Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

A kis méregzsák :)

-400 kg az kihez mérten? :)

Nekem most van pont 8 a súly/lóerő arányom, Neked?

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

A napszítta belső műanyagoknál nálam a szilikonzsír csodákat művelt. Visszaadta a fekete színét, nem ilyen fehére szürke mint volt.

A kép csalóka, élőben nem ilyen vész. :D

Mióta elfogyott a németből hozott spéci azótasemtudommilyen fekete müanyag/gumiápoló paszta, azóta én a fekete cipőboxra esküszöm. :D

Link to comment
Megosztás:

Kilincseket hőlégfúvóval felfrissítheted kiszerelés után. :)

Az nem van. :(

Meg az a baj, azok így is úgyis szürkék. Egyszer lefújtam rajta minden gyárilag szürke elemet matt feketére, brutál jól nézett ki. De mivel nem volt aláalapozva, (meg korábban mindig kentük azzal a fekete malajjal) így egy idő után ledobta.

De ha végre eljut odáig, akkor rendesen fényező által be lesz rajta feketítve minden ilyen. Meg az oszlopok is, mint a GT-n, csak itt fújva lesz. :)

A lökösök alsó része meg piros. (természetesen simára csiszolva, nem így rücsisen)

Link to comment
Megosztás:

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

Baaaaah :)

Mondom én hogy méregzsák :)

Gratula, szépet léphet a kicsike, kíváncsi vagyok rá.

Azt hiszem lemérem pontosan én is, mert most velem együtt olyan 1310-re tippelem, így akkor 8,5.

Link to comment
Megosztás:

Végülis neked most milyen motor van benne? 1.6 8V központis, vagy hengerenkénti?

Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra.

Az alex 1300kg-jához képest.

MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg.

Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam).

Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott.

Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra.

Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1

Módosítva : Bundee
Link to comment
Megosztás:

Klima beépítés megtörtént, így hosszú idő óta, összeállt. Sajnos amivel szívni lehetett, azzal én szívtam.
Megvettem a komplett klíma szettet (minden jó), kezdésnek új klímahütő kellett hozzá. Utána, hogy ne legyek nyugodt, a fütőradiátor is eresztett (ebből sikeresen 2-t rendeltem mert a drágábbik, nem passzolt bele), a belső elpárologtató is eresztett, az egyik cső is javitásra szorult, és a fütőmotor lapátja is törött volt, ezért egy másik fütőmotor is kellett. Szóval maga az egész mutatvány, alkatrészekkel klimás töltés- nyomáspróbákkal, 115e-be került. A beépités, és az elektromosság az már nálunk történt.

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0320_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0618_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Pár kép.

Módosítva : fahee
Link to comment
Megosztás:

Boldog Öcsibácsit! :hiya:

Kösz.

Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;)

Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg:

Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg.150847_643232555743709_1777827136_n.jpg1511555_643231575743807_1425961250_o.jpg

Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak.

(Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: )

Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13:

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Kösz.

Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;)

Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg:

Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg.

Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak.

(Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: )

Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13:

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Az enyém meg ezért nem feszítős :smartass:

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Link to comment
Megosztás:

Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém...

Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért.

Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik.

A blokk oldala sem egyforma ez miatt.

A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte.

Mégis az volt benne. Meg most is az van.

972070.jpg

1814241.jpg

Link to comment
Megosztás:

Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik.

A blokk oldala sem egyforma ez miatt.

A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte.

Mégis az volt benne. Meg most is az van.

ó

Az x16sz meg a c16nz csak az ecu-ban, gyújtásban, és egrben különbözik. A mechanika full ugyanaz. Nem értem miért kellene rá másik feszítő.... :)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.