h.adam92 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Nemtom miből venném meg annyiért. 300-320-at adnék érte. Mennyit fogyaszt városba a x20xev? Óvatosan menve 9-9,5 Nem óvatosan meg úgy is tudod.. <_< Országút 6,5-7liter Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Kicsit meghajtottam ma a gépet. Hát elég hamar elérte a 180 at.. <_< Mondom egy kicsit ki kell "égetnem" a kipu rendszert, mert a sok városi menettől leült a víz az aljára és hidegen tiszta pöce szaga volt a gépnek.. :angry: 3ba 160, onnan bedobtam 4be és rohadt hamar elérte a 180 at :P Tovább nem mertem mert annyira nem szeretek hajtani, meg a gépet is sajnálnám kínozni :P :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március25, 2011 Megoszt Elküldve Március25, 2011 Thor: Neked mikor rákerült ez a sportrendszer a vekire, éreztél valami külömbséget a gyári és e között? Hangra sokat változott? Katalizátor nélkül igaz hogy erősebb az autó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
moti Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Te figyu! Nem tanultál az eddigiekből? Autót sose a kínálati piac legaljából válassz! Az a B Vectra (akármit is írnak róla) körbe volt törve (elöl a géptető, hátul a hátsó lökös áll el), a vezetőülése szétülve, és mivel szemérmesen hallgatnak a futott kilométerekről, gondolom nem egy keveset futott autóról van szó. És ezeket még csak a képek alapján állapítottam meg, az autót ténylegesen megnézve gondolom fény derülne még egy-két apróságra... A V2000 amúgy nem volna rossz, de ennyiért klíma nélkül elég drága sztem. Ki akarja megvenni??? Csak néztem a hirdetéseket és túl olcsón volt pl. az a B vectra! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Thor: Neked mikor rákerült ez a sportrendszer a vekire, éreztél valami külömbséget a gyári és e között? Hangra sokat változott? Katalizátor nélkül igaz hogy erősebb az autó? Amikor kész lett, akkor katalizátor nélkül kezdtem el próbálgatni. Sokkal jobb lett mind lent mind fent. Klasszisokkal jobban megy alacsony fordulaton és még fent is jobban szedi a talpát. Aztán kis idő múlva előjött terhelés alatt az az idegesítő "csőhang" rezgés. Ekkor visszaraktam a katalizátort és elhallgatott a rezgés és halkabb is lett. Most teljesen kulturált, hosszú távon sem megterhelő, de ha kapja az ívet akkor odab@aszós a hangja <_< Katalizátor nélkül sem ment annyival jobban, hogy megérné kiszedni. Bár akkor biztos kiszedném/cserélném, ha már széttöredezett volna a kerámia és folytaná a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 C20XE-nek meg X20XEV-nek híresen "repedtfazék" hangja van katalizátor nélkül, olyan mint egy öreg Zsigulinak Koppány-dobbal. A többi 16szelepest nem tudom, de ezeknek biztosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 C20XE-nek meg X20XEV-nek híresen "repedtfazék" hangja van katalizátor nélkül, olyan mint egy öreg Zsigulinak Koppány-dobbal. A többi 16szelepest nem tudom, de ezeknek biztosan. Azaz <_< Nagyon csöves volt úgy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Azaz <_< Nagyon csöves volt úgy. Kiváncsi vagyok, hogy mi a chiptuningról a véleményetek x20xev-el kapcsolatba!? Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Nekem is vissza kellene tenni a Quadról rendszert, mert így gyári dobbal elég csúf. <_< És a hangja is visszafogott. :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Kiváncsi vagyok, hogy mi a chiptuningról a véleményetek x20xev-el kapcsolatba!? Thor-nak van, majd elmondja a tutit. De nem panaszkodott eddig. