psztamas Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Hát, angel eyes-szal kapcsolatban: pl nekem tetszik, de tényleg, kinek a pap, kinek a paplan :icon1: http://www.racing-autoalkatresz.hu/fotky3655/fotos/De_SWO11DB.jpg Ez szerintem egy sötét autónak igen jól állna, de na... :goofy: Viszont mivel nincs rá keret sajnos, ezért csak kicsit felcsicsázom, rendeltem lámpafóliát, amit majd a gyárimra teszek fel. Füst színű, elég jó fényáteresztő, remélem szép, esztétikus lesz. És még persze az is jó lenne, ha látnék is :D Cali tükör nem rossz ötlet amúgy, ha majd megvalósítod, kíváncsi leszek rá! +1 Mondjuk ez még egészen visszafogott, enél sokkal durvábbak is vannak. A lámpákat és a tükröt leszámítva jó lenne, de akkor meg már majdnem gyári. :) Mondjuk én sose értettem ezt az angel eyes mániát, szerintem nem áll jól a vectrának, főleg hogy csak a2-es búrával létezik, amitől alapból kiráz a hideg, azzal a buborékkal, szerintem ezerszer szebb és letisztultabb formát ad egy síküveges fényszóró, csak az meg dolgozó lány ritka. AZ első, amit linkeltél. De az is csak világos színhez szvsz. A második fajta az a lámpa, ami kb semmire sem illik, de főleg nem egy ilyen szögletes autóra. Az ilyen kb csak a lexusnak meg a mazdának áll jól. Ha már átépítés, én majd egyszer ha már semmi más dolgom nem lesz, akkor calibra tükröket akarok felapplikálni, mégse gyári, de azért illik is az autó formájához. :) Mondjuk abból meg nincs manuális, szóval át kell ezt még gondolni... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
manó-gabesz Elküldve November21, 2013 Megoszt Elküldve November21, 2013 Én az F astra ujabb, behajtható tükrét tudnám elképzelni még rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Koszi. Bár nem szeretem ha olyan dolgokat hallok aminek nincs helye Igazából a hidrotőke csattoágása általában megszűntethető azok elpucolásával, ám nagyblokknál nem tudom ki lehet e szedni a motor megbontása nélkül. Egyébként nem érdemes hagyni, mert idővel majd nem állít rendes hézagot, és szétveri a szelepet/szelepüléket. Más: Itt a tél, rendbetettem a téli szettemet, mert hát hagyott maga után némi kívánnivalót: Volt rajta némi rozsda és fékpor. A sterimó nem volt elég, így aztán jött a CIF+fogkefe kombó. Jó szopás volt, de így legalább kinéz valahogy. Mondjuk jövőre szerintem kapja a fehér porfestést úgyis. Plusz szétszedtem a jobb első lámpámat, ugyanis a foncsor folyton leugrált a kis gömböcről, ami tartaná, így a jobb oldalon lefelé világított állandóan. Szemmel látható hibája nem volt a foncsort tartó kis müanyag elemnek, ellenben ahogy végigtúrtam az itthon fellehető 5-6db-ot, mind ugyanilyen volt. Aztán rájöttem, hogy a kis kapaszkodó fülek vannak kinyílva. Szóval rövidre zártam a dolgot egy kábelkötegelő segítségével: Csak nem szabad túlhúzni, nehogy nagyon szoruljon, mert az állítómotor azt nem annyira szereti. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Ezt különben miért hívják rendőr felninek? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Ezt különben miért hívják rendőr felninek? :DMert anno a sün effeseken ilyen, am erősített lemezfelni volt. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve November30, 2013 Megoszt Elküldve November30, 2013 Így már világos! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December1, 2013 Megoszt Elküldve December1, 2013 Ezt különben miért hívják rendőr felninek? :D Mert ez volt a rendszeresített felni a sün astrákon: Egyébként asszem design sport a fantázianeve, és a sportosabb, de kevésbé jól felszerelt modellek kapták gyárilag (épp ezért nem volt felénk elterjedt, csak a rendőrökön, mert k*rva erős) meg a nagy köbcentis modellek pótkerekeként volt jelen. Egészen konkrétan fogtam már vele tíz centis padkát ötvennel, ami mondanom sem kell mennyire megdobta az autót, és egy gramm ütés nem lett benne. (rögtön utána felhajítottam a centrígépre) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Tegnap végre felkerültek a téli pacskerek is, a változatosság kedvéért ezek is Dunlopok. :) Kíváncsi leszek mit tudnak a Contik után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Két szett sündőrfelnid van? :o A látni és látszani szlogen mindkét fele igaz rád :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December3, 2013 Megoszt Elküldve December3, 2013 Úgy-úgy. :) Nem szeretem ha a téli szett elrontja a designt. :) EZek ugyan nem olyan szép állapotúak mint a nyári szett (naná, hisz azok most voltak először autón, pótkerék volt mind) de azért annyira nem is csúnyák. Majd ha jövőre sok pénzem lesz, akkor mennek porfestésre, és átlényegülnek fehérbe. (ha csak a most újra induló rekord project el nem viszi a pénzt :P ) Egyébként 50 euroért vettem kint a szettet, pótkerékkel, nyárigumikkal. (valami tizenéves hankook volt rajta, vagy mi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
psztamas Elküldve December4, 2013 Megoszt Elküldve December4, 2013 Sziasztok! Cserélt mostanába valamelyikőtök kuplung szettet? Nekem már nagyon hangos volt a kinyomócsapágy, plusz mint szétszedés után kiderült, a tárcsa is elég kopott volt, úgyhogy végül jó döntés volt komplett szettet venni bele. A különbség ÉG és FÖLD! :) Esküszöm, olyan puha lett a kuplungja, mint egy mostani, enyémnél sokkal újabb autónak. Nem gondoltam volna, hogy ennyire más lesz a feeling :) Mondjuk kb 1 éve kapott új bowdent is, gondolom ez a 2 adja! Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve December12, 2013 Megoszt Elküldve December12, 2013 Sziasztok ! Egy kis segítség kellene! Nem találok leírást sehol sebesség vagy út jeladóról . De nekem a digit lcd műszerfalas útjeladókról kéne infó ami a váltóba van bele tekerve ! Az tudom hogy vannak rajta jelzések AA.AK,AF AH de pont azt nem tudom melyik mit jelent! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 A B veki multikormányába berakható az A veki lufija? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 A B veki multikormányába berakható az A veki lufija? Nem valószínű. De nem is értem a miértet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Mert lenne egy B veki bőr multikormány lufi nélkül. Minek a multi? A fejegység helyé raknék egy cdr 500 ccr600 car400-ast alá meg egy f-astra/b corsa kijelzőt. A mostani hőfok/analóg óra helyére meg egy ipodot. A neten meg találtam rajzot a cdr 500-as vonal bement készítéséhez,meg a többihez is. Így már bármi halgatható a gyári fejegységről! :D + kormányvezérlős lenne! :D Kis + extra és még majdnem gyári is,bár igaz nem a veki de.................... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Akkor bontózol hozzá egy lufit. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Biztos van vagy 2e ft egy lufi bele :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Lehet az lessz. Amúgy 100% ban jó az A vekihez a B kormány? Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Igen. De ha multizol hozd el a kormanyhoz a multis atvezetot is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December25, 2013 Megoszt Elküldve December25, 2013 Lehet az lessz. Amúgy 100% ban jó az A vekihez a B kormány? Meg én hoznám a rádióhoz menő köteget is akkor már... Villanyablakok mennek hogy már ilyesmin agyalsz? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve December26, 2013 Megoszt Elküldve December26, 2013 Meg én hoznám a rádióhoz menő köteget is akkor már... Villanyablakok mennek hogy már ilyesmin agyalsz? :D Mennek! Csak az anyósoldali motor elektronikája valszinű behalt.Mindig csak szakaszosan megy le-fel. Direkt 12V kötve is. Jobb idő lessz megnézem,lehet cserés lessz. Sajnos a kapcsolóknál is mókolni kelett,mert az is kuka, szintén a pici nyák ment el. De lessz most sima kettes calibrábol. Nem kicsit szivatnak ezek az ablakok! :D Ráadásul most a hideg miatt itt a KP-zárom is fel-fel akad. Amúgy a multizás csak azért jött,mert a mostani kormányomról már málik le centis darabokba ez a gumis anyag,nem javitható.( 355.000km)Gondoltam ha már ugyis kell vennem egy másikat akkor lehetne multi is! Bár már irtam hogy jobban teccik a késői 3 küllős B corsa kormány. De ott nem volt multi,meg nem igen találni reális áron sem! Ami volna 3 küllős multi az G astráé. Viszont ezt megint nem tudom hgy jó e a vekibe. De ez egyenlőre csak agyalás. Karira kaptam egy Omega intervallumos ablaktőrlő kapcsolót gyári relével, majd január elején megyek érte,meg akkor lessz berakva is. Akkor már jó lenne egy kormány is! :D Wookie amit beszéltünk az kell ám! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
kendre Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást. C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban. Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása. Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást. C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban. Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása. Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben? A legalapabb parafás tömítést szoktam venni, meg akármilyen olajálló pasztát hozzá. Nyomatékkal kell lehúzni a csavarokat, és menetrögzítővel betenni, valamint az sem árt, ha a kartered nincs össze vissza vetemedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást. C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban. Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása. Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben? Egyszer én is kicseréltettem a szerelőmmel a tömítést.Bekente még valami tömítővel is így nem szivárgott az olaj.Azt hiszem Elring tömítést vett bele.A szelepfedélnél is cseréltem minden olajcserénél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kendre Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Köszönöm! Megfogadom a tanácsaitokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts