Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

A kis méregzsák :)

-400 kg az kihez mérten? :)

Nekem most van pont 8 a súly/lóerő arányom, Neked?

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

A napszítta belső műanyagoknál nálam a szilikonzsír csodákat művelt. Visszaadta a fekete színét, nem ilyen fehére szürke mint volt.

A kép csalóka, élőben nem ilyen vész. :D

Mióta elfogyott a németből hozott spéci azótasemtudommilyen fekete müanyag/gumiápoló paszta, azóta én a fekete cipőboxra esküszöm. :D

Elküldve

Kilincseket hőlégfúvóval felfrissítheted kiszerelés után. :)

Az nem van. :(

Meg az a baj, azok így is úgyis szürkék. Egyszer lefújtam rajta minden gyárilag szürke elemet matt feketére, brutál jól nézett ki. De mivel nem volt aláalapozva, (meg korábban mindig kentük azzal a fekete malajjal) így egy idő után ledobta.

De ha végre eljut odáig, akkor rendesen fényező által be lesz rajta feketítve minden ilyen. Meg az oszlopok is, mint a GT-n, csak itt fújva lesz. :)

A lökösök alsó része meg piros. (természetesen simára csiszolva, nem így rücsisen)

Elküldve

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

Baaaaah :)

Mondom én hogy méregzsák :)

Gratula, szépet léphet a kicsike, kíváncsi vagyok rá.

Azt hiszem lemérem pontosan én is, mert most velem együtt olyan 1310-re tippelem, így akkor 8,5.

Elküldve (edited)

Végülis neked most milyen motor van benne? 1.6 8V központis, vagy hengerenkénti?

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

Módosítva : Bundee
Elküldve (edited)

Klima beépítés megtörtént, így hosszú idő óta, összeállt. Sajnos amivel szívni lehetett, azzal én szívtam.
Megvettem a komplett klíma szettet (minden jó), kezdésnek új klímahütő kellett hozzá. Utána, hogy ne legyek nyugodt, a fütőradiátor is eresztett (ebből sikeresen 2-t rendeltem mert a drágábbik, nem passzolt bele), a belső elpárologtató is eresztett, az egyik cső is javitásra szorult, és a fütőmotor lapátja is törött volt, ezért egy másik fütőmotor is kellett. Szóval maga az egész mutatvány, alkatrészekkel klimás töltés- nyomáspróbákkal, 115e-be került. A beépités, és az elektromosság az már nálunk történt.

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0320_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0618_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pár kép.

Módosítva : fahee
Elküldve

Boldog Öcsibácsit! :hiya:

Kösz.

Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;)

Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg:

Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg.150847_643232555743709_1777827136_n.jpg1511555_643231575743807_1425961250_o.jpg

Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak.

(Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: )

Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13:

  • Like 1
Elküldve

Kösz.

Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;)

Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg:

Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg.

Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak.

(Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: )

Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13:

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Elküldve

Az enyém meg ezért nem feszítős :smartass:

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Elküldve

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik.

A blokk oldala sem egyforma ez miatt.

A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte.

Mégis az volt benne. Meg most is az van.

972070.jpg

1814241.jpg

Elküldve

Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik.

A blokk oldala sem egyforma ez miatt.

A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte.

Mégis az volt benne. Meg most is az van.

ó

Az x16sz meg a c16nz csak az ecu-ban, gyújtásban, és egrben különbözik. A mechanika full ugyanaz. Nem értem miért kellene rá másik feszítő.... :)

Elküldve

Jön jön jön!!! :D

Há há há!!!

Bakker sehogy sem állok még a racsing S51el... pedig itt lesz mindjárt május és még 0 teszt km :S

Elküldve

Akinek két Simsonja van az duplát számít? :rolleyes:

Szerintem igen, mert akkor mi ketten már négyen vagyunk :) + egy fél donor Schwalbe :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.