burns Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Sziasztok! Vélemények? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr..._2.0_gt-5392398 Idősebb, mint a régi, amit olcsóbban adtam el a gázszettel, de talán jobb a motorja, 5 ajtós, és olyan széééép :lol: Szerintem... Ilyenem már volt egyszer szürkében, alufelnivel. A kasznija hulladék volt, de minden más... Hűűűű :D Ti mit gondoltok?
Thor Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Sziasztok! Vélemények? http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectr..._2.0_gt-5392398 Idősebb, mint a régi, amit olcsóbban adtam el a gázszettel, de talán jobb a motorja, 5 ajtós, és olyan széééép :lol: Szerintem... Ilyenem már volt egyszer szürkében, alufelnivel. A kasznija hulladék volt, de minden más... Hűűűű :D Ti mit gondoltok? Tetszetős! Ha a leírtaknak megfelelő az állapot és a motor sincs kinyírva, akkor még akár jó is lehet! :devlish:
burns Elküldve Január3, 2012 Elküldve Január3, 2012 Tetszetős! Ha a leírtaknak megfelelő az állapot és a motor sincs kinyírva, akkor még akár jó is lehet! :lol: Ugye?! :D Egyébként tudtok nekem tanácsot adni, hogy az Opel 16V-s motorjai közül melyikkel érdemes foglalkozni?
RAZERX Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 JO reggelt hadamtol kaptam egy short shiftert nem tudja valaki hogy melyik oldalra kerul a hoszabik ága motor fele nez vagy a valto fele
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Ugye?! :lol: Egyébként tudtok nekem tanácsot adni, hogy az Opel 16V-s motorjai közül melyikkel érdemes foglalkozni? Milyen értelemben szeretnél foglalkozni vele? :D Tuning, vagy utcai használat?
RAZERX Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 HAdam92 beszereltem ezt short shivtert de nem tokeletes van ezzel valiknek tapasztalata aki vasarolt ilyet.???
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 HAdam92 beszereltem ezt short shivtert de nem tokeletes van ezzel valiknek tapasztalata aki vasarolt ilyet.??? Pontatlan? Nehezen kapcsolható?
Stefan Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Ugye?! :lol: Egyébként tudtok nekem tanácsot adni, hogy az Opel 16V-s motorjai közül melyikkel érdemes foglalkozni? Ha jó állapotban van, akkor szerintem akármelyik jó. Mondjuk akkor már XE nem pedig az XEV már csak az egyszerűbb konstrukció miatt is :D Sajnos nagy eséllyel nyúzott mindegyik. Ha egyszer meg van csinálva és utána oda van rá figyelve, akkor ugyanolyan megbízható, mint egy NE. Én is az enyémet hengerfejesen vettem és sok meló volt, mire rendbe lett rakva, de azóta (lekopogom) semmi gond nincs vele.
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Ha jó állapotban van, akkor szerintem akármelyik jó. Mondjuk akkor már XE nem pedig az XEV már csak az egyszerűbb konstrukció miatt is :lol: Sajnos nagy eséllyel nyúzott mindegyik. Ha egyszer meg van csinálva és utána oda van rá figyelve, akkor ugyanolyan megbízható, mint egy NE. Én is az enyémet hengerfejesen vettem és sok meló volt, mire rendbe lett rakva, de azóta (lekopogom) semmi gond nincs vele. Látom még mindig eladósorban... Vannak érdeklődők legalább?
Stefan Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Látom még mindig eladósorban... Vannak érdeklődők legalább? Egy ember volt megnézni múltkor, talán tetszett is neki, de azóta nem hívott, de kb. amúgy senki :lol:
RAZERX Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Egy ember volt megnézni múltkor, talán tetszett is neki, de azóta nem hívott, de kb. amúgy senki :lol: Sziasztok! Milyen áron árulod?
RAZERX Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Pontatlan? Nehezen kapcsolható? Szia! Csak a hátramenet! a többi elég jó és kb 40-45% lett kevesbb az ut megy kcsit keményebb lett a váltás viszont a zizegés megszűnt!
Alex75 Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Ha jó állapotban van, akkor szerintem akármelyik jó. Mondjuk akkor már XE nem pedig az XEV már csak az egyszerűbb konstrukció miatt is :lol: Sajnos nagy eséllyel nyúzott mindegyik. Ha egyszer meg van csinálva és utána oda van rá figyelve, akkor ugyanolyan megbízható, mint egy NE. Én is az enyémet hengerfejesen vettem és sok meló volt, mire rendbe lett rakva, de azóta (lekopogom) semmi gond nincs vele. Milyen anomáliák voltak, amikor hengerfejes volt?
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Milyen anomáliák voltak, amikor hengerfejes volt? Izgulsz a Tiéd miatt? :lol:
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Szia! Csak a hátramenet! a többi elég jó és kb 40-45% lett kevesbb az ut megy kcsit keményebb lett a váltás viszont a zizegés megszűnt! És összességében milyennek érzed? Megérte?
Alex75 Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Izgulsz a Tiéd miatt? :lol: Paranoiás vagyok, és? :D
Thor Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Paranoiás vagyok, és? :devlish: Húúúúúú én is :lol: Múltkor zörgött valami lemez-szerűség a vezérlésoldalon, de nem jöttem rá, hogy honnan jött...alig tudtam elaludni :D De azóta nem csinálta :devlish:
Alex75 Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Húúúúúú én is :lol: Múltkor zörgött valami lemez-szerűség a vezérlésoldalon, de nem jöttem rá, hogy honnan jött...alig tudtam elaludni :D De azóta nem csinálta :devlish: :devlish:
RAZERX Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 És összességében milyennek érzed? Megérte? Hát is is! egy idő után úgy is megszokom ezt is fura hogy hamarabb kell a lábamat felemelni a kuplungról...
burns Elküldve Január4, 2012 Elküldve Január4, 2012 Milyen értelemben szeretnél foglalkozni vele? :lol: Tuning, vagy utcai használat? Tisztán utcai használatra. Mondjuk gáz szett beszerelése után. Mindenkitől csak azt hallom, hogy a 16V-vel gyakran gondok vannak, és drága szerviz. Ezért lennék kíváncsi felhasználói véleményekre, tapasztalatokra. B vectra 1.6 16V v. B vectra 2.0V?
Thor Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Tisztán utcai használatra. Mondjuk gáz szett beszerelése után. Mindenkitől csak azt hallom, hogy a 16V-vel gyakran gondok vannak, és drága szerviz. Ezért lennék kíváncsi felhasználói véleményekre, tapasztalatokra. B vectra 1.6 16V v. B vectra 2.0V? Hát személy szerint nem bántam meg az X20XEV-t. Sajnos általánosságban elmondható, hogy ha elérnek egy km-t vagy életkort akkor igénylik a törődést (szelepszárszimmering pl.). De akármelyik motornál eljön ez az idő, nem csak ezeknél. De szerintem csak egyszer kell rendbe rakni, utána megint évekig rendben lesz. Mennyit használnád városban (fogyasztás miatt)?
kendre Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Sziasztok! Néhány kérdés felgyűlt, C20NE motoros vekimmel kapcsolatban: 1. A műszerfalban a fűtés szabályzónál kiégett egy-két izzó. Meg a világítás kapcsolóban is. Utóbbit kibontottam, de valami nagyon pici izzó kell bele, nem tudtak olyat adni a boltban. Mi ezeknek az izzóknak a pontos neve, mert utánanéznék a neten. Csak van egy bolt ahol lehet kapni... Amit itt tudnak adni az egy fél centivel hosszabb, mint az eredeti. 2. Évek óta nem tudják elállítani az olajszivárgást a motornál, szelepfedél, olajteknő, olajszűrő. Van valami olyan termék ami nektek bevált? Legalább kettőt cseréltek már, de max 3 hónapíg volt jó. Az biztos, hogy utángyártott cuccok, gondolom unixos. Ősszel műszakis lesz és addígra szeretném lassacskán teljesen rendbe tenni. 3. Tegnap levegőszűrőt cseréltem, mert kezdett hangos és erőtlen lenni a motor és eszembe jutott, hogy évek óta meg sem néztem a szűrőt. Volt itthon zsír új és ki is dobtam a régit. Javult is a motor hangja, kicsivel fürgébb is lett. De! Megtartom álló helyzetben a motort kb 2000-es fordulaton és 100-200 rpm-et esik vissza ritmikusan. Tehát 1800-2000 között ugrál szép lassan kb 3 másodpercenként és ezt az óra is mutatja láthatóan. Mi lehet ez? Valamelyik szíjjal hajtott alkatrészem tönkre fog menni, mert ott is van egy kis surlódás hang (vízpumpa kb 15ezer Km-el ezelőtt lett cserélve), én az ékszíjasokra tippelek, azok közül is a generátorra (helyesen: alternátorra) gondolok, mert azzal még soha nem volt gondom, hozzá sem nyúltam mióta nálam van a kocsi (5 éve). Elképzelhető, hogy az okozza a fordulatszám ingadozást is? 4. Előzőhöz kapcsolódik: letesztelhetem az alternátort és a szervó pumpát úgy, hogy fellazítom őket és leveszem róluk a szíjat? Nem lesz baja, ha így indítom be a motort?
andris_C14NZ Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Hát személy szerint nem bántam meg az X20XEV-t. Sajnos általánosságban elmondható, hogy ha elérnek egy km-t vagy életkort akkor igénylik a törődést (szelepszárszimmering pl.). De akármelyik motornál eljön ez az idő, nem csak ezeknél. De szerintem csak egyszer kell rendbe rakni, utána megint évekig rendben lesz. Mennyit használnád városban (fogyasztás miatt)? amikor én vettem, akkor is előjött ez a figura, hogy mindenki azt mondta, hogy ecotec szétesik, meg mittomén...persze olyanok, akiknek sose volt :lol: én úgy vagyok vele, hogy két literesnél kisebb motorral nem fogok ez után autót venni, ha megengedhetem magamnak.
h.adam92 Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Sziasztok! Néhány kérdés felgyűlt, C20NE motoros vekimmel kapcsolatban: 1. A műszerfalban a fűtés szabályzónál kiégett egy-két izzó. Meg a világítás kapcsolóban is. Utóbbit kibontottam, de valami nagyon pici izzó kell bele, nem tudtak olyat adni a boltban. Mi ezeknek az izzóknak a pontos neve, mert utánanéznék a neten. Csak van egy bolt ahol lehet kapni... Amit itt tudnak adni az egy fél centivel hosszabb, mint az eredeti. 2. Évek óta nem tudják elállítani az olajszivárgást a motornál, szelepfedél, olajteknő, olajszűrő. Van valami olyan termék ami nektek bevált? Legalább kettőt cseréltek már, de max 3 hónapíg volt jó. Az biztos, hogy utángyártott cuccok, gondolom unixos. Ősszel műszakis lesz és addígra szeretném lassacskán teljesen rendbe tenni. 3. Tegnap levegőszűrőt cseréltem, mert kezdett hangos és erőtlen lenni a motor és eszembe jutott, hogy évek óta meg sem néztem a szűrőt. Volt itthon zsír új és ki is dobtam a régit. Javult is a motor hangja, kicsivel fürgébb is lett. De! Megtartom álló helyzetben a motort kb 2000-es fordulaton és 100-200 rpm-et esik vissza ritmikusan. Tehát 1800-2000 között ugrál szép lassan kb 3 másodpercenként és ezt az óra is mutatja láthatóan. Mi lehet ez? Valamelyik szíjjal hajtott alkatrészem tönkre fog menni, mert ott is van egy kis surlódás hang (vízpumpa kb 15ezer Km-el ezelőtt lett cserélve), én az ékszíjasokra tippelek, azok közül is a generátorra (helyesen: alternátorra) gondolok, mert azzal még soha nem volt gondom, hozzá sem nyúltam mióta nálam van a kocsi (5 éve). Elképzelhető, hogy az okozza a fordulatszám ingadozást is? 4. Előzőhöz kapcsolódik: letesztelhetem az alternátort és a szervó pumpát úgy, hogy fellazítom őket és leveszem róluk a szíjat? Nem lesz baja, ha így indítom be a motort? 1: Rizsszem izzó a becsületes neve! :lol: 2: Állítólag a Victor Reinz es tömítések nagyon jók, főleg ha megkenjük a hozzá való Victor Reinz es pasztával :D
h.adam92 Elküldve Január5, 2012 Elküldve Január5, 2012 Hát személy szerint nem bántam meg az X20XEV-t. Sajnos általánosságban elmondható, hogy ha elérnek egy km-t vagy életkort akkor igénylik a törődést (szelepszárszimmering pl.). De akármelyik motornál eljön ez az idő, nem csak ezeknél. De szerintem csak egyszer kell rendbe rakni, utána megint évekig rendben lesz. Mennyit használnád városban (fogyasztás miatt)? Csatlakozom, nagyon hálás kis motor! :lol: Meg szerintem nagyon jól is megy! Sok új autót meglehet vele szégyeníteni, na meg a koromgyárosokat is! :D
Recommended Posts