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Óvatosan menve 9-9,5 Nem óvatosan meg úgy is tudod.. <_< Országút 6,5-7liter Ezzel kapcsolatba miután megoldódott a probléma úgy döntöttem, hogy akkor inkább még költök rá egy keveset és megtartom. Végülis csak azárt akartam eladni mert el fáradtam, így legalább tudom hogy van egy bőrös vectrám ami bőrös, és nem mindennap jön veled szembe egy ilyen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Kiváncsi vagyok, hogy mi a chiptuningról a véleményetek x20xev-el kapcsolatba!? Thor-nak van, majd elmondja a tutit. De nem panaszkodott eddig. :angry: Ha jó, hozzáértő helyen csinálják, akkor nem rossz cucc <_< Én nem bántam meg, pedig fáztam tőle. Igazából terhelés alatt érezni a brutál nyomaték pluszt, de fent is harapósabb lett. Igaz mi inkább a nyomatékra hegyeztük ki a dolgot. Még van egy 3. verzió amit kipróbálunk, csak ki kellene cserélnem a régóta rossz kopogásérzékelőt. Nekem az MMC chiptuning-nál csinálta srác, le kalappal, nagyon érti a dolgát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Ezzel kapcsolatba miután megoldódott a probléma úgy döntöttem, hogy akkor inkább még költök rá egy keveset és megtartom. Végülis csak azárt akartam eladni mert el fáradtam, így legalább tudom hogy van egy bőrös vectrám ami bőrös, és nem mindennap jön veled szembe egy ilyen! És tele van elektronyos cumókkal <_< Lehet a Tiéd fog segíteni megfejteni az összes lógó "vak" vezetékem kilété? :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Ha jó, hozzáértő helyen csinálják, akkor nem rossz cucc <_< Én nem bántam meg, pedig fáztam tőle. Igazából terhelés alatt érezni a brutál nyomaték pluszt, de fent is harapósabb lett. Igaz mi inkább a nyomatékra hegyeztük ki a dolgot. Még van egy 3. verzió amit kipróbálunk, csak ki kellene cserélnem a régóta rossz kopogásérzékelőt. Nekem az MMC chiptuning-nál csinálta srác, le kalappal, nagyon érti a dolgát. A srác aki az ECU-t javította, ő ajánlotta fel ugyancsak 25 papírért megcsinálja. Elmondása szerint 15 lóerő plusszt tud bele tenni! Neked mennyiért csinálták? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 A srác aki az ECU-t javította, ő ajánlotta fel ugyancsak 25 papírért megcsinálja. Elmondása szerint 15 lóerő plusszt tud bele tenni! Neked mennyiért csinálták? Ennyi volt 45 papír, de profi srác. A gyárit progit menti, majd módosítja és feltölti, majd tesztelés és javítja az észrevételek alapján ingyenesen. Hát mondani mindent lehet, nekem most így C20XE leömlővel, új kipu rendszerrel és a chippel olyan 150-160Le körül van. Ha lesz "kedvem" majd padon is lemérjük. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rajmund Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Vajon ez is hasonlóan müxik? : http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-MOTORSPORT-...=item43a5f49d96 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 Vajon ez is hasonlóan müxik? : http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-MOTORSPORT-...=item43a5f49d96 Nem. Az én gyárimmal is volt pár anomália, amin finomítani kellett. Az ilyen más autókból származókkal is tuti lenne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
manó-gabesz Elküldve Március26, 2011 Megoszt Elküldve Március26, 2011 sziasztok! Anyagi okok miatt eladó lenne a kocsim <_< 1.6 Vectra,de jelenleg egy C20NE motorral szerelve (megvan a gyári, teljesen működőképes, elektronikával mindennel együtt).Elől nagy(256-os)hűtött tárcsák, hátul tárcsa fék, elektromos ablakok elől, CTC riasztórendszer, kék müszerfalvilágitás, 2literes komplett futomű elől, sportkipufogó, JVC cd-s rádió, Mac Audio első hangszórók, jel nélküli hűtőrács(+van még 2db), 2 kulcs, és 2 távirányító, Kristálylámpa elől(+gyári). Rövid váltós városban olyan 7-7.5 literrel elmászkálok vele. Nagyon vigyáztam rá és szeretem. Ami benne van az árban: küszöbspoilerek, nagy lökhárító előre(16 szelepesé), vadiúj küszöb elemek, +egy műszerfal, gyári kipufogó, gyári gólyalábak gátlóval, spirál rugóval együtt, BBS alufelni. Anyagi okok miatt eladó, illetve cserélhető diesel autóra vagy suzukira. TGK is érdekel.Irányára 330.000.- Link to comment Megosztás: More sharing options...
