Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
  On 2012. 12. 13. at 15:28, Iberius írta:

Szia!Enyémben nincs ülésfűtés és hátul kurblis az ablak!A BC nem tudom mit jelent,de akkor így már sok a madzag,mivel ugye ülés nem fűtött na meg ablak sem vellany hátul!

Az mindegy, ki van kábelezve. Ha elől van elektromos emelő, akkor a hátsó is el van húzva odáig. A BC a fedélzeti számítógépet jelenti.

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
  On 2012. 12. 13. at 16:49, hening írta:

Az mindegy, ki van kábelezve. Ha elől van elektromos emelő, akkor a hátsó is el van húzva odáig. A BC a fedélzeti számítógépet jelenti.

Értem!

És azt meg tudod mondani,hogy a kalaptartóban hány cm a hangszóró átmérője?Egyszerűen lehet hihetetlen,de nem jutok el odáig,hogy szétbontsam és megmérjem!

Elküldve
  On 2012. 12. 13. at 17:04, Iberius írta:

Értem!

És azt meg tudod mondani,hogy a kalaptartóban hány cm a hangszóró átmérője?Egyszerűen lehet hihetetlen,de nem jutok el odáig,hogy szétbontsam és megmérjem!

Talán 16,5-ös. De még én sem szedtem ki sosem.

Elküldve

Sziasztok! Én cseréltem az összes hangszórót és hátul tuti, nem kisebb a hangszóró, azaz 16-os mind a 4! Nem is lenne végül logikus, ha kisebb lenne hátul :)

Elküldve
  On 2012. 12. 14. at 7:18, psztamas írta:

Sziasztok! Én cseréltem az összes hangszórót és hátul tuti, nem kisebb a hangszóró, azaz 16-os mind a 4! Nem is lenne végül logikus, ha kisebb lenne hátul :)

Ha logikus, ha nem, az astrában 13-as van hátul.

Elküldve
  On 2012. 12. 14. at 7:18, psztamas írta:

Sziasztok! Én cseréltem az összes hangszórót és hátul tuti, nem kisebb a hangszóró, azaz 16-os mind a 4! Nem is lenne végül logikus, ha kisebb lenne hátul :)

<b>Gyárilag</b> elöl nagyobb, hátul kisebb. A korabeli opelekben elöl ilyen van: http://n2.vatera.hu/photos/b2/4e/ab16_1_big.jpg

hátul meg ez: http://n2.vatera.hu/photos/3b/f9/1326_2_big.jpg

Sajnos közös képet nem találtam róluk hogy látszódjon a méreti különbség.

Elküldve

A múltkorában valaki kérdezte, hogy milyen ablaktörlőlapátot ajánlanánk Vekire. Megtaláltam az enyém dobozát, Champion Aerovantage SK48, 1,5 éve bírja, nem csíkoz, nem zajos, mérete is pont jó! A dobozán rajta is van, hogy Vectra és Omega.

Elküldve

Szép estét Vectra fanok!

Egy kis szakmai segítségre volna szükségem.A c16nz hengerfeje áthelyezhető úgy egy c16se hengerfej helyére gond nélkűl,hogy a szívosor és a kipufogó sor maradna az c16se?Szóval egyforma a két kopasz henger fej?

  • 2 weeks later...
Elküldve

Szasztok.

Egyszer valaki belinkelte nekem az összes kiadott vectra prospektusát,de sehol sem találom.

Kiváncsi lennék valamire.

Belinkelné nekem valaki? Köszönöm.

Egyébként mi volt vectrában a full-full extra?

Mitt tartalmazott?

Elküldve
  On 2012. 12. 30. at 13:23, opelnils írta:

Szasztok.

Egyszer valaki belinkelte nekem az összes kiadott vectra prospektusát,de sehol sem találom.

Kiváncsi lennék valamire.

Belinkelné nekem valaki? Köszönöm.

Egyébként mi volt vectrában a full-full extra?

Mitt tartalmazott?

Bőr, digit klíma, automata váltó, ülésfűtés, abs két légzsák, övfeszítő, szervó, állítható magasságú kormány, állítható magasságú ülés, fényszóró magasságállítás, négyelektromos ablak komfort fokozattal, elektromos tetőablak, faberakás, az ajtók sarkában kis lámpa ha kinyitjuk, térképolvasós beltérvilágítás, zöld hővédő üvegezés, ködlámpa elöl is, motoros antenna, hátsó fejtámla, board computer. És úgy asszem nagyjából ennyi.

