Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Szép napot!

Télen csináltam karter gáz lecsapatót!

Hogy lehet az hogy télen volt benne trutyi olyan 500 km ént 1.5 dl most nyáron meg semmi de még víz sem olaj meg egyáltalán!

Ernyire jó lenne még a motor pedig 280000km van benne!

Opel, sosem kOpel :)

Nekem sajnos vagy gyűrű van megragadva, vagy szimmering, mert 2500km alatt benyal egy liter olajat, és főleg indításnál füstöl is :'(

Meg kb féltenyérni lyuk tátong a hátsó dobon, így elég sportos hangja van. Szegénykémen összejött most egy csomó nyűg +lakásfelújítunk, úgyhogy használva is van rendesen ezek mellett.

Becsületére legyen mondva, hogy bárhová elfuvaroz :)

u.i.: egyébként nemszokásom, de a múltkor megelőzött egy tuningmutyukis éshát mégsem hagyhatom annyiban alapon elkezdtünk fogócskázni. 160 fölött elfogyott a japán csoda... :D

Link to comment
Megosztás:

Jól látod. :) Ez ennyire ritkaság lenne?

A simson meg egy jó alkalmi vétel. :) Full eredeti állapot. (egy két apróságot leszámítva)

Valaki nemrégiben csinált ilyet itt a fórumon is, nekem a GL felszereltségbe nemjárt anno.

Simóhoz gratula! Nagyon nagyon ritka már az eredeti belőle, sajnos mindenki kavaszakit akar csinálni belőle. Egy meztelenebb képet csinálnál róla? :D

Valaki próbált már Peugeot ülést tenni a Vekibe?

Link to comment
Megosztás:

Valaki nemrégiben csinált ilyet itt a fórumon is, nekem a GL felszereltségbe nemjárt anno.

Simóhoz gratula! Nagyon nagyon ritka már az eredeti belőle, sajnos mindenki kavaszakit akar csinálni belőle. Egy meztelenebb képet csinálnál róla? :D

Valaki próbált már Peugeot ülést tenni a Vekibe?

Szerintem az pont én voltam. Ez is gl volt valaha, ebbe sevót' :)

Hát ja nekem is 5 motorra jut egy gyári. :)

Itt egy pár kép róla:

http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3907_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3908_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3913_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/120719/IMG_3926_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Ja igen, ezt is megértük.

22 év és 275 ezer km meg a jóisten se tudja mennyi váltás után, ma megadta magát a gyári kupplungbowden....

... végén lévő müanyag anya.... Kölcsön adtam a kocsit, fél óra múlva jött a telefon hogy elszállt a kupplung. Azért nagy kő esett le a szívemről mikor megláttam hogy mi a hiba.

Ment már valaha bárkinek is szét ez az alkatrész? Tiszta vicc.

Hozzáteszem, 11 év, és 215e km alatt, mióta nálunk van, ez volt a harmadik olyan eset hogy valami miatt használhatatlan lett az autó. (bár így még éppen lehetne vele menni, ha nagyon muszáj, csak elindulni ne kelljen sokat, abba belehalna az önindító)

Egyszer a fesszab adta meg magát, akkor ugye addig ment míg volt petró az akksiban, utána meg egyszer az induktív tekercs az elosztóban, de annak jó másfél évvel korábban már voltak jelei.

Link to comment
Megosztás:

Hello Mindenki!

Hogy (ill. hol) tudom megnézni milyen váltóval van szerelve a vas?

Kösz!

Itt http://opel-infos.de/

Technik/getriebe/shcaltergetriebe (ha manuális) és ott vannak a típusok. Abba belemászva meg tudod nézni melyiket mire szerelték. A tied asszem f18 lesz. Amúgy meg a váltó baloldalán a peremén van egy kódszám, az megmondja pontosan milyen is.

Hali!

Lehetséges, hogy a 92' utáni 4 ajtós és 5 ajtós Vectrák hátsó lámpája egyforma, ill. kompatibilis???

Üdv

Igen, mindössze annyi a különbség hogy a négyajtósnak az alja sarkos, az ötajtósé ívelt. Így ha négyajtósét akarja az ember ötajtósra tenni, akkor azt a sarkot le kell kerekíteni. Ez ugye abból adódik hogy az ötajtósnál a lámpa alatt van még egy kis csík, a sedannal meg nincs.

Link to comment
Megosztás:

Ez a motor is kombis astából van !

De nincs különbség az se vagy si között!

Persze hogy nincs, mert az SE a motorkódja, az si meg au autó típus megjelelölése. :D

Én valahová lementettem az si feliratot is az astráról, hogy majd átteszem, de erre nem eltűnt?

Ja, igen, a tárgyaltakon kívül a fékrásegítő vákuumcsövét se felejtsd ott, mert másképp áll, és a gyári túl merev hogy áthajtogassa az ember.

Viszont lesz egy extra vízcsőcsatlakozásod, és most szólok, hogy annak a ledugózására a parafadugó NEM jó. :D

Link to comment
Megosztás:

Igen, mindössze annyi a különbség hogy a négyajtósnak az alja sarkos, az ötajtósé ívelt. Így ha négyajtósét akarja az ember ötajtósra tenni, akkor azt a sarkot le kell kerekíteni. Ez ugye abból adódik hogy az ötajtósnál a lámpa alatt van még egy kis csík, a sedannal meg nincs.

Nem látom, milyen kis csíkra gondolsz az ötajtósnál. Hol kell lekerekíteni. Nyilván nem a búrát, hanem a foglalatot, valami nem látszó helyen...

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/autovillamossagi_alkatresz/fenyszoro_bura_izzo/opel_vectra_a_bal_hatso_lampa_1994_1615650641.html

Link to comment
Megosztás:

Jut eszembe, x16sz vezérműtengelyéről tud valaki adatokat?

Az érdekelne hogy mennyire lehet más a c16se-hez képest? Bátyám vectráját is se-síteni akarom, de értelemszerűen ott elég lenne a szívó/kipuffsort cserélni, a többi adott. Csak a vezérműtengelyben nem vagyok biztos.

Ha még aktuális: x16sz 5mm szelepemelés 254fok

c16se 6mm szelepemelés 274fok

Nagyrészt ettől erősebb felső fordulatszám-tartományban az SI. Teljesen kompatibilisek egymással,de a 254fokosnak 5000felett vége van,míg a 274-es 6000-ig "erősödik".

Link to comment
Megosztás:

Ha még aktuális: x16sz 5mm szelepemelés 254fok

c16se 6mm szelepemelés 274fok

Nagyrészt ettől erősebb felső fordulatszám-tartományban az SI. Teljesen kompatibilisek egymással,de a 254fokosnak 5000felett vége van,míg a 274-es 6000-ig "erősödik".

Akkor mind a kettőnek van előnye hátránya is!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.