Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

Ha ennyi elég, akkor viszont lehet, hogy egy XE-vel járnál a legjobban. Ahhoz még a váltót sem kell cserélned, ha most NE van benne, csak a kipufogón kéne igazítani kicsit, de azt mindenképp kéne akármit raksz bele :D

Hát ezen is gondolkodtam, csak hát jól kéne kifogni, mivel nem a legmegbízhatóbbak, és ha vmi sz*rba nyúlok, akkor a gatyám is rámegy(ahogy számoltam mindenestől egy 170körül állna meg). Az NE meg legalább tudom, h hány km van benne, meg hogy milyen állapotban van.

Link to comment
Megosztás:

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

A használtautón láttam 110-ért egy V6-ost!

Ha meg tudod dumálni, hogy papírok nélkül odaadják, akkor csak egy az egybren át kell pakolnod!

Mivel egyben van ki is tudod próbálni! Lehet egyszerűbb lenne...

Akkor lenne teljesítmény, meg minden. És fel tudnál használni minden mást is belőle.

ASR, tempomat, BC, el. ablakok, no meg a fékek...

:D

Link to comment
Megosztás:

A használtautón láttam 110-ért egy V6-ost!

Ha meg tudod dumálni, hogy papírok nélkül odaadják, akkor csak egy az egybren át kell pakolnod!

Mivel egyben van ki is tudod próbálni! Lehet egyszerűbb lenne...

Akkor lenne teljesítmény, meg minden. És fel tudnál használni minden mást is belőle.

ASR, tempomat, BC, el. ablakok, no meg a fékek...

:D

Oda van írva, hogy motorhibás, no meg hogy nincs hozzá semmi papír.

Link to comment
Megosztás:

Upsz!

Ezt benéztem, bár én úgy olvastam, hogy lejárt okmányokkal!

De a motorhibára nem emlékeztem.

Mostanába sok hirdetést nézegettem! Én klímásítani akarnék és ehhez keresek donort.

Oda van írva, hogy motorhibás, no meg hogy nincs hozzá semmi papír.
Link to comment
Megosztás:

Hát ezen is gondolkodtam, csak hát jól kéne kifogni, mivel nem a legmegbízhatóbbak, és ha vmi sz*rba nyúlok, akkor a gatyám is rámegy(ahogy számoltam mindenestől egy 170körül állna meg). Az NE meg legalább tudom, h hány km van benne, meg hogy milyen állapotban van.

20seh vez.tengely és írt chip, esetleg kicsivel jobb kipuff? ez még talán óccsó, és gyarapítja a ménest:)

Link to comment
Megosztás:

Hát ezen is gondolkodtam, csak hát jól kéne kifogni, mivel nem a legmegbízhatóbbak, és ha vmi sz*rba nyúlok, akkor a gatyám is rámegy(ahogy számoltam mindenestől egy 170körül állna meg). Az NE meg legalább tudom, h hány km van benne, meg hogy milyen állapotban van.

Ha elkezded építeni az NE-t, mindenképp "szarba nyúlsz", ugyanúgy rá kell költeni egy motorgenerálnyi árat, mint egy XE-re a felújításnál.

Amúgy a V6 talán tényleg megkíméltebb lehet adott esetben, de szerintem akkor már jobb az XE (HA 2.5 V6-ról beszélünk).

Az meg, hogy hogyan megy át a műszakin vagy ilyesmi, az átépített NE-vel is problémás lenne (már, ha turbósítva van, az SEH-sítás járható út lenne még), szóval innentől kezdve mindegy, akkor meg már érdemes a legkisebb sz@pás irányába elindulni. Szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Ha elkezded építeni az NE-t, mindenképp "szarba nyúlsz", ugyanúgy rá kell költeni egy motorgenerálnyi árat, mint egy XE-re a felújításnál.

Amúgy a V6 talán tényleg megkíméltebb lehet adott esetben, de szerintem akkor már jobb az XE (HA 2.5 V6-ról beszélünk).

Az meg, hogy hogyan megy át a műszakin vagy ilyesmi, az átépített NE-vel is problémás lenne (már, ha turbósítva van, az SEH-sítás járható út lenne még), szóval innentől kezdve mindegy, akkor meg már érdemes a legkisebb sz@pás irányába elindulni. Szerintem.

Nem a müszaki lenne a gond, hanem ha rendőr megállít és forgalmiba megnézi a motort, de a hangján meg lehet hallani a 6hengert, felnyittatja a motorháztetőt, és ez a gond. Nem tudom mennyire érdemes "tuningolni" az NE-t szivóként, mert egy 70-80e belemenne, annyiért már lehet XE-t találni is, és az erősebb. Ha innen nézzük akkor XEvel járnék talán a legjobban. Sok helyen olvastam hogy kapott egy chipet, meg meglett nyitva a szivóoldal és már 140le-s az NE, ebben én viszont kételkedek, mivel mérési eredményt nem láttam sehol. Illetve, hogy az XE leömlő tényleg, jelent-e valamit, ha átalakitják rá. Szóval ha valaki tud pontos adatokat, megoszthatja:)

Link to comment
Megosztás:

Nem a müszaki lenne a gond, hanem ha rendőr megállít és forgalmiba megnézi a motort, de a hangján meg lehet hallani a 6hengert, felnyittatja a motorháztetőt, és ez a gond. Nem tudom mennyire érdemes "tuningolni" az NE-t szivóként, mert egy 70-80e belemenne, annyiért már lehet XE-t találni is, és az erősebb. Ha innen nézzük akkor XEvel járnék talán a legjobban. Sok helyen olvastam hogy kapott egy chipet, meg meglett nyitva a szivóoldal és már 140le-s az NE, ebben én viszont kételkedek, mivel mérési eredményt nem láttam sehol. Illetve, hogy az XE leömlő tényleg, jelent-e valamit, ha átalakitják rá. Szóval ha valaki tud pontos adatokat, megoszthatja:)

Igaz mérési adatom nincs, csak tapasztalat, de sokkal nyomatékosabb lett lent és fent is jobban megy.

A fogyit is könnyebb a plusz nyomaték miatt kordában tartani.

Link to comment
Megosztás:

Volt 1 kis probléma a céges Berlingoval. :D

http://pics.coldline.hu/pics/239038-20110520-hhPU9V.jpg

Összeborult 2 vegyi anyag és kigyulladt a raktér. :D

Hát ez azért nem semmi! :D Bár ahogy elnézem időben észrevettétek mert ha nem akkor gondolom az egész kiégett volna... Vagy új céges kocsira vágytok?? B) Nálunk is a céges kis autók Berlingok, a dízelek még egész jók, de a benzines az egy f*s! Utálja is mindenki mert mindig van valami baja, 4szer volt szerelőnél de mindig valami más gondja jön elő.. Én személy szerint utálom azt a kocsit! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy van-e különbség az 1995-ös és az 1999-es vectrában lévő x20xev motor között? Esetleg újítottak-e rajta, megbízhatóbb-e a fiatalabb évjárat miatt?

Vezérlője újabb, és annyit tudok még hogy a főtengely jeladója már hall os, ami olcsóbb, mint a régibe való sima :D szal szerintem az elektronikája újabb már, annyiban különbözik csak.

Link to comment
Megosztás:

Vezérlője újabb, és annyit tudok még hogy a főtengely jeladója már hall os, ami olcsóbb, mint a régibe való sima :D szal szerintem az elektronikája újabb már, annyiban különbözik csak.

más az olajteknő formája és újabb a motorvezőrlője, nem madzagos, hanem elektronyos a pillangószelepe.

Link to comment
Megosztás:

Ez egy konyhai micsoda, amit nagyobb edénybe téve annak méretéig lehet kihajtani.

Azt hiszem csepegtetőnek használták. (gyümölcs...)

De lehet, hogyvalamilyen főzőcskés szerepe is volt. Ebben nem vagyok biztos!

Itt a pont :D

Nekünk is volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.