Elküldve

Szerintem ez motorváltozat-függő, C20LET-hez pl. nem volt automata váltó, rendelni sem lehetett, pedig azért egy Turbo is tud elég fullos lenni... ;)

Azért voltak még: 16"-os felni, gyári vonóhorog, és a gyári központi zár sem volt magától értetődő a gyengébben felszerelt típusokban. Vagy ott volt pl. az elektromos tükör és a gyári riasztó is...

Elküldve

Szerintetek váltócserénél milyen váltót érdemes választani? enyém gyárilag F18, már kezd kihalni szegény, de nagyon hosszú ez. F16 C355 milyen lenne?

Elküldve

Szerintem maradj az F18-nál, csak próbáld a rövidebb áttételű F18+-osat keresni (most F18WR-ed van ha minden igaz). Ez nem csak áttételeit nézve rövidebb, hanem ha minden igaz kicsit erősítettebb kivitelű is mint a sima F18. Hátránya hogy ritka, F16-ból dunát lehet rekeszteni és olcsóbb is emiatt. Áttételeit tekintve az F18+ egyes sebességi fokozatban rövidebb, másodikban és harmadikban hosszabb, negyedikben és ötödikben pedig nagyjából megegyező az F16-tal. A legjobb lenne összkerekes (nem turbós) Calibrából szerezned egyet, abban ez az F18+ van. ráadásul viszonylag hosszú végáttétellel (emiatt takarékos is lesz), de a rövid egyes miatt a gyorsulásból sem vesztesz semmit.

Elküldve
  On 2012. 12. 31. at 14:34, tgabika76 írta:

Szerintem maradj az F18-nál, csak próbáld a rövidebb áttételű F18+-osat keresni (most F18WR-ed van ha minden igaz). Ez nem csak áttételeit nézve rövidebb, hanem ha minden igaz kicsit erősítettebb kivitelű is mint a sima F18. Hátránya hogy ritka, F16-ból dunát lehet rekeszteni és olcsóbb is emiatt. Áttételeit tekintve az F18+ egyes sebességi fokozatban rövidebb, másodikban és harmadikban hosszabb, negyedikben és ötödikben pedig nagyjából megegyező az F16-tal. A legjobb lenne összkerekes (nem turbós) Calibrából szerezned egyet, abban ez az F18+ van. ráadásul viszonylag hosszú végáttétellel (emiatt takarékos is lesz), de a rövid egyes miatt a gyorsulásból sem vesztesz semmit.

Köszi szépen az infót! :) Majd valamit nézek hozzá. Enyém már eléggé ki van kopva. Kotyog a féltengely kihajtásnál is, és szól benn a nyelestengely csapágy, meg már nem érzem mikor berakom sebességbe. Nem kattanik olyan tipikusan mint a legtöbb opelban. Ez 1esbe 60at megy, 2esbe 110et, 3ba 170et, 4be 210körül, 5be meg nem forog ki :)

Elküldve
  On 2012. 12. 31. at 14:34, tgabika76 írta:

Szerintem maradj az F18-nál, csak próbáld a rövidebb áttételű F18+-osat keresni (most F18WR-ed van ha minden igaz). Ez nem csak áttételeit nézve rövidebb, hanem ha minden igaz kicsit erősítettebb kivitelű is mint a sima F18. Hátránya hogy ritka, F16-ból dunát lehet rekeszteni és olcsóbb is emiatt. Áttételeit tekintve az F18+ egyes sebességi fokozatban rövidebb, másodikban és harmadikban hosszabb, negyedikben és ötödikben pedig nagyjából megegyező az F16-tal. A legjobb lenne összkerekes (nem turbós) Calibrából szerezned egyet, abban ez az F18+ van. ráadásul viszonylag hosszú végáttétellel (emiatt takarékos is lesz), de a rövid egyes miatt a gyorsulásból sem vesztesz semmit.

És az F18+ hol van jelölve? Ennek is a tetején mint a többinek? Vagy csak simán F18 van ráírva?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.