Szegeden van.) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts