wookie Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 Zafira féktárcsa: http://kepfeltoltes.hu/120723/K_p008_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Fincsi mi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Július23, 2012 Megoszt Elküldve Július23, 2012 Zafira féktárcsa: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Fincsi mi? Remélem nem halt meg senki Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Július24, 2012 Megoszt Elküldve Július24, 2012 Hát ezt is megértük. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július24, 2012 Megoszt Elküldve Július24, 2012 Egy kis tavaszi nagytakarítás: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg A sámson is a Vectra része? :D Jól látom az első ülés alatti légbefúvókat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július24, 2012 Megoszt Elküldve Július24, 2012 Szép napot! Télen csináltam karter gáz lecsapatót! Hogy lehet az hogy télen volt benne trutyi olyan 500 km ént 1.5 dl most nyáron meg semmi de még víz sem olaj meg egyáltalán! Ernyire jó lenne még a motor pedig 280000km van benne! Opel, sosem kOpel :) Nekem sajnos vagy gyűrű van megragadva, vagy szimmering, mert 2500km alatt benyal egy liter olajat, és főleg indításnál füstöl is :'( Meg kb féltenyérni lyuk tátong a hátsó dobon, így elég sportos hangja van. Szegénykémen összejött most egy csomó nyűg +lakásfelújítunk, úgyhogy használva is van rendesen ezek mellett. Becsületére legyen mondva, hogy bárhová elfuvaroz :) u.i.: egyébként nemszokásom, de a múltkor megelőzött egy tuningmutyukis éshát mégsem hagyhatom annyiban alapon elkezdtünk fogócskázni. 160 fölött elfogyott a japán csoda... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 A sámson is a Vectra része? :D Jól látom az első ülés alatti légbefúvókat? Jól látod. :) Ez ennyire ritkaság lenne? A simson meg egy jó alkalmi vétel. :) Full eredeti állapot. (egy két apróságot leszámítva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Jól látod. :) Ez ennyire ritkaság lenne? A simson meg egy jó alkalmi vétel. :) Full eredeti állapot. (egy két apróságot leszámítva) Valaki nemrégiben csinált ilyet itt a fórumon is, nekem a GL felszereltségbe nemjárt anno. Simóhoz gratula! Nagyon nagyon ritka már az eredeti belőle, sajnos mindenki kavaszakit akar csinálni belőle. Egy meztelenebb képet csinálnál róla? :D Valaki próbált már Peugeot ülést tenni a Vekibe? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Valaki nemrégiben csinált ilyet itt a fórumon is, nekem a GL felszereltségbe nemjárt anno. Simóhoz gratula! Nagyon nagyon ritka már az eredeti belőle, sajnos mindenki kavaszakit akar csinálni belőle. Egy meztelenebb képet csinálnál róla? :D Valaki próbált már Peugeot ülést tenni a Vekibe? Szerintem az pont én voltam. Ez is gl volt valaha, ebbe sevót' :) Hát ja nekem is 5 motorra jut egy gyári. :) Itt egy pár kép róla: http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3913_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3926_www.kepfeltoltes.hu_.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Jól látod. :) Ez ennyire ritkaság lenne? Az nem a klímáshoz járt csak gyárilag? Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Az nem a klímáshoz járt csak gyárilag? Nem hinném., Ez egy 1.8 Gls-ből jött. Elvileg a cdx-esekben mindben kell lennie. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Ja igen, ezt is megértük. 22 év és 275 ezer km meg a jóisten se tudja mennyi váltás után, ma megadta magát a gyári kupplungbowden.... ... végén lévő müanyag anya.... Kölcsön adtam a kocsit, fél óra múlva jött a telefon hogy elszállt a kupplung. Azért nagy kő esett le a szívemről mikor megláttam hogy mi a hiba. Ment már valaha bárkinek is szét ez az alkatrész? Tiszta vicc. Hozzáteszem, 11 év, és 215e km alatt, mióta nálunk van, ez volt a harmadik olyan eset hogy valami miatt használhatatlan lett az autó. (bár így még éppen lehetne vele menni, ha nagyon muszáj, csak elindulni ne kelljen sokat, abba belehalna az önindító) Egyszer a fesszab adta meg magát, akkor ugye addig ment míg volt petró az akksiban, utána meg egyszer az induktív tekercs az elosztóban, de annak jó másfél évvel korábban már voltak jelei. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Július25, 2012 Megoszt Elküldve Július25, 2012 Szerintem az pont én voltam. Ez is gl volt valaha, ebbe sevót' :) Hát ja nekem is 5 motorra jut egy gyári. :) Itt egy pár kép róla: http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg Kis szétszedés/takarítás és pöpec! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fábi Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Hello Mindenki! Hogy (ill. hol) tudom megnézni milyen váltóval van szerelve a vas? Kösz! Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Hali! Lehetséges, hogy a 92' utáni 4 ajtós és 5 ajtós Vectrák hátsó lámpája egyforma, ill. kompatibilis??? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Hali! Lehetséges, hogy a 92' utáni 4 ajtós és 5 ajtós Vectrák hátsó lámpája egyforma, ill. kompatibilis??? Üdv Az öcsém most törte össze az 5 ajtós vectra hátulját és az én 4 ajtós lámpámat raktam át neki tehát jó szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Hello Mindenki! Hogy (ill. hol) tudom megnézni milyen váltóval van szerelve a vas? Kösz! Itt http://opel-infos.de/ Technik/getriebe/shcaltergetriebe (ha manuális) és ott vannak a típusok. Abba belemászva meg tudod nézni melyiket mire szerelték. A tied asszem f18 lesz. Amúgy meg a váltó baloldalán a peremén van egy kódszám, az megmondja pontosan milyen is. Hali! Lehetséges, hogy a 92' utáni 4 ajtós és 5 ajtós Vectrák hátsó lámpája egyforma, ill. kompatibilis??? Üdv Igen, mindössze annyi a különbség hogy a négyajtósnak az alja sarkos, az ötajtósé ívelt. Így ha négyajtósét akarja az ember ötajtósra tenni, akkor azt a sarkot le kell kerekíteni. Ez ugye abból adódik hogy az ötajtósnál a lámpa alatt van még egy kis csík, a sedannal meg nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Holnap megyek a c16 se ért !!! :icon1: Meg beugrom a boltba egy kis kénsavért is !!! :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Holnap megyek a c16 se ért !!! :icon1: Meg beugrom a boltba egy kis kénsavért is !!! :sneaky: Én meg most szemezgetek egy majdnem fullos kombi si astrával 390 euróért.... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Én meg most szemezgetek egy majdnem fullos kombi si astrával 390 euróért.... :) Ez a motor is kombis astából van ! De nincs különbség az se vagy si között! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Ez a motor is kombis astából van ! De nincs különbség az se vagy si között! Persze hogy nincs, mert az SE a motorkódja, az si meg au autó típus megjelelölése. :D Én valahová lementettem az si feliratot is az astráról, hogy majd átteszem, de erre nem eltűnt? Ja, igen, a tárgyaltakon kívül a fékrásegítő vákuumcsövét se felejtsd ott, mert másképp áll, és a gyári túl merev hogy áthajtogassa az ember. Viszont lesz egy extra vízcsőcsatlakozásod, és most szólok, hogy annak a ledugózására a parafadugó NEM jó. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
MalterKoma Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Igen, mindössze annyi a különbség hogy a négyajtósnak az alja sarkos, az ötajtósé ívelt. Így ha négyajtósét akarja az ember ötajtósra tenni, akkor azt a sarkot le kell kerekíteni. Ez ugye abból adódik hogy az ötajtósnál a lámpa alatt van még egy kis csík, a sedannal meg nincs. Nem látom, milyen kis csíkra gondolsz az ötajtósnál. Hol kell lekerekíteni. Nyilván nem a búrát, hanem a foglalatot, valami nem látszó helyen... http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/opel_vectra_a_bal_hatso_lampa_1994_1615650641.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Én meg most szemezgetek egy majdnem fullos kombi si astrával 390 euróért.... :) Azért azzal a majdnem fullossal lehet vitatkoznék. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Jut eszembe, x16sz vezérműtengelyéről tud valaki adatokat? Az érdekelne hogy mennyire lehet más a c16se-hez képest? Bátyám vectráját is se-síteni akarom, de értelemszerűen ott elég lenne a szívó/kipuffsort cserélni, a többi adott. Csak a vezérműtengelyben nem vagyok biztos. Ha még aktuális: x16sz 5mm szelepemelés 254fok c16se 6mm szelepemelés 274fok Nagyrészt ettől erősebb felső fordulatszám-tartományban az SI. Teljesen kompatibilisek egymással,de a 254fokosnak 5000felett vége van,míg a 274-es 6000-ig "erősödik". Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Ha még aktuális: x16sz 5mm szelepemelés 254fok c16se 6mm szelepemelés 274fok Nagyrészt ettől erősebb felső fordulatszám-tartományban az SI. Teljesen kompatibilisek egymással,de a 254fokosnak 5000felett vége van,míg a 274-es 6000-ig "erősödik". Akkor mind a kettőnek van előnye hátránya is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
hakapeszimaki Elküldve Július27, 2012 Megoszt Elküldve Július27, 2012 Akkor mind a kettőnek van előnye hátránya is! Ja a 254fokosat biztos olcsóbb volt legyártani. :D Meg talán 2500ig gyengébb az Si tengellyel,de aztán sokkal erősebb lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts