Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

  • 2 weeks later...

A kasztniban effektíve nincs túl sok különbség, egyedül a tűzfalra kell fúrni egy lyukat ahol bejönnek az utastérbe a klíma csövei, de ezt úgyis látni fogod hogy pontosan hova kell fúrni, ha majd kiszeded a műszerfalat :D és odapróbálod a helyére a klímás fűtésboxot.

Egyébként minden lehetséges, csak akarat és pénz kell hozzá. Ez esetben azt hiszem az előbbiből kell a több.

Link to comment
Megosztás:

A kasztniban effektíve nincs túl sok különbség, egyedül a tűzfalra kell fúrni egy lyukat ahol bejönnek az utastérbe a klíma csövei, de ezt úgyis látni fogod hogy pontosan hova kell fúrni, ha majd kiszeded a műszerfalat :D és odapróbálod a helyére a klímás fűtésboxot.

Egyébként minden lehetséges, csak akarat és pénz kell hozzá. Ez esetben azt hiszem az előbbiből kell a több.

Tudtommal a komplett tüzfal totál más, és egyszerübb autót cserélni mint klímát betenni. (gyárit)

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal a komplett tüzfal totál más, és egyszerübb autót cserélni mint klímát betenni. (gyárit)

Mégis miben különbözne?

1db csőnek kell bemenni meg ugyanannyinak kijönni az utastéren belülre a fűtésboxba... ezért nem hiszem hogy csináltak volna másik tűzfalat...

Bár az igaz hogy Vectrával nincs tapasztalatom, de végigasszisztáltam utólagos klíma beszerelést egy Calibrába, ott csak ezt a lyukat kellett megfúrni a tűzfalra.

Link to comment
Megosztás:

Mégis miben különbözne?

1db csőnek kell bemenni meg ugyanannyinak kijönni az utastéren belülre a fűtésboxba... ezért nem hiszem hogy csináltak volna másik tűzfalat...

Bár az igaz hogy Vectrával nincs tapasztalatom, de végigasszisztáltam utólagos klíma beszerelést egy Calibrába, ott csak ezt a lyukat kellett megfúrni a tűzfalra.

Konkrétan klímás vectrával még nekem sem volt dolgom sose, de arra tisztán emléxem hogy anno a vectraclub fórumán többször is volt téma a klímásítás, és az akkori ottani szakik mindig emlegették hogy a gyári klímás vectrácnak/caliknak más a tüzfala. èn sem értettem a miértet. Igazából nem is tudom biztosra mondani. No meg persze a komplett fütésbox is más.

Link to comment
Megosztás:

Hát azért elég nagy változás az nz hez képest az se !!!

Sokkal dinamikusabb egy bizonyos tartományban lomha de aztán hirtelen meglódul!!!

Remélem nincs rendőr itt a fórumon ma kipróbáltam igaz nem bírtam teljesen 19...km/ó de még szerintem ment volna egy kicsit!!!

Viszont a az injektorok elég hangosak !

A központi injektoros autoknál az injektor fedél ahol a levegő be megy azon a fedélen van 2db vácum cső bemenet na az hogyan működik ???

Mert ott van valami szelep is benne de nem értem az egyik az megy a lebegőszürő ház vákum csapjára ami nyitja és zárja a meleg levegőt!

Link to comment
Megosztás:

Hát azért elég nagy változás az nz hez képest az se !!!

Sokkal dinamikusabb egy bizonyos tartományban lomha de aztán hirtelen meglódul!!!

Remélem nincs rendőr itt a fórumon ma kipróbáltam igaz nem bírtam teljesen 19...km/ó de még szerintem ment volna egy kicsit!!!

Viszont a az injektorok elég hangosak !

A központi injektoros autoknál az injektor fedél ahol a levegő be megy azon a fedélen van 2db vácum cső bemenet na az hogyan működik ???

Mert ott van valami szelep is benne de nem értem az egyik az megy a lebegőszürő ház vákum csapjára ami nyitja és zárja a meleg levegőt!

Arra a vákuumcsöre nincs szükség, az nyitotta zárta a meleg levegö csappantyút a légszüröházban, ami a kipuff felöl engedi a meleg levegöt. Azt a részt le is kell zárni ne szívja a meleget onnan. Mivel az se-nél fütött a folytószelepház.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.