Atommanó Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 hát most nem jön pár napig, de nekem tetszik... jó a színe is, csak kicsit sok a km benne... De majd Steweeeee eldönti... :roll:
kori Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Szerintem is jól néz ki. Csak az a bólogató lada kutya néz ki bután a műszerfalon :oops:
Atommanó Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Hát ha még oda is rögzítették valamivel...szög, csavar... :lol: :D
mélykék76 Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Szerintem is jól néz ki. Csak az a bólogató lada kutya néz ki bután a műszerfalon :oops: Kornél ! Az ismerősöd eladta már a kocsiját, amit korábban említettél ?
mélykék76 Elküldve Május17, 2005 Elküldve Május17, 2005 Még 1 kör szemlélni való : http://www2.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?h...creenwidth=1152 ]http://www2.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?h...th=1152
warwolf Elküldve Május18, 2005 Elküldve Május18, 2005 Még 1 kör szemlélni való : http://www2.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?h...creenwidth=1152 ]http://www2.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?h...th=1152 Ez a második egész bíztató! :!:
gyugyo Elküldve Május22, 2005 Elküldve Május22, 2005 Sziasztok! Eladó egy bőr sportkormány, "A" Vectraban volt, de jó "F" AStrába ill. minden Opelba, persze ne legyen légzsák az autóban. Az agy és a csavar is megvan hozzá. E-mail címre küldök képet :wink: Üdv
balage Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 "Mélységes Tiszteletem Mélykék76! Süti? Süti persze , hogy van! És , hogy mé? Me sajt!! Mi az a süti???? Amint látod újonc vagyok a fórumon és a témában is de nagyon örültem a rövid összefoglalódnak még , ha nem is vagy Vectrás elég jól ismered őket! Hát igen a kaszni! Állítólag az öregebb daraboknak rohad a hátsó sárvédője de , ha a gondos gazdi vigyázott rá ez nem fordulhat elő! Igazándiból nem akartam én se 4x4-et de te végleg megerősítettél ebben!! Még egyszer kösz a hozzászólást és sorry , hogy nem reagáltam rögtön! Akkó Süti Van????" szomorú vagyok hogy fikázzátok a 4x4-et, vagy még nem vezettetek ilyen jószágot; esőben, hóban, vagy csak kanyargós erdei útakon. nekem a hagyományos 8szelepes jószágom van, abszolút kímélt állapotban, valóban nem egy S6.-os de a nyomatékérzékeny összkerékhajtását nem kell lebecsülni. Tökéletes megbízhatósággal döntesz bele egy komolyabb kanyarba (+10-15km/h), az autó akár kétkeréken is de befordul, amellett hogy nem rossz érzés a megtapasztalható tolóüzem sem. Murván átpördíthető hátsókerekessé a jószág, 80-20%-os arányban képes hátraosztani az osztómű és ha a nyomástároló tartályt 90.Ezrenként valaki kicseréli, illetve az autó nem agyatlanul van tolva-, hanem kultúráltan használva, akkor ez a valóban nem Haldex-viszkózzal ellátott hibrid is képes túlélni kortársait. Arról nem beszélve, hogy kanyar- és menetstabilitása a +180 kilótól, és a masszív hátsó futóműtől valóban magasan veri, az 1,6 1,8, vagy 2,0 tesóit!
bazs Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 ennél már csak az a szomorúbb, hogy az opel tudtommal már nem gyárt nyomástárolót hozzá :?
warwolf Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 :lol: szomorú vagyok hogy fikázzátok a 4x4-et, vagy még nem vezettetek ilyen jószágot; esőben, hóban, vagy csak kanyargós erdei útakon. nekem a hagyományos 8szelepes jószágom van, abszolút kímélt állapotban, valóban nem egy S6.-os de a nyomatékérzékeny összkerékhajtását nem kell lebecsülni. Tökéletes megbízhatósággal döntesz bele egy komolyabb kanyarba (+10-15km/h), az autó akár kétkeréken is de befordul, amellett hogy nem rossz érzés a megtapasztalható tolóüzem sem. Murván átpördíthető hátsókerekessé a jószág, 80-20%-os arányban képes hátraosztani az osztómű és ha a nyomástároló tartályt 90.Ezrenként valaki kicseréli, illetve az autó nem agyatlanul van tolva-, hanem kultúráltan használva, akkor ez a valóban nem Haldex-viszkózzal ellátott hibrid is képes túlélni kortársait. Arról nem beszélve, hogy kanyar- és menetstabilitása a +180 kilótól, és a masszív hátsó futóműtől valóban magasan veri, az 1,6 1,8, vagy 2,0 tesóit! Végre egy felhasználói hozzászólás.Tehát aki használja is, és ismeri is! Képek esetleg a gépedről? :?:
warwolf Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 ennél már csak az a szomorúbb, hogy az opel tudtommal már nem gyárt nyomástárolót hozzá :? Ettől olyan izgalmas! :lol:
balage Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 Én azért még találtam nyomástárólót 57.E-ért itt Pesten raktáron, illetve létezik szeleppel és elektronikával együtt 178.E nagykeráron!