h.adam92 Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Vajon ez is hasonlóan müxik? : http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-MOTORSPORT-...=item43a5f49d96 Igen-igen ezt én is néztem, és majd ha lesz rá keret be is szeretnék rá ruházni. Csak sajnos nem tudom hogyan kell ebay ről rendelni <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thor Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 sziasztok! Anyagi okok miatt eladó lenne a kocsim <_< 1.6 Vectra,de jelenleg egy C20NE motorral szerelve (megvan a gyári, teljesen működőképes, elektronikával mindennel együtt).Elől nagy(256-os)hűtött tárcsák, hátul tárcsa fék, elektromos ablakok elől, CTC riasztórendszer, kék müszerfalvilágitás, 2literes komplett futomű elől, sportkipufogó, JVC cd-s rádió, Mac Audio első hangszórók, jel nélküli hűtőrács(+van még 2db), 2 kulcs, és 2 távirányító, Kristálylámpa elől(+gyári). Rövid váltós városban olyan 7-7.5 literrel elmászkálok vele. Nagyon vigyáztam rá és szeretem. Ami benne van az árban: küszöbspoilerek, nagy lökhárító előre(16 szelepesé), vadiúj küszöb elemek, +egy műszerfal, gyári kipufogó, gyári gólyalábak gátlóval, spirál rugóval együtt, BBS alufelni. Anyagi okok miatt eladó, illetve cserélhető diesel autóra vagy suzukira. TGK is érdekel.Irányára 330.000.- Uhh :angry: Részvétem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
manó-gabesz Elküldve Március27, 2011 Megoszt Elküldve Március27, 2011 Uhh <_< Részvétem... Sűrgősen pénzre van szükségem, pedig voltak tervek a kocsival. :angry: De sajnos nincs másom amiből pénzhez jutna a család :P ráadásul el vagyok tünve, mert sofőr vagyok és járom egész europát, nemtudok itthon lenni se,mindig,hogy segitsek nekik..Meg igy az auto sincs használva már. az elmult félévbe jo ha mentem vele 2000 km-t. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
E547GT Elküldve Március28, 2011 Megoszt Elküldve Március28, 2011 Sziasztok A Vectrások volt-e valaki közületek a 26.-i kiskunlacházai opel talin? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március29, 2011 Megoszt Elküldve Március29, 2011 Ennyi volt 45 papír, de profi srác. A gyárit progit menti, majd módosítja és feltölti, majd tesztelés és javítja az észrevételek alapján ingyenesen. Hát mondani mindent lehet, nekem most így C20XE leömlővel, új kipu rendszerrel és a chippel olyan 150-160Le körül van. Ha lesz "kedvem" majd padon is lemérjük. <_< azért azt mondom, hogy az XE, DIS, 95, köszörült tengellyel, csippel, gyári renccerel ennyi >>>> keréken :angry: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Március29, 2011 Megoszt Elküldve Március29, 2011 Sziasztok A Vectrások volt-e valaki közületek a 26.-i kiskunlacházai opel talin? immár nekem van egy ilyen is tehát így mondhatom : egen miért ? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lanti Elküldve Március29, 2011 Megoszt Elküldve Március29, 2011 azért azt mondom, hogy az XE, DIS, 95, köszörült tengellyel, csippel, gyári renccerel ennyi >>>> keréken <_< dynopad főtengelyem méri az adatokat nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts