Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Ma voltam műszakin. Újabb 2 évig lehet rettegni. :sneaky: :D

Persze nem ment az ilyen egyszerűen. A hátsó féken majdnem elbukott. Épphogy belefért az eltérésbe. Fékerőszabályzó csere esedékes.

én meg hétfőn voltam, meg lettünk dícsérve :blush:

bár az emisszió csak harmadik nekifutásra sikerült, időnként füstölt...asszem egy szett szelepszár-szimmering lesz a karácsonyi ajándék :unsure:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

A jó múltkorában valaki tett be képet valami célszerszámról amivel ki lehet műteni a hidrotőkéket a motor szétbontása nélkül is.

Sajna az egyik olajcsere után is csattog. Mivel sokat állt az autó előzőleg (az astra amiből a motor jött) gyanítom egy tisztogatás helyre zökkentené a kis lelkivilágát. Viszont emiatt nem akarom szétbontani a motort.

Elküldve

én meg hétfőn voltam, meg lettünk dícsérve :blush:

bár az emisszió csak harmadik nekifutásra sikerült, időnként füstölt...asszem egy szett szelepszár-szimmering lesz a karácsonyi ajándék :unsure:

Nekem is azt mondták, hogy a kora ellenére (18 év) jó állapotban van.

Ma utána is jártam a fékerő szabályzónak. 12 ezerbe kerül egy pár, ATE. Nem is értem miért nem cseréltem le a nyáron, amikor a féket csináltam. :omg:

Elküldve

Van valakinek 95-ös A vectra-ja 1.7 td-vel szerelt? Abban milyen váltó van, mert F16-ot akarok venni tartalékba és egy srác bont egy 95-t és azt mondja F18 van benne.

Elküldve

Gondolom évjáratfüggő lehet. Vectrában (pláne dízel) nemigen van tapasztalatom, viszont ugyanez a két váltó (mondjuk a rövidebb áttétellel) volt Calibrában is, C20NE motornál. Ott valamikor '93-ban volt a váltás, előtte F16, utána F18 volt. Sztem Vectránál is ez lehet a helyzet ('93 előtt is volt már 17DT motorkódú Vectra?)

Elküldve

Közben bebizonyosodott, megnéztem EPC-ben.

F18-as váltóval a '94-es modellévtől (egész pontosan az R7500001 végű alvázszámtól) szerelték az A Vectra TD-ket, előtte F16WR volt.

Elküldve

Közben bebizonyosodott, megnéztem EPC-ben.

F18-as váltóval a '94-es modellévtől (egész pontosan az R7500001 végű alvázszámtól) szerelték az A Vectra TD-ket, előtte F16WR volt.

Köszi, így már tiszta a dolog, amúgy valahogy úgy van, hogy az A1 veki 1.7 td az "17DT" a kód, A2-nél "X17DT", ha minden igaz+ van ez a TC4EE1 kód még. Nekem mondjuk az F16 jobban bejön, mint B vekiben az F18.
Elküldve

Köszi, így már tiszta a dolog, amúgy valahogy úgy van, hogy az A1 veki 1.7 td az "17DT" a kód, A2-nél "X17DT", ha minden igaz+ van ez a TC4EE1 kód még. Nekem mondjuk az F16 jobban bejön, mint B vekiben az F18.

Enyémben is F18 van.

Elküldve

Rosseb tudja. De ez bszott hosszú :\ 1be: 60, 2be: 110, 3ba: 170, 4be: 210fölé, 5be passz :)

Ja ja ezért sem tetszik, sokkal dinamikusabban gyorsúl az enyém F16-al mint tesóm F18-a. Bár 5.-be 170 körül elfogy a szufla, már sokat pörög ott. Azonban a kresz szabályait betartva hazánkban bőven elegendő.
Elküldve

Sziasztok Cartársak! A clubtagággal kapcsolatban lenne kérdésem, ugyanis egy ideje nagyon gondolkodom azon hogy én is tag legyek, több szempontból is. A kérdésem az lenne hogy a drágább, Cosmo tagságnál (5000Ft-os ha jól emlékszem), szóval ennél a tagság fajtánál jól láttam hogy például van olyan kedvezmény mint pl. Agip kútaknál -8Ft/l?? Hol lehet amúgy megnézni hogy még milyen kedvezményekre jogosít ez a kártya?? Az edc.hu-n??? Előre is köszönöm a segítséget!

Elküldve

A jó múltkorában valaki tett be képet valami célszerszámról amivel ki lehet műteni a hidrotőkéket a motor szétbontása nélkül is.

Sajna az egyik olajcsere után is csattog. Mivel sokat állt az autó előzőleg (az astra amiből a motor jött) gyanítom egy tisztogatás helyre zökkentené a kis lelkivilágát. Viszont emiatt nem akarom szétbontani a motort.

Az én voltam!

A fordulatszámérő problémád megoldódott már ?

Elküldve

Az én voltam!

A fordulatszámérő problémád megoldódott már ?

Nem. Majd ha hazamegyek októberben akkor megnézem a másikkal hátha. Az órán kívül másnak nem lehet baja, hisz elkötni nem lehet, a motor meg működik, tehát az ecu rendes fordulatjelet kap.

Elküldve

Sziasztok!

C20NE motorhoz milyen önindító kell? Úgyértem mivel kompatibilis, mert amit eddíg még találtam, vagy nem 2 literes, vagy nem 8 szelepes vectrához való volt.

Az érdekelne, hogy milyen típusok között keresgélhetnék még, ami jó lenne az én kocsimba?

Jelenleg valami utángyártott van benne, így vettem az autót évekkel ezelőtt. Néha nem kattan, tehát nem is indít. Szénkefés, ezt már megnézettem. Csakhogy a szénkeféjén majd 8 centis vezeték van. Azt mondta mindenki, hogy a föld alatt sem találok hozzá szénkefét, inkább szerezzek valami gyári önindítót.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.