mélykék76 Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 ....szomorú vagyok hogy fikázzátok a 4x4-et, vagy még nem vezettetek ilyen jószágot; esőben, hóban, vagy csak kanyargós erdei útakon. nekem a hagyományos 8szelepes jószágom van, abszolút kímélt állapotban, valóban nem egy S6.-os de a nyomatékérzékeny összkerékhajtását nem kell lebecsülni. Tökéletes megbízhatósággal döntesz bele egy komolyabb kanyarba (+10-15km/h), az autó akár kétkeréken is de befordul, amellett hogy nem rossz érzés a megtapasztalható tolóüzem sem. Murván átpördíthető hátsókerekessé a jószág, 80-20%-os arányban képes hátraosztani az osztómű és ha a nyomástároló tartályt 90.Ezrenként valaki kicseréli, illetve az autó nem agyatlanul van tolva-, hanem kultúráltan használva, akkor ez a valóban nem Haldex-viszkózzal ellátott hibrid is képes túlélni kortársait. Arról nem beszélve, hogy kanyar- és menetstabilitása a +180 kilótól, és a masszív hátsó futóműtől valóban magasan veri, az 1,6 1,8, vagy 2,0 tesóit! Az már fikázás, hogy kerülendők ? Bocsáss meg, de ha 1 kedves ismerősöm Vectra gazdi szeretne lenni, és megbízható autóra van szüksége, mert tudom, hogy nem napi 10 km-et nyargal, amikor bemegy a munkahelyére akkor én nem fogom nyugodt szívvel azt ajánalani neki, hogy vegyen 4x4-es Vectra-t.
aztec Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 igaza van Istinek. 7köznapi használatra csak a nagyobb rizikó jön le előle. Ezért kell turbós 4x4 az megy is és dupla rizikó :twisted: ejj de bánom a maji napig :lol:
bazs Elküldve Május24, 2005 Elküldve Május24, 2005 hagydmánabba! inkább fotózz turbo gsi-t! jobban jártál, mondtam már!
Atommanó Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 És hogy ismét beszóljak: Nem is a gsi topic... :lol: :lol:
aztec Elküldve Május25, 2005 Elküldve Május25, 2005 de nem offoltunk töki akkor mit hepajkocc itten :roll: :?:
Stewe Elküldve Május28, 2005 Elküldve Május28, 2005 Jó estét ! Szeretném , ha megvizsgálnátok ezt a verdát mert lehet , hogy neki leszek a boldog tulajdonosa és már együtt mennénk a balcsira mint klubbtagok!!!!! Na szóval Ő lenne az : 1994 OPEL VECTRA 2.0 I CDX zöld, metálfény, szervokormány, színes üveg, 2 légzsák, el. napfénytető, plüss, el. ablak, központi zár, fűthető el. tükör, 15-os alu. felni, ABS, CD-s hifi, bőrkormány, faberakás, téligumiszett lemezfelnivel, naproló, sportdob, szép külső-belső, 899.000 Ft, 06-20-260-0044, 06-70-290-4665 DYVPV Van róla kép is csak nem tudom áthozni :lol: :lol: :lol: WWW.TRADER.HU
bazs Elküldve Május28, 2005 Elküldve Május28, 2005 nem tűnik rossznak ]http://www.trader.hu/ClipboardH.tmpl?cart=...=ShowIt
warwolf Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 nem tűnik rossznak ]http://www.trader.hu/ClipboardH.tmpl?cart=...=ShowIt Felhívni, elmenni, megnézni, kipróbálni, ha penge, villámgyorsan elhozni!Addig, míg más rá nem csap!!!!Szerintem.
Stewe Elküldve Május29, 2005 Elküldve Május29, 2005 Kösz a jó tanácsot ! Felhívtam még nem néztem meg de holnap dél - egy óra között megyünk megnézni Antival , meg bevisszük uhuhu kollégához beméretni és , ha minden o.k holnap du mér egy Vectra boldog tulajdonosa leszek!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :D :D :D :D :D :D :P :P :P :D :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Atommanó Elküldve Május30, 2005 Elküldve Május30, 2005 Visszajöttünk, vagyis csak én, de nem pofázok...majd Stewe elmondja mit néztünk meg.... :roll:
Recommended Posts