Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Inkább a hossz, a csavarkúp szöge nem szokott változni. Arra figyelj hogy ne húzd túl, mert az alufelni puha, a csavar meg kemény és rondán megkarcolja a csavarfészket ha megbikázod.

nagyon köszi :D

már majdnem rendeltem jó drága alufelni csavarokat,de nem véltem felfedezni nagy különbséget,max annyi hogy szép fényesek és sztem csak ezért drágák :D

ezek a felnik

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

nagyon köszi :D

már majdnem rendeltem jó drága alufelni csavarokat,de nem véltem felfedezni nagy különbséget,max annyi hogy szép fényesek és sztem csak ezért drágák :D

ezek a felnik

ami fontos az az osztókör ill. az ET szám. Nekem G Astráról van felnim de azon is és a Vecin is van tehermentesítő ( központosító ) gyűrű

Link to comment
Megosztás:

Nnah, úgy néz ki csütörtöktől én is vectrás leszek. Előzetesben csak annyit, hogy az autó 95-ös, C20NE, klíma, el. tető, stb. :D

Az astra pedig a családban marad. :D

:D Nah, gratula leendő "típustárs" :P

Mennyiért sikerül hozzájutni (ha publikus persze), tudni valamit az előéletéről?

Link to comment
Megosztás:

:D Nah, gratula leendő "típustárs" :D

Mennyiért sikerül hozzájutni (ha publikus persze), tudni valamit az előéletéről?

Még alku tárgya az összeg. Az előéletéről nem nagyon tudok semmit, lévén az autó pesten van. De majd jóóól megvizslatom.

Link to comment
Megosztás:

:D Nah, gratula leendő "típustárs" :D

Mennyiért sikerül hozzájutni (ha publikus persze), tudni valamit az előéletéről?

Csatlakozom Thor cartárshoz, gratulálok én is neked! Majd ha időd és kedved engedi akkor egy pár fotót csinálhatnál a gépezetről, mert szerintem a többiek is szívesen látnák... :D

Link to comment
Megosztás:

Valahogy sejtettem, hogy kategóriát ugrassz. Mehetek majd vele? :D

Nem. :P :D

Csatlakozom Thor cartárshoz, gratulálok én is neked! Majd ha időd és kedved engedi akkor egy pár fotót csinálhatnál a gépezetről, mert szerintem a többiek is szívesen látnák... :D

Úgy lesz.

Link to comment
Megosztás:

Thor! Katalizátor nélkül jobban megy az autó? Azt hiszem az enyémben kettétört, zörög a belseje mint a rosseb -.-

Hát, akkor az gáz :D

Akkor kezdődnek a bajok, ha a letört darabkák szépen lassan eltömítik a katalizátor többi "ép" részét és megfojtja a motort. Ilyenkor már jobb, ha nincs.

De műszakira mindenképp kell a kék matricához :D

Link to comment
Megosztás:

Hát, akkor az gáz :P

Akkor kezdődnek a bajok, ha a letört darabkák szépen lassan eltömítik a katalizátor többi "ép" részét és megfojtja a motort. Ilyenkor már jobb, ha nincs.

De műszakira mindenképp kell a kék matricához :D

Kék.. :D Nekem csak piros van :lol: Amúgy kibeleztem, és egész jó lett tőle az autó :D Hangja olyan mintha egy fazékot húznák magam után.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kék.. :D Nekem csak piros van :lol: Amúgy kibeleztem, és egész jó lett tőle az autó :D Hangja olyan mintha egy fazékot húznák magam után.. :lol:

Nekem is az lett volna most, de mivel Euro2-es a moci, így a forgalmiban 04 a helyes környezetvédelmi besorolás, ami már kék matricíren :D

Nem volt egyszerű, de sikerült végigverni az utat :P És ami még fontos: ingyen cserélték a forgalmit az ocsmányirodában.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is az lett volna most, de mivel Euro2-es a moci, így a forgalmiban 04 a helyes környezetvédelmi besorolás, ami már kék matricíren :D

Nem volt egyszerű, de sikerült végigverni az utat :D És ami még fontos: ingyen cserélték a forgalmit az ocsmányirodában.

Amúgy hogyan oldottad meg?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma voltam autószerelőnél mert az önindító szénkefés lett. Felemeltük az autót és nagy csalódás ért. Az egész alváz szinte hibátlan, csak a 4 legrosszabb helyen rohad. A négy felfüggesztési ponton. Elől a bölcső vagy mi, a felfőggesztésnek az a része ahol két csavarral avan az alvázhoz fogatva és hátul a két rugónál. Javított-e már valaki ilyet és mennyibe került?

Link to comment
Megosztás:

Amúgy hogyan oldottad meg?

Kérni kell egy igazolást a GM-től (majd előkotrom az elérhetőséget, ha van rá igény), hogy ezen alvázszámú és motorszámú veki teljesíti az EURO2-es környezetvédelmi normát. Ez 1-2 hét alatt jön meg, szóval érdemes rákészülni a vizsga előtt erre a műveletre.

Ezután már csak egy óriási dolgod van, találni kell egy vizsgáztatót aki vagy nem "fél a csodás bürokráciától", vagy egyáltalán hajlandó foglalkozni az igényeddel.

Nekem kb. az 5. műhely mondta azt, hogy menjek nyugodtan, megoldjuk (Köszönjük Szerviz-Trade :D ). Itt a műszaki adatlapon átírják a 02-t 04-re és ezzel kell elmenni a műszaki után az ocsmányirodába, ahol szépen kicserélik a forgalmidat ingyen.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Ma voltam autószerelőnél mert az önindító szénkefés lett. Felemeltük az autót és nagy csalódás ért. Az egész alváz szinte hibátlan, csak a 4 legrosszabb helyen rohad. A négy felfüggesztési ponton. Elől a bölcső vagy mi, a felfőggesztésnek az a része ahol két csavarral avan az alvázhoz fogatva és hátul a két rugónál. Javított-e már valaki ilyet és mennyibe került?

A bölcső érdekes, nem csak felületi rozsdát láttál? Fényképed nincs?

A rugótányér és a nyúlvány környéke sajnos gyárihiba. A javítás költsége attól függ, hogy mennyire vészes a jelenlegi helyzet (és ki csinálja persze). Érdemes lenne megversenyeztetni a környékedben lévő HOZZÁÉRTŐ szerelőket, hogy ki mennyiért vállalná. Sajna konkrét árat nem tudok, mert lakatos cimbimmel csináltuk együtt, de lehet Öcsibácsi tud valami kb. árat mondani :D

Link to comment
Megosztás:

A bölcső érdekes, nem csak felületi rozsdát láttál? Fényképed nincs?

A rugótányér és a nyúlvány környéke sajnos gyárihiba. A javítás költsége attól függ, hogy mennyire vészes a jelenlegi helyzet (és ki csinálja persze). Érdemes lenne megversenyeztetni a környékedben lévő HOZZÁÉRTŐ szerelőket, hogy ki mennyiért vállalná. Sajna konkrét árat nem tudok, mert lakatos cimbimmel csináltuk együtt, de lehet Öcsibácsi tud valami kb. árat mondani :D

Én nem értek ezekhez az alkatrészekhez, csak ott a műhelyben mondták a fiúk, hogy bölcső. A lényeg, hogy a két első padlólemez alatti rész amiről beszélek. Van ott a két nyúlvány amin a motortartó (vagy a kapcsolószekrény tartó???) bak fekszik, na annak van két hátrafele ívelő nyúlványa és annak a csatlakozásánál rohad. Tehát nem maga a nyúlvány, hanem körülötte a lemez. Van ott több idom is ami össze van heggesztve gyárilag, ugyancsak gyári résekkel amin be tudok nyulni 1-2 újjal. Belül semmi baj nincs vele, de ami szemmel látható rész, az elég szépen rohad. Már le lehet szedni a megpukkant alvázfestéket is.

Majd csinálok fotót, mert megyek egy ismerős karosszériáshoz, hogy felmérjük az állapotot és akkor lefotózom.

Ja, most olvastam, hogy az a nyúlványos matyi maga a bölcső! Akkor lefordítva a bölcsőnél rohad a kasztni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.