Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

A tömítés az nálam is feketelistás... Már 2X leszedtem a fedelet és már pasztával raktam össze, de még így is szivárog az olaj :icon4:

Az a lényeg, hogy megy magabiztosan :icon4:

Akkor elmondható, hogy jó vétel volt, vagy ez még korai?

Nem, nem korai. Ennyit megért. Idővel úgyis jobb lesz. :D ;)

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Thor! Neked mennyi az alapjárati fogyasztásod? Nekem most így gyári légszűrővel, új katalizátorral, és a katalizátortól végig 55ös rendszerrel, gázgyorsító középdobbal, remus hátsódobbal 0,7-0,8liter/óra :icon4: Eddig meg 1-1,1 volt :D

Hát, az érdekes :icon4:

0,9 volt a legkevesebb idáig amit láttam. Alap az 1-1,2 között szokott lenni.

Ha az égiek is úgy akarják, akkor a héten lesz már az enyémben is Vekibe való (most Omega A) BC. Elviszem átprogiztatni és megmondom, hogy mennyi az annyi a 4 leömlővel.

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Egyik opelos társunk vectráját ellopták Nagytétényből. Sötétkék Opel Vectra 2000 16V, a rendszáma CYV-952, motorszáma C20XE14141836, Különös ismertetőjele,hogy egy kobra van a szélvédőn a tükör előtt. Feltehetőleg Érd, Diósd, Tárnok, Ercsi könyékén lehet, legalább is arra menekültek. Ha valaki hallott róla vmit,vagy esetleg vkinek ezt a motorszámú C20xe mocit akarnák eladni, kérem szóljon!!!

Üdv:Gyu

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Egyik opelos társunk vectráját ellopták Nagytétényből. Sötétkék Opel Vectra 2000 16V, a rendszáma CYV-952, motorszáma C20XE14141836, Különös ismertetőjele,hogy egy kobra van a szélvédőn a tükör előtt. Feltehetőleg Érd, Diósd, Tárnok, Ercsi könyékén lehet, legalább is arra menekültek. Ha valaki hallott róla vmit,vagy esetleg vkinek ezt a motorszámú C20xe mocit akarnák eladni, kérem szóljon!!!

Üdv:Gyu

:icon4: :icon4: Nem gondoltam volna hogy Vectrát lopkodnak még.. Előbb gondolnék arra hogy milliós autókat lopnak... :D ;)

Ezentúl akkor jobban figyelek majd az utakon, bár az sanszos hogy már darabokban van! ;)

Link to comment
Megosztás:

Srácok!

Egyik opelos társunk vectráját ellopták Nagytétényből. Sötétkék Opel Vectra 2000 16V, a rendszáma CYV-952, motorszáma C20XE14141836, Különös ismertetőjele,hogy egy kobra van a szélvédőn a tükör előtt. Feltehetőleg Érd, Diósd, Tárnok, Ercsi könyékén lehet, legalább is arra menekültek. Ha valaki hallott róla vmit,vagy esetleg vkinek ezt a motorszámú C20xe mocit akarnák eladni, kérem szóljon!!!

Üdv:Gyu

Mi is figyeljük Párommal... Részvétem :D

Link to comment
Megosztás:

A tömítés az nálam is feketelistás... Már 2X leszedtem a fedelet és már pasztával raktam össze, de még így is szivárog az olaj :icon4:

Az a lényeg, hogy megy magabiztosan ;)

Akkor elmondható, hogy jó vétel volt, vagy ez még korai?

Lehet, hogy elkiabáltuk. :icon4:

Tegnap otthagyott Mátraházán.

A gyújtásmodul adta be a kulcsot.Még szerencse, hogy vannak olyan barátaim, akik jönnek segíteni, ha baj van. Opelosfater hozott egy komplett elosztót, nem egészen 5 perc alatt kicseréltük, és már "múkoggy" volt. :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy elkiabáltuk. :icon4:

Tegnap otthagyott Mátraházán.

A gyújtásmodul adta be a kulcsot.Még szerencse, hogy vannak olyan barátaim, akik jönnek segíteni, ha baj van. Opelosfater hozott egy komplett elosztót, nem egészen 5 perc alatt kicseréltük, és már "múkoggy" volt. :D

Pfff, na én nem szeretnék így járni sohasem! ;) Remélem hogy soha nem kerül erre sor! :icon4: Azért az tök pozítiv hogy tényleg vannak olyan barátaid akikre ilyen helyzetben is számíthatsz! ;) Ahogy a mondás is tartja: Bajban ismerszik meg az igaz barát!

Link to comment
Megosztás:

Még eddig nem szedtem szét. Ki van az kábelezve? Vagy esetleges a dolog?

Rá kell nézni hátha , de jó alaposan, mert először én sem találtam meg :D

Hozzá volt kötegelőzve egy vastag kábelkorbácshoz, de olyan furcsán állt, hogy akárhogy tekergettem, feszegettem először nem láttam meg, pedig a rádiót, az órát is levettem és alulról is megbontottam.

Link to comment
Megosztás:

Még eddig nem szedtem szét. Ki van az kábelezve? Vagy esetleges a dolog?

Sztem neked nem lesz benne még a kábelezés sem, amennyire tudom 1.8-as motor alatt (de lehet hogy 2.0 alatt) nem szereltek BC-t a Vectrába.

Azért én bízok benne, mert CDX-es a masina. Ám most nem szedem szét ezért.

Link to comment
Megosztás:

Még eddig nem szedtem szét. Ki van az kábelezve? Vagy esetleges a dolog?

Nyomoztam egy kicsit a dolog kapcsán, és a következőre jutottam:

Először is meakulpáznom kell amiatt hogy azt találtam mondani hogy 1.6-ban nem lehet BC. Nos, lehet. Egyedül dízelekbe nem lehetett még rendelni sem.

Viszont ettől még nem törvényszerű hogy be van kábelezve. A megoldás kulcsa amúgy az autód modelléve lesz. Az a helyzet hogy a '94-es modellévben (ez ugye '93 szeptemberétől '94 augusztisáig tartott Opeléknál) csak a GT, a Turbo és a V6 Exclusive felszereltségben volt gyárilag BC, az összes többihez lehetett kérni, viszont ebben a modellévben még nem volt CDX felszereltség, csak CD meg CD Diamant.

Ebből kiindulva a te autód nagy valószínűséggel '95-ös modellév ('94 szeptemberétől '95 augusztusáig), ott a gyári prospektus szerint már létezik CDX felszereltség, viszont ugyanezen prospektus tanúsága szerint ebben a modellévben a BC eltűnt a rendelhető extrák sorából, és már csak DID-t (Dual Info Display; felül hőmérő, alul óra) raktak a Vectrákba, igaz azt viszont alapban, minden felszereltséghez, nem kellett külön rendelni.

Úgyhogy az van hogy ha a te autód '94-es modellévű (ugye a'94-es gyártási év az lehet '95-ös modellév is, ha szeptember utáni gyártású az autód), akkor sanszos lehet hogy benne van a BC sárga csatlakozója, ha viszont '95-ös, akkor valószínűbb hogy nincsen, hacsak nem esetleg Güntherék az összerakásnál egy előző évről maradt ('94-es) kábelköteget fűztek be az autódba.

A modellévet pedig úgy tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy megnézed most mi van az autódban: ha a fentebb említett DID, akkor valószínűleg modellfrissítés utáni, tehát '95-ös modellévű az autód és kicsi az esélye annak hogy találsz benne BC csatlakozót, de ha analóg órád van, akkor még a régebbi modellévű és jó eséllyel sikerrel jársz a BC csati keresésével.

Link to comment
Megosztás:

Nyomoztam egy kicsit a dolog kapcsán, és a következőre jutottam:

Először is meakulpáznom kell amiatt hogy azt találtam mondani hogy 1.6-ban nem lehet BC. Nos, lehet. Egyedül dízelekbe nem lehetett még rendelni sem.

Viszont ettől még nem törvényszerű hogy be van kábelezve. A megoldás kulcsa amúgy az autód modelléve lesz. Az a helyzet hogy a '94-es modellévben (ez ugye '93 szeptemberétől '94 augusztisáig tartott Opeléknál) csak a GT, a Turbo és a V6 Exclusive felszereltségben volt gyárilag BC, az összes többihez lehetett kérni, viszont ebben a modellévben még nem volt CDX felszereltség, csak CD meg CD Diamant.

Ebből kiindulva a te autód nagy valószínűséggel '95-ös modellév ('94 szeptemberétől '95 augusztusáig), ott a gyári prospektus szerint már létezik CDX felszereltség, viszont ugyanezen prospektus tanúsága szerint ebben a modellévben a BC eltűnt a rendelhető extrák sorából, és már csak DID-t (Dual Info Display; felül hőmérő, alul óra) raktak a Vectrákba, igaz azt viszont alapban, minden felszereltséghez, nem kellett külön rendelni.

Úgyhogy az van hogy ha a te autód '94-es modellévű (ugye a'94-es gyártási év az lehet '95-ös modellév is, ha szeptember utáni gyártású az autód), akkor sanszos lehet hogy benne van a BC sárga csatlakozója, ha viszont '95-ös, akkor valószínűbb hogy nincsen, hacsak nem esetleg Güntherék az összerakásnál egy előző évről maradt ('94-es) kábelköteget fűztek be az autódba.

A modellévet pedig úgy tudod a legkönnyebben megállapítani, hogy megnézed most mi van az autódban: ha a fentebb említett DID, akkor valószínűleg modellfrissítés utáni, tehát '95-ös modellévű az autód és kicsi az esélye annak hogy találsz benne BC csatlakozót, de ha analóg órád van, akkor még a régebbi modellévű és jó eséllyel sikerrel jársz a BC csati keresésével.

Az enyém '95-ös modellévhez tartozik. DID van az autóban, de ezen kapcsolási rajz szerint, volt BC-s modell is. Így akár ki is lehet kábelezve.

Link to comment
Megosztás:

szerintetek a klíma cuccok (kompresszor-felfogatás, hűtő, stb.) mennyire különbözik a motortípusoktól? Szóval az enyém dízel bele menne a benyósból származó klíma? Vagy próbálkozzak B veki klímával abból talán több volt persze ugyanezzel a motortípussal?

Következő vekim színe ilyen lesz:) Megkérdem festő ismerőst, szerinte milyen szín is ez.

Link to comment
Megosztás:

A dízel és a benzines különböző, illetve sok alkatrész eltér a benzines 1.6-os és nagyobb 8v-esek meg persze a v6-os és a 16v-esek között is. A leginkább az 1.8 8v és a C20NE-s egyezik a legjobban. Persze itt is lehet különbség a 92 előtti és utániak között!

Az enyém 91 1.8i és most faragunk bele egy 94 2.0 8v-s klímát. Sokmindent kell cserélni, mert a hajtás teljesen más. Olajszivattyú, vízpumpa, szervószivattyú, generátor... Még szerencse, hogy komplett autót vettem, mert abban minden benne van ami kell. Bontva 40-70ezer forint körül mozog egy komplett klíma, de abban benne van, hogy mégiscsak hiányzik valami ami sok fejfájást okozhat! Meg persze plusz költség, és lehet, hogy nem is működik.

Ha komplett autót tudsz szerezni (60és 100 ezer között már hozzájuthatsz.), akkor ki is tudod próbálni, hogy megy e a klíma, és valószínűleg benne lesz minden szükséges alkatrész! A maradékot meg apránként el tudod adogatni!

szerintetek a klíma cuccok (kompresszor-felfogatás, hűtő, stb.) mennyire különbözik a motortípusoktól? Szóval az enyém dízel bele menne a benyósból származó klíma? Vagy próbálkozzak B veki klímával abból talán több volt persze ugyanezzel a motortípussal?

Következő vekim színe ilyen lesz:) Megkérdem festő ismerőst, szerinte milyen szín is ez.

Link to comment
Megosztás:

A dízel és a benzines különböző, illetve sok alkatrész eltér a benzines 1.6-os és nagyobb 8v-esek meg persze a v6-os és a 16v-esek között is. A leginkább az 1.8 8v és a C20NE-s egyezik a legjobban. Persze itt is lehet különbség a 92 előtti és utániak között!

Az enyém 91 1.8i és most faragunk bele egy 94 2.0 8v-s klímát. Sokmindent kell cserélni, mert a hajtás teljesen más. Olajszivattyú, vízpumpa, szervószivattyú, generátor... Még szerencse, hogy komplett autót vettem, mert abban minden benne van ami kell. Bontva 40-70ezer forint körül mozog egy komplett klíma, de abban benne van, hogy mégiscsak hiányzik valami ami sok fejfájást okozhat! Meg persze plusz költség, és lehet, hogy nem is működik.

Ha komplett autót tudsz szerezni (60és 100 ezer között már hozzájuthatsz.), akkor ki is tudod próbálni, hogy megy e a klíma, és valószínűleg benne lesz minden szükséges alkatrész! A maradékot meg apránként el tudod adogatni!

én is gondoltam erre az ötletre, 155ért találtam is abs, légzsák, klíma minden, de kicsit sokallom érte azért. Meg most rajt vagyok a benyós témán, hogy ez mellé szeretnék egy 2.0 16v-t vagy egy turbót bár a turbó az kicsit csak álom azért:D:D de egyszer meglesz:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.