Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Miylen átmérő idomot használsz 80-as?

Akkorát mint a gyári, (asszem 50).

Ez csak teszt, aztán meglátjuk. Igazából ez úgy lesz korrekt, ha az egész légszürö rendszert átépítem, mert az se-nek alapból nagyobb csövei vannak, na meg majd a motort is ehhez kellene programozni.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Akkorát mint a gyári, (asszem 50).

Ez csak teszt, aztán meglátjuk. Igazából ez úgy lesz korrekt, ha az egész légszürö rendszert átépítem, mert az se-nek alapból nagyobb csövei vannak, na meg majd a motort is ehhez kellene programozni.

Én ilyen légszürő házon gondolkodom! <a  href=%7Boption%7Dhttp://kephost.hu/image-9677_4FD24DE4.jpg' alt='image-9677_4FD24DE4.jpg'> image-C230_4FD24DE4.jpg

Link to comment
Megosztás:

De ennek pont a levegő irány a lényege!!!

Ennek lehet, de a belsejét nem fogod normálisan kezelni, az biztos. Régebben én is gondolkodtam ilyesmin, akár házilag kivitelezve. A Simotának van olyan szűrője, ami dupla szűrős, belül is nyitott. E köré tudsz építeni egy kis ügyességgel egy műanyag hengert, azt kívülről leszigeteled egy hőszigetelő paplannal, máris kész, kb. negyed áron. Az elejére rávezeted a hideg levegőt, akár ram air, és máris élvezheted, ha van mit... :D

Link to comment
Megosztás:

Persze házilag gondoltam én is! De meg lehet ugy csinálni hogy normálisan ki lehesen takaritani!

Ezt aképet honann linkelted be ?

a ram air is megcsinálom v2000 lökösöm van és az alsó nyilás egyik felét fogom erre a célra átalakitani még a hütő akkor is kap elég levegőt szerintem!

a ram air szerintem nem el hanyagolható van hatása!

Link to comment
Megosztás:

Persze házilag gondoltam én is! De meg lehet ugy csinálni hogy normálisan ki lehesen takaritani!

Ezt aképet honann linkelted be ?

a ram air is megcsinálom v2000 lökösöm van és az alsó nyilás egyik felét fogom erre a célra átalakitani még a hütő akkor is kap elég levegőt szerintem!

a ram air szerintem nem el hanyagolható van hatása!

igazábol ez is egy feltöltési forma, még ha nagyon kicsi hatásfokkal is, és egy feltöltött motornak kapásból más a vezérlése. na most ennél a megoldásnál nyilván nincsenek akkora különbségek, de azért én úgy gondolom hogy akkor lesz értelmes hatása, ha az elektronika is hozzá van állítva.

Link to comment
Megosztás:

igazábol ez is egy feltöltési forma, még ha nagyon kicsi hatásfokkal is, és egy feltöltött motornak kapásból más a vezérlése. na most ennél a megoldásnál nyilván nincsenek akkora különbségek, de azért én úgy gondolom hogy akkor lesz értelmes hatása, ha az elektronika is hozzá van állítva.

A légtömegmérő nem tudja ezt lekezelni? Elvileg ez a dolga. Méri a rajta áthaladó levegő mennyiségét, az ECU ehhez képest változtatja a befecskendezést, nem?

Link to comment
Megosztás:

A légtömegmérő nem tudja ezt lekezelni? Elvileg ez a dolga. Méri a rajta áthaladó levegő mennyiségét, az ECU ehhez képest változtatja a befecskendezést, nem?

Konkrétan az nz-se ben pont nincs. CSak map szenzor.

Meg ugye egy szívó motornál x légmennyiség, általában teljesen más üzemállapotnak felel meg, mint ugyanaz a légmennyiség egy feltöltött motornál. És ezt az ecu nem biztos hogy úgy fogja kezelni, mint kellene, de mint mondtam ennél a megoldásnál nagy valószínűség szerint nincsenek olyan durva különbségek.

Link to comment
Megosztás:

Konkrétan az nz-se ben pont nincs. CSak map szenzor. Meg ugye egy szívó motornál x légmennyiség, általában teljesen más üzemállapotnak felel meg, mint ugyanaz a légmennyiség egy feltöltött motornál. és ezt az ecu nem biztos hogy úgy fogja kezelni, mint kellene, de mint mondtam ennél a megoldásnál nagy valószínűség szerint nincsenek olyan durva különbségek.

Valószínűleg többször fog majd teljes terhelést érzékelni, ami ugye a légköri nyomás. A többletlevegő miatti szegény keveréket, meg dúsítja amíg a program engedi neki. Ehhez kell a módosított FW :)

Link to comment
Megosztás:

Valószínűleg többször fog majd teljes terhelést érzékelni, ami ugye a légköri nyomás. A többletlevegő miatti szegény keveréket, meg dúsítja amíg a program engedi neki. Ehhez kell a módosított FW :)

Nálam sem bírja kezelni az ecu. 5500-6000es fordulatszámnál 3madikban dobálja a hibát légtömegmérő(magas feszültség)-re :)

Link to comment
Megosztás:

Nálam sem bírja kezelni az ecu. 5500-6000es fordulatszámnál 3madikban dobálja a hibát légtömegmérő(magas feszültség)-re :)

Olyan fordulatoknál tartok attól, hogy valami mechanikai hibakódot dob a rendszer, amit végképpen nem szeretnék :D A Multeces 1.6 motoroknál szívócsőnyomás érzékelő van! Tartós "hiba" esetén elképzelhető, hogy erre is kiakad --> buherált program :D

Link to comment
Megosztás:

Van itt olyan szaki aki tudja ezeket az epromokat buherálni?

Mert gondolom a vectránál itt az ecut ki kell szerelni szét kell szedni és csak úgy lehet írni ill letölteni majd visszatölteni a buherált programot

Itt helyben nincs, de ha jól tudom érden van egy elég profi társaság. Amúgy meg a vectrából nem egy nagy was ist das kiszedni az ecut.

Link to comment
Megosztás:

Itt helyben nincs, de ha jól tudom érden van egy elég profi társaság. Amúgy meg a vectrából nem egy nagy was ist das kiszedni az ecut.

de az ecubol még ki kell veni az epromot szerintem és ugy irják egy eprom iróba de ez most csak a kisujambol szoptam!

Link to comment
Megosztás:

Az mitől van hogy tartós 3000-3100as fordulatnál(5ben 130-135ös tempónál) kb. 1perc után kidobja a 13mas hibakódot hogy lambdaszonda-nincs feszültségváltozás??

Szép napot4

nekem egyszer az miat dobálta ezt a hiba kódot mert nem volt rendes test a lambdának hegesztetem egy csavart a kipufogóra és vittem testet a kaszniról!

Link to comment
Megosztás:

Ez az egy ami el szomorit a vectrát iletően! csak az vigasztal hogy ezeket az autókat karban is kell tartani de az a fajta( ember )nem arról hires hogy vigyázna rá stb...

Nem tudom, hogy van felétek, de mi felénk, ha megemlíti valaki a vectra-t, egyből jön, hogy a f.e.k.a. vectra-ád van. Na ez is elszomorító, de ezzel még annyira nem is lenne gond, hanem ahogy elhanyagolják, leélik ezeket az autók az a szomorú tényleg:(
Link to comment
Megosztás:

Hát ez mi felénk is igy van! 3 honapja vetünk még egyet az öcsémnek most meg harmadik öcsémnek is akartam egyett!

az első 1 perc telefonbeszélgetés ugy zajlot hogy a feleségem meg a sogornőm halgata kihangositva mivel ök tanárok és beazanositoták hogy .... és akkor már nem is folytatam tovább

nem sikerült venni harmadik vectrát sajna vincze árpiét akartam volna de őt e téren nem lehet ki ismerni igy hát vetünk egy astra f c16si .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.