hakapeszimaki Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 A kis méregzsák :) -400 kg az kihez mérten? :) Nekem most van pont 8 a súly/lóerő arányom, Neked? Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra. Az alex 1300kg-jához képest. MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg. Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam). Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott. Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra. Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 A napszítta belső műanyagoknál nálam a szilikonzsír csodákat művelt. Visszaadta a fekete színét, nem ilyen fehére szürke mint volt. A kép csalóka, élőben nem ilyen vész. :D Mióta elfogyott a németből hozott spéci azótasemtudommilyen fekete müanyag/gumiápoló paszta, azóta én a fekete cipőboxra esküszöm. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Kilincseket hőlégfúvóval felfrissítheted kiszerelés után. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 Kilincseket hőlégfúvóval felfrissítheted kiszerelés után. :) Az nem van. :( Meg az a baj, azok így is úgyis szürkék. Egyszer lefújtam rajta minden gyárilag szürke elemet matt feketére, brutál jól nézett ki. De mivel nem volt aláalapozva, (meg korábban mindig kentük azzal a fekete malajjal) így egy idő után ledobta. De ha végre eljut odáig, akkor rendesen fényező által be lesz rajta feketítve minden ilyen. Meg az oszlopok is, mint a GT-n, csak itt fújva lesz. :) A lökösök alsó része meg piros. (természetesen simára csiszolva, nem így rücsisen) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március11, 2014 Megoszt Elküldve Március11, 2014 A kép csalóka, élőben nem ilyen vész. :D Mióta elfogyott a németből hozott spéci azótasemtudommilyen fekete müanyag/gumiápoló paszta, azóta én a fekete cipőboxra esküszöm. :D ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra. Az alex 1300kg-jához képest. MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg. Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam). Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott. Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra. Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1 Baaaaah :) Mondom én hogy méregzsák :) Gratula, szépet léphet a kicsike, kíváncsi vagyok rá. Azt hiszem lemérem pontosan én is, mert most velem együtt olyan 1310-re tippelem, így akkor 8,5. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 (edited) Végülis neked most milyen motor van benne? 1.6 8V központis, vagy hengerenkénti? Már unom. Váltani kéne egyel gyorsabbra. Az alex 1300kg-jához képest. MÉH mérleg szerint 1/3tank benzinnel 920kg,velem együtt 1010. Forgalmi szerint 855kg. Hizlaltam 236tömörről 256 hűtöttel (6-7kg?), két vastag stabival +3kg,meg 1.2 helyett 1.6 blokkal (+10kg de lehet sokat mondtam). Fogyasztottam öntvény helyett xe leömlővel,mínusz kati, mínusz középdob,szóval gyári súly nem igen változott. Viszont bontós cimbim szerint az a mérleg vagy 70kg-val többet mér (nem tudta,hogy mennyit mértem mennyi van a forgalmiban) pedig mindkét mérleg hiteles. Bár álltam már rá Vitarával is, az érdekes módon 1227kg forgalmi szerint és 1240kg-ot mutatott kevés benzinnel,utólagos vonóhoroggal. Meg haver f-astrája is kb. 70kg-val volt nehezebb a forgalmiban szereplőnél,fapad c14nz,semmi utólagos extra. Szóval maradjuk annál,hogy 1010kg/110LE=9,1 Módosítva Március12, 2014 : Bundee Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Március12, 2014 Megoszt Elküldve Március12, 2014 Végülis neked most milyen motor van benne? 1.6 8V központis, vagy hengerenkénti? Központi injektoros. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fahee Elküldve Március15, 2014 Megoszt Elküldve Március15, 2014 (edited) Klima beépítés megtörtént, így hosszú idő óta, összeállt. Sajnos amivel szívni lehetett, azzal én szívtam. Megvettem a komplett klíma szettet (minden jó), kezdésnek új klímahütő kellett hozzá. Utána, hogy ne legyek nyugodt, a fütőradiátor is eresztett (ebből sikeresen 2-t rendeltem mert a drágábbik, nem passzolt bele), a belső elpárologtató is eresztett, az egyik cső is javitásra szorult, és a fütőmotor lapátja is törött volt, ezért egy másik fütőmotor is kellett. Szóval maga az egész mutatvány, alkatrészekkel klimás töltés- nyomáspróbákkal, 115e-be került. A beépités, és az elektromosság az már nálunk történt. http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0228_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0320_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/140315/DSC_0618_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Pár kép. Módosítva Március15, 2014 : fahee Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március15, 2014 Megoszt Elküldve Március15, 2014 Boldog Öcsibácsit! :hiya: Kösz. Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;) Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg: Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg. Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak. (Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: ) Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március15, 2014 Megoszt Elküldve Március15, 2014 Kösz. Ritkán vagyok, akkor is keveset. ;) Történt ez-az hazafelé legutóbb Németországból. :omg: Így indultunk útnak. 360kg csomag + 4 személy 380kg. Elszállt a feszítőgörgő csapágya, se szervó, se töltés. 2 nap dekkolás ausztriában, mert nem jó alkatrészeket hoztak. (Avagy ami benne volt, az nem stimmelt a katalógus szerint hozzá valókkal. Pl. a gép szerint X16SZ f.görgő kell bele, pedig az a motor sehol nem volt '92-ben (a C16NZ-é nem jó hozzá) :huh: A hosszbordás-szíj pedig valami Ford Mondeo-hoz passzol hossz alapján :icon11: ) Mind1 másnapra kicserélték és még spóroltam is 11€centet. :icon13: Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém... Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március15, 2014 Megoszt Elküldve Március15, 2014 Az enyém meg ezért nem feszítős :smartass: Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém... Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március19, 2014 Megoszt Elküldve Március19, 2014 Hm... mennyire ismerős... na ezért se lesz szervós az enyém... Egyébként nem értem, az x16sz és a c16nz hótt ugyanaz, sőt, az összes kisblokk aminél elöl van a szervó, azon ugyanaz a feszítő. A görgő meg valami tök általános méret, bár asszem a vw-nél kell keresni, Róóóóbinak is úgy vettünk mert különben meg csak konzollal együtt adnák 20 pénzért. Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik. A blokk oldala sem egyforma ez miatt. A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte. Mégis az volt benne. Meg most is az van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március19, 2014 Megoszt Elküldve Március19, 2014 Konzollal együtt kellett cserélni, mert az is megsérült. És nem egyforma ez 100%, mert az X-esnek lapos az alja, a C-sé meg kidudorodik. A blokk oldala sem egyforma ez miatt. A 6PK1438-as h.bordásszíj, meg a F. Fiestától kezdve a Peugeoton keresztül jó sok autóhoz, bár Opel 1 darab sincs közte. Mégis az volt benne. Meg most is az van. ó Az x16sz meg a c16nz csak az ecu-ban, gyújtásban, és egrben különbözik. A mechanika full ugyanaz. Nem értem miért kellene rá másik feszítő.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Jön jön jön!!! :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Az enyém már 1 éve a garázsban pihen, mert megragadt a váltója 4-ben :( Jön jön jön!!! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Jön jön jön!!! :D Há há há!!! Bakker sehogy sem állok még a racsing S51el... pedig itt lesz mindjárt május és még 0 teszt km :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Nem is gondoltam hogy itt ennyi simsonos van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Akinek két Simsonja van az duplát számít? :rolleyes: Nem is gondoltam hogy itt ennyi simsonos van. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Akinek két Simsonja van az duplát számít? :rolleyes: Szerintem igen, mert akkor mi ketten már négyen vagyunk :) + egy fél donor Schwalbe :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Ha nekem öt van akkor én vagyok az ufo? :D (a donorokat meg inkább nem számolom :P ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 Ha nekem öt van akkor én vagyok az ufo? :D (a donorokat meg inkább nem számolom :P ) "Bólogatófejecske" :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 És akinek ilyenje is van? :P "Bólogatófejecske" :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 És akinek ilyenje is van? :P Nem is egy... sőt, szervezői. :P :D 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Győztél! B) Nem is egy... sőt, szervezői. :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts