Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Hát, angel eyes-szal kapcsolatban: pl nekem tetszik, de tényleg, kinek a pap, kinek a paplan :icon1:
http://www.racing-autoalkatresz.hu/fotky3655/fotos/De_SWO11DB.jpg
Ez szerintem egy sötét autónak igen jól állna, de na... :goofy:

Viszont mivel nincs rá keret sajnos, ezért csak kicsit felcsicsázom, rendeltem lámpafóliát, amit majd a gyárimra teszek fel. Füst színű, elég jó fényáteresztő, remélem szép, esztétikus lesz. És még persze az is jó lenne, ha látnék is :D
Cali tükör nem rossz ötlet amúgy, ha majd megvalósítod, kíváncsi leszek rá!

+1 Mondjuk ez még egészen visszafogott, enél sokkal durvábbak is vannak.
A lámpákat és a tükröt leszámítva jó lenne, de akkor meg már majdnem gyári. :) Mondjuk én sose értettem ezt az angel eyes mániát, szerintem nem áll jól a vectrának, főleg hogy csak a2-es búrával létezik, amitől alapból kiráz a hideg, azzal a buborékkal, szerintem ezerszer szebb és letisztultabb formát ad egy síküveges fényszóró, csak az meg dolgozó lány ritka.

AZ első, amit linkeltél. De az is csak világos színhez szvsz. A második fajta az a lámpa, ami kb semmire sem illik, de főleg nem egy ilyen szögletes autóra. Az ilyen kb csak a lexusnak meg a mazdának áll jól.

Ha már átépítés, én majd egyszer ha már semmi más dolgom nem lesz, akkor calibra tükröket akarok felapplikálni, mégse gyári, de azért illik is az autó formájához. :) Mondjuk abból meg nincs manuális, szóval át kell ezt még gondolni... :)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • 2 weeks later...

Koszi. Bár nem szeretem ha olyan dolgokat hallok aminek nincs helye

Igazából a hidrotőke csattoágása általában megszűntethető azok elpucolásával, ám nagyblokknál nem tudom ki lehet e szedni a motor megbontása nélkül. Egyébként nem érdemes hagyni, mert idővel majd nem állít rendes hézagot, és szétveri a szelepet/szelepüléket.

Más:

Itt a tél, rendbetettem a téli szettemet, mert hát hagyott maga után némi kívánnivalót:

a1_2013_11_30_x4e39w50zo.jpg

Volt rajta némi rozsda és fékpor.

a1_2013_11_30_hdb901aw2g.jpg

A sterimó nem volt elég, így aztán jött a CIF+fogkefe kombó. Jó szopás volt, de így legalább kinéz valahogy. Mondjuk jövőre szerintem kapja a fehér porfestést úgyis.

Plusz szétszedtem a jobb első lámpámat, ugyanis a foncsor folyton leugrált a kis gömböcről, ami tartaná, így a jobb oldalon lefelé világított állandóan. Szemmel látható hibája nem volt a foncsort tartó kis müanyag elemnek, ellenben ahogy végigtúrtam az itthon fellehető 5-6db-ot, mind ugyanilyen volt. Aztán rájöttem, hogy a kis kapaszkodó fülek vannak kinyílva. Szóval rövidre zártam a dolgot egy kábelkötegelő segítségével:

a1_2013_11_30_ugmhlkaagq.jpg

a1_2013_11_30_ht73tme1uo.jpg

Csak nem szabad túlhúzni, nehogy nagyon szoruljon, mert az állítómotor azt nem annyira szereti. :)

Link to comment
Megosztás:

Ezt különben miért hívják rendőr felninek? :D

Mert ez volt a rendszeresített felni a sün astrákon:

opel065.jpg

Egyébként asszem design sport a fantázianeve, és a sportosabb, de kevésbé jól felszerelt modellek kapták gyárilag (épp ezért nem volt felénk elterjedt, csak a rendőrökön, mert k*rva erős) meg a nagy köbcentis modellek pótkerekeként volt jelen.

Egészen konkrétan fogtam már vele tíz centis padkát ötvennel, ami mondanom sem kell mennyire megdobta az autót, és egy gramm ütés nem lett benne. (rögtön utána felhajítottam a centrígépre)

Link to comment
Megosztás:

Úgy-úgy. :) Nem szeretem ha a téli szett elrontja a designt. :) EZek ugyan nem olyan szép állapotúak mint a nyári szett (naná, hisz azok most voltak először autón, pótkerék volt mind) de azért annyira nem is csúnyák. Majd ha jövőre sok pénzem lesz, akkor mennek porfestésre, és átlényegülnek fehérbe. (ha csak a most újra induló rekord project el nem viszi a pénzt :P )

Egyébként 50 euroért vettem kint a szettet, pótkerékkel, nyárigumikkal. (valami tizenéves hankook volt rajta, vagy mi)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Cserélt mostanába valamelyikőtök kuplung szettet? Nekem már nagyon hangos volt a kinyomócsapágy, plusz mint szétszedés után kiderült, a tárcsa is elég kopott volt, úgyhogy végül jó döntés volt komplett szettet venni bele. A különbség ÉG és FÖLD! :) Esküszöm, olyan puha lett a kuplungja, mint egy mostani, enyémnél sokkal újabb autónak. Nem gondoltam volna, hogy ennyire más lesz a feeling :) Mondjuk kb 1 éve kapott új bowdent is, gondolom ez a 2 adja!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Sziasztok !

Egy kis segítség kellene! Nem találok leírást sehol sebesség vagy út jeladóról .

De nekem a digit lcd műszerfalas útjeladókról kéne infó ami a váltóba van bele tekerve !

Az tudom hogy vannak rajta jelzések AA.AK,AF AH de pont azt nem tudom melyik mit jelent!

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Mert lenne egy B veki bőr multikormány lufi nélkül.

Minek a multi?

A fejegység helyé raknék egy cdr 500 ccr600 car400-ast alá meg egy f-astra/b corsa kijelzőt.

A mostani hőfok/analóg óra helyére meg egy ipodot.

A neten meg találtam rajzot a cdr 500-as vonal bement készítéséhez,meg a többihez is. Így már bármi halgatható a gyári fejegységről! :D + kormányvezérlős lenne! :D Kis + extra és még majdnem gyári is,bár igaz nem a veki de....................

Link to comment
Megosztás:

Meg én hoznám a rádióhoz menő köteget is akkor már...

Villanyablakok mennek hogy már ilyesmin agyalsz? :D

Mennek! Csak az anyósoldali motor elektronikája valszinű behalt.Mindig csak szakaszosan megy le-fel. Direkt 12V kötve is. Jobb idő lessz megnézem,lehet cserés lessz. Sajnos a kapcsolóknál is mókolni kelett,mert az is kuka, szintén a pici nyák ment el. De lessz most sima kettes calibrábol. Nem kicsit szivatnak ezek az ablakok! :D Ráadásul most a hideg miatt itt a KP-zárom is fel-fel akad.

Amúgy a multizás csak azért jött,mert a mostani kormányomról már málik le centis darabokba ez a gumis anyag,nem javitható.( 355.000km)Gondoltam ha már ugyis kell vennem egy másikat akkor lehetne multi is! Bár már irtam hogy jobban teccik a késői 3 küllős B corsa kormány. De ott nem volt multi,meg nem igen találni reális áron sem! Ami volna 3 küllős multi az G astráé. Viszont ezt megint nem tudom hgy jó e a vekibe. De ez egyenlőre csak agyalás.

Karira kaptam egy Omega intervallumos ablaktőrlő kapcsolót gyári relével, majd január elején megyek érte,meg akkor lessz berakva is. Akkor már jó lenne egy kormány is! :D

Wookie amit beszéltünk az kell ám! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást.

C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban.

Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása.

Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást.

C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban.

Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása.

Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben?

A legalapabb parafás tömítést szoktam venni, meg akármilyen olajálló pasztát hozzá.

Nyomatékkal kell lehúzni a csavarokat, és menetrögzítővel betenni, valamint az sem árt, ha a kartered nincs össze vissza vetemedve.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Olyan embertől kérek segítséget, aki már sikeresen megszűntetett olajteknő szivárgást.

C20NE motorról van szó, már vagy 3 féle tömítést cseréltek, de csak folyik egy idő után, max 2-3 hónapíg működik rendesen. Volt már benne gumis, merevítős, most parafa van, de már elég komolyan nyomja megint. Picit az olajszűrőnél is nyomja. Ugyanahhoz a szerelőhöz hordom évek óta, rendes szervíz, tehát nem egy garázs szerelőhöz viszem, de már ők is tanácstalanok, mert amit be tudtak szerezni, szinte mindegyik megfordult már az autóban.

Hallottam, hogy sokan ragasztják a tömítést. Én már azzal is kibékülnék, de még akkor is ott van a szűrő szivárgása.

Tehát egy makacs olajszivárgásra keresnék hosszan tartó megoldást, olajteknőnél és olajszűrőnél. Milyen szűrőt vesztek a kocsiba, milyen tömítést, milyen ragasztót, honnan és azt hogyan applikáljátok fel, hogy hosszan tartó sikert érjetek el az olaj elleni küzdelemben?

Egyszer én is kicseréltettem a szerelőmmel a tömítést.Bekente még valami tömítővel is így nem szivárgott az olaj.Azt hiszem Elring tömítést vett bele.A szelepfedélnél is cseréltem minden olajcserénél.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.