Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Miylen átmérő idomot használsz 80-as?

Akkorát mint a gyári, (asszem 50).

Ez csak teszt, aztán meglátjuk. Igazából ez úgy lesz korrekt, ha az egész légszürö rendszert átépítem, mert az se-nek alapból nagyobb csövei vannak, na meg majd a motort is ehhez kellene programozni.

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

Akkorát mint a gyári, (asszem 50).

Ez csak teszt, aztán meglátjuk. Igazából ez úgy lesz korrekt, ha az egész légszürö rendszert átépítem, mert az se-nek alapból nagyobb csövei vannak, na meg majd a motort is ehhez kellene programozni.

Én ilyen légszürő házon gondolkodom! <a  href=%7Boption%7Dhttp://kephost.hu/image-9677_4FD24DE4.jpg' alt='image-9677_4FD24DE4.jpg'> image-C230_4FD24DE4.jpg

Elküldve

Én ilyen légszürő házon gondolkodom!

Ezzel csak az a baj, h az életben normálisan sem tisztítani, sem olajozni nem fogod. Ha megfordítod( cseréled a levegő irányát), akkor sztem jobban jársz... ;)

Elküldve

De ennek pont a levegő irány a lényege!!!

Ennek lehet, de a belsejét nem fogod normálisan kezelni, az biztos. Régebben én is gondolkodtam ilyesmin, akár házilag kivitelezve. A Simotának van olyan szűrője, ami dupla szűrős, belül is nyitott. E köré tudsz építeni egy kis ügyességgel egy műanyag hengert, azt kívülről leszigeteled egy hőszigetelő paplannal, máris kész, kb. negyed áron. Az elejére rávezeted a hideg levegőt, akár ram air, és máris élvezheted, ha van mit... :D

Elküldve

Persze házilag gondoltam én is! De meg lehet ugy csinálni hogy normálisan ki lehesen takaritani!

Ezt aképet honann linkelted be ?

a ram air is megcsinálom v2000 lökösöm van és az alsó nyilás egyik felét fogom erre a célra átalakitani még a hütő akkor is kap elég levegőt szerintem!

a ram air szerintem nem el hanyagolható van hatása!

Elküldve

Persze házilag gondoltam én is! De meg lehet ugy csinálni hogy normálisan ki lehesen takaritani!

Ezt aképet honann linkelted be ?

a ram air is megcsinálom v2000 lökösöm van és az alsó nyilás egyik felét fogom erre a célra átalakitani még a hütő akkor is kap elég levegőt szerintem!

a ram air szerintem nem el hanyagolható van hatása!

igazábol ez is egy feltöltési forma, még ha nagyon kicsi hatásfokkal is, és egy feltöltött motornak kapásból más a vezérlése. na most ennél a megoldásnál nyilván nincsenek akkora különbségek, de azért én úgy gondolom hogy akkor lesz értelmes hatása, ha az elektronika is hozzá van állítva.

Elküldve

igazábol ez is egy feltöltési forma, még ha nagyon kicsi hatásfokkal is, és egy feltöltött motornak kapásból más a vezérlése. na most ennél a megoldásnál nyilván nincsenek akkora különbségek, de azért én úgy gondolom hogy akkor lesz értelmes hatása, ha az elektronika is hozzá van állítva.

A légtömegmérő nem tudja ezt lekezelni? Elvileg ez a dolga. Méri a rajta áthaladó levegő mennyiségét, az ECU ehhez képest változtatja a befecskendezést, nem?

Elküldve
A légtömegmérő nem tudja ezt lekezelni? Elvileg ez a dolga. Méri a rajta áthaladó levegő mennyiségét, az ECU ehhez képest változtatja a befecskendezést, nem?

Hát ha van rajta!

Elküldve

Hát ha van rajta!

Hacsak nem porlasztós, akkor légtömegmérőnek, légmennyiségmérőnek vagy MAP-szenzornak mindenképp kell lennie, az ECU-nak muszáj tudnia hogy mennyi levegőt szív a motor!

Elküldve

A légtömegmérő nem tudja ezt lekezelni? Elvileg ez a dolga. Méri a rajta áthaladó levegő mennyiségét, az ECU ehhez képest változtatja a befecskendezést, nem?

Konkrétan az nz-se ben pont nincs. CSak map szenzor.

Meg ugye egy szívó motornál x légmennyiség, általában teljesen más üzemállapotnak felel meg, mint ugyanaz a légmennyiség egy feltöltött motornál. És ezt az ecu nem biztos hogy úgy fogja kezelni, mint kellene, de mint mondtam ennél a megoldásnál nagy valószínűség szerint nincsenek olyan durva különbségek.

Elküldve
Konkrétan az nz-se ben pont nincs. CSak map szenzor. Meg ugye egy szívó motornál x légmennyiség, általában teljesen más üzemállapotnak felel meg, mint ugyanaz a légmennyiség egy feltöltött motornál. és ezt az ecu nem biztos hogy úgy fogja kezelni, mint kellene, de mint mondtam ennél a megoldásnál nagy valószínűség szerint nincsenek olyan durva különbségek.

Valószínűleg többször fog majd teljes terhelést érzékelni, ami ugye a légköri nyomás. A többletlevegő miatti szegény keveréket, meg dúsítja amíg a program engedi neki. Ehhez kell a módosított FW :)

Elküldve

Valószínűleg többször fog majd teljes terhelést érzékelni, ami ugye a légköri nyomás. A többletlevegő miatti szegény keveréket, meg dúsítja amíg a program engedi neki. Ehhez kell a módosított FW :)

Nálam sem bírja kezelni az ecu. 5500-6000es fordulatszámnál 3madikban dobálja a hibát légtömegmérő(magas feszültség)-re :)

Elküldve

Nálam sem bírja kezelni az ecu. 5500-6000es fordulatszámnál 3madikban dobálja a hibát légtömegmérő(magas feszültség)-re :)

Olyan fordulatoknál tartok attól, hogy valami mechanikai hibakódot dob a rendszer, amit végképpen nem szeretnék :D A Multeces 1.6 motoroknál szívócsőnyomás érzékelő van! Tartós "hiba" esetén elképzelhető, hogy erre is kiakad --> buherált program :D

Elküldve

Van itt olyan szaki aki tudja ezeket az epromokat buherálni?

Mert gondolom a vectránál itt az ecut ki kell szerelni szét kell szedni és csak úgy lehet írni ill letölteni majd visszatölteni a buherált programot

Elküldve

Van itt olyan szaki aki tudja ezeket az epromokat buherálni?

Mert gondolom a vectránál itt az ecut ki kell szerelni szét kell szedni és csak úgy lehet írni ill letölteni majd visszatölteni a buherált programot

Itt helyben nincs, de ha jól tudom érden van egy elég profi társaság. Amúgy meg a vectrából nem egy nagy was ist das kiszedni az ecut.

Elküldve

Itt helyben nincs, de ha jól tudom érden van egy elég profi társaság. Amúgy meg a vectrából nem egy nagy was ist das kiszedni az ecut.

de az ecubol még ki kell veni az epromot szerintem és ugy irják egy eprom iróba de ez most csak a kisujambol szoptam!

Elküldve

de az ecubol még ki kell veni az epromot szerintem és ugy irják egy eprom iróba de ez most csak a kisujambol szoptam!

Ja. Kb 3-5 csavar fogja a burkolatot, az epromot meg ki lehet pattintani.
Elküldve

Az mitől van hogy tartós 3000-3100as fordulatnál(5ben 130-135ös tempónál) kb. 1perc után kidobja a 13mas hibakódot hogy lambdaszonda-nincs feszültségváltozás??

Elküldve

Az mitől van hogy tartós 3000-3100as fordulatnál(5ben 130-135ös tempónál) kb. 1perc után kidobja a 13mas hibakódot hogy lambdaszonda-nincs feszültségváltozás??

Szép napot4

nekem egyszer az miat dobálta ezt a hiba kódot mert nem volt rendes test a lambdának hegesztetem egy csavart a kipufogóra és vittem testet a kaszniról!

Elküldve
Bizonyára soha nem jártak vele vasazni... :DD

Ez az egy ami el szomorit a vectrát iletően! csak az vigasztal hogy ezeket az autókat karban is kell tartani de az a fajta( ember )nem arról hires hogy vigyázna rá stb...

Elküldve

Ez az egy ami el szomorit a vectrát iletően! csak az vigasztal hogy ezeket az autókat karban is kell tartani de az a fajta( ember )nem arról hires hogy vigyázna rá stb...

Nem tudom, hogy van felétek, de mi felénk, ha megemlíti valaki a vectra-t, egyből jön, hogy a f.e.k.a. vectra-ád van. Na ez is elszomorító, de ezzel még annyira nem is lenne gond, hanem ahogy elhanyagolják, leélik ezeket az autók az a szomorú tényleg:(
Elküldve

Hát ez mi felénk is igy van! 3 honapja vetünk még egyet az öcsémnek most meg harmadik öcsémnek is akartam egyett!

az első 1 perc telefonbeszélgetés ugy zajlot hogy a feleségem meg a sogornőm halgata kihangositva mivel ök tanárok és beazanositoták hogy .... és akkor már nem is folytatam tovább

nem sikerült venni harmadik vectrát sajna vincze árpiét akartam volna de őt e téren nem lehet ki ismerni igy hát vetünk egy astra f c16si .

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.