Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


hemi

Recommended Posts

  • Hozzászólások 6,1k
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Kicsit meghajtottam ma a gépet. Hát elég hamar elérte a 180 at.. <_< Mondom egy kicsit ki kell "égetnem" a kipu rendszert, mert a sok városi menettől leült a víz az aljára és hidegen tiszta pöce szaga volt a gépnek.. :angry: 3ba 160, onnan bedobtam 4be és rohadt hamar elérte a 180 at :P Tovább nem mertem mert annyira nem szeretek hajtani, meg a gépet is sajnálnám kínozni :P :P

Link to comment
Megosztás:

Te figyu!

Nem tanultál az eddigiekből? Autót sose a kínálati piac legaljából válassz! Az a B Vectra (akármit is írnak róla) körbe volt törve (elöl a géptető, hátul a hátsó lökös áll el), a vezetőülése szétülve, és mivel szemérmesen hallgatnak a futott kilométerekről, gondolom nem egy keveset futott autóról van szó. És ezeket még csak a képek alapján állapítottam meg, az autót ténylegesen megnézve gondolom fény derülne még egy-két apróságra...

A V2000 amúgy nem volna rossz, de ennyiért klíma nélkül elég drága sztem.

Ki akarja megvenni??? Csak néztem a hirdetéseket és túl olcsón volt pl. az a B vectra!

Link to comment
Megosztás:

Thor: Neked mikor rákerült ez a sportrendszer a vekire, éreztél valami külömbséget a gyári és e között? Hangra sokat változott? Katalizátor nélkül igaz hogy erősebb az autó?

Amikor kész lett, akkor katalizátor nélkül kezdtem el próbálgatni. Sokkal jobb lett mind lent mind fent. Klasszisokkal jobban megy alacsony fordulaton és még fent is jobban szedi a talpát.

Aztán kis idő múlva előjött terhelés alatt az az idegesítő "csőhang" rezgés. Ekkor visszaraktam a katalizátort és elhallgatott a rezgés és halkabb is lett. Most teljesen kulturált, hosszú távon sem megterhelő, de ha kapja az ívet akkor odab@aszós a hangja <_<

Katalizátor nélkül sem ment annyival jobban, hogy megérné kiszedni. Bár akkor biztos kiszedném/cserélném, ha már széttöredezett volna a kerámia és folytaná a motort.

Link to comment
Megosztás:

Óvatosan menve 9-9,5 Nem óvatosan meg úgy is tudod.. <_< Országút 6,5-7liter

Ezzel kapcsolatba miután megoldódott a probléma úgy döntöttem, hogy akkor inkább még költök rá egy keveset és megtartom. Végülis csak azárt akartam eladni mert el fáradtam, így legalább tudom hogy van egy bőrös vectrám ami bőrös, és nem mindennap jön veled szembe egy ilyen!

Link to comment
Megosztás:

Kiváncsi vagyok, hogy mi a chiptuningról a véleményetek x20xev-el kapcsolatba!?

Thor-nak van, majd elmondja a tutit. De nem panaszkodott eddig. :angry:

Ha jó, hozzáértő helyen csinálják, akkor nem rossz cucc <_<

Én nem bántam meg, pedig fáztam tőle. Igazából terhelés alatt érezni a brutál nyomaték pluszt, de fent is harapósabb lett. Igaz mi inkább a nyomatékra hegyeztük ki a dolgot. Még van egy 3. verzió amit kipróbálunk, csak ki kellene cserélnem a régóta rossz kopogásérzékelőt. Nekem az MMC chiptuning-nál csinálta srác, le kalappal, nagyon érti a dolgát.

Link to comment
Megosztás:

Ezzel kapcsolatba miután megoldódott a probléma úgy döntöttem, hogy akkor inkább még költök rá egy keveset és megtartom. Végülis csak azárt akartam eladni mert el fáradtam, így legalább tudom hogy van egy bőrös vectrám ami bőrös, és nem mindennap jön veled szembe egy ilyen!

És tele van elektronyos cumókkal <_< Lehet a Tiéd fog segíteni megfejteni az összes lógó "vak" vezetékem kilété? :angry:

Link to comment
Megosztás:

Ha jó, hozzáértő helyen csinálják, akkor nem rossz cucc <_<

Én nem bántam meg, pedig fáztam tőle. Igazából terhelés alatt érezni a brutál nyomaték pluszt, de fent is harapósabb lett. Igaz mi inkább a nyomatékra hegyeztük ki a dolgot. Még van egy 3. verzió amit kipróbálunk, csak ki kellene cserélnem a régóta rossz kopogásérzékelőt. Nekem az MMC chiptuning-nál csinálta srác, le kalappal, nagyon érti a dolgát.

A srác aki az ECU-t javította, ő ajánlotta fel ugyancsak 25 papírért megcsinálja. Elmondása szerint 15 lóerő plusszt tud bele tenni! Neked mennyiért csinálták?

Link to comment
Megosztás:

A srác aki az ECU-t javította, ő ajánlotta fel ugyancsak 25 papírért megcsinálja. Elmondása szerint 15 lóerő plusszt tud bele tenni! Neked mennyiért csinálták?

Ennyi volt

45 papír, de profi srác. A gyárit progit menti, majd módosítja és feltölti, majd tesztelés és javítja az észrevételek alapján ingyenesen.

Hát mondani mindent lehet, nekem most így C20XE leömlővel, új kipu rendszerrel és a chippel olyan 150-160Le körül van. Ha lesz "kedvem" majd padon is lemérjük. <_<

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Anyagi okok miatt eladó lenne a kocsim <_<

1.6 Vectra,de jelenleg egy C20NE motorral szerelve (megvan a gyári, teljesen működőképes, elektronikával mindennel együtt).Elől nagy(256-os)hűtött tárcsák, hátul tárcsa fék, elektromos ablakok elől, CTC riasztórendszer, kék müszerfalvilágitás, 2literes komplett futomű elől, sportkipufogó, JVC cd-s rádió, Mac Audio első hangszórók, jel nélküli hűtőrács(+van még 2db), 2 kulcs, és 2 távirányító, Kristálylámpa elől(+gyári). Rövid váltós városban olyan 7-7.5 literrel elmászkálok vele. Nagyon vigyáztam rá és szeretem. Ami benne van az árban: küszöbspoilerek, nagy lökhárító előre(16 szelepesé), vadiúj küszöb elemek, +egy műszerfal, gyári kipufogó, gyári gólyalábak gátlóval, spirál rugóval együtt, BBS alufelni. Anyagi okok miatt eladó, illetve cserélhető diesel autóra vagy suzukira. TGK is érdekel.Irányára 330.000.-

Link to comment
Megosztás:

sziasztok!

Anyagi okok miatt eladó lenne a kocsim <_<

1.6 Vectra,de jelenleg egy C20NE motorral szerelve (megvan a gyári, teljesen működőképes, elektronikával mindennel együtt).Elől nagy(256-os)hűtött tárcsák, hátul tárcsa fék, elektromos ablakok elől, CTC riasztórendszer, kék müszerfalvilágitás, 2literes komplett futomű elől, sportkipufogó, JVC cd-s rádió, Mac Audio első hangszórók, jel nélküli hűtőrács(+van még 2db), 2 kulcs, és 2 távirányító, Kristálylámpa elől(+gyári). Rövid váltós városban olyan 7-7.5 literrel elmászkálok vele. Nagyon vigyáztam rá és szeretem. Ami benne van az árban: küszöbspoilerek, nagy lökhárító előre(16 szelepesé), vadiúj küszöb elemek, +egy műszerfal, gyári kipufogó, gyári gólyalábak gátlóval, spirál rugóval együtt, BBS alufelni. Anyagi okok miatt eladó, illetve cserélhető diesel autóra vagy suzukira. TGK is érdekel.Irányára 330.000.-

Uhh :angry: Részvétem...

Link to comment
Megosztás:

Uhh <_< Részvétem...

Sűrgősen pénzre van szükségem, pedig voltak tervek a kocsival. :angry: De sajnos nincs másom amiből pénzhez jutna a család :P ráadásul el vagyok tünve, mert sofőr vagyok és járom egész europát, nemtudok itthon lenni se,mindig,hogy segitsek nekik..Meg igy az auto sincs használva már. az elmult félévbe jo ha mentem vele 2000 km-t. :P

Link to comment
Megosztás:

Ennyi volt

45 papír, de profi srác. A gyárit progit menti, majd módosítja és feltölti, majd tesztelés és javítja az észrevételek alapján ingyenesen.

Hát mondani mindent lehet, nekem most így C20XE leömlővel, új kipu rendszerrel és a chippel olyan 150-160Le körül van. Ha lesz "kedvem" majd padon is lemérjük. <_<

azért azt mondom, hogy az XE, DIS, 95, köszörült tengellyel, csippel, gyári renccerel ennyi >>>>

189150_1846383475489_1117727799_2148456_757671_n.jpg

keréken

:angry:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.