Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Mintazállat. :D

Olyan szépen keresztbe vágta magát a kreszteződésben hogy öröm volt nézni. Pedig akkor nem volt szándékos. :D

:D :P :P

Más:

A gyári gyorsulási adatokat teljes terheléssel mérik vajon?

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Elküldve
Sík úton mentél? Mennyi üzemanyag volt benne? Egyedül mentél? "Fölösleges" súly volt benne? 0-100 mennyi lehet?

:P Egyelőre ennyi kérdésem van csak :D

Igen, kb. félig, igen, nem, nem tudom, az túl gyilkos a mechanikának. Egyes kettesben nagyon meg van terhelve minden, főleg, ha elrúgja az ember. Meg aztán életszerűbb 80-90-ről gyorsítani, ennek van értelme pl előzésnél... :P

Elküldve
Az a durva hogy a 2.0 öntöttvasblokkos/hengerfejes rekordom (ami azért két mérettel nagyobb autó) az csak olyan 1100, éppen.

A Rekord hosszabb, kb olyan széles, viszont alacsonyabb. Gondolom az Astrát teletömték mindenféle merevítéssel a töréstesztek miatt. Acélból hamar összejön a 200kg...

Elküldve
Chippel utána tudtok menni a változtatásoknak, nem?

Üzemanyagnyomással gondoltam utánamenni, szélessávú lambdával, menet közben. Havassyval már beszéltem. Meglátjuk...

Elküldve
Én megpróbálnám leszedni az aljáról azt az ülepítő cuccot, és a helyére egy sík alu lemezt tennék.

Ülepítő??? Na, majd 7végén szétszedem, úgyis lesz időm, ameddig építik a rendszert...

Elküldve
Igen, kb. félig, igen, nem, nem tudom, az túl gyilkos a mechanikának. Egyes kettesben nagyon meg van terhelve minden, főleg, ha elrúgja az ember. Meg aztán életszerűbb 80-90-ről gyorsítani, ennek van értelme pl előzésnél... :D

:P Köszi a válaszokat :P

Hát valóban gyilkolja az ember a technikát egy 0-100 sprintnél, de azért én szeretek tisztában lenni azzal, hogy mi is van alattam.

Abban viszont maximálisan igazad van, hogy egy 80-120 teszt jobban tükrözi a hétköznapi használhatóságot.

Elküldve
Üzemanyagnyomással gondoltam utánamenni, szélessávú lambdával, menet közben. Havassyval már beszéltem. Meglátjuk...

Ez jól hangzik :D

Elküldve
Szerintem számolják....

Hát az vagány :D

Már van pár gyorsulási adatom mindhárom Vekire, de még van bennük potenciál. Meg a készüléknek is bizonyítania kell a pontosságot és hitelességet :P

Szóval majd megírom a végeredményeket.

A séma ez lenne:

      Idő (sec) Sebesség

60 láb 3,49 57,51

330 láb 7,51 92,28

1/8 mérföld 11,15 103,32

1000 láb - -

1/4 mérföld - -

0-20 km/h 1,50

0-60 km/h 4,46

0-100 km/h 9,80

0-120 km/h -

0-160 km/h -

0-200 km/h -

80-120 km/h -

Ez 3 menet átlagolt eredménye.

Full gyári autó, szar gumival, 45 liter benzinnel, cuccokkal és nem gyilkolva szóval nem mérvadó, de tesztnek jó volt.

Elküldve
Hát az vagány :D

Már van pár gyorsulási adatom mindhárom Vekire, de még van bennük potenciál. Meg a készüléknek is bizonyítania kell a pontosságot és hitelességet :P

Szóval majd megírom a végeredményeket.

A séma ez lenne:

      Idő (sec) Sebesség

60 láb 3,49 57,51

330 láb 7,51 92,28

1/8 mérföld 11,15 103,32

1000 láb - -

1/4 mérföld - -

0-20 km/h 1,50

0-60 km/h 4,46

0-100 km/h 9,80

0-120 km/h -

0-160 km/h -

0-200 km/h -

80-120 km/h -

Ez 3 menet átlagolt eredménye.

Full gyári autó, szar gumival, 45 liter benzinnel, cuccokkal és nem gyilkolva szóval nem mérvadó, de tesztnek jó volt.

Milyen készülék? :P

Elküldve

Írtam már a keresek rovatba is, hogy szükségem lenne klímás előtét ellenállásra. Sajnos ott senki sem jelentkezett!

Lenne tippetek, hogy honnét szerezhetek?

A debreceni bontókban nincs újonnan meg elég komoly összeg lenne.

Ha esetleg elfekvőben lenne valakinek vevő lennék rá!

Elküldve
Tetszetős... :D Xperián is futhat ez a progi? Hol lehet beszerezni?

Ha jól tudom ott is Android 2.X.X megy, mert akkor azon is van esély :P

Android Marketen fent van.

Elküldve
Sajnos a munkadíjat nem tudom, mivel lakatos cimborámmal szoktuk ketten csinálni. Maximum meg tudom kérdezni, hogy mennyi az annyi, ha érdekel.

Thor! Meg tudtad esetleg kérdezni hogy mennyiért szokták csinálni az alvázvédelmet?? Köszi előre is!

Elküldve

Más jellegű probléma: Tegnap jött vissza az autó a fényezőtől ugyanis az első lökhárító újra lett fújva. De nem is ez a lényeg! Ma szerettem volna kinyitni a motorháztetőt, de hiába húzogattam a nyitókart, nem akart kinyílni. Az tuti biztos volt hogy nem szakadt el a bowden! Nevelőfaterom jött a segítségemre s végülis ketten, közös erővel kinyitottuk úgy hogy ő ráfeszült az elejére, én pedig nyitogattam. Egyszercsak kinyílt.. Kiderült hogy nagyon meg volt feszülve elöl s ezért nem nyílt. Plusz bezsíroztuk egy kicsit mert nagyon száraz volt s most tökéletes lett!

A kérdésem arra vonatkozik hogy e történet kapcsán beszélgettük itthon hogy ha vajon mondjuk elszakad a bowden akkor hogyan lehet kinyitni a motorteret?? Erre van esetleg valakinek valami technikája?? Érdekelne azért is mert hátha esetleg így járnék a jövőben..

Elküldve
Más jellegű probléma: Tegnap jött vissza az autó a fényezőtől ugyanis az első lökhárító újra lett fújva. De nem is ez a lényeg! Ma szerettem volna kinyitni a motorháztetőt, de hiába húzogattam a nyitókart, nem akart kinyílni. Az tuti biztos volt hogy nem szakadt el a bowden! Nevelőfaterom jött a segítségemre s végülis ketten, közös erővel kinyitottuk úgy hogy ő ráfeszült az elejére, én pedig nyitogattam. Egyszercsak kinyílt.. Kiderült hogy nagyon meg volt feszülve elöl s ezért nem nyílt. Plusz bezsíroztuk egy kicsit mert nagyon száraz volt s most tökéletes lett!

A kérdésem arra vonatkozik hogy e történet kapcsán beszélgettük itthon hogy ha vajon mondjuk elszakad a bowden akkor hogyan lehet kinyitni a motorteret?? Erre van esetleg valakinek valami technikája?? Érdekelne azért is mert hátha esetleg így járnék a jövőben..

A1-nél ki lehet bányászni a hűtőrácsot, és onnan meg már hűtő és a zárhíd közt benyúlva (akinek kicsi a keze) kilehet nyitni, A2-nél a csavarozott maszk miatt ez már nem játszik, legfeljebb roncsolással. Másképp legfeljebb megemelve, alá mászva, és alulról felnyúlva talán, de úgy még sosem próbáltam.

Elküldve
A1-nél ki lehet bányászni a hűtőrácsot, és onnan meg már hűtő és a zárhíd közt benyúlva (akinek kicsi a keze) kilehet nyitni, A2-nél a csavarozott maszk miatt ez már nem játszik, legfeljebb roncsolással. Másképp legfeljebb megemelve, alá mászva, és alulról felnyúlva talán, de úgy még sosem próbáltam.

Sejtettem hogy nekem a második verzió játszik, főleg hogy 94-es,A2-es verzióról van szó! :P

Azóta megkérdeztem én is egyik autószerelő ismerősömet s ő is ugyanezt mondta hogy sajna nagy valószínűséggel csak roncsolással lehetne kinyitni illetve meg lehetne próbálni felnyúlni... :D

Elküldve
Én megpróbálnám leszedni az aljáról azt az ülepítő cuccot, és a helyére egy sík alu lemezt tennék.

Szétszedtem a szívódobozt, tényleg vákuumvezérelt, az ECU két vákuumkapcsolón keresztül adja rá a vákuumot egy membránra, ami nyit-zár egy belső pillangó(?)sort. Nyitott állapotban rövidül a szívócső hossza. Majd teszek fel képeket.

Elküldve
Sejtettem hogy nekem a második verzió játszik, főleg hogy 94-es,A2-es verzióról van szó! :P

Azóta megkérdeztem én is egyik autószerelő ismerősömet s ő is ugyanezt mondta hogy sajna nagy valószínűséggel csak roncsolással lehetne kinyitni illetve meg lehetne próbálni felnyúlni... :D

Igazság szerint a hűtőmaszk két részből áll, a festett, és a rács maga, na már most ezek 15 év után szeretnek egymástól elválni, szóval egy határozottabb rántással valszeg leválna a keret, utána meg talán hozzáférni a csavarokhoz egy villáskulccsal, de még mindíg nem biztos hogy kifér maga a rács. (utána egy müanyagos szaki 5 perc alatt csinál a kettőből megint egyet)

A felnyúlás is csak annak jó akinek nem v6-a van. :P

Elküldve
Igazság szerint a hűtőmaszk két részből áll, a festett, és a rács maga, na már most ezek 15 év után szeretnek egymástól elválni, szóval egy határozottabb rántással valszeg leválna a keret, utána meg talán hozzáférni a csavarokhoz egy villáskulccsal, de még mindíg nem biztos hogy kifér maga a rács. (utána egy müanyagos szaki 5 perc alatt csinál a kettőből megint egyet)

A felnyúlás is csak annak jó akinek nem v6-a van. :P

Hát ez engem nem fenyeget... :P :D

Elküldve

Azt nem tudja valaki véletlenül, hogy hogyan lehet kiiktatni azt a funkcióját a gyújtáskapcsolónak, hogy ha indítózásig fordítottuk a kulcsot, akkor már még egyszer nem engedi odáig fordítani, hanem ki kell venni a kulcsot, és csak akkor lehet.

rohadt idegesítő, és a másik két vectránkban nincs ilyesmi.

Elküldve

Kivenni? :D

Sztem nem kell kivenni, csak elég visszafordítani a kulcsot teljesen. Amúgy elvileg védelmi funkciója lenne, azért van hogy az esetlegesen már járó motorra már ne indíthassál rá még egyszer. Ma már széria minden autóban, sztem már a Vectrában is az volt.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.