RAZERX Elküldve Május14, 2012 Megoszt Elküldve Május14, 2012 Szívesen kipróbálnám azt az se motoros vekit!!! De ha lehet ne feled a leírást ! gondolom komplett kábelköteg csere az volt!? De menije kell annak 200 szerintem az enyém sima 1.6 i e16nz 172 tud ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május15, 2012 Megoszt Elküldve Május15, 2012 Szívesen kipróbálnám azt az se motoros vekit!!! De ha lehet ne feled a leírást ! gondolom komplett kábelköteg csere az volt!? De menije kell annak 200 szerintem az enyém sima 1.6 i e16nz 172 tud ! Ééés itt van! Megérkezett! http://napivuki.blog..._c16se_atepites Vegyétek vigyétek! :D Egyébként az NZ-vel ment nekem 180-at max a veci, szóval az a 190 tök valós, tekintve hogy a hasznos fordulatszám tartomány ugyanaz, nem pörög többet ez a motor sem, és az áttétel sem változott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május15, 2012 Megoszt Elküldve Május15, 2012 ÉÉÉs itt van! MegÉrkezett! http://napivuki.blog..._c16se_atepites VegyÉtek vigyÉtek! :D EgyÉbkÉnt az NZ-vel ment nekem 180-at max a veci, szóval az a 190 tök valós, tekintve hogy a hasznos fordulatszám tartomány ugyanaz, nem pörög többet ez a motor sem, És az áttÉtel sem változott. Szép estét! Hát gratula ! Fogyasztásban menyi különbség van? Én is belefogok egy ilyen átépitésbe megkereshetlek majd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május15, 2012 Megoszt Elküldve Május15, 2012 Ééés itt van! Megérkezett! http://napivuki.blog..._c16se_atepites Vegyétek vigyétek! :D Egyébként az NZ-vel ment nekem 180-at max a veci, szóval az a 190 tök valós, tekintve hogy a hasznos fordulatszám tartomány ugyanaz, nem pörög többet ez a motor sem, és az áttétel sem változott. Gratula! Kész a remekmű! :D Egyből két kérdés is hozzá: motorikusan csak hengerfejcserével nem SE-síthető? Pénzügyileg mennyi volt a vége? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Gratula! Kész a remekmű! :D Egyből két kérdés is hozzá: motorikusan csak hengerfejcserével nem SE-síthető? Pénzügyileg mennyi volt a vége? 1: Nem teljesen, mert az SE dugattyú más kialakítású. De lehet úgy is, csak kevesebb "lovat" fogsz kapni. Viszont megmarad a motorszám! 2: Nem tudom, de engem is érdekelne. Bár tudom, hogy Wookie igen olcsón vette a donort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Szép estét! Hát gratula ! Fogyasztásban menyi különbség van? Én is belefogok egy ilyen átépitésbe megkereshetlek majd? Most olyan 6.5-öt evett, de nem volt kímélve és meg is volt pakolva. Természetesen állok rendelkezésedre! :) Gratula! Kész a remekmű! :D Egyből két kérdés is hozzá: motorikusan csak hengerfejcserével nem SE-síthető? Pénzügyileg mennyi volt a vége? Lehetni lehet, de abból akkor csak c16ne lesz, ugyanis az se 9.5:1, az nz viszont 9.2:1 kompresszióviszonyú, így nem hiszem hogy meglenne az a többlet teljesítmény. Ráadásul emiatt nem csak hfej de a dugattyúk is különböznek. A köv projekt amúgy bátyám x16sz átépítése lesz, de csak szívó és kipufogósor cserével, egyrészt mert azon megvan már minden jeladó alapból, meg dis gyujtás, stb, másrészt annak 10:1-es kompresszióviszonya van. :D Pénzügyileg nem számoltam össze, mert nem abban térül meg, de nagyvonalakban: astra ára 116 euro (~35eft) öt napos rendszám 90euro benzin haza ~110euro vennem kellett egy szíjtárcsát, 3000 ft kiput egy tízesért csinálták meg. benzinpumpa egy tizes volt szintén, de ha nem nyírjuk ki a gyárit, azt sem kellett volna venni DE. Eladtam az astrából a szervót egy huszasért, plusz volt rajta négy DOTZ alufelni, elöl sportülés, toronymerevítő, motoros lámpák stb, ezek nagyrésze átkerült vagy az én vagy a bátyám vectrájába, valamint ott van még egy hibátlan váltó, tetőablak, légzsákos kormány stb amit mind el lehet adni. Még az is lehet hogy a végén nullára jövök ki. :) Mindenesetre, aki egy ilyenbe belefog, javaslom hogy komplett donor autót vegyen, mert akkor minden ott van kéznél, meg lehet lesni is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bundee Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Most olyan 6.5-öt evett, de nem volt kímélve és meg is volt pakolva. Természetesen állok rendelkezésedre! :) Lehetni lehet, de abból akkor csak c16ne lesz, ugyanis az se 9.5:1, az nz viszont 9.2:1 kompresszióviszonyú, így nem hiszem hogy meglenne az a többlet teljesítmény. Ráadásul emiatt nem csak hfej de a dugattyúk is különböznek. A köv projekt amúgy bátyám x16sz átépítése lesz, de csak szívó és kipufogósor cserével, egyrészt mert azon megvan már minden jeladó alapból, meg dis gyujtás, stb, másrészt annak 10:1-es kompresszióviszonya van. :D Pénzügyileg nem számoltam össze, mert nem abban térül meg, de nagyvonalakban: astra ára 116 euro (~35eft) öt napos rendszám 90euro benzin haza ~110euro vennem kellett egy szíjtárcsát, 3000 ft kiput egy tízesért csinálták meg. benzinpumpa egy tizes volt szintén, de ha nem nyírjuk ki a gyárit, azt sem kellett volna venni DE. Eladtam az astrából a szervót egy huszasért, plusz volt rajta négy DOTZ alufelni, elöl sportülés, toronymerevítő, motoros lámpák stb, ezek nagyrésze átkerült vagy az én vagy a bátyám vectrájába, valamint ott van még egy hibátlan váltó, tetőablak, légzsákos kormány stb amit mind el lehet adni. Még az is lehet hogy a végén nullára jövök ki. :) Mindenesetre, aki egy ilyenbe belefog, javaslom hogy komplett donor autót vegyen, mert akkor minden ott van kéznél, meg lehet lesni is. Ahogy utánanéztem tegnap, én is rájöttem, hogy NE lenne belőle. Bár a befecske meg a gyújtás miatt nembiztos, hogy nem érné meg. Lényeg ami lényeg, hogy nem nagyságrendi minuszos így az átalakítás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Wookie! A szívócsonkos képet honnan lőtted? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május16, 2012 Megoszt Elküldve Május16, 2012 Ahogy utánanéztem tegnap, én is rájöttem, hogy NE lenne belőle. Bár a befecske meg a gyújtás miatt nembiztos, hogy nem érné meg. Lényeg ami lényeg, hogy nem nagyságrendi minuszos így az átalakítás! Valóban nem, egyébként meg ja, így már pl sokkal könnyebben lehet etanolosítani a motort, mint egy NZ-t. Wookie! A szívócsonkos képet honnan lőtted? :) ebay. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Valóban nem, egyébként meg ja, így már pl sokkal könnyebben lehet etanolosítani a motort, mint egy NZ-t. ebay. :D Ki a f@szom ebayezik a kepemmel? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Ki a f@szom ebayezik a kepemmel? A skizofrénia első jelei? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 A skizofrénia első jelei? :D A bizniszrol minden enem tud.. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 A bizniszrol minden enem tud.. :D Nah helyes helyes. Ezzel én is így vagyunk :lurker: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Normálisak vagytok? A hangok is megmondták? :D Amúgy kisblokkra létezik hatos váltó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Szerintetek 1.7 cdti-t bele engednének szerelni A vekibe?:D Az is Isuzu motor, ugyanúgy 1686 ccm mint a régi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Ez motor dolog meg papírozás! Most már a vizsgán a kutya nem fog vele foglalkozni milyen motor van benne mert meg sem nézik a motorszámot! Csak eredetiség vizsgán vagy ha mondjuk öszacsukod és a biztosító nézi ott lehet problematika ! Motort bármilyet bele rakhatsz akkar trabantot is csak legyen pénzed megfizetni a tervezőt a kpm stb... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Tudtommal az Opelnak a C Vectrás időkig bezárólag egyetlen egy hatfokozatú váltója volt, az F28 (Calibra/Vectra Turbo), de az meg sztem nem megy fel kisblokkra.... @isi: Senki nem fog pisztolyt nyomni a halántékodhoz amikor be akarod szerelni a CDTi-t, szóval engedni engednék, de hogy te azt le nem papírozod az életben az is biztos. Legalábbis itt Magyarországon nem, mert külföldön sok minden megtörténhet.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 Tudtommal az Opelnak a C Vectrás időkig bezárólag egyetlen egy hatfokozatú váltója volt, az F28 (Calibra/Vectra Turbo), de az meg sztem nem megy fel kisblokkra.... @isi: Senki nem fog pisztolyt nyomni a halántékodhoz amikor be akarod szerelni a CDTi-t, szóval engedni engednék, de hogy te azt le nem papírozod az életben az is biztos. Legalábbis itt Magyarországon nem, mert külföldön sok minden megtörténhet.... valahol aszem az ebay láttam f28 váltóra átalakítót kis blokkra de már akkor sem értetem minek egy 7 sebességes váltó pici mocira Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 valahol aszem az ebay láttam f28 váltóra átalakítót kis blokkra de már akkor sem értetem minek egy 7 sebességes váltó pici mocira 6-ot akartál írni, nem? Amúgy az F28 hidraulikus kuplungos ugye? Szóval X20XEV-re is csak átalakítóval menne fel gondolom a gyári F18+ helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Május17, 2012 Megoszt Elküldve Május17, 2012 valahol aszem az ebay láttam f28 váltóra átalakítót kis blokkra de már akkor sem értetem minek egy 7 sebességes váltó pici mocira Hát most hogy végigtoltam végsebesség közelében ezt az utat az SE-vel, rájöttem, hogy pályázáshoz elférne egy hatodik fokozat is. Bár az ötös alapból elég hosszú a többi autóhoz képest. Persze nem akarok minden áron, csak ha van ilyen opció, akkor miért ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex75 Elküldve Május18, 2012 Megoszt Elküldve Május18, 2012 6-ot akartál írni, nem? Amúgy az F28 hidraulikus kuplungos ugye? Szóval X20XEV-re is csak átalakítóval menne fel gondolom a gyári F18+ helyett. Mechanikus. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Május18, 2012 Megoszt Elküldve Május18, 2012 Mechanikus. Akkor ezt elég korrektül benéztem :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
RAZERX Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Akkor ezt elég korrektül benéztem :) Mechanikus. Tehát nem hatot akartam írni hanem hetet! Mert ugye 6 előre 1 hátra az hét sebesség a hátramenetet mindig hozzá kell számolni szerintem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Május19, 2012 Megoszt Elküldve Május19, 2012 Sosem számolják hozzá... ha így lenne akkor a kétsebességes automata lenne egy előre, egy hátra oszt viszlát? Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Május20, 2012 Megoszt Elküldve Május20, 2012 Kész az autóm 4napja kb. Ami lett vele csinálva: Hengerfej égéstér polírozva, szelepek polírozva, becsiszolva, Szívósor teljesen kipucolva hidegzsíroldóval, EGR szelep kiiktatva(elektronikája lóg a levegőbe.. :)), C20XE hengerkénti leömlő, C18XE vezérműtengelyek, kartergáz kivezetve a kasztni alá, hengerfej teljesen leszedetve(szelepülék széléig, ennyit engedett max.). Gyári ECU. Tapasztalalok ebből a kb. 250km ből: sokkal érzékenyebb a gázra, rugalmasabban gyorsul, picit csőhang magasabb fordulaton gyorsításkor(C20XE hangjára emlékeztet.. :)) 3ezertől elég jól leadja a nyomatékot, 5ezer felett brutális +le, fogyasztás 9-100as nyugis tempóval pici várossal és szigorúan MOL 95 benzinnel: 6,0liter! Chipen agyalok még, de ez már a jövő zenéje, most anyagilag kicsit fel kell tornásznom magam.. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts