Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

HE? Na álljunk meg egy szóra. Nektek a GYÁRI spricni nem duplasugaras???? :blink: :huh:

...akkor az valószínűleg nem Vectra fúvóka, mert azok szerintem is duplasugarasok voltak. A Corsáé viszont egészen hasonló, de csak egy sugarat lő fúvókánként, szóval Bundee-ét szerintem már valaki cserélte.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Én ha cserélek, akkor majd a gyári fűthetőre.

Erre van egy egyszerűbb, házi megoldás ám :) Venni kell kicsit hosszabb tömlőt és rátekerni a vízcsőre (kb. 10 menet). Igaz csak, ha langyosabb a motor, akkor kezd jó lenni, de szerintem nem rossz ötlet, bár idén fogom tesztelni még csak :D Meglátjuk mit alakít majd.

Link to comment
Megosztás:

Nemhiszem hogy valaki kicserélte volna (bennevan a GM logó), ráadásul az egysugarasnak majdnem feleakkora furat kell, azpedig gyári, mert 4 pici rece van a furat 4 szélén, ami elfordulás ellen biztosítja a fúvókát.

...akkor az valószínűleg nem Vectra fúvóka, mert azok szerintem is duplasugarasok voltak. A Corsáé viszont egészen hasonló, de csak egy sugarat lő fúvókánként, szóval Bundee-ét szerintem már valaki cserélte.

Link to comment
Megosztás:

Erre van egy egyszerűbb, házi megoldás ám :) Venni kell kicsit hosszabb tömlőt és rátekerni a vízcsőre (kb. 10 menet). Igaz csak, ha langyosabb a motor, akkor kezd jó lenni, de szerintem nem rossz ötlet, bár idén fogom tesztelni még csak :D Meglátjuk mit alakít majd.

Na majd erről lőj egy képet lécci. Nekem is ugyanez a szív dobog a kocsiba,kiváncsi lennék hogyan oldod meg!!!!

Link to comment
Megosztás:

Nekem egy lyuk volt a spricnin gyárilag.Vettem 2-est a Csergőnél de nem megy bele.Ott mondta a fiú,hogy volt 1-es meg 2-es is,csak azt nem mondta hogy nem jó bele az újabbik.

Mivel nem hagyott nyugodni a dolog, megnéztem EPC-ben hogy hányféle ablakmosófúvókát hoz Vectra A-hoz. Jelentem összesen 4 félét: van a sima 2 lyukas, kétféle fűthető (az egyik '94-ig, a másik az utolsó modellévre, a csatijuk más), és 1db egy lyukas, de az ferdehátúhoz való a hátsó szélvédőre, és ennyi. Nincsen egy lyukas első szélvédőmosó-fúvóka gyárilag A Vectrához.

Link to comment
Megosztás:

Erre van egy egyszerűbb, házi megoldás ám :) Venni kell kicsit hosszabb tömlőt és rátekerni a vízcsőre (kb. 10 menet). Igaz csak, ha langyosabb a motor, akkor kezd jó lenni, de szerintem nem rossz ötlet, bár idén fogom tesztelni még csak :D Meglátjuk mit alakít majd.

Az ötlet jó, csak ezzel az a baj hogy nem a csőbe fagy bele a víz, hanem a fúvókába, akkor pedig hiába fűtöd a csövet, amíg a fúvóka ki nem olvad, nem tudsz szélvédőt mosni. A vízcsőre rátekerni az ablakmosó csövét szvsz amúgy is értelmetlen, mivel az a motortéren belül megy, hamar kiolvad magától is, ha befagyna egyáltalán.

Link to comment
Megosztás:

Mivel nem hagyott nyugodni a dolog, megnéztem EPC-ben hogy hányféle ablakmosófúvókát hoz Vectra A-hoz. Jelentem összesen 4 félét: van a sima 2 lyukas, kétféle fűthető (az egyik '94-ig, a másik az utolsó modellévre, a csatijuk más), és 1db egy lyukas, de az ferdehátúhoz való a hátsó szélvédőre, és ennyi. Nincsen egy lyukas első szélvédőmosó-fúvóka gyárilag A Vectrához.

...és meg is van a megfejtés: mégiscsak igazam volt Bundee-nak nem gyári ablakmosófúvókái vannak. Ugyanis valóban létezett egysugaras fúvóka Opelhez, de nem Vectra A-hoz. Addig túrtam a Google-t amíg nem találtam egy ilyet, és a cikkszám alapján kiderült hogy az egy Opel Euromidi gyári fúvókája, eredetileg egy ilyen autóhoz való:

isuzu-midi-03.jpg

Link to comment
Megosztás:

Hidd el, énis katalógusból néztem ki, hogy jó-e bele.

Nézd meg a képeket és meglátod hogy nem csereberélt a cucc:

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000459_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000460_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000461_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000462_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000463_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/131102/WP_000464_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

...és meg is van a megfejtés: mégiscsak igazam volt Bundee-nak nem gyári ablakmosófúvókái vannak. Ugyanis valóban létezett egysugaras fúvóka Opelhez, de nem Vectra A-hoz. Addig túrtam a Google-t amíg nem találtam egy ilyet, és a cikkszám alapján kiderült hogy az egy Opel Euromidi gyári fúvókája, eredetileg egy ilyen autóhoz való...

Link to comment
Megosztás:

Az ötlet jó, csak ezzel az a baj hogy nem a csőbe fagy bele a víz, hanem a fúvókába, akkor pedig hiába fűtöd a csövet, amíg a fúvóka ki nem olvad, nem tudsz szélvédőt mosni. A vízcsőre rátekerni az ablakmosó csövét szvsz amúgy is értelmetlen, mivel az a motortéren belül megy, hamar kiolvad magától is, ha befagyna egyáltalán.

Az okés, de így lehetséges, hogy langyos mosóvíz fog kerülni az ablakra, ami jobban oldja a jeget. Mondjuk nekem semmi gondom nem volt még vele, én -40 fokos ablakmosót öntök bele mindig, nem fagyott még bele sosem (igaz nem Tesco-s).

Link to comment
Megosztás:

EZ érdekes.

Az én vectrám 90-es, és kétlukas a fúvókája, a korábban bontott 92-esnek szintén, ezek a1-esek, bátyám és anyumé a2, és hóótt ugyanaz a spricni rajtuk.

Viszont amit most legutóbb bontottam 89-es a1, azon is csak egylukas a spricni. Hogy mennyire cserélhető a többivel még nem néztem.

Egylukas egyébként például a rekordomon volt, az nagyon hasonlít arra amit Bundee betett.

Azt mondjuk lehetségesnek tartom hogy 89-ben volt váltás, mert rengeteg apró dolog eltér a 89-es és 90-es évjáratoknál. Viszont akkor miért nincs benne az epc-ben? Ja, és mégegy, ezekszerint akkor a motorháztetőknek is eltérő cikkszámon szerepelniük kéne a listában.

A fűthető fúvóka meg nem azért kell, mert a csőbe vagy ide oda belefagy a mosólé, az mondjuk már régen rossz, hanem azért, mert a ráolvadt hó szépen bele tud fagyni a fúvókákba, és akkor heló, nincs ablakmosás, hiába is lenne a csőben meleg a mosólé.

Link to comment
Megosztás:

Azt tudja valaki hogy c20xe volt -e ötajtósban? Vagy bármi ami a c20ne-nél erősebb, és nem ecotec meg nem a v6?

Hát sok választást nem hagytál, mert ha valami a C20NE-nél erősebb, de nem Ecotec és nem V6, akkor az vagy C20XE, vagy Turbo... ;)

Ezek közül amennyire tudom a Turbo csak 4 ajtósban volt, a C20XE motorosok közül pedig a Vectra 2000 szintén. Ellenben a C20XE motorral árulták még a GT16V felszereltséget is, ami az opel-infos.de adatai alapján létezett ötajtósban, ráadásul a gyártás teljes időtartama alatt. És ezzel nagyjából ki is merültek a lehetőségek, más ilyen erős ferdehátú nem volt az A Vectrák között.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

19:50-től nézzétek! '95-be mekkora császár lehetett vele a gyerek :D

Drága nyugati kocsi. XD Mondjuk akkoriban fejezték be a gyártását, de már simán lehetett 7 éves is akár. De tetőablakos! Drága extra ám. :) Viszont sedan és fekete a belseje, szóval annyira nem estek túlzásba vele. Ja igen, és A1-es.

Link to comment
Megosztás:

Én meg egy ilyenbe gondolkodom.

http://www.kepfeltoltes.hu/view/131106/Opel_Omega_B_C_GPS_Navigacio_7027759791_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Én a középső szelőzőt soha nem használom! Az egyik felébe beférne egy 3,5" navi. A vaterán szabadulnak az ilyen kicsiktől pár ezerért már lehet szerezni. Az F astra kijelzőjén is agyaltam hogy ide betehető, és akkor gyári cd-s rádiót is berakhatnám.Bár ez a navi szerintem "vagányabb"!

Milyen lámpamosó fúvokákat lehet beépíteni a vekibe. Ezek ugye nagynyomásúak? Hogyan vannak ezek instalálva?

Link to comment
Megosztás:

Takibácsi Zsigulija, meg Mágenheimék Trabantja mellett azért űrtechnika volt :)
Vágási Feri meg akkortájt szállhatott be a Windows 95-be :P

Drága nyugati kocsi. XD Mondjuk akkoriban fejezték be a gyártását, de már simán lehetett 7 éves is akár. De tetőablakos! Drága extra ám. :) Viszont sedan és fekete a belseje, szóval annyira nem estek túlzásba vele. Ja igen, és A1-es.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok ma a következő történt a C20NE motoros autómmal:

-Reggel mentem közel 60Km-t gond nélkül.

-kb 1 óra állás után mentem városban kb. 15 percet

-újabb 5 perces megálló, újabb 5 perces városban kocsikázás. És újabb 20 perces megálló.

-Na most jön a lényeg. Elindultam városban és egy kb 10 perces kocsikázás során végíg 1500 é 2500 között ugrált a fordulat. Sajnos ez terhelés alatt is észrevehető volt, nagyon vigyáznom kellett a piros lámpáknál.

-Újabb 1 órás pihenő következett majd, hazajöttem teljesen gond nélkül ami a fent említett majd' 60 Km volt visszafele.

Kérdésem: Mi a férfinemiszerv volt ez? :o

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.