Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Sziasztok! Csak azért irok mert az elöbbiekben emlitett uno elindult bár nem nekem sikerült megcsinálni hanem auto villamosságinak de megy. Állitolag a gyujtáselosztott kellet kipucolni csak. De érdekes mert azt vettem rá egy bontottat és azzal ugyanazt csinálta és két eloszto hogy tökugyanazt produkálja hmmm nemtudom lehetséges de mindegy megy és kész!

A szénrudacska és a kis rugó a rúd alatt rendben van az elosztóban?

Nekem volt 1.1-es Uno-m. :D

Az is produkálta az ilyen elosztó hibát. :D

Link to comment
Megosztás:

Arra, hogy nem biztosan olcsóbb a kinti autó.

Még forgalomba se helyezed, de már 100eft költség van vele.

1.6-nál már 210eft a regadó minimum. :D

Ez már több mint 3 kiló, nagyon jó vétel kell, hogy ez megérje. :)

Nem a ccm számit csak. Hanem a környezetvédelmi osztály, meg hogy mikor helyezték legelőször forgalomba. Minnél idősebb annál olcsóbb. Minnél jobb a környezetvédelme annál olcsóbb, és minnél kisebb motor annál olcsóbb :D Ez mind közbe játszik a regadónál B)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem nem jó, mert a hátulján, ha megnézed van egy kis műanyag t alakú valami, ami máshogy áll minden kapcsolónál.

Az ár egyébként két kapcsolóért nem rossz, de holnap megnézem, mert lehet van nekem is egy első ködlámpa kapcsolóm fölösbe. Ha ahhoz kell akkor 500-ért odaadnám!

Neked lett igazad! Múlt héten megjöttek a kapcsolók, hiába tök jó állapotúak nem tudom betenni egyiket sem az említett műanyag kis pöcök miatt! :D Ha esetleg lenne hátsó ablakfűtés kapcsolód occsó pénzért akkor szólj légyszi! :D

Link to comment
Megosztás:

Neked lett igazad! Múlt héten megjöttek a kapcsolók, hiába tök jó állapotúak nem tudom betenni egyiket sem az említett műanyag kis pöcök miatt! :D Ha esetleg lenne hátsó ablakfűtés kapcsolód occsó pénzért akkor szólj légyszi! :D

A mostani autómba ki volt égve a belső keringtetés, eco gomb, meg ablakfűtés lámpái/visszajelzői, bontóba vettem újakat 1000/db. Ott is úgy van, hogy mindegyiknek más formájú műanyag vacak van a hátulján, hogy ne lehessen betenni, ezt úgy oldottuk meg, hogy keresett a dobozban ugyanolyan fajtát és letörte a műanyagot, én meg mentem próbálni, a végén átpakoltam az elejüket és 3 ablakfűtés kapcsolóból lett a többi :) Szval van pár fajta gomb ami ugyanolyan, csak a műanyag különbözik. Ha a fémek ugyanott vannak és ugyanolyan a gomb (2fajta van asszem, az egyik bekapcsolva marad fizikailag is, azaz látod, hogy beljebb áll, a másik csak egy impulzust küld és mindig ugyanabba a pozícióba áll vissza) akkor jók lesznek bele. Ja és ha szétszeded akkor vigyázz a rugókra.

Link to comment
Megosztás:

Neked lett igazad! Múlt héten megjöttek a kapcsolók, hiába tök jó állapotúak nem tudom betenni egyiket sem az említett műanyag kis pöcök miatt! :D Ha esetleg lenne hátsó ablakfűtés kapcsolód occsó pénzért akkor szólj légyszi! :D

Nekem van ilyen kacatom:)

Link to comment
Megosztás:

Srácok c20getről tudtok vmit? Milyen tengely van benne? Belsőségek? megegyezik minden az NE-vel? :D

Nem egyezik.

Kisebb a kompressziója (gyaníthatóan a hengerfej más) éppen a turbo miatt (csak 8,5:1 a C20NE 9,2:1 arányához képest).

Amúgy Garrett T25 vízhűtéses turbó van rajta, aránylag pici nyomással (7PSI mindössze), és nincsen rajta intercooler.

Mivel összesen 165LE-t tud, sztem nem megy olyan baromi jól ahhoz képest amibe kerül. Őszintén szólva én nem is kísérleteznék vele, egy C20XE tengellyel, kupakkal és chippel sokkal olcsóbb és legalább így megy, vagy ha kell a sziszegés akkor meg C20LET. :D

Link to comment
Megosztás:

Hát az a helyzet hogy ha rendesen megcsinálod, akkor egy C20GET átépítés többe kerülne mintha vennél bele egy C20LET-et... :D

Ahogy számolgattam úgy 250be megállna (még talán olcsóbban is). Viszont a LET az meg kb. 350, váltó egy 100as, és ilyen apróságokra elmegy elég sok pénz.. úgyhogy az teljes mértékben kilőve.

Link to comment
Megosztás:

Tuti?

Először is turbót nem építünk akármilyen állapotú motorra szóval motorgenerállal kéne kezdeni. Aztán a megnövekedett teljesítmény miatt váltót szinte biztosan cserélhetsz, amihez sanszos hogy kuplungot is kell meg esetleg féltengelyeket is, meg én akkor már ilyen teljesítményhez valószínűleg a fékeket sem hagynám változatlanul, szóval hamar összejön ám 3-400ezer...

Link to comment
Megosztás:

Motorügyileg kb olyan erős lenne mint egy XE (nem az a célom h 180le legyen és lutri hogy mikor áll meg, csak mégis turbós, és igy esetleg késöbbi teljesitménynövelés is egyszerűbb lenne), szóval a fékeket azokat hagynám, futómű az mindenképp cserére érett, f20as váltót meg tudok baráti áron. Persze egy kész LET jóval erősebb, valószinüleg kevesebb hiba is lenne vele, de fél milliót (vagy épp többet) nem szeretnék erre szánni. Még rágódok rajta úgyis a jövő zenéje, meg legalább meghallgatom mások véleményét is, ki mit mond:)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.